PTVGYM Jooel Vatanen

Taitaa noissa voimanostotangoissa suurin konkreettinen ero ennen puolen tonnin kyykkyrautoja olla lähinnä siinä, että Eleiko maksaa IPF:lle rahaa virallisuuden lisenssistä ja ATX ei maksa :LOL:
Myös Rogue maksaa niin sekin on virallisesti sitä parempaa seppälää.

Lisäksi voisi olettaa, että lakiteknisistä vastuukysymyksistä johtuen ATX-tankojenkin 700-800kg turvarajoissa on vielä 100kg varmuuden maksimointia.
Älä nyt pilaa tunnelmaa kun just tilasin kaksi IPF aproved tankoa että kaikilla on hyvä olla :D Nyt kaikki nostelemaan, ei ole pelkoa että tanko katkeaa kyykätessä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jäykkyyttä hakee niin eikös siellä telineissä vetelehdi se joku vanha traktorin akselia muistuttava töötti?
Se löytyy, sillä onkin aika legendaarinen maine. Ensimmäinen tanko jolla otettu Suomessa +400kg raakakyykyt metalgymillä, näin sanoin Sakke kun tangon siltä hätäpäissään ostin salille avajaisten jälkeen. Ei se kyllä kellekkään kelvannut... Piti ostaa sitten texasin tanko jota käytetään usein pro kisoissa ympäri maailman. Ei taivu, on kokeilut salilla 410kg kuormalla.

Joo, suurimmalle osalla harjanvarsi voi toimia hyvänä tankona mutta muita treenajia kunniottaakseen on hyvä treenata liikkeeseen kuuluvilla tangoilla. Esim maastavetäjän ei tarvitse odotella vuoroaan kun joku käyttää kyykyssä vetoon tarkoitettua erikoistankoa kun siitä kyykkyä varten löytyy 10kpl tankoja salilta + useammat erikoistangot kyykkäämiseen.

Nyt voi olla kyl tyhmä kysymys, mutta itse kun en noista tangoista mitään tiedä, vaan käytän sitä tankoa mikä ko. Suoritus paikalla sattuu olemaan tai ensimmäisenä löytyy.

Niin mistä erottaa vetoon tarkoitetun erikois tangon, vaikka kyykkäämiseen tai penkkaamiseen tarkoitetusta tangosta?

Nyt voi olla kyl tyhmä kysymys, mutta itse kun en noista tangoista mitään tiedä, vaan käytän sitä tankoa mikä ko. Suoritus paikalla sattuu olemaan tai ensimmäisenä löytyy.

Niin mistä erottaa vetoon tarkoitetun erikois tangon, vaikka kyykkäämiseen tai penkkaamiseen tarkoitetusta tangosta?
Laitat kaikkiin salin tankoihin 400 kiloa ja vedät ne maasta. Se joka taipuu eniten, on vetotanko.

Sittenpä sillä ei ole väliä. Loogisesti ajatellen kyykkytangossa on karhennus keskellä, jota vedossa ja penkissä ei tarvita. Mitään muuta hajua ei itsellänikään ole.

Joo ei sillä itselleni väliä olekkaan, vaan lähinnä viittasin tuohon vatasen viestiin jossa toivoi että muiden salilla kävijöiden takia veto tankoja ei varattaisi turhaan muuhun käyttöön.

Alla merkittynä erot tavalliseen voimanosto tankoon:

Vetotanko: on ohuempi, pidempi, siitä uupuu keskikarhennus ja tangon karhennus on syvempi kuin tavallisen.

Pro-kyykkytanko: paksumpi kuin tavallinen, aavistuksen pidempi ja painaa 25 kg.

Painonnostotanko: ohuempi, keskikarhennus todella hienolla karhennuksella (ei raavi, mutta kuitenkin on pieni karhennus) ja merkit leveämmällä.

ohuempi, keskikarhennus todella hienolla karhennuksella (ei raavi, mutta kuitenkin on pieni karhennus) ja merkit leveämmällä.

Aika oleellinen tässä on myös se, että pyörii laakereilla voimanostotankoa enemmän. Meillä salilla junnut sotkee penkkeihin aina painonnostotankoja ja ihan varmasti joka ikinen yli 100kg penkkaava huomaa sen eron, kun ranne alkaa väpättämään punnerruksen aikana ja tekee nostosta todella huteran. Aivan varmasti itelläkin isot kuormat tippuisi lopulta naamalle, jos väkisin yrittäisin noilla isompaa punnertaa.

Aika oleellinen tässä on myös se, että pyörii laakereilla voimanostotankoa enemmän. Meillä salilla junnut sotkee penkkeihin aina painonnostotankoja ja ihan varmasti joka ikinen yli 100kg penkkaava huomaa sen eron, kun ranne alkaa väpättämään punnerruksen aikana ja tekee nostosta todella huteran. Aivan varmasti itelläkin isot kuormat tippuisi lopulta naamalle, jos väkisin yrittäisin noilla isompaa punnertaa.
Joo tosiaan hyvä tarkennus.

En minäkään paljoa tankoa katsele. Se rauta painaa saman verran oli siinä sitten mikä tahansa tanko niskassa.

Joo, jos mulla olis kyykyn sarjapainot
Taitaa noissa voimanostotangoissa suurin konkreettinen ero ennen puolen tonnin kyykkyrautoja olla lähinnä siinä, että Eleiko maksaa IPF:lle rahaa virallisuuden lisenssistä ja ATX ei maksa :LOL:
Myös Rogue maksaa niin sekin on virallisesti sitä parempaa seppälää.

Lisäksi voisi olettaa, että lakiteknisistä vastuukysymyksistä johtuen ATX-tankojenkin 700-800kg turvarajoissa on vielä 100kg varmuuden maksimointia.

Se on juuri noin ku Sensei sanoo, ATX täyttää kaikki viralliset speksit, siinä kuin Eleikokin. Sama homma trikoissa, vöissä, polvilämppäreissä. Maksu jotta tuotteet olisi IPF hyväksyttyjä on huomattava.

Kyllähän se tuollaisella oikealla vn-tangolla on mukava penkistä punnertaa. Varsinkin kun itse joutuu punnerteleen eleikon xf-tangoilla jotka on sen millin halkaisijaltaan ohuempia ja vissiin erilailla laakeroitu (n)

Ihan hauska video, ei siinä mitän. Pikkusen vaan vituttaa entisenä RR-kuskina toi säälittävä pelleily. Itse aikoinaan jos sai vaikka sekunin kierroksesta pois, se oli hienointa ikinä! Onnistumisen iloa. Toi kumin käryttäminen ja powerwheeliet on joka pojan hommia. Vituttaa vaan, että nyt noita kloppeja näkee keulivan joka parkkisella ja esim. meidän salin parkkiksella. Siellä on kiva pikkulasten kanssa pyöriä, kun näitä oman elämän taitajia siellä pyörii. Itsekkin joskus katsoin tota taituruutta lähinnä ken Blockin videoista. se osas sentään ajaa, mutta miten oli Ken. vs. Mikko Hirvonen? Ei näkyny pelleilijää ikinä kympin joukossa. Sitä vaan tytöt tarkoitan, että löytyy teille klovneillekin kengittäjä... Tai sitten harjoitellaan suljetuilla alueilla.

Ihan hauska video, ei siinä mitän. Pikkusen vaan vituttaa entisenä RR-kuskina toi säälittävä pelleily. Itse aikoinaan jos sai vaikka sekunin kierroksesta pois, se oli hienointa ikinä! Onnistumisen iloa. Toi kumin käryttäminen ja powerwheeliet on joka pojan hommia. Vituttaa vaan, että nyt noita kloppeja näkee keulivan joka parkkisella ja esim. meidän salin parkkiksella. Siellä on kiva pikkulasten kanssa pyöriä, kun näitä oman elämän taitajia siellä pyörii. Itsekkin joskus katsoin tota taituruutta lähinnä ken Blockin videoista. se osas sentään ajaa, mutta miten oli Ken. vs. Mikko Hirvonen? Ei näkyny pelleilijää ikinä kympin joukossa. Sitä vaan tytöt tarkoitan, että löytyy teille klovneillekin kengittäjä... Tai sitten harjoitellaan suljetuilla alueilla.

Syntyisi mielenkiintoinen tilanne, kun poliisi kutsuisi todistajaksi Miken ja Patasen, videolla kuitenkin syyllistytään useisiin rikkomuksiin, jotka poliisi voisi helposti selvittää kutsumalla kundit kamarille. Darwinismi kerää näistä onneksi helmet, eikä mopolla yleensä satuta kuin itsensä.

Tuossa uusimmassa videossa Vatanen mainitsi että uusia saleja syntyy lisää todennäköisesti paljon nopeampaa tahtia kuin vielä hetki sitten oli ajatellut. Tämä on myös osoitus siitä että kun sali on oikeasti riittävän hyvä niin sellaiselle on varmasti tulijat ja asiakaskuntansa vaikka kaupungissa olisikin paljon saleja jo ennestään. Esimerkiksi joku Tampere niin satavarmasti riittäisi väkeä, joku Wolffi vaikka on kuinka hyvin varusteltu niin se yleinen tunnelma on yhtä vitun ompelukerhoa kun radioista "pauhaa" joku nrj tai kiss fm. Pelkästään tuollainen umpipaska ämmien taustamusiikki tappaa jo osan vetovoimasta pois heti alkuunsa.

Ihan hauska video, ei siinä mitän. Pikkusen vaan vituttaa entisenä RR-kuskina toi säälittävä pelleily. Itse aikoinaan jos sai vaikka sekunin kierroksesta pois, se oli hienointa ikinä! .

Olisiko aika mennä taas itseensä, mieti ihan oikeasti miltä kuulostat. Toivon että olet trolli, etkä tosissaan kirjoittava aikuinen ihminen. Annappa minä heitän omasta lajista nyt samanlaisen letkautuksen, niin voidaan porukalla arvioida miten hienolta ihmiseltä kuullostaisin. "Pikkusen vituttaa entisenä voimanostajana sellaiset säälittävät pellet ketkä vaan pumppaa peilin edessä jotain hauiksia ja tekevät senkin huonolla tekniikalla. Itse laitoin kyykkytankoon levyjä niin paljon että salin vahvin tankokin alkoi taipumaan, ja se oli mahtavinta ikinä, itsensä voittaminen, kaikki katsoi minua, wau, minä ja minun jutut, muut on pellejä. Hauispumppaajilla saattoi olla paksut kädet mutta missä ne tytöt oli kun voimanostokisoissa jaettiin palkintoja?"

Laittomien asioiden tuomitseminen on oikein ja sen kritisoiminen on ihan aiheellista jos siihen kokee tarvetta, mutta tuo että nostetaan omat jutut jalustalle ja muut onkin pellejä ei kerro mitään muuta kuin että se viestin kirjoittaja on itse luultavasti se pahin pelle.

Videolla kaikki stuntit suoritettiin niin että ainut ketä olisi voinut sattua on itse mp kuskit. Muiden vaaraan asettaminen ja liikenteen seassa päätön kaahailu on aina väärin ja sen me kaikki ymmärrämme.

Syntyisi mielenkiintoinen tilanne, kun poliisi kutsuisi todistajaksi Miken ja Patasen, videolla kuitenkin syyllistytään useisiin rikkomuksiin, jotka poliisi voisi helposti selvittää kutsumalla kundit kamarille. Darwinismi kerää näistä onneksi helmet, eikä mopolla yleensä satuta kuin itsensä.
Tätä hommaa varten ei tartteisi kuulusteluihin asti vaivautua kun pitäjän jokaikinen poliisi tietää ketkä videolla on. Varmuuden vuoksi videolla vielä näytetään porukan nimi, tallin sijainti, kasvot ja IG tili, jos nyt videon sattuu katsomaan joku juuri opistosta valmistunut poliisi niin voi ottaa niistä vähän avustavaa vinkkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom