PTVGYM Jooel Vatanen

Näyttää hengenvaaralliselta. Mitä jos painoa on yli 400kg ja paikat hajoaa niin vaikka varmistajat olisivat hereillä niin ei ne voi mitään tehdä jos vauhdilla mennään alas

Mitä jos mitä jos :D Kuolemanriski kasvaa aika paljon, kun astut kotoa pihalle. Autolla ajaminenkin on takuulla riskialttiimpaa, kuin voimanosto. Kyllä ois saatanan tylsä elämä jos väkisin välttelis kaikkea, missä voi jotain sattua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistelin vanhoja ja tuli mieleeni vuoden 1982 SM-kisat ja siellähän kolme miestä nosti vähintään 900kg.Sarjoissa alle sata ja satakymmenen.

100kg Rauno Rinne 340-230-340 =910
110kg Hannu Saarelainen 360-247,5-347,5=955
110kg Reijo Kiviranta 350-215-335 =900

Vanhat mestarit tuppaa unohtumaan vuosien saatossa.Kovien miesten seuraan Vatanen liittyi suorituksellaa,ei voi ku hattua nostaa!
Heittäisin, että veto on täysin vertailukelpoinen ja penkki ainakin lähellä. Tubesta löytyy (v.1987) video, jossa mm. Leino nostaa penkistä löysällä tanktopilla 210 ja Saarelainen virttyneellä t-paidalla 220 kg. Kyykystä en sano mitään. Kyykkytuloksiin vaikuttaa nykyisin myös monoliftin käyttö. Välttämättä ei ole väärin rinnastaa tuloksia nykyiseen "rawiin". Kovia oli miehet tuolloin, monilla taustaa myös olympianostoissa. Voimanosto kilpailumuotona oli kovassa nosteessa. Kuuritkin saattoi olla hyvää tasoa, Saarelainen kuoli 41-vuotiaana sydänkohtaukseen. Näillä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään syy-yhteyttä. Kun vanhoja aletaan muistella, niin mm. Veli Kumpuniemi teki 82,5 kilon sarjaan 357,5 kg.. Ehkä kovin kaikista oli kuitenkin Taito Haara. Kun ynnää painonnostotulokset ja voimanostotulokset, on mies maailman parhaimmistoa ellei paras. Ohessa miehen haastattelu. Hyvää luettavaa myös niille, jotka nillittävät kun ei ole "riittävän hyvää salia kulman takana". https://www.jkkuntofitness.fi/taito-haaran-haastattelu/

No Kimiä en tunne niin vähän vaikea samaistua. Saat kuulostamaan tämän minun huolen täysin yhdentekevältä ja turhalta. Vatskun tunnen henkilökohtaisesti ja mies on valtavan mukava ja sympaattinen kaveri. Laji on lähellä itseäni, koska olen myös aloittanut saliurani ensin voimanostossa. Mun tulos oli kisoissa ihan julmetun hurja 302,5kg ja painoin 53kg. :LOL: Ettäs tiedät!!
Okei, ymmärrän kyllä 😊
53kg Mika 🤣 Sattuisko olemaan mitään kuvamateriaalia noilta ajoilta?

Mitä jos mitä jos :D Kuolemanriski kasvaa aika paljon, kun astut kotoa pihalle. Autolla ajaminenkin on takuulla riskialttiimpaa, kuin voimanosto. Kyllä ois saatanan tylsä elämä jos väkisin välttelis kaikkea, missä voi jotain sattua.

Väärin. Suurin kuolemanriski suomalaisilla on kotona. Sori OT

Vataselle paljon onnea Maailmanmestaruudesta! Hyvää duunia!

A03EBC9A-114D-438B-9113-0B9FF2569DD4.jpeg

Huhu hurjan näkönen kyllä tuo 380kg kyykky. On kyllä iso määrä näyttökertoja jo tuolla uusimmalla videolla.
Kertoo kyllä kuinka suosittu Vatanen on, mulla on kavereita jotka ei edes käy salilla mutta kattoo Vatasen videoita.

Onnittelut mestaruudesta! Hienoa oli myös tätäkin prokkista seurata.:giggle:

Joo kai mä nyt sen tiedän enkä tarkoittanut että pitäisi kieltää kyykyt. Mun pointti oli että se voi olla varallista

Katsooko kukaan muu noita onnettomuusvideoita silmiä siristäen sormien välistä toivoen että ei juuri näkisi sitä pahinta luun poikki paksahtamista mutta siitä huolimatta ei pysty irroittamaan katsetta videosta?
En pysty kattoo ollenkaan, tekee niin pahaa kaikki tollaset. Kolmenkympin hujakoilla tuli joku muutos, ennen ei tuntunut missään. Samasta syystä en lue uutisia lapsiin kohdistuneista rikoksista.

Nössö mikä nössö

Katsooko kukaan muu noita onnettomuusvideoita silmiä siristäen sormien välistä toivoen että ei juuri näkisi sitä pahinta luun poikki paksahtamista mutta siitä huolimatta ei pysty irroittamaan katsetta videosta?
Kyllä Joo, mutta sillä erotuksella että ekan napsahduksen jälkeen "joo, ei vittu" *edellinen*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom