- Ikä
- 45
View: https://www.instagram.com/p/B5BHiSvl60J/
Kerdehän ääntelee melkein, kuin Bruce Lee
View: https://www.youtube.com/watch?v=uQmPzTS8k-M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa no sitttttt, tommosesta tiennykään.Onhan tuo aamusta asti jo ollut tuolla. Snäppiseuraajat pääs hieman aiemmin katsomaan tuon joten tuo 34min ei kovin paikkaansapitävä ole.
Joo mä juksasin ja laitoin sen eilen illalla snäppiin jakoon Mutta aika hyvin keräsin katseluita, snäpissä on voimaa! Ylivoimaisesti isoin kanava mulla.Onhan tuo aamusta asti jo ollut tuolla. Snäppiseuraajat pääs hieman aiemmin katsomaan tuon joten tuo 34min ei kovin paikkaansapitävä ole.
Hehe, voi hyvin olla :DJaa no sitttttt, tommosesta tiennykään.
Btw, eikös Ladoissa oo 100tkm mittari niin saa hyvä huoltokirja olla että voi luottaa noihin kiltsoihin
Kiitos! Snäppi on kanavista kirkkaasti isoin niin sitä kautta kulkee hyvin sanoma, mutta pakko myöntää etten olettanut sen olevan noin hyvä. Kiva juttu että jengi jaksaa seurailla, vaikka mitään sen isompaa annettavaa mulla ei ole, kalevin takia ne seuraa. Kalevin IG tili sai kuukaudessa saman mitä mä rakensi varmaan 5 vuotta :DHaha :D Onneksi jo aamulla videon katsoin. Uskomattoman kova voima sun somessa. 18k näyttöä 16 tuntiin piilotetun linkin kautta.
PS. Hyvää syntymäpäivää Vatsku!
Mut ilman sua Kalevilla ei ois niitä seuraajia Että pikku näpäytys Kaleville!Kiitos! Snäppi on kanavista kirkkaasti isoin niin sitä kautta kulkee hyvin sanoma, mutta pakko myöntää etten olettanut sen olevan noin hyvä. Kiva juttu että jengi jaksaa seurailla, vaikka mitään sen isompaa annettavaa mulla ei ole, kalevin takia ne seuraa. Kalevin IG tili sai kuukaudessa saman mitä mä rakensi varmaan 5 vuotta :D
Ääni myös täältä Kouvolalle! Olisi kyllä kova juttu, että saataisiin PtvGym paikkakunnalle.Kouvola olis kyl jees ni vois porukoilla käydä useemmin
Mun mielestä tässä skenessä on hauska seurata kun bodyskenen nuori kolmikko kisaa kenellä eniten rahaa tai velkaa (ja velka on hyvästä vähä niinko lainattua pääomaa). Tai lähinnä jos mietitään, Vatanen tekee ensin sitten muut perässä. Tällä nyt sivallan suoraan Testotimon viimeisintä snäppiä jossa Desgntalojen kanssa tehtii. 500keur sopimus. Herra varjele, siihen vielä tontti, luvat ja liittymät päälle rouvan kans fiftififti niin kovaydintä saa myydä. Mutta siis tässä on kateutta paljon.
Ääni myös täältä Kouvolalle! Olisi kyllä kova juttu, että saataisiin PtvGym paikkakunnalle.
Tuo olis kyllä mahtava juttu. Kysyntää on varmasti!Tulossa on