PTVGYM Jooel Vatanen

Ja tietty on suurin osa porukkaa, jotka osaa hoitaa treenin ja muut hommat salilla. Hyvähän se on, että jengi nuorena jo löytää salitreenin ilot. Oli PTVGYM tai jokin muu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen viime aikoina huomannut, että sellaiset + - 18v. jantterit ne perkeleellinen riesa on(siis osa). Kauhealla touhulla pikku porukassa vedetään jotain laitetta tai rautoja, sitten ne jää painot siihen, kun siirrytään seuraavaan. Ja käsipaperit on pitkin lattioita ja nuuskaa salin pukkarissa, suihkussa ja perkele saunassa. Suihkussahan nuo eivät käy, kainalot huljutellaan wc:n hanasta, niin että seuraavalla käivjällä on tulva vastassa.
Hieman salietiketti hukassa.
Tämäkään ei ole mitenkään ikäriippuvainen asia. Joka ikäluokassa on näitä sankareita ihan yhtä paljon, jotka ei huomioi yhtään muita treenaajia. Nuo isolla porukalla koko päivän yhdessä laitteessa- tai giant settejä hinkkaavat on kyllä hieman perseestä.
 
Aikoinaan eräällä kaupallisella salilla salin pitäjä toi joskus ison rotikkansa salille ja antoi sen juoksennella vapaana salilla. Tietysti hänen mielestäänhän se ei pure ketään ja kaikkihan nyt varmaan koirista tykkää. Vaihdoin salia.

Ei siinäkään paljon salin pitäjällä järkeä päässä. Asiakkaissa voi olla esim. allergisia koirille ja jotkut oikeasti pelkää koiria. Itsekin olen siitä lähtien pelännyt isoja koiria jotka tulee vapaana vastaan kun kerran sellainen irrallaan ollut iso mastiffi kävi hampailla kiinni käteeni, onneksi oli talvi ja paksu toppatakki päällä. Roikkui kiinni hihassa jonkun aikaa ennenkuin omistaja tyttö sai sen irti. Tuollainen kokemus jättänyt alitajuntaan jännityksen ja koirat vaistoaa sen.
Ei koiria ikinä vapaana saisi pitää, oli minkä kokoinen tahansa. Ei niistä koskaan tiedä, ainoa etu siitä olisi, että somalit juoksee pakoon. Huvittavaa miten itiksessä ne kiertää paniikissa mustaa pientä villakoiraa narussa.
 
Lapset on riski salilla ja turhia riskejä ei kannata ottaa jos ei tarvitse. Ptvgym ei ole riippuvainen lapsien pääsystä salille, moni muu sali voi ollakkin. Lapset on varmasti monen vanhemman mielestä kiva juttu salilla niin pitkään kunnes sattuu jotain ja kun sattuu niin helposti voidaankin alkaa etsimään salista vikaa että miten näin pääsi tapahtumaan..

Lapsien läsnäolo pilaa tunnelman jos ihan rehellisesti saa sanoa, nyt puhun hc salista ja hc treenaamisesta. Varsinkin voimapuolella usein jonkun nenästä vuotaa verta, ennen kovia nostoja saatetaan huutaa äänekkäästi itseään psyykatessa jne. Hankala siinä olisi tunnelmaa ylläpitää jos Ville 5v kaivaa nenää ja katsoo silmiin että onkohan sulla kaikki hyvin.

Lapsia ei mitään vastaan, ei missään nimessä mutta on paikkoja joihin lapset ei kuulu.
 
Tuli muuten tästä mieleen, että onko Vatanen käynyt ensiapukurssia? Ihan mielenkiinnosta kyselen, voisi olla salin omistajalle ihan fiksua. Toisaalta, ethän sä itse pysty kaikilla saleilla päivystämään eli ehkä se ei sun "tehtäväkuvaan" kuuluisikaan.
 
Ei koiria ikinä vapaana saisi pitää, oli minkä kokoinen tahansa. Ei niistä koskaan tiedä, ainoa etu siitä olisi, että somalit juoksee pakoon. Huvittavaa miten itiksessä ne kiertää paniikissa mustaa pientä villakoiraa narussa.
tämä taitaa liittyä uskontoon, jos koira puree niin se on paha juttu tuonpuoleisessa🤔
 
Tuli muuten tästä mieleen, että onko Vatanen käynyt ensiapukurssia? Ihan mielenkiinnosta kyselen, voisi olla salin omistajalle ihan fiksua. Toisaalta, ethän sä itse pysty kaikilla saleilla päivystämään eli ehkä se ei sun "tehtäväkuvaan" kuuluisikaan.
Eikös hän pyri siihen että respat yms. on työllistetty eikä hän siellä päivystä.

Olisihan se hyvä jokaikisen ihmisen käydä oli sitten siivooja tai tehtaanjohtaja.
Jos kuitenkin Jooel työnsä pääsääntöisesti kotona (?) tekee niin ei nyt ehkä ihan ajankohtaisin asia
 
Ei koiria ikinä vapaana saisi pitää, oli minkä kokoinen tahansa. Ei niistä koskaan tiedä, ainoa etu siitä olisi, että somalit juoksee pakoon. Huvittavaa miten itiksessä ne kiertää paniikissa mustaa pientä villakoiraa narussa.
Tutulla pariskunnalla on adoptiolapsi afrikasta ja heillä kaksi koiraa. Meni puoli vuotta ennenkuin lapsi lopetti hysterian koirien suhteen, siellä kuulemma opetetaan jo vauvasta lähtien että koirat ovat pahoja. Lapsi kylläkin etelä-afrikasta mutta mahtaakohan koko mantereella olla sama ideologia koirien suhteen.
 

Tommosissa lämpimissä maissa villinä juoksentelevilla koirilla voi olla vesikauhua,yleensä ymmärtääkseni ne koirat kyllä lopetetaan jos käyttäytyvät vihamielisesti ihmisiä kohtaan.Olishan se melkosta jos roskia viemään komennetun skidin söis paikalla päivystävä koiralauma!

Osalla muslimeista taitaa olla uskontoon liittyviä estoja koirien suhteen.
 
Oliko Joensuun avajaisissa paljon porukkaa? Itse ajattelin oisko muksujen kanssa tullut pyörähtämään sen verran, että olisi kurkannut minkälainen sali jne, mutta en kehdannut tulla =D Seuraavana päivänähän muuten Joensuussa tuli tiukemmat rajotukset käyttöön, mutta lauantai oli vielä vanhoilla väljemmillä :)
 
Aikoinaan eräällä kaupallisella salilla salin pitäjä toi joskus ison rotikkansa salille ja antoi sen juoksennella vapaana salilla. Tietysti hänen mielestäänhän se ei pure ketään ja kaikkihan nyt varmaan koirista tykkää. Vaihdoin salia.

Ei siinäkään paljon salin pitäjällä järkeä päässä. Asiakkaissa voi olla esim. allergisia koirille ja jotkut oikeasti pelkää koiria. Itsekin olen siitä lähtien pelännyt isoja koiria jotka tulee vapaana vastaan kun kerran sellainen irrallaan ollut iso mastiffi kävi hampailla kiinni käteeni, onneksi oli talvi ja paksu toppatakki päällä. Roikkui kiinni hihassa jonkun aikaa ennenkuin omistaja tyttö sai sen irti. Tuollainen kokemus jättänyt alitajuntaan jännityksen ja koirat vaistoaa sen.
Itselläkin kerran kun olin aamukävelyllä, niin vasta nappuriin muuttanut iäkkäämpi nainen oli käyttämässä koiraansa lenkillä. Heti kun tulin vastaan niin koira vaan säntäsi ja puraisi kunnolla säärestä. Eipä oo koiran hankkiminen käyny pienessä mielessäkään tuon episodin jälkeen.
 
Itseäni tarkkana ja järjestelmällisenä ihmisenä harmittaa salilla omalla paikkakunnallani missä oon vähän kaikissa käynyt mutta vakisali on ollut silti 20 vuotta jo suurin ja missä parhaat puitteet. Silti jokaikisellä salilla on se sama ongelma että miksi ihmeessä niitä Levypainoja ei voi laittaa telineisiin niihin paikkoihin mihin ne kuuluvat?Siinä tulee perkeleesti ylimääräistä säätämistä kun tyyliin on teline missä on esimerkiksi yksi "pikku sivutanko" siten että on 5kg levyjä pari, 2.5kg levyjä pari, sitten siellä viimeisimpänä on usein 20kg tai 25kg limput. Onko tämä joka salin ongelma vai onko vaan tällainen oman paikkakunnan länsirannikon pienen kaupungin ongelma?Sama juttu pätee käsipainoihin, vaikka on selkeät telineet niin ne on aina missä sattuu, Kuten myös narut, erilaiset tangot ja mutkatangot jne jne kaikki lapiokahvat jne v-kahvat yms. Säästyisi kaikilta hermo ja säätäminen jos noi asiat olisi kunnossa. Mutta tässä taitaa tulla se Domino efekti että pari jättää ne päin helvettiä niin kolmas ajattelee että vittuako mä korjaan noi ja laitan oikeisiin paikkoihin koska kukaan muukaan ei laita. Mites Vatsku ootko itte tarkka tuollaisesta asiasta?ihan uteliaisuuttani kysyn koska olet salien omistaja.
 
...
Itseäni tarkkana ja järjestelmällisenä ihmisenä harmittaa salilla omalla paikkakunnallani missä oon vähän kaikissa käynyt mutta vakisali on ollut silti 20 vuotta jo suurin ja missä parhaat puitteet. Silti jokaikisellä salilla on se sama ongelma että miksi ihmeessä niitä Levypainoja ei voi laittaa telineisiin niihin paikkoihin mihin ne kuuluvat?Siinä tulee perkeleesti ylimääräistä säätämistä kun tyyliin on teline missä on esimerkiksi yksi "pikku sivutanko" siten että on 5kg levyjä pari, 2.5kg levyjä pari, sitten siellä viimeisimpänä on usein 20kg tai 25kg limput. Onko tämä joka salin ongelma vai onko vaan tällainen oman paikkakunnan länsirannikon pienen kaupungin ongelma?Sama juttu pätee käsipainoihin, vaikka on selkeät telineet niin ne on aina missä sattuu, Kuten myös narut, erilaiset tangot ja mutkatangot jne jne kaikki lapiokahvat jne v-kahvat yms. Säästyisi kaikilta hermo ja säätäminen jos noi asiat olisi kunnossa. Mutta tässä taitaa tulla se Domino efekti että pari jättää ne päin helvettiä niin kolmas ajattelee että vittuako mä korjaan noi ja laitan oikeisiin paikkoihin koska kukaan muukaan ei laita. Mites Vatsku ootko itte tarkka tuollaisesta asiasta?ihan uteliaisuuttani kysyn koska olet salien omistaja.
Kuuluu asiaan :) Kun salilla käy satoja/tuhansia kävijöitä viikossa on turha olettaa että kaikki siivoaisivat jälkiään, se on vaan luonnonlaki. Kun tämän asian hyväksyy niin on helpompi hengittää, jos valittamaan alkaa jokaiselle niin saa kyrvän maineen :D
 
Itseäni tarkkana ja järjestelmällisenä ihmisenä harmittaa salilla omalla paikkakunnallani missä oon vähän kaikissa käynyt mutta vakisali on ollut silti 20 vuotta jo suurin ja missä parhaat puitteet. Silti jokaikisellä salilla on se sama ongelma että miksi ihmeessä niitä Levypainoja ei voi laittaa telineisiin niihin paikkoihin mihin ne kuuluvat?Siinä tulee perkeleesti ylimääräistä säätämistä kun tyyliin on teline missä on esimerkiksi yksi "pikku sivutanko" siten että on 5kg levyjä pari, 2.5kg levyjä pari, sitten siellä viimeisimpänä on usein 20kg tai 25kg limput. Onko tämä joka salin ongelma vai onko vaan tällainen oman paikkakunnan länsirannikon pienen kaupungin ongelma?Sama juttu pätee käsipainoihin, vaikka on selkeät telineet niin ne on aina missä sattuu, Kuten myös narut, erilaiset tangot ja mutkatangot jne jne kaikki lapiokahvat jne v-kahvat yms. Säästyisi kaikilta hermo ja säätäminen jos noi asiat olisi kunnossa. Mutta tässä taitaa tulla se Domino efekti että pari jättää ne päin helvettiä niin kolmas ajattelee että vittuako mä korjaan noi ja laitan oikeisiin paikkoihin koska kukaan muukaan ei laita. Mites Vatsku ootko itte tarkka tuollaisesta asiasta?ihan uteliaisuuttani kysyn koska olet salien omistaja.
On ihan maailmanlaajuinen pandemia että ihmiset on laiskoja ja siivottomia.
 
Itseäni tarkkana ja järjestelmällisenä ihmisenä harmittaa salilla omalla paikkakunnallani missä oon vähän kaikissa käynyt mutta vakisali on ollut silti 20 vuotta jo suurin ja missä parhaat puitteet. Silti jokaikisellä salilla on se sama ongelma että miksi ihmeessä niitä Levypainoja ei voi laittaa telineisiin niihin paikkoihin mihin ne kuuluvat?Siinä tulee perkeleesti ylimääräistä säätämistä kun tyyliin on teline missä on esimerkiksi yksi "pikku sivutanko" siten että on 5kg levyjä pari, 2.5kg levyjä pari, sitten siellä viimeisimpänä on usein 20kg tai 25kg limput. Onko tämä joka salin ongelma vai onko vaan tällainen oman paikkakunnan länsirannikon pienen kaupungin ongelma?Sama juttu pätee käsipainoihin, vaikka on selkeät telineet niin ne on aina missä sattuu, Kuten myös narut, erilaiset tangot ja mutkatangot jne jne kaikki lapiokahvat jne v-kahvat yms. Säästyisi kaikilta hermo ja säätäminen jos noi asiat olisi kunnossa. Mutta tässä taitaa tulla se Domino efekti että pari jättää ne päin helvettiä niin kolmas ajattelee että vittuako mä korjaan noi ja laitan oikeisiin paikkoihin koska kukaan muukaan ei laita. Mites Vatsku ootko itte tarkka tuollaisesta asiasta?ihan uteliaisuuttani kysyn koska olet salien omistaja.
Meidän salilla on ainakin kahva- ja narutelineen vieressä parilla printatulla valokuvalla näytetty kahvojen paikka ja ne osuu aika hyvin sillain paikalleen! Ehdotapa tuollaista salin omistajalle siellä jos meinaa vanne puristaa 😄
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom