PTVGYM Jooel Vatanen

Tuossa uusimmassa videossa Vatanen mainitsi että uusia saleja syntyy lisää todennäköisesti paljon nopeampaa tahtia kuin vielä hetki sitten oli ajatellut. Tämä on myös osoitus siitä että kun sali on oikeasti riittävän hyvä niin sellaiselle on varmasti tulijat ja asiakaskuntansa vaikka kaupungissa olisikin paljon saleja jo ennestään. Esimerkiksi joku Tampere niin satavarmasti riittäisi väkeä, joku Wolffi vaikka on kuinka hyvin varusteltu niin se yleinen tunnelma on yhtä vitun ompelukerhoa kun radioista "pauhaa" joku nrj tai kiss fm. Pelkästään tuollainen umpipaska ämmien taustamusiikki tappaa jo osan vetovoimasta pois heti alkuunsa.
Monesti varsinkin kaikki yksityiset salit ja muutamat isommat ketjusalitkin on varsin hyvin varusteltuja, en näkisi sitä enää niin isoja valttikorttina, että on vaan hyvät laitteet. Itse näen isoimpana valttikorttina hyvän varustelun lisäksi omaperäisyyden ja salin tunnelman. Monesti salit toistaa visuaalisuuden ja tunnelman osalta toinen toistaan, harvoin näkee salia joka on uskaltanut vetää ihan uniikin kuosin päälle, kai sitä pelätään että liian erottuva lookki ajaa ihmiset pois. Kun nyt esim wfc otettiin esille niin en koskaan voisi kilpailla tosissaan sellaisen salin kanssa kun se on suunniteltu kuitenkin miellyttämään vähän kaiken karvaista kansalaista, mun juttu on miellyttää vain sitä pientä porukkaa, ne ketkä tykkää rajummasta fiiliksesestä, heitä pyrin miellyttämään sitten maksimaalisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa uusimmassa videossa Vatanen mainitsi että uusia saleja syntyy lisää todennäköisesti paljon nopeampaa tahtia kuin vielä hetki sitten oli ajatellut. Tämä on myös osoitus siitä että kun sali on oikeasti riittävän hyvä niin sellaiselle on varmasti tulijat ja asiakaskuntansa vaikka kaupungissa olisikin paljon saleja jo ennestään. Esimerkiksi joku Tampere niin satavarmasti riittäisi väkeä, joku Wolffi vaikka on kuinka hyvin varusteltu niin se yleinen tunnelma on yhtä vitun ompelukerhoa kun radioista "pauhaa" joku nrj tai kiss fm. Pelkästään tuollainen umpipaska ämmien taustamusiikki tappaa jo osan vetovoimasta pois heti alkuunsa.
Silti varmaan 90% kovista treenaajista käyttää kuulokkeita ja kuuntelee mielimusaansa.. Monesti noilla suuremmilla saleilla kun käy ihan vitusti satunnaisia treenaajia ja vaikka vanhempia ihmisiä jotka ei välttämättä sitä metallimusaa tai nekruräppiä halua kuunnella niin joku neutraali taustamusa on hyvä valinta

Olisiko aika mennä taas itseensä, mieti ihan oikeasti miltä kuulostat. Toivon että olet trolli, etkä tosissaan kirjoittava aikuinen ihminen. Annappa minä heitän omasta lajista nyt samanlaisen letkautuksen, niin voidaan porukalla arvioida miten hienolta ihmiseltä kuullostaisin. "Pikkusen vituttaa entisenä voimanostajana sellaiset säälittävät pellet ketkä vaan pumppaa peilin edessä jotain hauiksia ja tekevät senkin huonolla tekniikalla. Itse laitoin kyykkytankoon levyjä niin paljon että salin vahvin tankokin alkoi taipumaan, ja se oli mahtavinta ikinä, itsensä voittaminen, kaikki katsoi minua, wau, minä ja minun jutut, muut on pellejä. Hauispumppaajilla saattoi olla paksut kädet mutta missä ne tytöt oli kun voimanostokisoissa jaettiin palkintoja?"

Laittomien asioiden tuomitseminen on oikein ja sen kritisoiminen on ihan aiheellista jos siihen kokee tarvetta, mutta tuo että nostetaan omat jutut jalustalle ja muut onkin pellejä ei kerro mitään muuta kuin että se viestin kirjoittaja on itse luultavasti se pahin pelle.

Videolla kaikki stuntit suoritettiin niin että ainut ketä olisi voinut sattua on itse mp kuskit. Muiden vaaraan asettaminen ja liikenteen seassa päätön kaahailu on aina väärin ja sen me kaikki ymmärrämme.
Ole toki ihmeessä tuota mieltä. Niinkuin em. viestissä mainitsin, on ihan vitun kiva kävellä esim. muksujen kanssa parkkiksella, kun nämä helvetin pellet vetää hytti ylhäällä ees taas. Millä saatanan logiikalla sä tosta saat hyväksyttyä touhua? Tiedän että ratoja ei ole joka nurkalla, mutta sekään ei mielestäni ole selitys tuolle pelleilylle. Juuri nämä kyseiset vedot oli vedetty yöllä ketään vaarantamatta, mutta kaikki klovnit eivät suinkaan näin toimi, vaan parkkiksilla ym. vedellään. Huomaa että sulla ei kersoja ole ja itsekin olen " omavastuun" kannattajia, mutta sitten on kuitenkin näitä pikkuisia, jotka ei vielä itse sitä vastuuta kanna. Mutta vetäkää saatana toki niinkuin tykkäätte! Maailma on teidän.

Ole toki ihmeessä tuota mieltä. Niinkuin em. viestissä mainitsin, on ihan vitun kiva kävellä esim. muksujen kanssa parkkiksella, kun nämä helvetin pellet vetää hytti ylhäällä ees taas. Millä saatanan logiikalla sä tosta saat hyväksyttyä touhua? Tiedän että ratoja ei ole joka nurkalla, mutta sekään ei mielestäni ole selitys tuolle pelleilylle. Juuri nämä kyseiset vedot oli vedetty yöllä ketään vaarantamatta, mutta kaikki klovnit eivät suinkaan näin toimi, vaan parkkiksilla ym. vedellään. Huomaa että sulla ei kersoja ole ja itsekin olen " omavastuun" kannattajia, mutta sitten on kuitenkin näitä pikkuisia, jotka ei vielä itse sitä vastuuta kanna. Mutta vetäkää saatana toki niinkuin tykkäätte! Maailma on teidän.

Välillä vetää hiljaiseksi ihmismielen yksinkertaisuus. Sanoin käytöksesi olevan naurettavaa kun ylistät itseäsi ja pilkkaat muita eri "lajin" harrastajia. Kerroin myös että laittomuuksien kritisointi on ok, nyt vaan en näe omalla videolla ainuttakaan lasta enkä parkkipaikalla keulimista joten tuo sun vuodattaminen on täysin turhaa kun se ei liity minuun eikä minun videoon millään tapaa. Voit tietysti raivota ihan missä vaan mistä vaan mutta suosittelen että jos kyse on minun videosta niin siihen ei sekoiteta mitään mitä siinä ei tapahdu. Otan heti hatun pois päästäni ja pyydän anteeksi jos videolla näkyy joku vaarallinen tilanne jossa on esim pieniä lapsia mukana.

Sen vielä haluan lisätä, että itsehän en ole kyseisellä alalla mitenkään menestynyt. Enemmänkin b-erän miehiä, mutta silti raahaan poikaa ja noita ritsoja 3 kertaa viikossa radalle harjoittelemaan. Toki motocrosspuolella, mutta silti. Kyllä se on melko hankalaa 9v sällille yrittää jotain ajotekniikoita selittää, kun näkee että silmät alkaa pikkumiehellä kiiltää jonkun keuliessa liikennevaloista. Se vaan on helppoa ja turhaa. Ehkä minäkin alan vaan keskittymään maastavetoihun ja pistän sällin harjoittelemaan itsekseen S-marketin parkkipaikalle. Oppiipahan sutimaan!

Välillä vetää hiljaiseksi ihmismielen yksinkertaisuus. Sanoin käytöksesi olevan naurettavaa kun ylistät itseäsi ja pilkkaat muita eri "lajin" harrastajia. Kerroin myös että laittomuuksien kritisointi on ok, nyt vaan en näe omalla videolla ainuttakaan lasta enkä parkkipaikalla keulimista joten tuo sun vuodattaminen on täysin turhaa kun se ei liity minuun eikä minun videoon millään tapaa. Voit tietysti raivota ihan missä vaan mistä vaan mutta suosittelen että jos kyse on minun videosta niin siihen ei sekoiteta mitään mitä siinä ei tapahdu. Otan heti hatun pois päästäni ja pyydän anteeksi jos videolla näkyy joku vaarallinen tilanne jossa on esim pieniä lapsia mukana.
No joo. Tän "raivoamisen" kohde on toi pelleily yleensä ja mielestäni sitä ei tule mitenkään glorifioida, koska se on helppoa, eikä kuskilta paljoa vaadi. Ei vaan voi ymmärtää moista harrastusta, kun lajissa olisi niin paljon muutakin opittavaa.

No joo. Tän "raivoamisen" kohde on toi pelleily yleensä ja mielestäni sitä ei tule mitenkään glorifioida, koska se on helppoa, eikä kuskilta paljoa vaadi. Ei vaan voi ymmärtää moista harrastusta, kun lajissa olisi niin paljon muutakin opittavaa.
Noi vauhtiburnikset ei kyllä mitään peruskauraa ole ja vaatii enemmänkin harjoittelua, mutta samoilla jäljillä olen että taajamassa yms prääsäys on paheksuttavaa. Videolla näkyvällä hiljaisemmalla tieosuudella harmitonta.

Tukko:ssa kiteytyy hyvin kaikki se miksi asioita oikeasti harrastavat ja tietoa jakavat ennemmin tai myöhemmin lopettavat palstalle kirjoittamisen/sisällön tuottamisen. Kukaan jaksa vääntää loputtomiin nimettömien internetpeelojen kanssa. Tuon oivaltaneet ovat siirtyneet melko yksisuuntaiseen viestintään, missä on helppo jättää trollit ilman huomiota.

Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta sen voi hoitaa muutenkin kuin asiattomasti tinkaamalla. Varsinkin, jos tinkaaminen ei edes perustu tietoon ja mennään luulon, oletusten ja mielikuvien varassa.

Vai että pelleilyä:LOL: Ehkä liikeenteen seassa joo mut ku kunnolla reenaa nii siitä on pelleily kaukana.. Sulla menee vissii montaki kaheksikkoo ku nii helppoo?:LOL:

Vai että pelleilyä:LOL: Ehkä liikeenteen seassa joo mut ku kunnolla reenaa nii siitä on pelleily kaukana.. Sulla menee vissii montaki kaheksikkoo ku nii helppoo?:LOL:
No tosta siis ihan samaa mieltä! Vatii pirusti taitoa varsinkin vähän hiljaisemmissa vauhdeissa. Ei varmasti lähe iteltä yhtä ainoaa kasia! Vituttaa tossa lähinnä se parkkiksilla ym. yleisillä teillä kaahottaminen, varsinkin kun sen näkee ettei homma tosiaan ole ihan hallussa. Varmasti mukavaa hommaa toi kikkailukin, kunhan paikka on oikea(y)

Tukko:ssa kiteytyy hyvin kaikki se miksi asioita oikeasti harrastavat ja tietoa jakavat ennemmin tai myöhemmin lopettavat palstalle kirjoittamisen/sisällön tuottamisen. Kukaan jaksa vääntää loputtomiin nimettömien internetpeelojen kanssa. Tuon oivaltaneet ovat siirtyneet melko yksisuuntaiseen viestintään, missä on helppo jättää trollit ilman huomiota.

Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta sen voi hoitaa muutenkin kuin asiattomasti tinkaamalla. Varsinkin, jos tinkaaminen ei edes perustu tietoon ja mennään luulon, oletusten ja mielikuvien varassa.
Selvä!

Ite en ainakaan osaa noin vetää enkä uskollakaan vaikka vuosia ajellut MP:llä (n).

Suositut

Back
Ylös Bottom