Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paras oli eräällä salilla kun pariskunnalla oli vauva mukana siinä kuljetushärdellissä jossa nukkui.
Eräs isompi karju teki mavea isoilla romuilla niin että hieman painot kolisi niin nainen meni tiuskimaan että voitko olla hiljempaa kun vauva yrittää nukkua
Äijällä oli kyllä kuulokkeet korvilla eikä tainnut kuulla mitään mutta vittu ihan oikeesti.
Tai taljoissa roikkuvat kersat.. Sitten kun pyytää että voitteko suksia helvettiin edestä niin kohta onkin mamma tulossa että miten sä voit noin käyttäytyä?
Aargh tää on niin ärsyttävä aihe
En minäkään veisi, kaamee ressi siitä vain tulisi.Ei kyllä ikinä tulisi mieleen raahata omia kersoja salille pyörimään. Eihän siinä vois itse edes keskittyä yhteen kunnon sarjaan .
Ei sentään lastenhuoneen oviIte oon joutunu ottaan lapset matkaan useita kertoja. On kyllä joka kerta sattunu jotaki. Kerran poika 3v lukitti ittensä pukuhuoneeseen ja jouduin lyömään reiän oveen, et sain auki. Kauhea saatanan itku sillä tuli. Enpä oo sen jälkeen ottanu matkaan. Eikä se oo kyllä matkaan halunnukkaan. Oisko isi lie vähän korottanu ääntä siinä hässäkässä.
No riippuu kyllä että minkäikäisiä lapsia.Minä olen kyllä nyt eri mieltä tästä lapsi asiasta.
Salilla jossa käyn käy myös muutamia lapsia osa vanhempien kanssa ja osa keskenään, eikä heistä ole kyllä koskaan ollut mitään häiriötä.
Olen myös joskus ottanut oman muksun salille mukaan (hiljaiseen aikaan pe tai la iltana), ja oman treenin jälkeen opettanut hänelle penkki, kyykky, mave jne. Tekniikoita.
Tietenkään ne lapset ei siellä salilla saa missä sattuu sekoilla, mutta en kyllä osaa sitä noin pahana asiana nähdä jos treenaamisesta kiinnostunut lapsi on vanhempien mukana treenaamassa.
Muistan kyllä kun itse olin vielä lapsi niin monet luokka kaverit kävi salilla.
No riippuu kyllä että minkäikäisiä lapsia.
Mun kokemukset on 1-6 -vuotiaista.
Ja jos alkaa 13-15v olee niin sen ikäiselle pitäis kyllä jo oma kortti hankkii
Vaikka iät jäänyt sanomatta niin kaikki kuitenkin puhui juurikin pienistä lapsista (alle 10v). Luulisi noista aiemmista teksteistä sen ymmärtävänEnpäs ole tajunnut, kun Itse aloin aikoinaan treenaamaan 12-13 vuotiaana, että olisin jonkun tiellä tai haittana salilla ollut ja tietysti kortin tuolloin jo ostin. Päinvastoin, paremmat käytöstavat tais meillä olla, kuin monella aikuisella.
Taapero ikäiset lapset nyt tietysti erikseen. Telinevoimistelussa aletaan 13v ikäisistä puhumaan jo konkareina .
Ja kyllä siellä edelleen käy aikuisia, jotka tarvitsisi enemmän ”ohjausta” kuin nuoret .
Vaikka iät jäänyt sanomatta niin kaikki kuitenkin puhui juurikin pienistä lapsista (alle 10v). Luulisi noista aiemmista teksteistä sen ymmärtävän
Tämäkin on harmillista.Itse olen viime aikoina huomannut, että sellaiset + - 18v. jantterit ne perkeleellinen riesa on(siis osa). Kauhealla touhulla pikku porukassa vedetään jotain laitetta tai rautoja, sitten ne jää painot siihen, kun siirrytään seuraavaan. Ja käsipaperit on pitkin lattioita ja nuuskaa salin pukkarissa, suihkussa ja perkele saunassa. Suihkussahan nuo eivät käy, kainalot huljutellaan wc:n hanasta, niin että seuraavalla käivjällä on tulva vastassa.
Hieman salietiketti hukassa.
*Vaa'anEdellisellä salilla kävi 3-5hengen poikaporukka jotka kyllä laittoi painot telineisiin mutta muuten käytös vähän vittumaista. Hirveetä huutoa välillä, naureskelivat lihaville henkilöille ja rikkoivat salin vaakan.