PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lapset nyt vain eivät kuulu sinne salin puolelle, omassa parkissaan ihan fine. Eikä se silloin ole mitään lapsivihaa, samoin kuin baarissa olisi lapsia, niin ei sekään vihaa ole jos ne ei vain sinne kuulu. 5 vuotiaalla ei ole mitään tekemistä tai asiaa siellä painojen seassa. Ei niillä voi edes leikkiä kun painaa liikaa.
 
Paras oli eräällä salilla kun pariskunnalla oli vauva mukana siinä kuljetushärdellissä jossa nukkui.
Eräs isompi karju teki mavea isoilla romuilla niin että hieman painot kolisi niin nainen meni tiuskimaan että voitko olla hiljempaa kun vauva yrittää nukkua 😅
Äijällä oli kyllä kuulokkeet korvilla eikä tainnut kuulla mitään mutta vittu ihan oikeesti.
Tai taljoissa roikkuvat kersat.. Sitten kun pyytää että voitteko suksia helvettiin edestä niin kohta onkin mamma tulossa että miten sä voit noin käyttäytyä?
Aargh tää on niin ärsyttävä aihe 😁
 
Paras oli eräällä salilla kun pariskunnalla oli vauva mukana siinä kuljetushärdellissä jossa nukkui.
Eräs isompi karju teki mavea isoilla romuilla niin että hieman painot kolisi niin nainen meni tiuskimaan että voitko olla hiljempaa kun vauva yrittää nukkua 😅
Äijällä oli kyllä kuulokkeet korvilla eikä tainnut kuulla mitään mutta vittu ihan oikeesti.
Tai taljoissa roikkuvat kersat.. Sitten kun pyytää että voitteko suksia helvettiin edestä niin kohta onkin mamma tulossa että miten sä voit noin käyttäytyä?
Aargh tää on niin ärsyttävä aihe 😁

Uhriutuvat vanhemmat tai vanhempi. Muutaman kerran oli lapsiparkissa huutava lapsi, huuto siis kuului musiikin läpi napit korvissa. Sitten ollut noita keissejä, että ottamassa juuri kyykkyrautoja telineestä, niin joku lapsi juoksee ohi ja jää siihen sivuun kattelemaan niin, että jos sarjan alottaisi niin jäisi siihen painojen alle. Sen jälkeen katsekontaktilla etsintää, omistaja löytyy heti, koska on ainoa joka väistelee katsetta ja sitten oman sarjansa jälkeen tulee hakemaan siitä omansa pois. Ei pahoitteluja, ei torumista tai muutakaan ja homma jatkuu. Eiköhän siitä vammantuottamisesta saisi kuitenkin tuomion se viaton treenaaja eikä se typerä vanhempi, joka on päästänyt lapsensa leikkimään ja riehumaan salille. Jos niitä lapsia päättää hankkia, niin ei ole muiden vika jos omat harrastukset sen seurauksena kärsii.
 
Ei kyllä ikinä tulisi mieleen raahata omia kersoja salille pyörimään. Eihän siinä vois itse edes keskittyä yhteen kunnon sarjaan 😀.
 
Kaikilla saleilla pitäs olla porttikielto lapsille ihan jo turvallisuuden vuoksi. Jos salilla on lapsiparkki, niin sillon tietysti ihan fine. Ei lapset osaa varoa ja treenatessa ei todellakaan tule mieleen tarkistaa aina juokseeko joku painojen alle.
 
Ite oon joutunu ottaan lapset matkaan useita kertoja. On kyllä joka kerta sattunu jotaki. Kerran poika 3v lukitti ittensä pukuhuoneeseen ja jouduin lyömään reiän oveen, et sain auki. Kauhea saatanan itku sillä tuli. Enpä oo sen jälkeen ottanu matkaan. Eikä se oo kyllä matkaan halunnukkaan. Oisko isi lie vähän korottanu ääntä siinä hässäkässä.
 
Ite oon joutunu ottaan lapset matkaan useita kertoja. On kyllä joka kerta sattunu jotaki. Kerran poika 3v lukitti ittensä pukuhuoneeseen ja jouduin lyömään reiän oveen, et sain auki. Kauhea saatanan itku sillä tuli. Enpä oo sen jälkeen ottanu matkaan. Eikä se oo kyllä matkaan halunnukkaan. Oisko isi lie vähän korottanu ääntä siinä hässäkässä.
Ei sentään lastenhuoneen ovi 🤣
 
Minä olen kyllä nyt eri mieltä tästä lapsi asiasta.
Salilla jossa käyn käy myös muutamia lapsia osa vanhempien kanssa ja osa keskenään, eikä heistä ole kyllä koskaan ollut mitään häiriötä.
Olen myös joskus ottanut oman muksun salille mukaan (hiljaiseen aikaan pe tai la iltana), ja oman treenin jälkeen opettanut hänelle penkki, kyykky, mave jne. Tekniikoita.

Tietenkään ne lapset ei siellä salilla saa missä sattuu sekoilla, mutta en kyllä osaa sitä noin pahana asiana nähdä jos treenaamisesta kiinnostunut lapsi on vanhempien mukana treenaamassa.

Muistan kyllä kun itse olin vielä lapsi niin monet luokka kaverit kävi salilla.
 
Minä olen kyllä nyt eri mieltä tästä lapsi asiasta.
Salilla jossa käyn käy myös muutamia lapsia osa vanhempien kanssa ja osa keskenään, eikä heistä ole kyllä koskaan ollut mitään häiriötä.
Olen myös joskus ottanut oman muksun salille mukaan (hiljaiseen aikaan pe tai la iltana), ja oman treenin jälkeen opettanut hänelle penkki, kyykky, mave jne. Tekniikoita.

Tietenkään ne lapset ei siellä salilla saa missä sattuu sekoilla, mutta en kyllä osaa sitä noin pahana asiana nähdä jos treenaamisesta kiinnostunut lapsi on vanhempien mukana treenaamassa.

Muistan kyllä kun itse olin vielä lapsi niin monet luokka kaverit kävi salilla.
No riippuu kyllä että minkäikäisiä lapsia.
Mun kokemukset on 1-6 -vuotiaista.

Ja jos alkaa 13-15v olee niin sen ikäiselle pitäis kyllä jo oma kortti hankkii
 
No riippuu kyllä että minkäikäisiä lapsia.
Mun kokemukset on 1-6 -vuotiaista.

Ja jos alkaa 13-15v olee niin sen ikäiselle pitäis kyllä jo oma kortti hankkii

Joo ei tietenkään mitään ihan pikkulapsia, paitsi lapsi parkkiin tai respaan.

Mut isommat +12v alkaa olla jo sen kokosia että yleensä osaavat ainakin valvonnan alla käyttäytyä salilla niin että eivät aiheuta varaa itselleen eikä muille.
Ja tosiaan oma kortti lapselle tai salin pitäjän kanssa muuten sovittuna.
 
Enpäs ole tajunnut, kun Itse aloin aikoinaan treenaamaan 12-13 vuotiaana, että olisin jonkun tiellä tai haittana salilla ollut ja tietysti kortin tuolloin jo ostin. Päinvastoin, paremmat käytöstavat tais meillä olla, kuin monella aikuisella.
Taapero ikäiset lapset nyt tietysti erikseen. Telinevoimistelussa aletaan 13v ikäisistä puhumaan jo konkareina 😊.

Ja kyllä siellä edelleen käy aikuisia, jotka tarvitsisi enemmän ”ohjausta” kuin nuoret 😊.
 
Enpäs ole tajunnut, kun Itse aloin aikoinaan treenaamaan 12-13 vuotiaana, että olisin jonkun tiellä tai haittana salilla ollut ja tietysti kortin tuolloin jo ostin. Päinvastoin, paremmat käytöstavat tais meillä olla, kuin monella aikuisella.
Taapero ikäiset lapset nyt tietysti erikseen. Telinevoimistelussa aletaan 13v ikäisistä puhumaan jo konkareina 😊.

Ja kyllä siellä edelleen käy aikuisia, jotka tarvitsisi enemmän ”ohjausta” kuin nuoret 😊.
Vaikka iät jäänyt sanomatta niin kaikki kuitenkin puhui juurikin pienistä lapsista (alle 10v). Luulisi noista aiemmista teksteistä sen ymmärtävän
 
Vaikka iät jäänyt sanomatta niin kaikki kuitenkin puhui juurikin pienistä lapsista (alle 10v). Luulisi noista aiemmista teksteistä sen ymmärtävän

Rauhassa, rauhassa 😊.

Olen vasta reilut 25v ehtinyt reenailla saleilla ympäri Suomen, niin VIELÄ en ole salilla nähnyt päättömänä juoksevaa kersaa, eli tuskin tämä hirveän laaja ongelma on, mutta ongelmahan se on jos näin tapahtuu.

Käyttäjä D.vitamiini kirjoitti: ”
Mut isommat +12v alkaa olla jo sen kokosia että yleensä osaavat ainakin valvonnan alla käyttäytyä salilla niin että eivät aiheuta varaa itselleen eikä muille.
Ja tosiaan oma kortti lapselle tai salin pitäjän kanssa muuten sovittuna.”
Johon ”hauskana” anekdoottina ajattelin kirjoitella omat löpinät. 😁

Nostan käteni epäonnistumisen merkiksi. 😊
 
Itse olen viime aikoina huomannut, että sellaiset + - 18v. jantterit ne perkeleellinen riesa on(siis osa). Kauhealla touhulla pikku porukassa vedetään jotain laitetta tai rautoja, sitten ne jää painot siihen, kun siirrytään seuraavaan. Ja käsipaperit on pitkin lattioita ja nuuskaa salin pukkarissa, suihkussa ja perkele saunassa. Suihkussahan nuo eivät käy, kainalot huljutellaan wc:n hanasta, niin että seuraavalla käivjällä on tulva vastassa.
Hieman salietiketti hukassa.
 
Itse olen viime aikoina huomannut, että sellaiset + - 18v. jantterit ne perkeleellinen riesa on(siis osa). Kauhealla touhulla pikku porukassa vedetään jotain laitetta tai rautoja, sitten ne jää painot siihen, kun siirrytään seuraavaan. Ja käsipaperit on pitkin lattioita ja nuuskaa salin pukkarissa, suihkussa ja perkele saunassa. Suihkussahan nuo eivät käy, kainalot huljutellaan wc:n hanasta, niin että seuraavalla käivjällä on tulva vastassa.
Hieman salietiketti hukassa.
Tämäkin on harmillista.

Edellisellä salilla kävi 3-5hengen poikaporukka jotka kyllä laittoi painot telineisiin mutta muuten käytös vähän vittumaista. Hirveetä huutoa välillä, naureskelivat lihaville henkilöille ja rikkoivat salin vaakan.

Parin kk jälkeen omistajat olivat puhutelleet ja sanoneet että nyt vittuun (toki omistajien suhteet liivijengiin oli ehkä pelästyttänyt poikien vanhemmat).
Yksi poika kuitenkin jäi ja osasi käyttäytyä, oli kyl iso ja jykevä kaveri ~16-vuotiaaksi. Teki 100kg penkkisarjaa ja pystäriäkin tais ottaa ihan ok tekniikalla 80kg.
 
Aikoinaan eräällä kaupallisella salilla salin pitäjä toi joskus ison rotikkansa salille ja antoi sen juoksennella vapaana salilla. Tietysti hänen mielestäänhän se ei pure ketään ja kaikkihan nyt varmaan koirista tykkää. Vaihdoin salia.

Ei siinäkään paljon salin pitäjällä järkeä päässä. Asiakkaissa voi olla esim. allergisia koirille ja jotkut oikeasti pelkää koiria. Itsekin olen siitä lähtien pelännyt isoja koiria jotka tulee vapaana vastaan kun kerran sellainen irrallaan ollut iso mastiffi kävi hampailla kiinni käteeni, onneksi oli talvi ja paksu toppatakki päällä. Roikkui kiinni hihassa jonkun aikaa ennenkuin omistaja tyttö sai sen irti. Tuollainen kokemus jättänyt alitajuntaan jännityksen ja koirat vaistoaa sen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom