PTVGYM Jooel Vatanen

Jos nuo on niin itsevarmoja ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, niin miksi älähtää tuommoisesta? Kun ei ihan varmasti kukaan heteroksi itsensä tietävä voi samaistua/ymmärtää, ei sänky tai seurusteluhommia oman sukupuolen kanssa. Se ei vaan tunnu oikealta, ei edes ajatuksen tasolla.
Silloin tulee aina päästettyä suusta jotain mikä suututtaa nämä, ihan sama mitä ja tämä Vatasen kommentti on kyllä ihan sieltä lievimmästä päästä. Olisivat rauhassa homoja tai mitä lie, epävarmat pitää metakkaa. Tosin Tuuren kohdalla taitaa olla pelkkää huomiohuoraamista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en oikein osaa pukea sanoiksi omia ajatuksiani tästä. Kuulostaa nimittäin jotenkin ristiriitaiselta, että kun luin tuosta Jooelin kommentista aiemmin, ajattelin että ei perkele, ei noin voi sanoa, ellei halua paskamyrskyä, mutta nyt kuitenkin kun paskamyrsky tuli, en ymmärrä niitä jotka tuosta jaksaa loukkaantua. Näinkö siinä kommentissa siis sittenkin jotain väärää kun tiesin mitä siitä seuraa? Olenko piilomielensäpahoittaja?
 
Kyllähän tuosta Jooelin vastauksesta nyt väistämättä hieman ajattelematon vaikutus tuli, mutta en nyt ihan höyryämään asiasta kuitenkaan lähtisi.

Eniten taitaa ihmisiä kismityttää tuo "tehköön kukin makuuhuoneissaan" -osio, kun kyllä niihin homosuhteisiinkin vaan kuuluu rakkaus ja tunteet samalla tavalla kuin heterosuhteisiin. Ja eläinmaailmassahan homostellaan urakalla kanssa, että onhan se luoja näitä hinttejä luonut ihan urakalla tänne. Uskaltaisin myös väittää, että PTV-gymeilläkin on homoja asiakkaina. Vähän sitten yksilöstä kiinni, onko tämän kommentin jälkeen yhtä moni.

Summa summarum, omasta mielestä tosiaan Vatasen kommentti oli ajattelematon, mutta inhimillinen. Ei minulle siitä ajatusta tullut, että siinä olisi jollain tapaa pahansuopa lataus ollut. Mielipide muiden joukossa.

Theres no such thing as bad publicity. Parissa päivässä se on tämäkin takana, mutta näkyvyyttä tullut runsaasti. Tsemppiä Vataselle reeneihin ja bisneksiin. On huikea roolimalli monelle ja saanut omalla tekemisellään useille nuorille ja vanhemmillekin motivaatiota harjoittelemiseen ja oman kunnon kohentamiseen - elämänlaadun parantamiseen.
 
Kyllähän tuosta Jooelin vastauksesta nyt väistämättä hieman ajattelematon vaikutus tuli, mutta en nyt ihan höyryämään asiasta kuitenkaan lähtisi.

Eniten taitaa ihmisiä kismityttää tuo "tehköön kukin makuuhuoneissaan" -osio, kun kyllä niihin homosuhteisiinkin vaan kuuluu rakkaus ja tunteet samalla tavalla kuin heterosuhteisiin. Ja eläinmaailmassahan homostellaan urakalla kanssa, että onhan se luoja näitä hinttejä luonut ihan urakalla tänne. Uskaltaisin myös väittää, että PTV-gymeilläkin on homoja asiakkaina. Vähän sitten yksilöstä kiinni, onko tämän kommentin jälkeen yhtä moni.

Summa summarum, omasta mielestä tosiaan Vatasen kommentti oli ajattelematon, mutta inhimillinen. Ei minulle siitä ajatusta tullut, että siinä olisi jollain tapaa pahansuopa lataus ollut. Mielipide muiden joukossa.

Theres no such thing as bad publicity. Parissa päivässä se on tämäkin takana, mutta näkyvyyttä tullut runsaasti. Tsemppiä Vataselle reeneihin ja bisneksiin. On huikea roolimalli monelle ja saanut omalla tekemisellään useille nuorille ja vanhemmillekin motivaatiota harjoittelemiseen ja oman kunnon kohentamiseen - elämänlaadun parantamiseen.

Jotenkin kuvittelisin, että Tuuren kaltainen kaveri ei PTV:llä treenaa ja sellainen homo joka PTV:lla treenaa ei myöskään ota nokkiinsa tämän tason kommentista.
 
Olen itsekkin ollut tilanteessa jossa minusta koitettiin tehdä pahaa ihmistä kun keskusteltiin homoseksuaalisuudesta ja sanoin että minua ei kiinnosta kenenkään seksuaalinen suuntautuminen. Olin kuulema seksuaalivähemmistöjä alas polkeva valkoinen heteromies, koska olen niin välinpitämätön.
Jännä, koska tämähän nimenomaan on sitä aitoa hyväksyntää toisin kuin se holhous ja hehkuttaminen, joka antaa ikään kuin ymmärtää, että vähemmistöt ovat jotenkin kykenemättömiä pärjäämään omillaan.
 
Jotenkin kuvittelisin, että Tuuren kaltainen kaveri ei PTV:llä treenaa ja sellainen homo joka PTV:lla treenaa ei myöskään ota nokkiinsa tämän tason kommentista.
Niin. Paha mennä sanomaan mitä tämä kuvitteellinen homo joka PTV:llä käy puntilla ajattelee. Tässä lähdet nyt tekemään olettamuksia. Ja kuten sanoin, vähän yksilöstä kiinni näkeekö tämän loukkaavana vaiko ei.
 
Kerra yks tyyppi sanoa mua idiootiks. Eihän noin voi sanoa v.2020!
Pitää olla suvaitsevainen pikkasen älyllisesti hitaampia kohtaan. Eikä tässä sitäpaitsi ollut edes puhe seksistä.
On ne juntteja ne idiooteiks haukkuvat.
 
Kuuluuko ihmisen nussia lammasta, hamsteria tai hevosta? Niinkin tehdään...

Pääasia kuitenkin alunperin on tuossa populaation lisääntymisessä. Eläimillä varsinkin se on monesti aika suoraviivaista toimintaa, ilman persereiän nuolentaa ja steariinileikkejä.

Kumpaan vaan uskookaan (evoluutioteoria tai jumala) niin heteroseksi on ollut melko merkittävä tekijä ihmis ja eläinkunnan kehityksessä?
Miten se ihmiskunnan kehitys liittyy tähän? Harrastatko joka kerta seksiä lapsentekotarkoituksessa? Et ole ilmeisesti ikinä masturboinutkaan?

Kaikki seksi joka tapahtuu yksin tai kahden täysi-ikäisen ihmisen välillä yhteisymmärryksessä on täysin luonnollista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Please stop saying "You can't joke about anything anymore". You can. You can joke about whatever the fuck you like. And some people won't like it and they will tell you they don't like it. And then it's up to you whether you give a fuck or not. And so on. It's a good system. " - Ricky Gervais
 
"Please stop saying "You can't joke about anything anymore". You can. You can joke about whatever the fuck you like. And some people won't like it and they will tell you they don't like it. And then it's up to you whether you give a fuck or not. And so on. It's a good system. " - Ricky Gervais
Tää on hyvä, mut Rickyn erottaa Jooelista se, että Rickyn jutut on hauskoja.
 
Tuure hakee itselleen huomiota ja sitä myöten lisää seuraajia pahoittamalla mielensä ja uhriutumalla aina kun siihen tarjoutuu pienikin tilaisuus. Vastaavat itkupotkuraivarit oli tulilla Päivi Räsästä vastaan. Vataselta kysyttiin ja Vatanen vastasi. Kaikkia ei voi miellyttää ja aina joku loukkaantuu, sille ei voi mitään
 
Jännä, koska tämähän nimenomaan on sitä aitoa hyväksyntää toisin kuin se holhous ja hehkuttaminen, joka antaa ikään kuin ymmärtää, että vähemmistöt ovat jotenkin kykenemättömiä pärjäämään omillaan.

Samaa itsekkin ihmettelin. Eikös tuo nimenomaan olisi se mihin pyritään, eli ihan sama mikä on seksuaalinen suuntaumisesi, sukupuoli, ihonväri jne jne niin se ei vaikuta ihmisen mielipiteeseen sinusta.

Tämä tapaus on juuri semmoisia homoseksuaaleja että sitä omaa seksuaalista suuntautumista pitää koko ajan tuoda jollain tavalla esiin, joten varmaan tuo minun vastaus ei tästä syystä miellyttänyt. Ehkä hän nauttii siitä että hänet huomioidaan nimenomaan homoseksuaalina? En jäänyt asiasta sen kummemin keskustelemaan / selvittelemään lopullista syytä hänen reaktioon, koska tiesin että ei tuosta saada mitään hedelmällistä keskustelua aikaan.
 
Miten se ihmiskunnan kehitys liittyy tähän? Harrastatko joka kerta seksiä lapsentekotarkoituksessa? Et ole ilmeisesti ikinä masturboinutkaan?

Kaikki seksi joka tapahtuu yksin tai kahden täysi-ikäisen ihmisen välillä yhteisymmärryksessä on täysin luonnollista.
Miksi ihmisten kesken tai täysi-ikäisten? Mikä sen määrittää? Ja ennen kuin sanot, että laki, niin ei joka maassa. Jossain maassa on ok yhtyä eläimeen ja toisessa alaikäiseen

En harrasta itse joka kerta seksiä lapsentekotarkoituksessa, koska olen mielihyvää tavoitteleva ihminen. Saman asian vuoksi myös nautin alkoholia, en maun vaan mielihyvän vuoksi. En kuitenkaan nauti huumeita nautinnon vuoksi... kummaa, koska voisinhan minä.

Onko homo jos yhtyy vankilassa toiseen miespuoliseen vain sen vuoksi, ettei ole naista tarjolla? Joku sanoo, että on ja toinen sanoo, että ei koska olosuhteet.... miksei kuitenkin voisi vain hanskata mielihyväkseen? Onko siis homo tai piilohomo?

Kai se ihminen näinkin kehittyneenä yksilönä vaan on hiffannut, että hei voin muutenkin vaan nussia, kun se on niin kivaa, mutta käytän ehkäisyä, ettei tule lapsia. Nykyään myös samansukupuolen kanssa seksi on ok, koska se tuo mielihyvää. Kenties tulevaisuudessa myös eläimien ja muiden, jota vielä pidetään tabuna.

Kaikkea kuuluu vaan ymmärtää ja ihmiskunnan muuttua.

Mieti kuinka siistiä olisi olla naimisissa lampaan kanssa ja olisi samat oikeudet, kuin homo- ja heteropateilla. Lämmin kumppani, jolta saisit maitoa vaikka aamupalajuustoon ja kahviin.

Kuollaankohan me ihmiset sukupuuttoon kuinka pian, kun kaikki heteroseksi loppuu ja toksisen maskuliinisen miehen siittiötkin on pahasta?
 
Mitä mä olen homomiehiä tavannut ja muutaman tunnenkin, niin vallan normaalia mukavaa porukkaa kuten odottaakin. Näistä osa kuten Tuure, koittaa vain kaikinkeinoin rakentaa jotain typerää vastakkainasettelua ja ollaan uhriuitumassa mistä sattuu ihan vain periaatteen ja agendan vuoksi. Hirveetä meteliä pidetään, pridekulkueet ja muuta turhanpäiväistä, ketään ei oikeasti kiinnosta, sitä nää poteekin. Ne eivät vain osaa olla normaali osa yhteyskuntaa, vaan tekevät itsesään tarpeetonta numeroa ja miten, muiden kustannuksella. Miten nyt heitä sorretaan jaa joo juu. Vitut sorreta. Aikanaan niitä kivitettiin, nykyään saa mennä naimisiin ja adoptoida lapsia. Mutta eihän se riitä, pitää olla draamaa. Kuten sanottu, olkoot kukin miten haluaa, mutta ei nyt tartte tehdä siitä niin saatanallista numeroa ja poliittista paskaa.
 
Oli mieli kertoa parit kokemukset ravintola-alalta, mutta ehkä on parempi etten kerrokkaan :unsure:

Sen sanon että, kyllä niitä huonosti käyttäytyviä on ihan joka porukoissa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom