PTVGYM Jooel Vatanen

Oon kyllä sitä mieltä että Herra Pt-Vatasen ulosanti kaikissa videoissa on hyvää, väittäisin jopa parasta skenessä. Näkyvyyttä toivoisin lisää entisestään ja sen laajempaa jalostamista, asiasta en itse tiedä mitään mutta sitä ehdotan. Tsemiä koitoksiin!
Kiitos! :)

Mun mielestä tässä skenessä on hauska seurata kun bodyskenen nuori kolmikko kisaa kenellä eniten rahaa tai velkaa (ja velka on hyvästä vähä niinko lainattua pääomaa). Tai lähinnä jos mietitään, Vatanen tekee ensin sitten muut perässä. Tällä nyt sivallan suoraan Testotimon viimeisintä snäppiä jossa Desgntalojen kanssa tehtii. 500keur sopimus. Herra varjele, siihen vielä tontti, luvat ja liittymät päälle rouvan kans fiftififti niin kovaydintä saa myydä. Mutta siis tässä on kateutta paljon. Pakko avaa kalja ja mennä lyömää akkaa että olo vähä helpottais.
Mä oon ykkösenä jos lainan määrällä aletaan kisaamaan. On löydettävä kultainen keskitie miten kasvattaa bisneksiä ja elää unelmaa samaan aikaan, se on mun tyyli, kunhan firman tulos on aina kaksi kertaa enemmän kuin itselle nostettava palkka niin mennään ihan hyvässä suhteessa. Tää vuosi oli sellainen vuosi kun panostin henk.koht elämän upgradeemiseen, nyt sitten onkin kaikki mistä koskaan oon unelmoinut joten voi laittaa enemmän fokusta liiketoimintaan. Vaikka tuli vähän hassattua niin siitä huolimatta firman tulos viime vuoteen verrattuna +100k€ joten hommat hanskassa.

Ääni myös täältä Kouvolalle! Olisi kyllä kova juttu, että saataisiin PtvGym paikkakunnalle.
Tänään selviää tämä asia! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jännä nähdä miten riittää asiakkaita Ptv-gymiin ja Power Gymiin, joka on tossa videolla näkyvän Motonetin kanssa samassa rakennuksessa. (Eli välimatkaa ehkä 200m.) Poweri ainakin pelaa kovaa peliä. Heitti kuulemma just ryhmäliikunnat mäkeen ja tilalle tulee vapaapainoaluetta ja HC-gymin laitteita. (Kuulostaako tutulta? :ROFLMAO:)

Kilpailuhan se juurikin on, joka bisneksen pitää rullaamassa. Henkilökohtaisesti uskon, että eiköhän Vatsku saa Kouvolassakin bisnekset rullaamaan ja asiakkaita riittää ( myös powerillekkin).

Kilpailuhan se juurikin on, joka bisneksen pitää rullaamassa. Henkilökohtaisesti uskon, että eiköhän Vatsku saa Kouvolassakin bisnekset rullaamaan ja asiakkaita riittää ( myös powerillekkin).
Voihan se tietty olla, että 24sevenfitnekseltä, Easy fitiltä, Kuntokeskus Ykköseltä tai Kuntomekasta siirtyy jengiä tonne, niin ei kaikki ole pelkästään Powerilta pois.

Aivan taatusti PtvGym saa asiakasmääränsä täyteen. On juuri tuollaiselle salille kysyntää vaikka Power Gym Hc gymin laitteita valikoimiinsa ottaa. Ei sinne jumppasaliin montaa laitetta mahdu kuitenkaan. Ei Powerissa todellakaan mitään vikaa ole mutta se fiilis on varmaan mikä ratkaisee. Kovaa treenaavia tuntuu olevan paljon Powerilla ja uskon heidän ainakin miettivän vakavasti salin vaihtoa.
Hyvä tälleen kuluttajana, että on valinnan varaa.
Porvoon PtvGymillä käyneenä siirryn taatusti kotikaupungin PtvGymille.

Niin, jos yrittäjiltä kysytään, ovat he kovasti toivottamassa kilpailun tervetulleeksi. Totuus on kuitenkin hieman toinen. Syynä on puhdas matematiikka. Jos kaupungissa käy salilla x määrä ihmisiä ja jakajia tulee yksi tai useampi lisää, niin kaikki eivät voi olla voittajia. Toinen vaihtoehto on, että ihmisten käynti kuntosaleilla lisääntyy selvästi mitä henk. koht. epäilen. En epäile ptvgymin menestystä (ja riskihän on Kouvolassa yrittäjällä, ei Vatasella). Nykyaikana pitää pystyä erottautumaan ja profiloitumaan asiakkaita houkutellakseen. Mutta tämä on sitä markkinataloutta. Täällä meillä päin näyttäisi olevan hintakilpailu meneillään, siis hinnat ovat laskeneet. Kuluttajan kannalta tietysti mukavaa, mutta yrittäjät, siis ne, joiden ansiot ovat sen salin varassa, repivät tod. pelihousujaan. Onnea ja menestystä kuitenkin kaikille saliyrittäjille.

Tuleeko Jooel nettikauppaan myös alennuksia 28.11?

Hienoa katsoa miehen vauhtia ja "mission" etenemistä! Arvostan.
Verkkokaupan meinasin unohtaakkin, hyvä kun muistutit joten eiköhän sinne viritellä joku kamppis myös!

Kovasti Tamperetta odotin, mutta ootetaan viä 😅

Se on vain ajan kysymys joten älä ole huolissasi! :)

Jännä nähdä miten riittää asiakkaita Ptv-gymiin ja Power Gymiin, joka on tossa videolla näkyvän Motonetin kanssa samassa rakennuksessa. (Eli välimatkaa ehkä 200m.) Poweri ainakin pelaa kovaa peliä. Heitti kuulemma just ryhmäliikunnat mäkeen ja tilalle tulee vapaapainoaluetta ja HC-gymin laitteita. (Kuulostaako tutulta? :ROFLMAO:)

Kaksi hyvin erillaista salia, joten isoin käyttäjäryhmä on eriporukkaa. Power on hieno fitness sali, jossa viihtyy kaikenlaiset ihmiset, ptvgym on taas täysverinen rähinäsali jonne ei tosissaan halua kaikki tulla. Mä en halua hakea kultaistakesitietä vaan rankka profilointi on se juttu.

Niin, jos yrittäjiltä kysytään, ovat he kovasti toivottamassa kilpailun tervetulleeksi. Totuus on kuitenkin hieman toinen. Syynä on puhdas matematiikka. Jos kaupungissa käy salilla x määrä ihmisiä ja jakajia tulee yksi tai useampi lisää, niin kaikki eivät voi olla voittajia. Toinen vaihtoehto on, että ihmisten käynti kuntosaleilla lisääntyy selvästi mitä henk. koht. epäilen. En epäile ptvgymin menestystä (ja riskihän on Kouvolassa yrittäjällä, ei Vatasella). Nykyaikana pitää pystyä erottautumaan ja profiloitumaan asiakkaita houkutellakseen. Mutta tämä on sitä markkinataloutta. Täällä meillä päin näyttäisi olevan hintakilpailu meneillään, siis hinnat ovat laskeneet. Kuluttajan kannalta tietysti mukavaa, mutta yrittäjät, siis ne, joiden ansiot ovat sen salin varassa, repivät tod. pelihousujaan. Onnea ja menestystä kuitenkin kaikille saliyrittäjille.

Hintakilpailu tuli raskaasti kaikkialle kun ketjusalit valtasi Suomen, mutta hinta onneksi ei kaikkien ykköskriteeri ole. Tavoitteelliset treenaajat pääsääntöisesti valitsee sen sopivimman salin itselleen, sen jossa viihtyy eniten, jollekkin se voi olla fitness247 jollekkin power, jollekkin ptvgym. Ekan salin perustaessa länkytin sitä paras sali sitä ja tätä, nyt kuitenkin viisastuneena pidän suuni kiinni ja annan asiakkaiden päättä mikä on paras, tietynlainen itsevarmuus tullut, ei tarvitse uskotella muille, kyllä ne oman mielipiteensä luovat kun tutustuvat saliin.

Tässä keskustelussa on esiintynyt tiheään käsite "kovaa treenaavat". Mitä sillä oikeastaan tarkoitetaan? Itse olen nähnyt kaupungin pommisuojien ja muiden halpojen kellarisalien uumenissa kovaa ja tavoitteellista treenaamista, vaikka isot bodarit eivät noilla saleilla juurikaan käy.

Aika hiton NOLOA jos noin suoraan matkivat 😂😂😂

Tässä keskustelussa on esiintynyt tiheään käsite "kovaa treenaavat". Mitä sillä oikeastaan tarkoitetaan? Itse olen nähnyt kaupungin pommisuojien ja muiden halpojen kellarisalien uumenissa kovaa ja tavoitteellista treenaamista, vaikka isot bodarit eivät noilla saleilla juurikaan käy.
Ei sitä yksittäisiä tyyppejä kannata miettiä. Nyt mennään pahasti ohitse profiloinnissa ja markkinoinnin ymmärtämisessä. Kyllä sä ymmärrät sitten sen kun meet esim voimanostosalille ja sieltä Elixiaan. Sä ehkä sit osaa hahmottaa isossa mittakaavassa sen eron.

En ymmärrä miten tätä ei voi ymmärtää. Otetaan esimerkkinä, terveysliikkuja joka käy hiihtämässä ja katselee maisemia samaan aikaan vs. hiihtäjä kuka haluaa parantaa kierrosaikaa. Tässä esimerkissä on hiihtäjä kenelle ei ole niin justiinsa mitä pitovoidetta käyttää ja toiselle on hyvin tärkeää että pitovoide on juuri tietynlaista ja sukset oltava just eikä melkein parhaat. Mulle käy hyvin ne intissä käytetyt sukset johon kumisaapas kiinnitetään, mutta miksi ne ei kelpaa tavoitteelliselle hiihtäjälle?

Sama salilla, joku käy kuntoilemassa ja toinen käy salilla että saa silminnähtävää tulosta aikaiseksi. Näissä on aika iso ero.

Se kuka tekee jotain juttua tosissaan, hänelle asiat on pääsääntöisesti paljon tärkeämpää ja tarkempaa. Ja esimerkkinä sali valitaan sen mukaan missä OMASTA MIELESTÄ saa parhaat treenit. Esim voimanosto treenejä ei voi suorittaa täysin optimaalisesti kuin sellaisella salilla jossa on täys varustus lajia varten, Helsingin alueelta löytyy vain muutama.

Jos vielä tarkemmin täytyy selittää niin minun taidot loppuu siinä kohtaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom