PTVGYM Jooel Vatanen

Kyllähän tuo pitäs tietää et 2020 luvulla noita ei paljoo anteeks saa. Ei toi ainakaan nannaa bisneksille ole juuri kyseisestä aiheesta myrskyn silmään joutumisesta. PAri 200k seuraajan vloggaajaa yhtyy tuohon niin mahdoton hallita paskan määrää ja lumipallo efekti on valmis. ''Onko vuoden tubettaja homofoobinen?'' ku lävähtää is/il etusivulle niin mä sanon että kusessa on. Riippumatta onko oikein vai ei.

C'moon, pitäs tietää paremmin.

Joku vois heittää että valita minkä niistä 10 000 jumalan tekniikasta..
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2020 ei ole sallittua esittää julkisesti kuin tietyt mielipiteet. Pitää hyväksyä kaikki, mutta kenenkään ei pidä hyväksyä sua. Pitää ymmärtää 64 eri sukupuolta ja heidän oikeutensa, pitää hyväksyä että Suomeen saa tulla koko maailma loisimaan verorahoilla, pitää ymmärtää että ei tarvi käydä töissä jos ei halua, pitäisi syödä pelkkiä kasviksia, ei saisi ajaa autolla, pitää äänestä Bidenia, pitää olla oikeus sulkea liikennettä Helsingin keskustassa jne. näitä kaikkia muita hullutuksia. Kaikkia noita pitää ymmärtää, mutta jos olet eri mieltä, sut saa maalittaa ja käydä kimppuun mitä kekseliäimmillä tavoilla.
 
2020 ei ole sallittua esittää julkisesti kuin tietyt mielipiteet. Pitää hyväksyä kaikki, mutta kenenkään ei pidä hyväksyä sua. Pitää ymmärtää 64 eri sukupuolta ja heidän oikeutensa, pitää hyväksyä että Suomeen saa tulla koko maailma loisimaan verorahoilla, pitää ymmärtää että ei tarvi käydä töissä jos ei halua, pitäisi syödä pelkkiä kasviksia, ei saisi ajaa autolla, pitää äänestä Bidenia, pitää olla oikeus sulkea liikennettä Helsingin keskustassa jne. näitä kaikkia muita hullutuksia. Kaikkia noita pitää ymmärtää, mutta jos olet eri mieltä, sut saa maalittaa ja käydä kimppuun mitä kekseliäimmillä tavoilla.
Valitettavasti tää on aika pitkälti totuus. Kuuluisiko näin olla, niin osittain ei.

edit. Nyt on Kuulemma jo mm. 444k ja 126k instagram seuraajan tubettajat jakanu..
 
Viimeksi muokattu:
2020 ei ole sallittua esittää julkisesti kuin tietyt mielipiteet. Pitää hyväksyä kaikki, mutta kenenkään ei pidä hyväksyä sua. Pitää ymmärtää 64 eri sukupuolta ja heidän oikeutensa, pitää hyväksyä että Suomeen saa tulla koko maailma loisimaan verorahoilla, pitää ymmärtää että ei tarvi käydä töissä jos ei halua, pitäisi syödä pelkkiä kasviksia, ei saisi ajaa autolla, pitää äänestä Bidenia, pitää olla oikeus sulkea liikennettä Helsingin keskustassa jne. näitä kaikkia muita hullutuksia. Kaikkia noita pitää ymmärtää, mutta jos olet eri mieltä, sut saa maalittaa ja käydä kimppuun mitä kekseliäimmillä tavoilla.
No, ei kannata marttyyriksi heittäytyä tai rypeä itsesäälissä.
Tuure on taas sellainen nuori poika, jolla kusi on noussut päähän. En oikein usko, että Vatasen seuraajia kiinnostaa vittuakaan, mitä Boelius sanoo.
Cancel-kulttuuri on vastenmielinen ilmiö, mutta ei se mikään suomalainen ilmiö (Appelsin, silmät auki!) ole vaan lähtöisin, kas kummaa, Usasta. Taas yksi esimerkki siitä, miksi kyseisestä maasta ei kannata ottaa esimerkkiä.

Tähän kulttuuriin pitäisi nyt saada joku vastavoima, niin että nämä loukkaantujat ja pöyristyvät joutuvat vastaamaan sanoistaan. Olen ihmetellyt, ettei sitä vielä ole tapahtunut. En tiedä, keksiikö Vatanen tähän vastalääkkeen vai onko paras olla vain hiljaa ja tehdä sitä omaa juttua.
 
Aika selkeesti tässä varmaan etenkin oman ikäluokan ihmiset katsoo ihmeissään, että mitä helvettiä taas. Millä ihmeen kikalla tosta voi edes vääntää mitään juttua? Saa olla aika seppä. Miesten maailmassa tommoiset ohitetaan vaan ihmettelelmällä "ai että mitä sanoi? Mitä vitun välii, seuraava".
 
Toivottavasti ei Vatanen lähde nyt anteekspyyntely linjalle, se on meinaan noiden kanssa loputon suo. Tsemppiä, luojan kiitos nuo on vain äänekäs vähemmistö.
Erittäin hyvin sanottu. Nähtiin nimittäin Räsäsenkin tapauksessa se, ettei Tuure ja fanilauma edes yrittänyt asiallista keskustelua.

Täysi ignore ja iltapaskan yms puheluihin "en kommentoi" - niin tämä laantuu kahdessa päivässä.
 
Jooel vetäny tän kyl oppikirjamaisesti. Ei mitään kommentteja tai anteeksipyytelyitä vaan muutamat mainokset omista bisneksistä ja sometileistä. Nyt on varmaan helvetisti trafiikkia sen sivulla kun ihmiset olettaa löytävänsä sieltä jonku anteeksipyynnön, niin loistava paikka mainostaa.
 
Kyllähän tuo pitäs tietää et 2020 luvulla noita ei paljoo anteeks saa. Ei toi ainakaan nannaa bisneksille ole juuri kyseisestä aiheesta myrskyn silmään joutumisesta. PAri 200k seuraajan vloggaajaa yhtyy tuohon niin mahdoton hallita paskan määrää ja lumipallo efekti on valmis. ''Onko vuoden tubettaja homofoobinen?'' ku lävähtää is/il etusivulle niin mä sanon että kusessa on. Riippumatta onko oikein vai ei.

C'moon, pitäs tietää paremmin.

Joku vois heittää että valita minkä niistä 10 000 jumalan tekniikasta..
No minusta kyllä tuntuu että Vatasen kohderyhmään bisneksissä tuo ei vaikuta hevonvittuakaan 😄

Piirit on niin pienet Suomessa että ketkä Vataselta salikortin, lisäravinnepurkin, treeniohjelman taikka paidan ostaa niin tietää herran jo aika hyvin. Saisi aika lailla suurempi kohu olla että vaikuttais yhtään bisneksiin.

Jos nyt jumala rankaisisi ja 1000 homoseksuaalia Vatasen seuraajaa lopettaisi youtube kanavan tilaamisen niin youtuben mainostulot varmaan tippuisi 50eurolla kuussa?
Paitsi että nekin tulis tuplana takaisin kiitos Tuuren ja Seiskan ilmaisen mainostamisen myötä.

Toivon todella että Jooel jättää henkilön omaan arvoonsa eikä noteeraa millään tavalla
 
Olihan toi nyt aika tyhmä möläytys jos läppänä oltiin heitetty 😅 Kuitenkin tähän mennessä ollaan menty sillä linjalla, että kukin saa olla oma itsensä ja tehdä kuten haluaa mutta nyt kehotetaankin päinvastaista.
"Hmm... Kaikki puuhatkoon makuuhuoneissaan mitä haluaa, minä en ole sitä tuomitsemaan mutta kokeilkaa nyt ensin sitä luojan valitsemaa tekniikkaa"

Jois oikein luin, niin Jooel toteaa, että jokainen saa tehdä mitä haluaa, eikä tuomitse sitä. Samalla kehoittaa kokeilemaan luojan valitsemaa tekniikkaa ensin, joka liittynee lisääntymiseen, eli heteroseksiin.
Onko siis väärin kehoittaa kokeilemaan jotain juttua?

Minulle kerran opettaja ala-asteella kehoitti matematiikan tunnilla kokeilemaan toisella tapaa, kuin kirjassa. Vittu, en tajunnut silloin mieltäni pahoittaa 🤣

Minun käsitykseni mukaan heteroseksi on luonnon valitsema tapa, jotta laji voi lisääntyä ja kehittyä. Onkohan Tuurella ja muilla seksuaalivähemmistöjen mielensäpahoittajilla käynyt mielessään, että ilman heteroseksiä heitäkään ei olisi olemassa...
 
Jos nyt näkis kadulla narkin pistämässä hihaan ja menis sanomaan "Ei ole mun käsi eikä mun elämä, tee mitä haluat, mutta suosittelen kuitenkin koittamaan kuivilla olemista". Onko se jotenkin sitten mukamas hyökkäys kaikkia narkomaaneja vastaan? Ei ole.
 
"Hmm... Kaikki puuhatkoon makuuhuoneissaan mitä haluaa, minä en ole sitä tuomitsemaan mutta kokeilkaa nyt ensin sitä luojan valitsemaa tekniikkaa"

Jois oikein luin, niin Jooel toteaa, että jokainen saa tehdä mitä haluaa, eikä tuomitse sitä. Samalla kehoittaa kokeilemaan luojan valitsemaa tekniikkaa ensin, joka liittynee lisääntymiseen, eli heteroseksiin.
Onko siis väärin kehoittaa kokeilemaan jotain juttua?

Minulle kerran opettaja ala-asteella kehoitti matematiikan tunnilla kokeilemaan toisella tapaa, kuin kirjassa. Vittu, en tajunnut silloin mieltäni pahoittaa 🤣

Minun käsitykseni mukaan heteroseksi on luonnon valitsema tapa, jotta laji voi lisääntyä ja kehittyä. Onkohan Tuurella ja muilla seksuaalivähemmistöjen mielensäpahoittajilla käynyt mielessään, että ilman heteroseksiä heitäkään ei olisi olemassa...

Eli jos homo harrastaisi seksiä naisen kanssa, tästä tulisikin hetero ja normaali? Vai olisiko homous tämän suorituksen jälkeen hyväksytympää kun on kokeillut tätä luojan valitsemaa tekniikkaa :D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom