PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei yllätä että tämä apina puolustamassa offtopicia joka ketjuun, etkös sä tuolla aksun ketjussa tissiposki jatkuvasti ollu kinaaamassa, joten lopeta pelle sitten alkuunsa.
Sulle ei toki kannattaisi vastata eikä kommentoida mitenkään, pakko silti todeta että tuo täysin ala-arvoinen ja riidanhakuinen tyylisi täällä on se, mikä palstan tasoa laskee, ei mikään satunnainen offtopic.
 
Millo jauhetaan persereiästä, parturista lapsista, nyt koirista, kiinnostaa ihan vitusti tällänen jauhaminen sivutolkulla roskaa. Forumin taso laskee vuosi vuodelta, pikkulapset hiekkalaatikolla
Tämä on keskustelufoorumi, joten eikö semmosella yleensä keskustella?

Keskusteluissa tuppaa myös aihe muuttumaan jatkuvasti ja kun puhetta riittää, turha sitä on lopettaa ”off topicin” takia. Jos täällä keskusteltais aina pelkästään ketjun aiheesta, syntyis mitättömän vähän keskusteltavaa. Voit käydä jonkun jenkkibodarin ketjusta katsomassa minkälaista keskustelun taso olis jos aina pysyttäis topicissa. Joku linkkaa uuden videon/kuvan, jonka jälkeen joku kommentoisi, että ompa isot hauikset ja se ”keskustelu” loppuis siihen.
 
En tiedä mikä keissi täällä on taas kun vatasen ketju on jne niin haluaisin vatasen juttujakin kuulla jne.
Mutta anyway siis joo Mike oli oikeassa että ihmiset on apinoita ja laumassa se tiivistyy ja että sellaista salia ei ole. Huomattu on.
Ja tuo Levypainojuttu mikä PTV on niin se on perhanan hyvä systeemi, olispa tuolla omallakin samanlainen niin silläkin poistuisi paljon jo tuo ongelma mistä laitoin.
Juuri tuo oma sali laajensi ja osti laitteita vitusti lisää jne ja yksikään ei ole pultattu lattiaan kiinni, se kyllä ihmetyttää kovasti. Syytä en tiedä, pitänee varmaan kysyä kun omistaja ihan rento hemmo on mikäs juttu tässä oikein on tai este. Se on meinaan paskamaista kun ne liikkuu päivien aikana sinne sun tänne hiukan.
 
Yks mikä ihmetyttää meidän salilla. Sinne ei voi pultata laitteita kiinni lattiaan kun on lattialämmitys koko alueella. Siinä on käyny yks iso avopieru kun rakennus on punttisaliksi alun perin uutena tehty.
Ne lattialämmitysputket menee yleensä aika harvassa ja lämpökameralla ne on helppo paikantaa. Eli kyllä ne laitteet onnistuu pultata lattiaan kiinni jos kiinteistön omistaja tähän vain luvan antaa. Voi toki olla antamattakin, mutta lattialämmitys ei kyllä varsinaisesti estä sitä pulttaamista.
 
Mutta anyway siis joo Mike oli oikeassa että ihmiset on apinoita ja laumassa se tiivistyy ja että sellaista salia ei ole. Huomattu on.
Kaikkien pahin on mun mielesta henkilo joka istuu reidenojennuslaitteessa ja puhuu puhelimessa eika ole mihinkaan lahdossa pitkaan aikaan. Siina sitten tekee mieli menna sanomaan etta voisinko tehda muutaman sarjan siina valissa mutta jatan yleensa valiin ja poistun paikalta etten saa mulkun mainetta.
 
Kaikkien pahin on mun mielesta henkilo joka istuu reidenojennuslaitteessa ja puhuu puhelimessa eika ole mihinkaan lahdossa pitkaan aikaan. Siina sitten tekee mieli menna sanomaan etta voisinko tehda muutaman sarjan siina valissa mutta jatan yleensa valiin ja poistun paikalta etten saa mulkun mainetta.
Kyllä tommosille vätyksille saa käydä sanomassa että somea voi plärätä kotonakin. Onhan se ihan sairasta että mitä älypuhelimet on ihmisten aivoille tehnyt, itse sentään tiedostan oman addiktion ja sammutan puhelimen treenin ajaksi jos en aio videokamerana käyttää.
 
Mun mielestä tätä ketjua on just hauska lukea, kun syntyy keskustelua ja monesta aiheesta. Kaikki kuitenki lähtee Vatasesta, ja sehän on just hyvä, että eri aiheet herättää keskustelua. 😄👍 Ja Vatasen videoiden aihealueetki on kohtuu laajoja 🤔 ei pelkkää bodausta tai voimailua. Mikä sekin on hyvä.
 
En tiedä mikä keissi täällä on taas kun vatasen ketju on jne niin haluaisin vatasen juttujakin kuulla jne.
Mutta anyway siis joo Mike oli oikeassa että ihmiset on apinoita ja laumassa se tiivistyy ja että sellaista salia ei ole. Huomattu on.
Ja tuo Levypainojuttu mikä PTV on niin se on perhanan hyvä systeemi, olispa tuolla omallakin samanlainen niin silläkin poistuisi paljon jo tuo ongelma mistä laitoin.
Juuri tuo oma sali laajensi ja osti laitteita vitusti lisää jne ja yksikään ei ole pultattu lattiaan kiinni, se kyllä ihmetyttää kovasti. Syytä en tiedä, pitänee varmaan kysyä kun omistaja ihan rento hemmo on mikäs juttu tässä oikein on tai este. Se on meinaan paskamaista kun ne liikkuu päivien aikana sinne sun tänne hiukan.
Joo tämä. Hauska oli joskus joensuun energyllä ku penkkiä teki niin se pikku hiljaa hivuttautuu kohti lantionnosto konetta. ;) joinain päivinä se oli melkein kiinni siinä, entiiä onko toista sukupuolta häirinnyt yhtään
 
Ei kyllä ikinä tulisi mieleen raahata omia kersoja salille pyörimään. Eihän siinä vois itse edes keskittyä yhteen kunnon sarjaan 😀.

Miksi ei voisi? Mulla tyttö ollut varmaan sata kertaa mukana n.3-5v ikäisenä. Sille kun tekee säännöt selväksi niin osaa olla siellä. Itse tietysti katsoo perään että pysyy siinä lähellä eikä ole muiden tiellä. Tämä ei ole niin HC sali kuin ptv gymit, mutta en usko että ongelmia tulisi sielläkään. Tietysti se voisi siellä jonku reenejä haitata ja ei varmaan tuon tyylisille saleille kehtaisi edes lasta ottaa.

Itse ajatellut asian myös niin että kun lapsi oppii pienestä pitäen kulkeen salilla niin sinne on varmaan vanhempana pienempi kynnys mennä.
Koskaan ei ole mitään ongelmaa muiden kanssa ollut.
 
Miksi ei voisi? Mulla tyttö ollut varmaan sata kertaa mukana n.3-5v ikäisenä. Sille kun tekee säännöt selväksi niin osaa olla siellä. Itse tietysti katsoo perään että pysyy siinä lähellä eikä ole muiden tiellä. Tämä ei ole niin HC sali kuin ptv gymit, mutta en usko että ongelmia tulisi sielläkään. Tietysti se voisi siellä jonku reenejä haitata ja ei varmaan tuon tyylisille saleille kehtaisi edes lasta ottaa.

Itse ajatellut asian myös niin että kun lapsi oppii pienestä pitäen kulkeen salilla niin sinne on varmaan vanhempana pienempi kynnys mennä.
Koskaan ei ole mitään ongelmaa muiden kanssa ollut.
Lapset ovat myös erinlaisia luonteeltaan. Toiset malttavat pysyä paremmin paikallaan ja toiset ovat huomattavasti vilkkaampia. Omaa poikaa en ottaisi mukaan, koska tietäisin että ei pystyisi keskittymään omaan treeniin. Eipä siellä mitään tekemistäkään ole 3 vuoden ikäiselle lapselle ellei puhelimesta tuijota ryhmä hauta.

Ja vaikea sanoa häiritseekö lapsi kanssa treenaajia. Harva siitä tulee suoraan sanomaan. Salit jossa lapsi parkit ovat asia erikseen.
 
Voidaan varmaan klousata tämä keskustelu sillä että kuntosali ei ole lapsien paikka, ei ole myös raskaskonekorjaamo taikka metallipaja. Sielä on paljon riskitekijöitä ja myös voi vaikuttaa negatiivisesti fiilikseen tai työn tekemiseen. Tuntemattoman lapsi parin metrin päässä kun teet jotain isompaa moninivelliikettä maksimi romuilla, voitko luottaa tuntemattoman lapseen jotka aikuiseen verrattuna on hyvin ennalta arvaamattomia. Oma lapsihan on ihana ja paras mutta kun ei ne muut salilla treenaajat näe asiaa samalla tapaa. Siksi mielestäni on itsekästä tuoda lapsi, koira tai vaikka omaishoidossa oleva mummo salille.
 
Meniskö tää sovellettuna salille...
korjaamohinnat.jpg
 
Voidaan varmaan klousata tämä keskustelu sillä että kuntosali ei ole lapsien paikka, ei ole myös raskaskonekorjaamo taikka metallipaja. Sielä on paljon riskitekijöitä ja myös voi vaikuttaa negatiivisesti fiilikseen tai työn tekemiseen. Tuntemattoman lapsi parin metrin päässä kun teet jotain isompaa moninivelliikettä maksimi romuilla, voitko luottaa tuntemattoman lapseen jotka aikuiseen verrattuna on hyvin ennalta arvaamattomia. Oma lapsihan on ihana ja paras mutta kun ei ne muut salilla treenaajat näe asiaa samalla tapaa. Siksi mielestäni on itsekästä tuoda lapsi, koira tai vaikka omaishoidossa oleva mummo salille.

Minun mielestä se riippuu ihan salista. Tuolla missä itse käyn on paljon tilaa ja tosissaan reenaajia melko vähän. Siellä ei lapsi pääse kenenkään haitolle kun se pysyy lähellä. Eikä siinä kauheasti vaihtoehtoja ole jos on lapsia ja haluaa salilla käydä. Ne täytyy ottaa välillä mukaan. Sinun saleilla ei varmaan ole lasten paikka, sehän on selvä. Tuonne olen luvan kysynyt ja näkyy tuolla muidenkin lapsia jotka ei kyllä minua haittaa.

Kyllä tuo tyttö leukoja vetelee, kiipeilee köysissä ja renkaissa aina välillä. Välillä jopa innostuu testaileen eri liikkeitä mitä itse teen. Ja kerta mukaan haluaa niin otan matkaan. Onko Vatasen saleilla jotain ikärajaa?
 
Ite rakastan lapsia, mutta en silti ikipäivänä haluaisi treenata salilla jossa pyörii pieniä lapsia lapsiparkin ulkopuolella. Hoploppiin voi mennä ja isäkin voi mennä ihan luvan kanssa, vai menikö se jo konkkaan.
 
Vaikka se lapsi ei riehuisikaan niin kyllähän se pistää henkisesti vituttamaan kun Aapo 7v syö räkää ja tuijottaa kun yritän keskittyä kovaan kyykkysarjaan.

Sori vielä mut tää oli vika
 
Vaikka se lapsi ei riehuisikaan niin kyllähän se pistää henkisesti vituttamaan kun Aapo 7v syö räkää ja tuijottaa kun yritän keskittyä kovaan kyykkysarjaan.

Sori vielä mut tää oli vika

Mielestäni on huvittavaa, kun ihmiset ovat olevinaan niin kovia treenaamaan, mutta eivät kykene suoritukseen jos tulee pieniä häiriötekijöitä. Omalla kohdalla olisi ihan sama, vaikka edessä tehtäisiin sirkustemppuja samalla kun kyykkään.
 
Mielestäni on huvittavaa, kun ihmiset ovat olevinaan niin kovia treenaamaan, mutta eivät kykene suoritukseen jos tulee pieniä häiriötekijöitä. Omalla kohdalla olisi ihan sama, vaikka edessä tehtäisiin sirkustemppuja samalla kun kyykkään.
Ymmärrätkö mitä kova sarja tarkoittaa noin niinkuin henkisen suorittamisen osalta, että se saadaan menemään maksimiaalisesti maaliin? Et taida ymmärtää, koska jos sillä tasolla ei treenaa, on vierasta totaalinen keskittyminen sarjaan. Se todellakin saattaa aiheutta pienen, mutta merkittävän häiriötekijän jos siinä joku taapero sohlaa lähellä. Se on ainakin selvää, että sä et kovaa treeniä ole nähnytkään kun tollaista höpöä puhut. Se on ihan eri asia puhallella salilla muniin kuin mennä sinne töihin. Se on aivan normaali reaktio, että ihminen alkaa varomaan jos lähellä on vaaratilanne ja se häiritsee sitä sarjaa. Vertaa tätä henkistä irtiottoa vaikka siihen, että teet sarjaa ja Marko Savolainen tulee varmistamaan, aivan varmaan keskityt sen takia entistä paremmin. Sama toimii toiseen suuntaan jos muuttujana on häiriötekijä.
 
Ymmärrätkö mitä kova sarja tarkoittaa noin niinkuin henkisen suorittamisen osalta, että se saadaan menemään maksimiaalisesti maaliin? Et taida ymmärtää, koska jos sillä tasolla ei treenaa, on vierasta totaalinen keskittyminen sarjaan. Se todellakin saattaa aiheutta pienen, mutta merkittävän häiriötekijän jos siinä joku taapero sohlaa lähellä. Se on ainakin selvää, että sä et kovaa treeniä ole nähnytkään kun tollaista höpöä puhut. Se on ihan eri asia puhallella salilla muniin kuin mennä sinne töihin. Se on aivan normaali reaktio, että ihminen alkaa varomaan jos lähellä on vaaratilanne ja se häiritsee sitä sarjaa. Vertaa tätä henkistä irtiottoa vaikka siihen, että teet sarjaa ja Marko Savolainen tulee varmistamaan, aivan varmaan keskityt sen takia entistä paremmin. Sama toimii toiseen suuntaan jos muuttujana on häiriötekijä.
Kyl se on kovin äijä se joka pystyy missä tahansa ympäristössä sulkemaan kaiken pois ja suorittamaan. Toki selkeän vaaratilanteen pyrkii välttämään jos sen ylipäänsä huomaa, mutta on se vähän neiteilyä jos treeni on pilalla kun kauempana tapahtuu jotai häiritsevää(normaalista poikkeavaa) tai musiikki ei ole omaan makuun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom