PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin penetraatiokeskeistä ajattelua, jos "tekniikalla" kuvitellaan automaattisesti tarkoitettavan yhdyntää. Tekniikoita on niin perkeleesti mitä siellä sängyssä voi tehdä. Luoja on luonut kaikki seksitekniikat. Muiden muassa perseenreiän nuolenta, syväkurkkuilu ja sormileikit ovat täysin normaaleja seksitekniikoita. Kuten jotkut ovatkin jo saattaneet huomata, seksiä ei ihan joka kerta harrasteta jälkikasvua saadakseen.

Snäpissä törmäsin kans jonkun naisen my storyyn missä paasasi vatasen salista "olisin harkinnut treenaamista ptv gymillä, mutta en tämmöisen kommentin jälkeen" no kyseinen saliketju tuskin hirveästi menettää tässä treenaajassa 😅

Miten ihmiset voi olla nykyään niin sekasin, että triggeröidytään kaikesta mistä on pienikin mahdollisuus saada jotain huomiota... No toisilla se mielensäpahoittaminen on elämäntyyli ja ainut tehtävä jokapäiväisissä rutiineissa nykyään 😅

Huomenta jengi! Täällähän on saatu taas ketju henkiin!

Suomessa meillä on sananvapaus, me saadaan olla eri mieltä. Jos joku pahoittaa mielensä minun mielipiteestä, en siitä pode huonoa omatuntoa kun tiedän etten sitä kirjoittanut ketään loukatakseen. Jos minulla ei ole korjattavaa tai anteeksi pyydettävää, ei mun tarvitse avata suutani. Tämmöisissä tapauksissa jengi haluaa draamaa, minulta toivottaisiin vastakaikua että taas voitaisiin tehdä vastakommentteja, en lähde siihen lapselliseen leikkimiseen mukaan.

Eli jos homo harrastaisi seksiä naisen kanssa, tästä tulisikin hetero ja normaali? Vai olisiko homous tämän suorituksen jälkeen hyväksytympää kun on kokeillut tätä luojan valitsemaa tekniikkaa :D
Tuota sinun täytyy kysyä Jooelilta....

Itse tunnen monta homoa ja he ovat ensin kokeilleet tuota ja sitten todenneet, että kyllä olen homo. Kukaan noista ei huuda tuolla lippu kourassa oikeuksiaan ja pahoita joka asiasta mieltään. Ulkoisesti ei edes välttämättä homoutta huomaa.

Monesti tuntuu, että nykypäivänä mielenterveysongelmia on ihmisillä kovin paljon. Tiedä sitten liittyykö nuo kuinka toisiinsa? Murrosiässä päätetään olla bi, sitten kohta ollaankin gay. Sitten halutaan leikkaukseen ja muututaan terälehdeksi. Muutamien vuosien jälkeen tahdotaankin takaisin alkuperäiseen, eli mieheksi, koska tunnetaan niin. Tuohan on jokin seksuaali-identiteetin häiriö, eli mielenterveydellinen?

Hyvin penetraatiokeskeistä ajattelua, jos "tekniikalla" kuvitellaan automaattisesti tarkoitettavan yhdyntää. Tekniikoita on niin perkeleesti mitä siellä sängyssä voi tehdä. Luoja on luonut kaikki seksitekniikat. Muiden muassa perseenreiän nuolenta, syväkurkkuilu ja sormileikit ovat täysin normaaleja seksitekniikoita. Kuten jotkut ovatkin jo saattaneet huomata, seksiä ei ihan joka kerta harrasteta jälkikasvua saadakseen.
Kuuluuko ihmisen nussia lammasta, hamsteria tai hevosta? Niinkin tehdään...

Pääasia kuitenkin alunperin on tuossa populaation lisääntymisessä. Eläimillä varsinkin se on monesti aika suoraviivaista toimintaa, ilman persereiän nuolentaa ja steariinileikkejä.

Kumpaan vaan uskookaan (evoluutioteoria tai jumala) niin heteroseksi on ollut melko merkittävä tekijä ihmis ja eläinkunnan kehityksessä?

Eniten tässä tapauksessa huvittaa tuo, että Tuure painottaa että jokaisen pitää saada olla mitä haluaa jne, ja sitten samaan hengenvetoon haukutaan Vatanen "Saatanan juntiksi".

Vaikka itsekkin olisin tuohon kysymykseen vastannut eri tavalla, tai "lempeämmin", ei tuo Vatasen kommentti mikään homofoobinen ole, eikä Vatasesta ole ikinä välittynyt mitään homofoobisuutta.

Nykyajan syöpää on nimenomaan se että sanotaan sitä että jokaisella on oikeus sanoa / ajatella mitä haluaa, mutta tässä taas nähdään että vähemmistöä kohtaan semmoinen vähänkin negatiivinen tai "hälläväliä" asenne tai mielipide ei ole ok. Ja totta kai nämä "minulla on oikeus"-huutajat, ovat tätä vähemmistöön kuuluvaa porukkaa.

Olen itsekkin ollut tilanteessa jossa minusta koitettiin tehdä pahaa ihmistä kun keskusteltiin homoseksuaalisuudesta ja sanoin että minua ei kiinnosta kenenkään seksuaalinen suuntautuminen. Olin kuulema seksuaalivähemmistöjä alas polkeva valkoinen heteromies, koska olen niin välinpitämätön.

idontwanttoliveonthisplanet.jpg

Se, mitä nämä mielensäpahoittajat eivät ymmärrä, on se, että mielipiteiden vaimentaminen ja metelin nostaminen jokaisesta puolihuolimattomasta möläytyksestä ei mitenkään lisää suvaitsevaisuutta tai vaikuta niihin "vääriin" mielipiteisiin vaan se, että ihmiset joutuvat hautomaan ajatuksiaan itsekseen tai vain samoin ajattelevissa piireissä, koska niitä ei saa sanoa ääneen, ainoastaan vahvistaa niitä. Näin on jo maahanmuutto- ja monikulttuuritotuudella suorastaan pedattu persut galluppien kärkeen ja jossain välissä, kun politiikkaan nousee esille joku oikea homovihaaja tyyliin Tony Halmeen "minä en pelkää homoja vaan homot pelkäävät minua", on tälle varmistettu huomattava äänivyöry jo ennakkoon. Tuo Vatasen heitto ei millään järjellä edellytä keneltäkään mitään olankohautusta kummempaa reaktiota, oli siitä sitten mitä mieltä tahansa.

"Hmm... Kaikki puuhatkoon makuuhuoneissaan mitä haluaa, minä en ole sitä tuomitsemaan mutta kokeilkaa nyt ensin sitä luojan valitsemaa tekniikkaa"
Tuosta metakan nostaneet näkevät siinä tällaisia tausta-ajatuksia:
-heteroseksi ja heterous on universaalisti ensisijaista
-tämä järjestys on jumalan määräämä
-homoudesta pitäisi pyrkiä pois
-homous voi unohtua kokeilemalla heteroseksiä vastoin omaa tahtoaan

Jokainen voi olla näistä eri tai samaa mieltä. Itse olen jokaisesta eri mieltä. Vatasen näkemyksiä en lähde tulkitsemaan, eivätkä ne minua kiinnostakaan. Jotkut ovat nyt tulkinneet ja siellä tuollaista nähneet.
Jokainen voi olla omaa mieltään myös siitä, että onko tällaisten sanominen julkisesti hyvä vai huono asia. Julkiseen keskusteluun osallistuttaessa olisi hyvä olla joku ymmärrys asiaan liittyvistä asetelmista.
Suomessa on homoja, jotka kokevat ympäristön suhtautumisen heihin hyvin vaikeana asiana. On myös homoja, joiden oma suhtautuminen asiaan on niin vaikeaa, että pää hajoaa. Tilanne oli esim. 20 tai 50 vuotta sitten huomattavasti vaikeampi. Nyt on paremmin mm. siksi, että homovastaisten näkemysten julkinen esille tuominen ei ole niin hyväksyttävää kuin ennen.

Medianäkyvyytensä takia joku näkee Vatasen jutut osana tuota suurempaa keskustelua. Kun Vatanen ei halua tätä keskustelua käydä, niin hän tekee viisaasti kun ei sitä käy. Tuollainen yksi löysä läppä on eri asia, kuin keskusteluun osallistuminen.
Hölmöstä Vatasen puolustamisesta on mielestäni enemmän haittaa kuin hyötyä. Pahin näkemäni esimerkki haitallisesta puolustamisesta on, kun Mike vertaa homoja narkkareihin.

No, ei kannata marttyyriksi heittäytyä tai rypeä itsesäälissä.
Tuure on taas sellainen nuori poika, jolla kusi on noussut päähän. En oikein usko, että Vatasen seuraajia kiinnostaa vittuakaan, mitä Boelius sanoo.
Cancel-kulttuuri on vastenmielinen ilmiö, mutta ei se mikään suomalainen ilmiö (Appelsin, silmät auki!) ole vaan lähtöisin, kas kummaa, Usasta. Taas yksi esimerkki siitä, miksi kyseisestä maasta ei kannata ottaa esimerkkiä.

Tähän kulttuuriin pitäisi nyt saada joku vastavoima, niin että nämä loukkaantujat ja pöyristyvät joutuvat vastaamaan sanoistaan. Olen ihmetellyt, ettei sitä vielä ole tapahtunut. En tiedä, keksiikö Vatanen tähän vastalääkkeen vai onko paras olla vain hiljaa ja tehdä sitä omaa juttua.

Ensinnäkin, miksi heteroiden pitäisi olla hiljaa, jos homotkaan eivät sitä ole? Toisaalta, Amerikasta lähtöisin olevasta ja Suomessakin toteutetun homoliikkeen (Seta yms.) strategiaan nimenomaan kuuluu olla äänekäs ja iskeä "homofoobikko" -leima niiden ylle, jotka eivät jaa tai hyväksy heidän näkemyksiään, kuten Vataselle kävi. Sama juttu on islamin arvostelun kohdalla, jolloin kriitikko on islamfoobikko. Mutta itse en kyllä tunnistanut mitään homofobista Vatasen mielipiteessä. Ikävä kyllä yhteiskunta on menossa siihen suuntaan, että "väärien" mielipiteiden tai teorioiden ääneen sanomisesta saa jo nyt sankitoita ja tulevaisuudessa rangaistukset vain kovenevat, jos kehitys jatkuu nykyisellään.

Siinä olet kyllä (ehkä tahtomattasi) oikeassa, että Amerikasta ei kannata (ainakaan kaikessa) ottaa mallia. Mutta fakta on se, että Suomessakin Amerikan mallia ovat ottaneet esim. feministinen liike, homoliike, pride -kulkue, gender-liike ja queer-liike tai kaikki yhdistettynä HLBTI -liike, jotka kaikki ovat Amerikan 60 -luvun vasemmisto ja äärivasemmisto pohjaisen kulttuurivallankumouksen hedelmiä tai perillisiä. Nämä ovat myös niitä toimijoita, jotka ovat hyvin aktiivisesti ja aggressiivisesti pyrkineet hiljentämään - ja ovat osin myös onnistuneetkin - kaiken toisinajattelun ja itseensä kohdistuneen kritiikkin.

Eniten tässä tapauksessa huvittaa tuo, että Tuure painottaa että jokaisen pitää saada olla mitä haluaa jne, ja sitten samaan hengenvetoon haukutaan Vatanen "Saatanan juntiksi".

Vaikka itsekkin olisin tuohon kysymykseen vastannut eri tavalla, tai "lempeämmin", ei tuo Vatasen kommentti mikään homofoobinen ole, eikä Vatasesta ole ikinä välittynyt mitään homofoobisuutta.

Nykyajan syöpää on nimenomaan se että sanotaan sitä että jokaisella on oikeus sanoa / ajatella mitä haluaa, mutta tässä taas nähdään että vähemmistöä kohtaan semmoinen vähänkin negatiivinen tai "hälläväliä" asenne tai mielipide ei ole ok. Ja totta kai nämä "minulla on oikeus"-huutajat, ovat tätä vähemmistöön kuuluvaa porukkaa.

Olen itsekkin ollut tilanteessa jossa minusta koitettiin tehdä pahaa ihmistä kun keskusteltiin homoseksuaalisuudesta ja sanoin että minua ei kiinnosta kenenkään seksuaalinen suuntautuminen. Olin kuulema seksuaalivähemmistöjä alas polkeva valkoinen heteromies, koska olen niin välinpitämätön.
Teet niin tai näin, aina väärinpäin. Ainakin vähemmistöjen mielestä.

Kyllä alkoi vituttamaan tuo Tuuren lapsellinen angsti. Vegaanit ja homot saa kyllä riidan aikaiseksi ja pahoittaa mielensä aivan kaikesta heihin edes osittain liittyvistä kommenteista mitkä eivät ole yltiöpositiivisia jeejeepusipusi kirjoituksia. Voimia kaikille näinä vaikeina aikoina:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom