Itse asiassa on hyvin mahdollista, että hirttäytyessä ihminen pieree ja kakkaa housuunsa, mikä aiheuttaa päästöjä.Kyllä paras ilmastoteko on vetää ittensä hirteen sanon minä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa on hyvin mahdollista, että hirttäytyessä ihminen pieree ja kakkaa housuunsa, mikä aiheuttaa päästöjä.Kyllä paras ilmastoteko on vetää ittensä hirteen sanon minä
Silti ne on pienemmät päästöt kun eläessään kuitenkin paskoo ja pieree päivittäin?Itse asiassa on hyvin mahdollista, että hirttäytyessä ihminen pieree ja kakkaa housuunsa, mikä aiheuttaa päästöjä.
Silti ne on pienemmät päästöt kun eläessään kuitenkin paskoo ja pieree päivittäin?
vatanen tukee valtiota ajamalla korkeapäästöisellä autolla joka kuluttaa 15 litraa satasella. eiköhän ajokauden aikana bensaan kuluneet rahat joista suuri osa on veroja tue valtiota ihan tarpeeksi.Mitä Vatanen ajattelee ilmastonmuutoksesta? Kompensoitko mitenkään rälläilyn päästöjä?
Joo kyllä jos ihan kaljua haluaa pitää sivuilta ja parran rajat terävänä niin kyllä se aika sängen jo 3-4pv aikana kasvattaa. Toki voisihan ne kotona aina itse leikata mutta mukavempi kun toinen sen tekee. Zidis on edullinen jossa käyn joten ei rankaise lompsaa pahasti.Kuulinko oikein, parturissa 1-2 krt/vko? Jos, niin lienee Suomen ennätys ja parturi tietysti kiittää. Itsellä tuo väli on 3 kuukautta Mukavaa, ettei hiukset ole koko ajan saman pituiset. Ja juu, kova näköinen mimmi, oliko wellness-kisaaja?
Toisilla kasvaa katsos vähän nopeammin. Itellä erittäin paksu ja karkea hius, 2vk välein täytyy käydä niin pysyy siistinäKuulinko oikein, parturissa 1-2 krt/vko? Jos, niin lienee Suomen ennätys ja parturi tietysti kiittää. Itsellä tuo väli on 3 kuukautta Mukavaa, ettei hiukset ole koko ajan saman pituiset. Ja juu, kova näköinen mimmi, oliko wellness-kisaaja?
Sehän riippuu millaisena tukan haluaa pitää ja edelleen kuinka nopeasti hius kasvaa.Ok. Siskoni on parturi ja innokkaimmat käy kuulemma kolmen viikon välein, mutta joo, varmasti erilainen asiakaskunta.
Nyt on kyllä pahinta offtopicia mutta parrankasvusta tuli mieleen, armeijassa eräs tupakaveri veti aamulla höylällä sileeks posket niin illasta oli jo kunnon sänki ja alikersantit käski leikkaamaanEnnen ajelin ite tukkaa. Nyt käyn parturissa sen päähieronnan takia ja tukan leikkuu tulee vähä niiku siinä samalla.
Ennen oli hyvä kun ei tarvinnu edes partaa ajaa kuin kerran kuussa. Nykysi ärsyttää kun pitää kerran viikkoo ajella jos ei halua näyttää ryöttäiseltä.