PTVGYM Jooel Vatanen

Olisi varmaan pitänyt vastata jotain:

Homot on erityisen kivaa ja fiksua porukkaa, siitä porukasta ei tyhmiä löydy.
Valitettavasti itse olen hetero, mutta häpeän sitä syvästi ja toivoisin niin kovasti olevani myös homo.
Ja disclaimerina vielä: Toki täytyy muistaa, että myös muut vähemmistöt ovat ihan OK - ei pelkästään homot - mutta heterous pitäisi mielestäni kieltää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuure on pelle äijä eikä todellakaan edusta kaikkia homoseksuaaleja, vaikka oikeassa onkin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oikeassahan tuo Tuure on.
Millä perusteella 😆 mun mielestä Vatasen kommentissa ei ollut mitään pahaa.

Onse saatanan jännä juttu, jos joku joka ei tykkää jostain niin se leimataan heti, justhan se Tuure sano et 2020 pitäis hyväksyä homotkin. No miks helvetissä Tuure ei hyväksy sitä ihmistä joka on homofoobinen. Kysympähän vaan, eikös Tuure itse pidä eriarvoisena ihmisiä jos se ei hyväksy muita mielipiteiden perusteella vuonna 2020😆
 
Priden vois järjestää jossain K-18 paikassa ettei lapset nää. Muutenkin näen vähän huonona juttuna, että homoutta toitotetaan iloisena asiana, ikäänkuin se olisi sen iloisempaa kuin heterona oleminen.
Oletko ikinä edes ollut seuraamassa Pride-kulkuetta? Millä pimeällä keskiajalla sä elät kun tapahtuma pitäisi olla K-18, ihanko oikeasti olet tuota mieltä vai tahallinen provo?
 
Millä perusteella 😆 mun mielestä Vatasen kommentissa ei ollut mitään pahaa.

Onse saatanan jännä juttu, jos joku joka ei tykkää jostain niin se leimataan heti, justhan se Tuure sano et 2020 pitäis hyväksyä homotkin. No miks helvetissä Tuure ei hyväksy sitä ihmistä joka on homofoobinen. Kysympähän vaan, eikös Tuure itse pidä eriarvoisena ihmisiä jos se ei hyväksy muita mielipiteiden perusteella vuonna 2020😆
Koska jokaiseen asiaan on olemassa vain yksi OIKEA mielipide. Suomessa on sananvapaus, mutta saat sanoa ääneen vain näitä oikeita asioita. Eli kaikki maahanmuutto on ok, Biden pitää valita presidentiksi, persuja ei saa päästää hallitukseen eikä valkoisella heteromiehellä saa olla mielipidettä oikeastaan mistään, koska hän ei etuoikeutettuna voi ymmärtää, millaista syrjintää naiset/mustat/homot/transut ja oikeastaan ihan kaikki muut paitsi valkoiset heteromiehet kokevat.
 
Oletko ikinä edes ollut seuraamassa Pride-kulkuetta? Millä pimeällä keskiajalla sä elät kun tapahtuma pitäisi olla K-18, ihanko oikeasti olet tuota mieltä vai tahallinen provo?
Kyllä mä ainakin komppaan Mikeä ei toi pride hihhulointi oikeen sovi lasten silmille. Aikuiset toki tehköön mitä lystää mut jossain missä ei ole lapsia näkemässä.
 
Oletko ikinä edes ollut seuraamassa Pride-kulkuetta? Millä pimeällä keskiajalla sä elät kun tapahtuma pitäisi olla K-18, ihanko oikeasti olet tuota mieltä vai tahallinen provo?
Ei muutaku sinne vaan 5 vuotiaan Veetin kanssa joka kyselee "Isi miksi noilla sedillä on tommoiset tissiliivit". Sit pakotat lapsellesi, että se on ihan normaalia että sedät pitää tommoisia vaatteita kadulla. Sit kun sedät pusaa, niin jatkat sen nuoren mielen turmelemista. Lapset kuuluu Linnanmäelle, ei katsomaan tommoista touhua. Sanottaanko samaan henkeen, ettei lasten kuuluis nähdä myöskään suomalaisten sikamaista käytöstä Vappuna, tosin kun se alkaa, on Veeti nukkumassa. Ei ne ryyppää kulkueessa kadulla keskellä kirkasta päivää.

Screenshot-2020-10-21-at-13.38.13.jpg
 
Osalle on yhä jäänyt epäselväksi, mikä "heitossa" on haitallista. Miksi sen kritisoiminen ei ole vain "mielensäpahoittamista"? Niinkuin täällä jotkut ovat ansiokkaasti selittäneet, tulee Vatanen sanoittaneeksi lyhyessä kommentissaan monenlaisia taustaoletuksia:

- "Kaikki puuhatkoon makuuhuoneissaan[,]mitä haluaa." Seksuaalisuus on muutakin kuin seksiä. Ketä saa pidellä kädestä, ketä saa juna-asemalla suudella hyvästiksi? Kenen perhe on oikeanlainen ja hyväksytty, kenen perhekokoonpanoa vierastetaan tai ei tunnusteta? Millaisia pareja saa näkyä mainoksissa tai kenen rakkaudesta elokuva voi kertoa? Kenet identiteettiä kuvaavia sanoja käytetään toisten alentamiseen?
- "Minä en ole sitä tuomitsemaan", mutta.
- "Kokeilkaa nyt ensin." Onko heterous sisäsyntyistä normaalia ja homous tietämättömyyttä, joka voi ollakin vain korjattavissa oleva virheluulo? Onko heterona oleminen toivotumpaa, jos ensin tulee kokeilla sitä ja tyytyä homouteen vasta, jos heterous ei miellyttänyt?
- "Luojan luomaa." Jos Luoja loi heterouden, niin kuka homouden loi? Onko homous luonnotonta, vaikka luonto tulvii esimerkkejä seksuaalisuuden moninaisuudesta? Se, että jokin asia on yleisempää kuin toinen, ei tee toisesta oikeampaa.

Mutta kun sananvapaus? Kyllä, jokaisella on sanomisen vapaus sekä vastuu sanomisistaan. Julkisuuden henkilöllä on lisäksi moraalinen velvoite sananvapautensa käyttämiseen, sillä hän käyttää vaikutusvaltaa. Vastuu kasvaa, kun kuulijakunta kasvaa. Vatasen omien sanojen mukaan hänen suurin seuraajaryhmänsä ovat nuoret. Etenkin sateenkaarinuoret ovat yhä nykyäänkin moninkertaisen itsemurhariskin alla. Myös osan väheksymää väkivallan uhkaa esiintyy yhä edelleen, mutta syrjivät ja väkivaltaiset asenteet elävät etenkin varjoissa, asenteissa ja pienissä teoissa. Eurobarometrin (2020) mukaan vain 80% suomalaisista on sitä mieltä, että seksuaalivähemmistöille kuuluu samat oikeudet kuin majoriteetille. Sanat toisintavat ja luovat todellisuutta. Kertomalla, että "homo saa olla oman makuuhuoneensa salassa, mutta mieluummin ole Luojan luomalla tavalla hetero" tulee rikkoneeksi yhdenvertaisuutta vastaan ja toisintaneeksi syrjiviä asenteita. Se on rikkovaa ja vahingollista ja syrjityn ihmisryhmän polkemista. Se ei ole pikkuasia. Joko olet ihmisten yhdenvertaisuuden puolella tai sitten olet sitä vastaan.

Minua itseäni ihmetyttää Vatasen kommentoinnissa ja sen jälkeisessä vaikenemisessa seuraava asia: voisit käyttää sananvaltaasi kaikkien seuraajiesi auttamiseksi ja nuorten kasvurauhan vahvistamiseksi, miksi silti valitset käyttää sitä vahingollisesti?
Eli, jos tuosta vastauksesta olisi poistanut "makuuhuoneessa" sanan ja olisi lukenut vain "jokainen puuhaa mitä haluaa" olisi ollut ok? Vai olisiko noin lyhyeen vastaukseen pitänyt ynnätä jokainen paikka missä saa olla homo?

Jos homo sanoisi heterolle kannattaisi kokeilla samaa sukupuolta, niin tästä tuskin haloo nousisi myöskään.

Sanot, että "kertomalla että homo saa olla makuuhuoneessa salassa" eikö tuo salassa määritelmä ole kuitenkin mielikuvituksen luoma skenaario, kun tämmöisestä kukaan ei kuitenkaan puhunut.

Kyllähän tuossa on täysin väkisin väännettyjä asioita ja triggeröidytään pelkän julkisuuden toivossa, koska se on pop eikä ketään kiinnosta, jos et uhriudu.

Tämänkin nimimerkin luominen tätä kyseistä asiaa varten tälle foorumille kertoo, että siitä on pakko yrittää vääntää väkisin, koska vatanen ei tähän leikkiin mukaan lähtenyt.
 
Viimeksi muokattu:
Ei muutaku sinne vaan 5 vuotiaan Veetin kanssa joka kyselee "Isi miksi noilla sedillä on tommoiset tissiliivit". Sit pakotat lapsellesi, että se on ihan normaalia että sedät pitää tommoisia vaatteita kadulla. Sit kun sedät pusaa, niin jatkat sen nuoren mielen turmelemista. Lapset kuuluu Linnanmäelle, eikä katsomaan tommoista touhua.

katso liitettä 224485
No ei paljon noiden kundien vaatetus poikkea bodilavojen vastaavasta ja ne on ilo sun silmälle😁? Sun mielestä siis nuoren mielen turmelemista, jos kaksi setää tai tätiä pussaa samaa sukupuolta olevan kanssa?
 
Tulee olemaan vaikea elämä jos mitättömästä pikkuheitosta menee vati nurin tai itsetunto romahtaa. Kannattaa kulkea loppuelämä kuulosuojaimet korvilla, koska vaikea elämä tulee olemaan edessä jos odottaa ihmisten mielistelevän tai ihailevan sua homouden takia. Sensijaan, että jengi olis vaan Vatasen tapaan neutraaleja, ja antais sun olla oma ittes sen enempää ihailematta tai arvostelematta.

Eteenpäin. Miten Vatanen vertaisit R8 ja Lamboa keskenään? Ajettavuus, tehot yms. Kaipaatko Audista jotain? Mites prätkä, paljonko tuli kilsoja, onko reissuja suunnitteilla ensi kesäksi, radalle? Siinä pari juttua mitä voisit kertoa seuraavissa videoissa.
 
No ei paljon noiden kundien vaatetus poikkea bodilavojen vastaavasta ja ne on ilo sun silmälle😁? Sun mielestä siis nuoren mielen turmelemista, jos kaksi setää tai tätiä pussaa samaa sukupuolta olevan kanssa?
Bodylava on kilpailu määrätyssä tilassa määrätylle ihmismäärälle, ei ne kävele keskellä suljettua katua. Enkä kyllä veisi lastani ihmettelemään bodykisaakaan, mä voin valita, keksisin sille paljon mielekkäämpää tekemistä. Ja kyllä, ei lasta pidä ehdointahdoin laittaa katsomaan jotain epänormaalia massasta poikkeavaa arveluttavaa materiaalia.
 
"Mielipide uskovaisista?"
- Hmm.. Kaikki uskokoon mihin haluaa, minä en ole sitä tuomitsemaan, mutta kokeilkaa nyt ensin sitä järjen käyttöä.
Itseasiassa joka uskonnossa on erittäin hyviä elämän ohjeita ihmisille, joita noudattamalla maailma olisi paljon parempi paikka kaikille. Moni niistä myös perustuu ihan järjelliseen ajatteluun esim.
Noista minun mielestäni voisi ensinmäiset jumalan ylistämiset jättää pois.

Itse en kuulu kirkkoon, enkä mihinkään uskontoon.

Ja kyllä, uskonnoista löytyy myös ääripäisiä ohjeita yms. joita ei järkeä käyttäen nykypäivänä kannata toteuttaa. Esimerkkinä ääri-islamin ohjeet. Islamin uskossa muuten on ihan kelpo ohjeita elämään myös.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eli jos kuvasta melkein alastomia miehiä ja laitat ne nettiin niin se on normaalia mutta homous on väärin?
Ja homous ei ole luojan luomaa mutta itseensä ulkopuolisten aineiden piikittäminen on
Ja Mike kun vertasi narkkareihin niin eikös roinaajat ole eräänlaisia narkkareita kun ei voi olla ilman myrkkyjä?
 
Ja kyllä, uskonnoista löytyy myös ääripäisiä ohjeita yms. joita ei järkeä käyttäen nykypäivänä kannata toteuttaa. Esimerkkinä ääri-islamin ohjeet.

Islam on kylla perseesta mutta loytyy kylla raamatustakin aivan sairasta kamaa vaikka moni ei tieda sita. Tassa muutama

 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom