Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en kuulu, mutta lähipiirissä on ystäviä, jotka kuuluvat. Ihan tavallista elämää pari- tai seurustelusuhteessa lasten kanssa tai ilman he viettävät. Heihin ei ole siis kohdistunut väkivaltaa tai syrjintää. Aikuisia ihmisiä. En tiedä, kuinka paljon nykyään lapsiin/teineihin kohdistuu ikäpiirissään uhkaa homoseksuaalisuuden vuoksi esim kouluissa ja harrastuksissa. Ilmeisesti jotkut lapset/teinit käyttävät rajuakin väkivaltaa toisiaan kohtaan olipa syynä mikä tahansa. Toisaalta kaupungilla näkyy entistä enemmän teini-ikäisiä tyttöpareja kulkemassa käsikkäin ja suutelemassa. Ehkä pojilla on vaikeampaa, en tiedä, homottelullahan on pitkät perinteet.Kuulutteko itse vähemmistöön? Oletteko joutuneet miettimään esimerkiksi sitä että voitteko ottaa kumppanianne kädestä kiinni julkisella paikalla, vai tuleeko siitä sanomista? Jotkut joutuvat.
Nimenomaan kannattaisi. Ja sitten kokeiltuaan ensin luojan valitsemaa, siirtyä sitten luonnottomiin. Esim. kehonrakennuksessa syntholiin tms.Mutta mutta, jos kriteerina on "luojan valitsema tekniikka" niin samalla logiikallahan kehonrakentajienkin kannattaisi valita luojan valitsema tie, eli olla naturaali - ennekuin muitten "luonnottomia" valintoja kritisoi.
Oliko Junes mitä mieltä siis? Ilmeisesti piti tapausta yhtä naurettavana kuin valtaosa vai?Hahah, Vataselle taitaa tippua seuraajia lisää koko ajan kun Junes Lokka otti äsken Vihapuhe FM:ssäkin kantaa vähän tähän juttuun :D
Huomenna varmaan katottavissa jälkilähetyksenä.
mutta toi junes on kyllä sellainen maanvaiva ettei mitään rajaa. rienaa ja vituilee joka suuntaan ja on poikkiteloin kaikessa mikäli vaan mahdollista. lisäksi paradoksaalisen maahanmuuttokriittinen jamppa marokkalaiset sukujuuret omaavaksiHahah, Vataselle taitaa tippua seuraajia lisää koko ajan kun Junes Lokka otti äsken Vihapuhe FM:ssäkin kantaa vähän tähän juttuun :D
Instagramiin tullut päivässä melkeen tuhat lisääHahah, Vataselle taitaa tippua seuraajia lisää koko ajan kun Junes Lokka otti äsken Vihapuhe FM:ssäkin kantaa vähän tähän juttuun :D
Mä pahoitin ainakin mieleni siitä, että kirjoitit sanan "kuulostaa" väärin. Suomen kieli rappioituu eikä ketään enää kiinnosta kielioppi. Nyt sä voit pahoittaa mielesi siitä, että joku kehtaa tulla valittamaan oikeinkirjoituksesta. Sit mä pahoitan mieleni siitä kun kieliopista mainitseminen on tabu mistä kaikki pahoittaa aina mielensä, koska eivät osaa itse kirjoittaa. Ja kohta on kaikilla paha mieli. Elämä tosiaan on vaikeaa.Elämä kuullostaa kauhean vaikealta, kuka milloinkin mistäkin loukkaantuu.
Mistäköhän itse voisi alkaa pahoittamaan mielhään?
Voisihan sitä vaikka heittää tikkaa tai puhua politiikasta, tai sitten vaikkapa pitää Q&A ja vastata seuraajien esittämiin kysymyksiin. Kukinhan saa vapaassa maassa tehdä somessa mitä haluaa lain sallimissa rajoissa.Mutta siis jos miehen some koostuu lihaksista, rahasta ja nopeista autoista, niin eikö silloin voisi oikeastaan jättää niin sanotusti omaan arvoonsa - jos siis omat arvot ovat toista maata - tuollaiset kommentit? Muutenkin uskovaisen mielipide homoista, hei haloo. :D
Nooooh niinkin voi sanoa :D Mut tuolta voi tsekkaa jostain 1:27:00 eteenpäin jos kiinnostaaOliko Junes mitä mieltä siis? Ilmeisesti piti tapausta yhtä naurettavana kuin valtaosa vai?
Elokuvasta Shrek ja ikuinen onni.Kuka on Tuure?
Porilainen Homo.Kuka on Tuure?