Olisiko aika mennä taas itseensä, mieti ihan oikeasti miltä kuulostat. Toivon että olet trolli, etkä tosissaan kirjoittava aikuinen ihminen. Annappa minä heitän omasta lajista nyt samanlaisen letkautuksen, niin voidaan porukalla arvioida miten hienolta ihmiseltä kuullostaisin. "Pikkusen vituttaa entisenä voimanostajana sellaiset säälittävät pellet ketkä vaan pumppaa peilin edessä jotain hauiksia ja tekevät senkin huonolla tekniikalla. Itse laitoin kyykkytankoon levyjä niin paljon että salin vahvin tankokin alkoi taipumaan, ja se oli mahtavinta ikinä, itsensä voittaminen, kaikki katsoi minua, wau, minä ja minun jutut, muut on pellejä. Hauispumppaajilla saattoi olla paksut kädet mutta missä ne tytöt oli kun voimanostokisoissa jaettiin palkintoja?"
Laittomien asioiden tuomitseminen on oikein ja sen kritisoiminen on ihan aiheellista jos siihen kokee tarvetta, mutta tuo että nostetaan omat jutut jalustalle ja muut onkin pellejä ei kerro mitään muuta kuin että se viestin kirjoittaja on itse luultavasti se pahin pelle.
Videolla kaikki stuntit suoritettiin niin että ainut ketä olisi voinut sattua on itse mp kuskit. Muiden vaaraan asettaminen ja liikenteen seassa päätön kaahailu on aina väärin ja sen me kaikki ymmärrämme.