PTVGYM Jooel Vatanen

Kyllä se yleinen miljöö ja ilmapiiri tekee paljon. Tottakai on myös ihmisiä mitkä saa itsestään kaiken irti, teki sitten treenit kotona, elixialla tai ptgymillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Verrokkina vaikka työpaikka, jos ois vaihtoehtoina 2 autokorjaamoa; toisessa on vanhempaa saapumiserää työkaverit jotka ramppaa puolen tunnin välein tupakilla, radiosta soi yle tai ei mitään, työympäristö sekava ja likainen, neuvoja kyllä jaetaan mutta kaikki pitää oppia kantapään kautta, tauot menee pilluvitsejä kuunnellessa.
Kun taas toisessa on nuorempia työkavereita, taustalla soi radio rock tai vaihtoehtoisesti lupa käyttää rokkipeltoreita, työkalut on omilla paikoillaan nätissä järjestyksessä, päivän päätteeksi 15min siivous, mahdollisuus päästä koulutuksiin, tauoilla kaikki räplää älypuhelimia ja on ihana hiljaisuus.

Ennemmin valitsen mieluisan paikan jossa kehityn parhaiten ympäristön vaikutuksesta kuin että kävisin vaan antamassa 80% panostuksen

Jos mun pitäis mekaanikkona valita että kumpaan, niin en ainakaan tuohon jälkimmäiseen.

Kyllä se yleinen miljöö ja ilmapiiri tekee paljon. Tottakai on myös ihmisiä mitkä saa itsestään kaiken irti, teki sitten treenit kotona, elixialla tai ptgymillä.

Jep, ite taas oon semmosia ihmisiä jolle ei oo mitään väliä reenipaikalla. Kunhan on hyvä tanko, hyvä räkki ja penkki niin ite oon tyytyväinen. Parhaat treenin oon tehnyt yksin kotona, ilman että hevi huutaa tai että on joku huutamassa korvaan "vielä tulee saaaaatana".

Mut ymmärrän miksi jotkut ihmiset vaatii tuon tietyn ympäristön ja hyvä että on saleja moneen makuun.

Minä olen miettinyt samaa että jotkut hölmöt menee viikonloppuisin yökerhoon kun täysin saman vaikutuksen saa kotona viinaa juomalla :) Nais seuran hankkiminen onnistuu kotisohvalta nykyään paremmin kuin yökerhosta joten periaatteessa kotona ryyppäämällä mahollisuudet kumppanin löytämiseen jopa paremmat kuin yökerhossa.

Siinä nyt karkea esimerkki. Molemmissa tapauksissa humalaan päästiin ja pimpsaa saatiin tai oltiin saamatta. Makkaralla ylempänä ehkä vähän parempi esimerkki :D

Henk.koht mulla mikään ei ole niin tärkeää kuin fiilis ja kanssaihmiset, ne saa sut viihtymään ja salilla oikea seura saa sut antamaan 100% itsestäsi salilla.

Mutta peeteeVatanen
nyt kun otit pimpson saannin puheeksi niin kun puhuit että R8:lla kasvaa:pano:prosentit takuu varmalla, niin jos siihen vielä lyö pohjaan samanlaista väriä vaihtavaa LED-valo tekniikka kun sulla kämpillä. Joilla on tietynlainen vaikutus. Niin onko silloin jo saanti aivan pomminvarmaa.

Sittehän kuulkaa pojat vittuun sieltä pubeista ja kerhoista ja kunnon pillurallit kylille käyntiin.:cool:

Yks markkinointi tyyppi oli tämän vuoden mukana, teho aikalailla 0%

Onko sulla itellä miten hyvin hanksassa SOMEn maksettu mainonta ja sen kohdennus, Google Ads yms?

Jotenkin hullulta kuullostaa, ettei markkinointiin palkattu henkilö olisi saanut lisättyä myyntiä. Ellei se ole ihan paska tai sitten omasta takaa ole osaamista esimerkiks yllä mainittuihin. Toki sulla on helvetin vahva brändi skenessä ja melko hyvän määrän tavoitat ihan orgaanisesti, mutta skene on helkkarin pieni ja ostavia asiakkaita on takuuvarmasti paljon skenen ulkopuolellakin.

Onko sulla itellä miten hyvin hanksassa SOMEn maksettu mainonta ja sen kohdennus, Google Ads yms?

Jotenkin hullulta kuullostaa, ettei markkinointiin palkattu henkilö olisi saanut lisättyä myyntiä. Ellei se ole ihan paska tai sitten omasta takaa ole osaamista esimerkiks yllä mainittuihin. Toki sulla on helvetin vahva brändi skenessä ja melko hyvän määrän tavoitat ihan orgaanisesti, mutta skene on helkkarin pieni ja ostavia asiakkaita on takuuvarmasti paljon skenen ulkopuolellakin.

YouTubehan on yksi markkinoinnin keino joka kohdentaa laajaalti yleisöä, onhan Vatasen videot ollut ainakin kahdesti jo trendaavissa videoissa.

YouTubehan on yksi markkinoinnin keino joka kohdentaa laajaalti yleisöä, onhan Vatasen videot ollut ainakin kahdesti jo trendaavissa videoissa.
Vatanen taisikin jossain sanoa että snapchat on kaikkein voimakkain some kanava. Olikohan sillä 100 000 seuraajaa. Sinne ku snäppäät mainoksia ja markkinoit omaa yritystäsi niin ei paljon tarvia mitään markkinointi assistenttia.
Plus sit on ig youtube facebook. Eiköhän Vatasella oo tota näkyvyyttä ja markkinointiväyliä jo enemmän kuin tarpeeksi.

Niinhän sanoin: Vatasen orgaaninen ja ansaittu näkyvyys on helvetin hyvällä tasolla.

Sinne ku snäppäät mainoksia ja markkinoit omaa yritystäsi niin ei paljon tarvia mitään markkinointi assistenttia.

En missään vaiheessa sanonut, että assistenttia tarvittaisiin. Sokea apinakin näkee, että Vatasella menee bisneksen osalta enemmän kuin hyvin. Ihmettelin vain sitä, että eikö palkattu markkinoija saanut lisättyä myyntiä.

Olettaisin, että myynti lisääntyi, mutta ottaen huomioon markkinoinnin kaverille maksetun palkan niin tulos on ollut 0%.

Nyt kokeillaan vielä kertaalleen googlea että miten paljon saadaan hyötyä maksetulla markkinoinnilla. Verkkokauppaan asetettu koodit niin että voidaan seurata tarkasti maksetun mainoksen tuoma hyöty, jos se plussan puolelle jää niin silloinhan se on hyvä jättää sinne jauhamaan vuoden ympäri.

Markkinoinnilla saatiin lisättyä myyntiä mutta sen tuoma hyöty oli noin saman verran mitä maksoin palvelusta. 2000€ laitetiin kuukauden markkinointiin (palvelu, videotuotanto, markkinointi raha) johon en itse omalla orgaanisella näkyvyydellä auttanut lainkaan. Markkinoinnissa käytetty alekoodi toi rahaa noin 1800€. Aikaisemmissa markkinoinneissa laitoin oman näkyvyyden peliin ja silloin tuo kyseinen summa kerrottiin noin kymmenellä. Koen että tämä ptvgym/ptv brändi puree ihmisiin ketkä tietävät sen entuudestaan, kyseessä kuitenkin vähän hc juttu joka ei asiasta tietämättömiin pure kovaa. Eri asia myydä esim pauligin kahvia, kaikki sitä juo ja sitä voi markkinoida vaikka bussipysäkeillä mutta sama ei toimi ptvgym brändin osalta.

Omalla näkyvyydellä voisin tehdä paljon enemmän tulosta jos haluaisin MUTTA se ei ole pitkäkatseista touhua jos pilaan somen mainoksilla.. Matskun pitää olla jollain tapaa viihdyttävää että seuraajakunta kasvaa ja pysyy mukana, se nostaa rauhalliseen tahtiin koko ajan tuloja.

Pyrin pitämään niin että max 10% tuotetusta materiaalista olisi mainostamista. "tuotesijoittelua" toki tapahtuu koko ajan, mutta se on väistämätöntä koska satun nyt treenaaman omalla salilla ja usein esim pidän ptvgym vaatteita päällä, mutta niistä en sen enempää usein mainitse.

Youtubeen kokeiltiin kanssa maksettua markkinointia kerran, ei toiminut koska kaikki me tiedetään että sen ärsyttävän 5sek jälkeen mainos skipataan aina :D Youtube itsessään ihan mahtava some jossa monesti ainakin minun kohdalla otetaan huomioon tuotettu materiaali ja nostetaan esim trendaaviin jossa mun varmaan viimeisimmät 20videota on ollut, kerran pääsin jopa ykköseks, jei! :)

Vatanen taisikin jossain sanoa että snapchat on kaikkein voimakkain some kanava. Olikohan sillä 100 000 seuraajaa. Sinne ku snäppäät mainoksia ja markkinoit omaa yritystäsi niin ei paljon tarvia mitään markkinointi assistenttia.
Plus sit on ig youtube facebook. Eiköhän Vatasella oo tota näkyvyyttä ja markkinointiväyliä jo enemmän kuin tarpeeksi.
Snäppi on hyvä, se on käytännössä somen kaatopaikka ja kynnys päivittämiseen on todella matala. Tuntuu myös että seuraajat joustaa siellä enemmän mainostamisen kanssa, se on siellä ihan ok kun vaan pitää kohtuullisena.

Youtubeen kokeiltiin kanssa maksettua markkinointia kerran, ei toiminut koska kaikki me tiedetään että sen ärsyttävän 5sek jälkeen mainos skipataan aina :D Youtube itsessään ihan mahtava some jossa monesti ainakin minun kohdalla otetaan huomioon tuotettu materiaali ja nostetaan esim trendaaviin jossa mun varmaan viimeisimmät 20videota on ollut, kerran pääsin jopa ykköseks, jei! :)

Tuo onkin muuten hyvää bisnestä Youtubelta. Sulta ne ottaa maksun, että saisit mainostas näkyviin. Ja itsellä kun on maksullinen versio Youtubesta niin multa ne ottaa maksun, että mun ei tarviisi katsoa sun maksettua mainosta.

Et ole Vatanen tänne Hämeenlinnaan suunnitellut perustavan salia!? Vaikka täällä yli 20 salia löytyykin, niin sinun salille olis todellakin kysyntää täällä!! 👍💪

Eikös nykyään Youtubessa ole myös niitä 3-5sec mainoksia, joita ei voi skipata? Kyllä tuon aikana ehtii jo olmi näyttämään palan.

Jos mulla ois kortti nyt vaikka tohon paljon lähempänä olevalle fitness247:lle, niin.. en tod näk treenais ollenkaan. En ois treenannu pitkään aikaan. Se fiilis siellä söis tän mun vähänkin motivaation ja halut ja kaikki. Tiedän kun siellä hetken jouduin käymään.

Hyvä porukka ja kattava laitteisto on tietysti hyvä bonus, mutta aina se ei ole mahdollista. Itse olen treenannut ties vaikka missä: yhteisöllisistä asennesaleista aina kaikkeen mahdolliseen. Mutta kuten mm. Arska&Columbu opettivat, niin kaikissa olosuhteissa voi treenata tehokkaasti sulkemalla mielestä kaikki ulkopuoliset (häiriö)tekijät ja keskittymällä vain omaan tekemiseensä. On vapauttavaa oppia treenamaan ilman "kainalosauvoja" tai ulkosiin turvatekijöihin turvautumista, mitä ne nyt sitten itse kullekin ovat. Tiettävästi ainoa kainalosauvani on kuulokkeet ja hyvä musa. Ilmankin pärjäisin, mutta niiden avulla on helppo uppoutua omaan maailmaansa.
Mulla on myös kakkossalina tuo parjattu 24/7. On totta että sieltä on hyvin vaikea löytää mitään hc-teenaajien ilmapiiriä (tosin he eivät ole 24/7:n kohderyhmänäkään). Mutta kuten jo old-school opetti, niin todellinen ja kaikki esteet ylittävä motivaatio pitäisi löytyä omasta itsestä, eikä muista ihmisistä ja heidän tekemisistään. Eilen kävin vetämässä 24/7:ssa selän normi hd-tyylin kuten normaalisti (hd-tyyppisellä) kotisalillakin. Se mitä muut siellä tekivät tai eivät tehneet ei vaikuttanut mitenkään. Ei pitäisi olla mitään väliä missä treenaa, jos painot vain riittäävät ja laitteet sopivat omiiin välityksiin. Samalla tavalla olisin vetänyt Vatasen PT-Gymillä jos siellä olisin treenanut. Jokainen voi treenata missä haluaa, mutta kovan treenin alulle paneva voima pitäisi pystyä löytämään omasta mielestä. Hyvät ulkoiset puitteet toki tukevat sitä, kuten myös Vatasen saliketjut omalla panoksellaan.

Mä jonkunverran kirjottelin tosta lähi 247:n menosta tännekkin ja se meno siellä oli kaikinpuolin ihan perseestä. Toi on helvetin pieni ja kun siellä oli enemmän kun 5 ihmistä niin siel oli jo "ruuhka". Sen lisäks jäin kerta toisensa jälkeen siihen tuulikaappiin sen sormenjälkitunnistimen takia, joka ei ikinä toiminu. Eli jäin "jokusen" kerran ulkopuolelle kun ei vaan vittu päässy sisälle. Laitteita ja vapaita painoja helvetin vähän ja suurimmaksi osaksi pelkkiä aerobisia vehkeitä. Ne ei kauheesti lohduttanu kun joutu kainalosauvojen kanssa siellä hyppimään. Ja apuakaan siellä oli aivan turha keneltäkään pyytää jos vaikka kaaduin. Eli yritä siinä nyt hakea sitä motivaatiota. Vaihdoin heti PTV:lle kun se tohon Pitskuun aukes. Enkä vois olla tyytyväisempi. Ja sanon vielä toistamiseen, meitä on edelleenki moneen junaan.

Jep, ite taas oon semmosia ihmisiä jolle ei oo mitään väliä reenipaikalla. Kunhan on hyvä tanko, hyvä räkki ja penkki niin ite oon tyytyväinen. Parhaat treenin oon tehnyt yksin kotona, ilman että hevi huutaa tai että on joku huutamassa korvaan "vielä tulee saaaaatana".

Mut ymmärrän miksi jotkut ihmiset vaatii tuon tietyn ympäristön ja hyvä että on saleja moneen makuun.

Samaa mieltä. Välttelen saleja, joissa esim. Radio Rock paasaa aamusta iltaan samoja biisejä ja tietysti ne mainokset välissä :sneaky:
Hygienia on myös tärkeä asia, johon kiinnitän erityistä huomiota. Paskasilta saleilta saattaa saada loppuiäkseen ties minkä ihottuman tai sienen.
Ei ole mikään mukava asia mennä "hikisen sian" jälkeen esim. penkkipaikalle. Niin ja.... jos omaa ns. "roinafinnejä" niin kannattaa varmaan pitää se teepaita päällä :unsure:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom