PTVGYM Jooel Vatanen

Mitä mä olen homomiehiä tavannut ja muutaman tunnenkin, niin vallan normaalia mukavaa porukkaa kuten odottaakin. Näistä osa kuten Tuure, koittaa vain kaikinkeinoin rakentaa jotain typerää vastakkainasettelua ja ollaan uhriuitumassa mistä sattuu ihan vain periaatteen ja agendan vuoksi. Hirveetä meteliä pidetään, pridekulkueet ja muuta turhanpäiväistä, ketään ei oikeasti kiinnosta, sitä nää poteekin. Ne eivät vain osaa olla normaali osa yhteyskuntaa, vaan tekevät itsesään tarpeetonta numeroa ja miten, muiden kustannuksella. Miten nyt heitä sorretaan jaa joo juu. Vitut sorreta. Aikanaan niitä kivitettiin, nykyään saa mennä naimisiin ja adoptoida lapsia. Mutta eihän se riitä, pitää olla draamaa. Kuten sanottu, olkoot kukin miten haluaa, mutta ei nyt tartte tehdä siitä niin saatanallista numeroa ja poliittista paskaa.
Ja aivan liikaa ylisuvaitsevaiset heterot pahoittaa mielensä homojen puolesta.
Sama juttu maahanmuuttajien kanssa, monet vähemmistöön kuuluvat ei jaksa reagoida mutta tämä tietty porukka jaksaa heidän puolesta..

Itsellä yksi homoseksuaali läheinen ystävä vaimon kautta ja aivan huipputyyppi onkin. Täytyypä kysyä hänen mielipide tähän Tuure juttuun vaikka tiedän ettei häntä kiinnosta koska inhoaa kyseistä henkilöä 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan samaa mielensäpahoittamista näkyvillä tässäkin jutussa. Konteksti toki hiukan eri.


Jos minulla olisi pokkaa ja runsaasti seuraajia, laittaisin Instagramiin kuvan itsestäni naama mustaksi värjättynä, pikkurilli pystyssä ja saamelaislakki päässä kyykkypaskomassa jonkun feministilehden päälle. Uutta Valtakunnantrollia on nimittäin kaivattu.

Ps. Pyydän anteeksi kaikilta vähemmistöiltä ja muuten vaan kaikilta, joita unohdin juuri loukata.
 
Ihan samaa mielensäpahoittamista näkyvillä tässäkin jutussa. Konteksti toki hiukan eri.


Jos minulla olisi pokkaa ja runsaasti seuraajia, laittaisin Instagramiin kuvan itsestäni naama mustaksi värjättynä, pikkurilli pystyssä ja saamelaislakki päässä kyykkypaskomassa jonkun feministilehden päälle. Uutta Valtakunnantrollia on nimittäin kaivattu.

Ps. Pyydän anteeksi kaikilta vähemmistöiltä ja muuten vaan kaikilta, joita unohdin juuri loukata.
Twerkkaus on kyllä semmoinen tanssityyli että sitä ei tule koskaan perus_suomalainen henkilö ymmärtämään.

Itse arvostan kovasti ja tiedän ettei kyseessä ole mikään stripshow kuten yleensä luullaan
 
Ihan samaa mielensäpahoittamista näkyvillä tässäkin jutussa. Konteksti toki hiukan eri.


Jos minulla olisi pokkaa ja runsaasti seuraajia, laittaisin Instagramiin kuvan itsestäni naama mustaksi värjättynä, pikkurilli pystyssä ja saamelaislakki päässä kyykkypaskomassa jonkun feministilehden päälle. Uutta Valtakunnantrollia on nimittäin kaivattu.

Ps. Pyydän anteeksi kaikilta vähemmistöiltä ja muuten vaan kaikilta, joita unohdin juuri loukata.
meinas aivot kärventyä kun tuon jutun luki. "valkoisen feminismin tilalle halutaan luoda intersektionaalisen feminismin ryhmä." onneksi tietyt ryhmittyvät ovat niin ärhäköitä ja riitaisia että jäävät keskenään marginaaliin rähisemään. Ai niin ja peukut Vataselle kun sanoi niin kuin ajatteli👌
 
Nyt toi Vatasen kommentti on ilmeisesti jo ihmisoikeuksia loukkaava asia eikä se oo sillon sanavapautta vaan vihapuhetta tms...... kunnon uhriutumispsykoosit tulilla tolla Tuurella :ROFLMAO:
 
Näkyvällä homoaktivismilla on ollut aikansa ja paikkansa. Ilman tuota toimintaa homoseksuaalit joutuisivat yhä lymyilemään nurkissa ja pelkäämään henkensä edestä, kuten valitettavasti edelleen useissa maissa. Suomessa ollaan seksuaalisesti tasa-arvoisia ja hyvä niin.

Ei minua kiinnosta, onko joku bi, homo, lesbo tai hetero vaan millainen tyyppi hän on. Seksuaalinen suuntautuneisuus on vain yksi piirre ihmisessä. Omissa ystävissäni ja tutuissani kukaan ei jatkuvasti alleviivaa homouttaan kuten minäkään en korosta olevani hetero.

Jos haluaa julkisuuteen, niin ei siihen nykyään oikein pelkkä homous riitä IMO.
 
Enempää kantaa ottamatta fakta on kuitenkin se, että suomessakin edelleen vähemmistöt kokevat syrjintää, väkivaltaa yms. Tämä korostuu kehä 3:sen ulkopuolella ja sitä voi olla vaikea käsittää tai nähdä kun se ei omaa elämää kosketa. Lisäksi ihmisoikeudet eivät ole mielipideasioita, eikä homoseksuaalisuus ole vain "puuhaa makuuhuoneessa" vaan ihan oikeiden ihmisten ihan kokonaista elämää.

Yksikään seksuaalinen suuntautuminen ei myöskään ole kiinni kokeilemisen puutteesta.

Aion jatkossakin seurata Vatasen touhuja ja käydä hänen salillaan, vaikka tämä kommentti häneltä olikin hiukan tökerö. ✌
 
Enempää kantaa ottamatta fakta on kuitenkin se, että suomessakin edelleen vähemmistöt kokevat syrjintää, väkivaltaa yms. Tämä korostuu kehä 3:sen ulkopuolella ja sitä voi olla vaikea käsittää tai nähdä kun se ei omaa elämää kosketa. Lisäksi ihmisoikeudet eivät ole mielipideasioita, eikä homoseksuaalisuus ole vain "puuhaa makuuhuoneessa" vaan ihan oikeiden ihmisten ihan kokonaista elämää.

Yksikään seksuaalinen suuntautuminen ei myöskään ole kiinni kokeilemisen puutteesta.

Aion jatkossakin seurata Vatasen touhuja ja käydä hänen salillaan, vaikka tämä kommentti häneltä olikin hiukan tökerö. ✌
Varmasti joo mutta suutin osa käyttäytyvät normaaliste ja pukeutuvat normaalisti joten en usko että se niin yleistä on että vedetään kadulla turpaan. Vanhempi sukupolvi on vielä sellainen että voi tulla ikäviä kommentteja mutta 20v päästä uskon että näistäkin ollaan päästy eroon..ehkä. Suurin ongelma on varmaan se että miten oma perhe suhtautuu asiaan.
 
Enempää kantaa ottamatta fakta on kuitenkin se, että suomessakin edelleen vähemmistöt kokevat syrjintää, väkivaltaa yms. Tämä korostuu kehä 3:sen ulkopuolella ja sitä voi olla vaikea käsittää tai nähdä kun se ei omaa elämää kosketa. Lisäksi ihmisoikeudet eivät ole mielipideasioita, eikä homoseksuaalisuus ole vain "puuhaa makuuhuoneessa" vaan ihan oikeiden ihmisten ihan kokonaista elämää.
Aion jatkossakin seurata Vatasen touhuja ja käydä hänen salillaan, vaikka tämä kommentti häneltä olikin hiukan tökerö. ✌

Juuri se tässä ihmetyttää, että kun tasavertaisuuden saralla olisi edelleen ihan oikeaa tehtävää, niin kuinka jaksetaan lässyttää ihmisoikeuksista ja vihapuheesta kommentin takia, joka oli juurikin hiukan tökerö eikä mitään muuta? Tuosta Vatasen heitosta kun ei yrittämälläkään saa irti vihaa tai pyrkimyksiä kenenkään oikeuksien tai ihmisarvon rajoittamiseen. Seksuaalisista preferensseistä itsessään sitten mahtuu maailmaan mielipiteitä siinä missä mistä tahansa muustakin.

Itse muistan vielä, kuinka koulussa opettaja valisti luokan edessä, että homoilla on koko ajan paskat housussa kun läpi löystyy homostelusta. Eikä kukaan edes ihmetellyt, ainakaan ääneen, että siitä kun miettii kuinka pian tuollainen olisi nykyään Iltiksen etusivulla niin on tässä maailma mennyt paljon eteenpäin, vaikkei vielä valmis olisikaan.
 
Kehä kolmosen ulkopuolella asuvana uskallan väittää, ettei seksuaalivähemmistöön ryhmänä kohdistu väkivaltaa ja syrjintää normielämässä tämmöisessä kohtalaisen kokoisessa kaupungissa.
En ole itsekkään tuollaiseen törmännyt. Tietysti kuka tahansa voi provosoimalla saada nekkuunsa ja se lienee normaalia.
 
Enempää kantaa ottamatta fakta on kuitenkin se, että suomessakin edelleen vähemmistöt kokevat syrjintää, väkivaltaa yms. Tämä korostuu kehä 3:sen ulkopuolella ja sitä voi olla vaikea käsittää tai nähdä kun se ei omaa elämää kosketa. Lisäksi ihmisoikeudet eivät ole mielipideasioita, eikä homoseksuaalisuus ole vain "puuhaa makuuhuoneessa" vaan ihan oikeiden ihmisten ihan kokonaista elämää.

Yksikään seksuaalinen suuntautuminen ei myöskään ole kiinni kokeilemisen puutteesta.

Aion jatkossakin seurata Vatasen touhuja ja käydä hänen salillaan, vaikka tämä kommentti häneltä olikin hiukan tökerö. ✌

Samalla tavalla ihmisiä syrjitään miljoonasta muusta syystä (vaikka nyt pituus, ylipaino, akne tai aivan mitä tahansa), ei se vaadi mitään ideologiaa vihata tiettyä ihmisryhmää eikä tuollaista saa koskaan lopetettua. Se on vain fakta.

Enemmistöstä poikkeavia syrjitään aina, eikä se tietty piirre ole se ongelma. Valkoisia syrjitään alueilla, joilla eivät ole enemmistö ja varmasti heteroseksuaalista kohtaan on ennakkoluuloja työpaikalla jolla valtaosa olisi homoseksuaaleja.
 
Kehä kolmosen ulkopuolella asuvana uskallan väittää, ettei seksuaalivähemmistöön ryhmänä kohdistu väkivaltaa ja syrjintää normielämässä tämmöisessä kohtalaisen kokoisessa kaupungissa.
En ole itsekkään tuollaiseen törmännyt. Tietysti kuka tahansa voi provosoimalla saada nekkuunsa ja se lienee normaalia.
Kuulutteko itse vähemmistöön? Oletteko joutuneet miettimään esimerkiksi sitä että voitteko ottaa kumppanianne kädestä kiinni julkisella paikalla, vai tuleeko siitä sanomista? Jotkut joutuvat.
 
Kuulutteko itse vähemmistöön? Oletteko joutuneet miettimään esimerkiksi sitä että voitteko ottaa kumppanianne kädestä kiinni julkisella paikalla, vai tuleeko siitä sanomista? Jotkut joutuvat.
Tuollaisia jotuu miettimään samantien, kun menet valkoisena miehenä alueelle jolla et ole enemmistö ja kohtelu on vielä paljon karumpaa. Jenkkien rikostilastot ovat aika karua katsottavaa.
 
Kuulutteko itse vähemmistöön? Oletteko joutuneet miettimään esimerkiksi sitä että voitteko ottaa kumppanianne kädestä kiinni julkisella paikalla, vai tuleeko siitä sanomista? Jotkut joutuvat.
En kuulu seksuaalivähemmistöön, eli olen hetero, jos sitä tarkoitat. Tunne parikin eri pariskuntaa yhdestä kaupungista ja tiedän toisesta kaupungista yhden parin. Ihan avoimesti näyttävät kulkevan ja kaikki tietävät. Eivät ole ihan teinejä, eli voi olla että ikä tuo varmuutta elämään ja uskaltavat olla omia itsejään.

Maalaiset ovat vähemmistöä kaupungissa. Olen nähnyt kun maalaista kiusataan maalaisuutensa takia. Tuo tosin lapsien kesken...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom