PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuo aamusta asti jo ollut tuolla. Snäppiseuraajat pääs hieman aiemmin katsomaan tuon joten tuo 34min ei kovin paikkaansapitävä ole.
Jaa no sitttttt, tommosesta tiennykään.

Btw, eikös Ladoissa oo 100tkm mittari niin saa hyvä huoltokirja olla että voi luottaa noihin kiltsoihin 😁

Onhan tuo aamusta asti jo ollut tuolla. Snäppiseuraajat pääs hieman aiemmin katsomaan tuon joten tuo 34min ei kovin paikkaansapitävä ole.
Joo mä juksasin ja laitoin sen eilen illalla snäppiin jakoon :) Mutta aika hyvin keräsin katseluita, snäpissä on voimaa! Ylivoimaisesti isoin kanava mulla.

Haha :D Onneksi jo aamulla videon katsoin. Uskomattoman kova voima sun somessa. 18k näyttöä 16 tuntiin piilotetun linkin kautta.

PS. Hyvää syntymäpäivää Vatsku!
Kiitos! :) Snäppi on kanavista kirkkaasti isoin niin sitä kautta kulkee hyvin sanoma, mutta pakko myöntää etten olettanut sen olevan noin hyvä. Kiva juttu että jengi jaksaa seurailla, vaikka mitään sen isompaa annettavaa mulla ei ole, kalevin takia ne seuraa. Kalevin IG tili sai kuukaudessa saman mitä mä rakensi varmaan 5 vuotta :D

Kiitos! :) Snäppi on kanavista kirkkaasti isoin niin sitä kautta kulkee hyvin sanoma, mutta pakko myöntää etten olettanut sen olevan noin hyvä. Kiva juttu että jengi jaksaa seurailla, vaikka mitään sen isompaa annettavaa mulla ei ole, kalevin takia ne seuraa. Kalevin IG tili sai kuukaudessa saman mitä mä rakensi varmaan 5 vuotta :D
Mut ilman sua Kalevilla ei ois niitä seuraajia 😁 Että pikku näpäytys Kaleville!

1574383499693.png

Niin alkaako Vatasen funktio somessa olla vain väyllä näyttää somefeimi Kalea. Ihan niinku tossa meemissä exploreria käytetään vain ja ainoastaan chromen hommaamiseen.😔

no ei vaiskaan onhan se Vatskun käppäileminen kans ihan mielenkiintoista kattomista sellaisenaan, ilman yli-annostusta herra Kalea(y):oujee:

Oon kyllä sitä mieltä että Herra Pt-Vatasen ulosanti kaikissa videoissa on hyvää, väittäisin jopa parasta skenessä. Näkyvyyttä toivoisin lisää entisestään ja sen laajempaa jalostamista, asiasta en itse tiedä mitään mutta sitä ehdotan. Tsemiä koitoksiin!

Mun mielestä tässä skenessä on hauska seurata kun bodyskenen nuori kolmikko kisaa kenellä eniten rahaa tai velkaa (ja velka on hyvästä vähä niinko lainattua pääomaa). Tai lähinnä jos mietitään, Vatanen tekee ensin sitten muut perässä. Tällä nyt sivallan suoraan Testotimon viimeisintä snäppiä jossa Desgntalojen kanssa tehtii. 500keur sopimus. Herra varjele, siihen vielä tontti, luvat ja liittymät päälle rouvan kans fiftififti niin kovaydintä saa myydä. Mutta siis tässä on kateutta paljon. Pakko avaa kalja ja mennä lyömää akkaa että olo vähä helpottais.

Mun mielestä tässä skenessä on hauska seurata kun bodyskenen nuori kolmikko kisaa kenellä eniten rahaa tai velkaa (ja velka on hyvästä vähä niinko lainattua pääomaa). Tai lähinnä jos mietitään, Vatanen tekee ensin sitten muut perässä. Tällä nyt sivallan suoraan Testotimon viimeisintä snäppiä jossa Desgntalojen kanssa tehtii. 500keur sopimus. Herra varjele, siihen vielä tontti, luvat ja liittymät päälle rouvan kans fiftififti niin kovaydintä saa myydä. Mutta siis tässä on kateutta paljon.

Tiivistäisitkö tätä uutista vähän meille, jotka ei seuraa snäppiä

Kuva lapposesta jossa dt:n rakennussopimus kera maatöiden. Jotain töherrystä päällä ja lisätty teksti jotta 500keur sinne meni.

Basic päivä, 500keur sinne ja 500keur tonne. Tarkempia speksejä sitten kun alkaa neljäs kerros nousemaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom