PTVGYM Jooel Vatanen

Kun kemian ruokkimia bodareita ollaan ni mites selkäkarvat? Kasvaa samaa kyytiä kun parta. Suosiiko jengi backbladeja vai sokerointii? Rahamiehet kuten Vatanen varmaan hoitanu laserilla nuo poies?
Geneettistä se on, eräskin tuttava käyttänyt melkoisia määriä testoa että anaboleja ja nippa nappa rinnassa kasvaa haituvat.
Myöskin kaljuuntumisessa sama homma (tietty muutamat aineet voi nopeuttaa jos kaljuuntumiseen on alttius)

Tämä viittaus siis tuohon "kemian ruokkimiin" 😅
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on kyllä pahinta offtopicia mutta parrankasvusta tuli mieleen, armeijassa eräs tupakaveri veti aamulla höylällä sileeks posket niin illasta oli jo kunnon sänki ja alikersantit käski leikkaamaan 😁
Meillä oli kans intissä kaveri joka sai jo p-kauden puolessa välissä vapautuksen parranajosta kun iho ärty niin paljon. Ei siis tarvinnut kuin kerta päivään höylätä 😅 Kaveri kyni naamansa 6 aikaan aamulla eikä päässyt enää iltavapaille 17 jälkeen ku oli nii roiston näköne😅
 
Ok. Siskoni on parturi ja innokkaimmat käy kuulemma kolmen viikon välein, mutta joo, varmasti erilainen asiakaskunta.
Yleensä naiset ei leikkaa niiden miesten hiuksia, jotka käyvät usein leikkauttamassa. Kyllä ne miehet hoitaa miesten hiukset yleensä.
 
Kai teillä on kaikilla Applen koneet? Toivottavasti on, meinaan niiden trendi on ollut vuosia jo mahdollisimman ympäristöystävällinen tapa.


Mulla on Applen kamat ja Vattenfallin fossiilivapaa sähkösoppari.

Patoamalla on pilattu luontoa aivan järjetön määrä täällä suomessa. Applen puhelimet ei toimi ulkona niin en osta.

Nuo Suomen padotut ja siten pilatut joet on kyllä sellainen asia mikä itteä vituttaa aivan älyttömänä. On ne ihmiset olleet tyhmiä aikoinaan kun eivät ole kalaportaita tehneet niihin. Melkoiset vaikutukset vähän kaikkeen kun ei kala pääse nousemaan. Olisi Suomikin hieman erinlainen maa jos olisi vapaita jokia.
 
Viimeksi muokattu:
Kun kemian ruokkimia bodareita ollaan ni mites selkäkarvat? Kasvaa samaa kyytiä kun parta. Suosiiko jengi backbladeja vai sokerointii? Rahamiehet kuten Vatanen varmaan hoitanu laserilla nuo poies?

Ajan kanssa hitaasti, mutta varmasti tuli ihan kunnollinen talja selkään ja siellä se pysyy, kun ei sinne itse yletä. Epäkkäät ylettää vielä itse siistimään.
 
Yleensä naiset ei leikkaa niiden miesten hiuksia, jotka käyvät usein leikkauttamassa. Kyllä ne miehet hoitaa miesten hiukset yleensä.
Oma luottoparturi on nainen. Mutta paljon on lisääntynyt vuosien aikana miesparturit ja nimenomaan lähi-idästä päin tulleet, he kyllä osaa leikata priimasti
 
Toisilla kasvaa katsos vähän nopeammin. Itellä erittäin paksu ja karkea hius, 2vk välein täytyy käydä niin pysyy siistinä
Itsellänikin, mutta käyn silti korkeintaan 3 kuukauden välein, makuasioita.

Mä en oo näissä turkkilaisissa partureissa käynyt kai niissäkin on eroja niinkuin pizzerioissa, vähän herättää kysymysmerkkejä nämä halpa parturit.

Olen joskus törmännyt näihin 10 euron hiustenleikkuu turkkilaispartureihin.
 
Itsellänikin, mutta käyn silti korkeintaan 3 kuukauden välein, makuasioita.

Mä en oo näissä turkkilaisissa partureissa käynyt kai niissäkin on eroja niinkuin pizzerioissa, vähän herättää kysymysmerkkejä nämä halpa parturit.

Olen joskus törmännyt näihin 10 euron hiustenleikkuu turkkilaispartureihin.
Samaistun kyllä taisteluananakseen jonka siistinä pitäminen on työmaa. Jos on muutenkin pidempi tukka niin sitten ei oo niin sentilleen ja millilleen. Noilla karvaranteillahan usein on hiukset ja parrat viimesen päälle tehtynä niin kai ne sitten osaa pizzauunin lisäksi käyttää saksiakin.
 
Samaistun kyllä taisteluananakseen jonka siistinä pitäminen on työmaa. Jos on muutenkin pidempi tukka niin sitten ei oo niin sentilleen ja millilleen. Noilla karvaranteillahan usein on hiukset ja parrat viimesen päälle tehtynä niin kai ne sitten osaa pizzauunin lisäksi käyttää saksiakin.
Meillä päin tätä tyyliä kutsutaan katuharjaksi.
 
Itsellänikin, mutta käyn silti korkeintaan 3 kuukauden välein, makuasioita.

Mä en oo näissä turkkilaisissa partureissa käynyt kai niissäkin on eroja niinkuin pizzerioissa, vähän herättää kysymysmerkkejä nämä halpa parturit.

Olen joskus törmännyt näihin 10 euron hiustenleikkuu turkkilaispartureihin.
Pidätkö pitkänä siis? Itsellä 3kk aikana tulee semmoinen paksu puska ettei mitään rajaa, jos ei siis käy edes ohentamassa.

Ei oo kovin edustava kun töiden vuoksi täytyy siistinä olla
 
Pidätkö pitkänä siis? Itsellä 3kk aikana tulee semmoinen paksu puska ettei mitään rajaa, jos ei siis käy edes ohentamassa.

Ei oo kovin edustava kun töiden vuoksi täytyy siistinä olla
Pidän pitkänä siihen asti kunnes muuttolinnut alkaa rakentaa pesää päähän.

Tuo 3kk on usein itselläni sellainen aika, että alkaa olla hävytön linnunpesä ja jos haluaisin oikein pitkäksi kasvattaa siinäkin olisi työmaa juuri tämän haastellisen pää karvoituksen takia.

Ei ole tarvetta pitää jatkuvasti siistinä, voi huolettomasti elää Turhapurona välillä.
 
Kysyn sen takia koska itsellä poika. Huomasin vain eilen että siellä oli pieni tyttö roikkumassa taljoissa. Ei se mua haitannut, minua kiinnostaa vain että onko edelleen nollatoleranssi.
Itsellä niin paljon huonoja kokemuksia jos lapset ei ole jossain omassa lapsihuoneessa vaan juoksentelevat miten sattuu.
Kukin tyylillään mutta itse vaihdan salia heti jos useamman kerran salin puolella on lapsia.
Jeesukset voi tähän tulla lapsivihaajaksi haukkumaan mutta itse toimin näin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom