Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neljäs PtvGym aukeaa noin 4kk sisään kertoi Vatsku eilen snäpissä. Suunnitelmat tehty ja hommat alkaa heti, selvinnee myöhemmin sijainti
Tulleeko ympäri Suomea vai saako stadi toista?Kolmen sopparia jo tehty, eli ensi vuoden aikana vähintään 3 uutta salia tulossa mutta nyt yksi suunnitelma on jo niin pitkällä että sitä aletaan toteuttamaan Pysykää linjoilla niin kaikki selviää!
Vahvasti sellainen kutina persiissä että kyllä Helsinkiin vielä toinen sali mahtuuTulleeko ympäri Suomea vai saako stadi toista?
Tuleeko lähemmäs itä-helsinkiä?Vahvasti sellainen kutina persiissä että kyllä Helsinkiin vielä toinen sali mahtuu
Veri vetää itään jos päihteistä pitää. Kyllä mä uskon että Itä-Hki olisi otollisin paikka.Tuleeko lähemmäs itä-helsinkiä?
Redissä on varmasti tilaa ja parkkihalli on ilmainenVahvasti sellainen kutina persiissä että kyllä Helsinkiin vielä toinen sali mahtuu
Se nyt ei itää ole nähnytkään.Redissä on varmasti tilaa ja parkkihalli on ilmainen
TulossaTampereen seutu kaipaisi myös PTVGymiä mihin pääsis autolla pihaan parkkiin
Pitääpä toivoa, että osuis The itä-Helsinkiin, niin vois itekin vuosien tauon jälkeen harkita salikortin ostamista. Enhän mä mihinkään salille kerkii, mutta niinku vähän tukemisen vuoks vaikka sit. :DVeri vetää itään jos päihteistä pitää. Kyllä mä uskon että Itä-Hki olisi otollisin paikka.
En maininnut sanallakaan Itä-Helsinkiä? Tai vastannut mihinkään Itä-Helsinkiin viittaavaan.Se nyt ei itää ole nähnytkään.
Veri vetää itään jos päihteistä pitää. Kyllä mä uskon että Itä-Hki olisi otollisin paikka.