jassoo7
🖕🏻
Pidän siitä että asiat on rehellisiä ja yksi addiktion muoto joillekkin kehonrakennuskin on ja varsinkin jos se sisältää lääkkeitä niin eihän se erota molemmat ostaa pimeästi laittomia aineita joilla saavuttaa halutun olotilan.Tästä syystä ne jotka aina vinkuu jälkeenpäin ovat niitä jotka eivät tajunneet, että se juurikin tarkoittaa sitä pysyvää testosteronin käyttöä jos sille tielle kerran lähtee. Eivätkä sen enempää tienneet, että mitä tekivät tai mihin ryhtyivät.
Itse tiedostin tämän ennenkuin aloitin yli viisi vuotta sitten ja sen jälkeen ollaan menty ulkoisella taukoamatta ja tullaan aina menemään. Ainoa asia mikä on harmittanut jälkeenpäin on se etten aloittanut 10 vuotta aikaisemmin.
Se offtopicista tältä erää.
ja eihän narkomaani nyt ainakaan minun minä kuvaani murskaa vaikka itsekkin sellainen olen mutta en minä teeskentele olevani ainakaan muuta.
Jos lääkäri määrää lääkettieteellisestä syystä muuten kun itseaiheutetusti korvauksen on kyse hoidosta ei narkkaamisesta. Muutenhan se olisi sama kun heroiini addikti olisi loppu elämänsä subutexilla