Kyllä se yleinen miljöö ja ilmapiiri tekee paljon. Tottakai on myös ihmisiä mitkä saa itsestään kaiken irti, teki sitten treenit kotona, elixialla tai ptgymillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Verrokkina vaikka työpaikka, jos ois vaihtoehtoina 2 autokorjaamoa; toisessa on vanhempaa saapumiserää työkaverit jotka ramppaa puolen tunnin välein tupakilla, radiosta soi yle tai ei mitään, työympäristö sekava ja likainen, neuvoja kyllä jaetaan mutta kaikki pitää oppia kantapään kautta, tauot menee pilluvitsejä kuunnellessa.
Kun taas toisessa on nuorempia työkavereita, taustalla soi radio rock tai vaihtoehtoisesti lupa käyttää rokkipeltoreita, työkalut on omilla paikoillaan nätissä järjestyksessä, päivän päätteeksi 15min siivous, mahdollisuus päästä koulutuksiin, tauoilla kaikki räplää älypuhelimia ja on ihana hiljaisuus.
Ennemmin valitsen mieluisan paikan jossa kehityn parhaiten ympäristön vaikutuksesta kuin että kävisin vaan antamassa 80% panostuksen
Kyllä se yleinen miljöö ja ilmapiiri tekee paljon. Tottakai on myös ihmisiä mitkä saa itsestään kaiken irti, teki sitten treenit kotona, elixialla tai ptgymillä.
Sehän se pointti olikin että kukin valitsee omansaJos mun pitäis mekaanikkona valita että kumpaan, niin en ainakaan tuohon jälkimmäiseen.
Minä olen miettinyt samaa että jotkut hölmöt menee viikonloppuisin yökerhoon kun täysin saman vaikutuksen saa kotona viinaa juomalla Nais seuran hankkiminen onnistuu kotisohvalta nykyään paremmin kuin yökerhosta joten periaatteessa kotona ryyppäämällä mahollisuudet kumppanin löytämiseen jopa paremmat kuin yökerhossa.
Siinä nyt karkea esimerkki. Molemmissa tapauksissa humalaan päästiin ja pimpsaa saatiin tai oltiin saamatta. Makkaralla ylempänä ehkä vähän parempi esimerkki :D
Henk.koht mulla mikään ei ole niin tärkeää kuin fiilis ja kanssaihmiset, ne saa sut viihtymään ja salilla oikea seura saa sut antamaan 100% itsestäsi salilla.
Yks markkinointi tyyppi oli tämän vuoden mukana, teho aikalailla 0%
Onko sulla itellä miten hyvin hanksassa SOMEn maksettu mainonta ja sen kohdennus, Google Ads yms?
Jotenkin hullulta kuullostaa, ettei markkinointiin palkattu henkilö olisi saanut lisättyä myyntiä. Ellei se ole ihan paska tai sitten omasta takaa ole osaamista esimerkiks yllä mainittuihin. Toki sulla on helvetin vahva brändi skenessä ja melko hyvän määrän tavoitat ihan orgaanisesti, mutta skene on helkkarin pieni ja ostavia asiakkaita on takuuvarmasti paljon skenen ulkopuolellakin.
Vatanen taisikin jossain sanoa että snapchat on kaikkein voimakkain some kanava. Olikohan sillä 100 000 seuraajaa. Sinne ku snäppäät mainoksia ja markkinoit omaa yritystäsi niin ei paljon tarvia mitään markkinointi assistenttia.YouTubehan on yksi markkinoinnin keino joka kohdentaa laajaalti yleisöä, onhan Vatasen videot ollut ainakin kahdesti jo trendaavissa videoissa.
YouTubehan on yksi markkinoinnin keino joka kohdentaa laajaalti yleisöä, onhan Vatasen videot ollut ainakin kahdesti jo trendaavissa videoissa.
Sinne ku snäppäät mainoksia ja markkinoit omaa yritystäsi niin ei paljon tarvia mitään markkinointi assistenttia.
Nyt kokeillaan vielä kertaalleen googlea että miten paljon saadaan hyötyä maksetulla markkinoinnilla. Verkkokauppaan asetettu koodit niin että voidaan seurata tarkasti maksetun mainoksen tuoma hyöty, jos se plussan puolelle jää niin silloinhan se on hyvä jättää sinne jauhamaan vuoden ympäri.Onko sulla itellä miten hyvin hanksassa SOMEn maksettu mainonta ja sen kohdennus, Google Ads yms?
Jotenkin hullulta kuullostaa, ettei markkinointiin palkattu henkilö olisi saanut lisättyä myyntiä. Ellei se ole ihan paska tai sitten omasta takaa ole osaamista esimerkiks yllä mainittuihin. Toki sulla on helvetin vahva brändi skenessä ja melko hyvän määrän tavoitat ihan orgaanisesti, mutta skene on helkkarin pieni ja ostavia asiakkaita on takuuvarmasti paljon skenen ulkopuolellakin.
Youtubeen kokeiltiin kanssa maksettua markkinointia kerran, ei toiminut koska kaikki me tiedetään että sen ärsyttävän 5sek jälkeen mainos skipataan aina :D Youtube itsessään ihan mahtava some jossa monesti ainakin minun kohdalla otetaan huomioon tuotettu materiaali ja nostetaan esim trendaaviin jossa mun varmaan viimeisimmät 20videota on ollut, kerran pääsin jopa ykköseks, jei!YouTubehan on yksi markkinoinnin keino joka kohdentaa laajaalti yleisöä, onhan Vatasen videot ollut ainakin kahdesti jo trendaavissa videoissa.
Snäppi on hyvä, se on käytännössä somen kaatopaikka ja kynnys päivittämiseen on todella matala. Tuntuu myös että seuraajat joustaa siellä enemmän mainostamisen kanssa, se on siellä ihan ok kun vaan pitää kohtuullisena.Vatanen taisikin jossain sanoa että snapchat on kaikkein voimakkain some kanava. Olikohan sillä 100 000 seuraajaa. Sinne ku snäppäät mainoksia ja markkinoit omaa yritystäsi niin ei paljon tarvia mitään markkinointi assistenttia.
Plus sit on ig youtube facebook. Eiköhän Vatasella oo tota näkyvyyttä ja markkinointiväyliä jo enemmän kuin tarpeeksi.
Youtubeen kokeiltiin kanssa maksettua markkinointia kerran, ei toiminut koska kaikki me tiedetään että sen ärsyttävän 5sek jälkeen mainos skipataan aina :D Youtube itsessään ihan mahtava some jossa monesti ainakin minun kohdalla otetaan huomioon tuotettu materiaali ja nostetaan esim trendaaviin jossa mun varmaan viimeisimmät 20videota on ollut, kerran pääsin jopa ykköseks, jei!
Näin nuoruuden Kouvolassa asuneena, niin sijainti on todella hyvä Kouvolan PTV-Gymille.
Eikös nykyään Youtubessa ole myös niitä 3-5sec mainoksia, joita ei voi skipata? Kyllä tuon aikana ehtii jo olmi näyttämään palan.Youtubeen kokeiltiin kanssa maksettua markkinointia kerran, ei toiminut koska kaikki me tiedetään että sen ärsyttävän 5sek jälkeen mainos skipataan aina :D Youtube itsessään ihan mahtava some jossa monesti ainakin minun kohdalla otetaan huomioon tuotettu materiaali ja nostetaan esim trendaaviin jossa mun varmaan viimeisimmät 20videota on ollut, kerran pääsin jopa ykköseks, jei!
Jos mulla ois kortti nyt vaikka tohon paljon lähempänä olevalle fitness247:lle, niin.. en tod näk treenais ollenkaan. En ois treenannu pitkään aikaan. Se fiilis siellä söis tän mun vähänkin motivaation ja halut ja kaikki. Tiedän kun siellä hetken jouduin käymään.
No johan pomppas! Tämä! Palkkarille Grillille ehdottomasti.Nyt on kaksi asiaa joista olen kateellinen kouvolalaisille: vesitornin grilli ja paikallisen PTVGymin parkkipaikkojen määrä.
Jep, ite taas oon semmosia ihmisiä jolle ei oo mitään väliä reenipaikalla. Kunhan on hyvä tanko, hyvä räkki ja penkki niin ite oon tyytyväinen. Parhaat treenin oon tehnyt yksin kotona, ilman että hevi huutaa tai että on joku huutamassa korvaan "vielä tulee saaaaatana".
Mut ymmärrän miksi jotkut ihmiset vaatii tuon tietyn ympäristön ja hyvä että on saleja moneen makuun.