PTVGYM Jooel Vatanen

He eivät myöskään ärsytä minua millään tavalla, mutta esim. Tuuren tapaiset mölyäjät saavat homofobian nousemaan. Fobia nousee ihan kaikissa ihmisryhmissä, jotka kiihkeästi tuovat esiin agendaansa. Olivat he sitten ruokaintoilijoita, romaneita, uskovaisia tms. Liika tuputtaminen on aina pahasta.

Täällä ei ole tullut vielä esille sitä puolta, että kaikki homot ja lesbot eivät osallistu tai kannata esim. Pride -kulkuetta, joka heidän mielestään karnevalisoi homouden ja antaen vääränlaista viestiä homoseksuaalisuudesta. Homomaailman sisällä on myös näkemyseroja siitä, minkälainen homojen identiteetti pitäisi olla ja mihin pitäisi pyrkiä. Jotkut haluaisivat saavuttaa ns. homonormatiivisen (eli normalisointi suhteessa heteronormatiivisuuteen) aseman yhteiskunnassa, kun toiset taas ehdottomasti vastustavat sitä, kuten esim. Pink Black Block -ryhmä, queer -kritiikki ja feministinen heteronormatiivisen avioliiton kritiikki. Heidän mielestään homojen ei pitäisi mukautua ja hakea hyväksyntää heteronormatiivisuuteen perustuvan normalisoinnin kautta, vaan korostaa omaa erilaisuuttaan.

Toinen asia, mikä on syytä huomata on homo- ja lesboliikkeen poliittiset strategiat, jotka tiedot löytyvät myös heidän omista kirjoituksistaan ja aihetta koskevista tutkimuksista. Moni sanoo vastustavansa "liika tuputtamista", joka kuitenkin on homoliikkeen ensimmäinen ja tärkein mediavaikuttamisen keino. Ja se todellakin toimii ja yleisesti tunnettu opinkappale kaikkien propagandistien työkalupakissa. Tuurehan vetää myös oman roolinsa täysin oppikirjan mukaisesti.

Tässä lyhyesti miten homoista tehdään - ja on tehty mediavaikuttamisen kautta salonkikelpoisia:

1) Puhu homoudesta niin äänekkäästi ja paljon kuin mahdollista
2) Kuvaa homot uhreina ja syrjittyinä, ei aggressiivisina haastajina
3) Anna hetero enemmistölle jokin ylevä syy tukea homoja; tasa-arvo, yhdenvertaisuus yms.
4) Esitä homous positiivisessa valossa ja saa heidät näyttämään hyviltä
5) Saa homokriittiset näyttämään pahoilta; homofoobikoilta (psykiatrisen termin käyttö on harkittua), natseilta yms.
6) Hanki tarvittava rahoitus yhteiskunnalta ja yksityisiltä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oiskohan homostelujutuille joku parempi ketju.

Facen kelloharrastajat ryhmästä Jooelin aiemmin mainitu kello ja mätsäävät korut:

korut.png
 
Näinhän se menee. Itselle tuntuu oudolta ajatukselta kerätä jotain käyttötavaraa enemmän kuin tarvitsee. Eli esim kellot, aterimet/lautaset, postimerkit ymym.
Mä jollain tavalla ymmärrän kellojen keräilyä, vaikka en niitä itse keräile, enkä kyllä myöskään käytä. Tai ehkä se johtuukin juuri siitä, että mulle se ei ole käyttöesine, joten osaan ottaa sen keräilykohteena.
 
Tsemppiä Jooelille! Mun mielestä oli todella fiksu vastaus homokysymykseen, olettaen huomioon sun kristillisen taustan. Päivi Räsänen tuskin olis noin laimeasti sanonut asioita.
 
Olihan se Vatasen kommentti nyt ihan pöljä, eihän siitä nyt pääse mihinkää. mutta kyllä ihmetyttää moinen älämölö jonkun randomin punttipaten ”letkeän hauskasta” heitosta, ketä edes kiinnostaa.
itse satuin jossain näkemää kyseisen heiton ja kelasin vaan, että ”jaaha ei ollu ihan loppuun asti taas mietitty”.
Mutta en ole kyllä toisaalta paljoa odottanukkaa. Varmaan löytyy tuolta salien perältä ihan yhtä dorkaa ulosntia, monelta muultakin.
 
Tuuresta pyörii netissä melkoinen video, että kaverin on aivan turha selittää kuka on hyvä esikuva ja kuka huono. Ziisus.


Videota tuossa ei ole, koska se on ihan puhdasta hässimistä julkisella paikalla. Älkää levittäkö tänne.
 
Viimeksi muokattu:
Tuuresta pyörii netissä melkoinen video, että kaverin on aivan turha selittää kuka on hyvä esikuva ja kuka huono. Ziisus.


Videota tuossa ei ole, koska se on ihan puhdasta hässimistä julkisella paikalla. Älkää levittäkö tänne.
Voin toki olla väärässä mutta mä oon tulkinnut Tuurea niin että se pitää itseään yleisesti jonkunlaisena homouden edustajana, jonka velvollisuuksiin kuuluu Suomen kansan kouluttaminen geneerisellä homotietoudella sekä levittää tietoisuutta homouden eri nyansseista. Hän myös tietoisesti toimii esimerkkinä meille junteille siitä miten homous on ihan arkipäiväistä, normaalia, iloista, rentoa, cool yms. ja että sitä ei ole mitään syytä vierastaa. Kun sitten on ruvennut tälläiseksi keulakuvaksi niin sittenhän se on jo pelkästään uskottavuuden ylläpitämiseksi pakko älähtää jos joku puhuu homoudesta ikävään sävyyn. Ajat ovat jo muuttuneet ja eipä homoille enää vittuilla ja olla syrjiviä samalla tavalla kuin 80-, 90- ja 2000-luvuilla. Tuuren ajaman asian kannalta tämä on hieno juttu mutta Tuurelle henkilökohtaisesti taas ei ole. Nykyään kun vanhasta kunnon vihapuheesta alkaa olla jo pulaa johtaa se siihen että Tuure joutuu reagoimaan dramaattisella tavalla jo melko pienehköihin epäkohtiin, esim. case Vatanen. Onhan se varsin ikävää jos yhtäkkiä homouden lähes virallinen edustaja ei enää olekaan sitä kaikkea positiivisuutta vaan pikkumainen pilkunnussija.

Ennen vanhaan oli asiat ja julkihomot paremmin, esim. OG Juha Föhr nahka-asusteissaan ja vanha kunnon OG Monsieur Mosse.
 
Pettynyt... Missä auton pesu. :D

Ei vaan, loistava video. Ehkäpä ne teinien vanhemmat saattas nyt uskoa, että Yrittämällä Suomessa ON mahdollisuus pärjätä. :)
 
Miksi nuo videot on tehty nykiviksi? Siis kuin olisi leikattu kolmen sekunnin pätkiksi vaikka itse kuvauskohde ei muuttuisikaan. Nykyajan hektiseen elämän tuoma tyylikikka?
 
Miksi nuo videot on tehty nykiviksi? Siis kuin olisi leikattu kolmen sekunnin pätkiksi vaikka itse kuvauskohde ei muuttuisikaan. Nykyajan hektiseen elämän tuoma tyylikikka?
Toimii jos on oikein rytmitetty ja siitä selviää asia, esim. kengät jalkaan, istu autoon, KIIITOOOOS, auto käyntiin. Mutta jos jokainen lause on tilkitty kasaan pätkistä niin se on kuin sinä tuuba paskaa katsoisi ja on hyvin rasittavaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom