PTVGYM Jooel Vatanen

Tätä hommaa varten ei tartteisi kuulusteluihin asti vaivautua kun pitäjän jokaikinen poliisi tietää ketkä videolla on. Varmuuden vuoksi videolla vielä näytetään porukan nimi, tallin sijainti, kasvot ja IG tili, jos nyt videon sattuu katsomaan joku juuri opistosta valmistunut poliisi niin voi ottaa niistä vähän avustavaa vinkkiä.
Katseleeko siellä Porvoossa kylän ilmeisesti tutut poliisit muitakin asioita sormien läpi ja antaa porukan rellestää, ku mahdollinen puuttuja ois "opistosta juuri valmistunut" poliisi? Vai mihin tällä opistosta juuri valmistuneella poliisilla viittasit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katseleeko siellä Porvoossa kylän ilmeisesti tutut poliisit muitakin asioita sormien läpi ja antaa porukan rellestää, ku mahdollinen puuttuja ois "opistosta juuri valmistunut" poliisi? Vai mihin tällä opistosta juuri valmistuneella poliisilla viittasit?
Pirrellä hilloviikot taas vaihteeksi.

Silti varmaan 90% kovista treenaajista käyttää kuulokkeita ja kuuntelee mielimusaansa.. Monesti noilla suuremmilla saleilla kun käy ihan vitusti satunnaisia treenaajia ja vaikka vanhempia ihmisiä jotka ei välttämättä sitä metallimusaa tai nekruräppiä halua kuunnella niin joku neutraali taustamusa on hyvä valinta
Noinhan se menee. Kelle se musiikki on tärkeää, käyttää omia kuulokkeita. Noin se Laajokikin oli asian pähkäillyt salia perustaessaan. Voi tietysti olla, että kaikki ptvgymillä treenaavat tykkäävät samasta musiikista. Vatanen on onnistunut hienosti kohderyhmäajattelussaan ja saanut paljon "opetuslapsia". Itse olen hyvin harvoin, ainakaan viime aikoina, törmännyt sellaiseen saliin, jossa ei pystyisi treenaamaan kovaa ja kehittymään. Suomessa lienee maailman parhaimpia salivalikoimia, on aikamoinen kermaperse jos ei löydä itselleen sopivaa. Nykymuoti tuntuu olevan se, että toiminnallisen harjoittelun tärkeyttä korostetaan, jopa entiset voimamiehet. Vatanen on tähän sellainen vastavoima.

Viittasin siihen että jos mp kaverit ei ole valmiiksi tuttuja uudelle poliisille niin videolla on pari vinkkiä josta voi päätellä ketkä on kyseessä. Vanhat konstaapelit jo tietää kun aika vakioasiakkaita ovat nämä herrat.

Noinhan se menee. Kelle se musiikki on tärkeää, käyttää omia kuulokkeita. Noin se Laajokikin oli asian pähkäillyt salia perustaessaan. Voi tietysti olla, että kaikki ptvgymillä treenaavat tykkäävät samasta musiikista. Vatanen on onnistunut hienosti kohderyhmäajattelussaan ja saanut paljon "opetuslapsia". Itse olen hyvin harvoin, ainakaan viime aikoina, törmännyt sellaiseen saliin, jossa ei pystyisi treenaamaan kovaa ja kehittymään. Suomessa lienee maailman parhaimpia salivalikoimia, on aikamoinen kermaperse jos ei löydä itselleen sopivaa. Nykymuoti tuntuu olevan se, että toiminnallisen harjoittelun tärkeyttä korostetaan, jopa entiset voimamiehet. Vatanen on tähän sellainen vastavoima.
Se on ihan eriasia treenata salilla, jossa lähes tulkoon kaikilla on samapäämäärä. Ptvgymillä huokuu se kehittymisen halu ja kunnianhimo, jokaisen treenaajan silmissä. Treenaajat kehuvat täysin tuntemattomia ihmisiä ja on kohteliaita. Minä en ole ainakaan ikinä treenannut vastaavalla salilla.

Tukko:ssa kiteytyy hyvin kaikki se miksi asioita oikeasti harrastavat ja tietoa jakavat ennemmin tai myöhemmin lopettavat palstalle kirjoittamisen/sisällön tuottamisen. Kukaan jaksa vääntää loputtomiin nimettömien internetpeelojen kanssa. Tuon oivaltaneet ovat siirtyneet melko yksisuuntaiseen viestintään, missä on helppo jättää trollit ilman huomiota.

Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta sen voi hoitaa muutenkin kuin asiattomasti tinkaamalla. Varsinkin, jos tinkaaminen ei edes perustu tietoon ja mennään luulon, oletusten ja mielikuvien varassa.
Internetpeelojen kanssa? Mä voin toki ajaa sun ympärillä sitä kahdeksikkoa jos lainaat pyörää. Videoidaan ja ihan omalla naamalla. Toki nyt ollaan voimailusivustolla, niin voidaan me ottaa toisenlainenkin haaste. Mulla repes huhtikuussa oikeasta olkapäästä labrum koko matkalta. Mikkihiiripainoilla sitä on nyt kuntoutettu, mutta mikäli otat haasteen vastaan, ni keskiviikkona voin rintapäivänä kuvata kun otan vaikkapa 150kg penkistä nätin kympin. Saa tehdä vaikka ehjälläkin olkapäällä perässä. Mikäli tähän sitoudut, että myöskin sen oman videos laitat, ni keskiviikkoon!(y) Tuskin toi sunkaan nimimerkki ihan sun oikea nimi on, joten odotellaan peelon vastausta.

Tiedän kyllä, että on tosi lapsellista uhoamista, mutta katotaan onko pojasta vastaamaan huutoon:rock:

Se on ihan eriasia treenata salilla, jossa lähes tulkoon kaikilla on samapäämäärä. Ptvgymillä huokuu se kehittymisen halu ja kunnianhimo, jokaisen treenaajan silmissä. Treenaajat kehuvat täysin tuntemattomia ihmisiä ja on kohteliaita. Minä en ole ainakaan ikinä treenannut vastaavalla salilla.
Kuulostaa hyvälle. Noin sen pitääkin olla

Internetpeelojen kanssa? Mä voin toki ajaa sun ympärillä sitä kahdeksikkoa jos lainaat pyörää. Videoidaan ja ihan omalla naamalla. Toki nyt ollaan voimailusivustolla, niin voidaan me ottaa toisenlainenkin haaste. Mulla repes huhtikuussa oikeasta olkapäästä labrum koko matkalta. Mikkihiiripainoilla sitä on nyt kuntoutettu, mutta mikäli otat haasteen vastaan, ni keskiviikkona voin rintapäivänä kuvata kun otan vaikkapa 150kg penkistä nätin kympin. Saa tehdä vaikka ehjälläkin olkapäällä perässä. Mikäli tähän sitoudut, että myöskin sen oman videos laitat, ni keskiviikkoon!(y) Tuskin toi sunkaan nimimerkki ihan sun oikea nimi on, joten odotellaan peelon vastausta.

Tiedän kyllä, että on tosi lapsellista uhoamista, mutta katotaan onko pojasta vastaamaan huutoon:rock:

Otat ihan rauhallisesti pari syvää hengenvetoa, luet viimeiset sivut uusiksi ja ehkä se pointti sitten avautuu. Ei tarvi hermostua, korkee verenpaine on huono asia oli sitten olkapäät rikki tai ei.

Kiitos. ja mikäli olet edes keskinkertaisella älykkyydellä siunattu ymmärrät myös minun aikaisempien viestieni pointin. Kuulostan ehkä kukkahattutädiltä, mutta usko pois en ole! Siltikin pysyn kannassani näistä bensalenkkarien kaahottamisista. Parkkipaikat on autoille tarkoitettu alue, johon voi kulkuvälineensä pysäköidä. Se ei ole epävarmojen teinien rosittelupaikka. Niitäkin paikkoja on joten ohjautukaa sinne. Vastakin heilautan autoa ja keskaria heristän em.kusipään nähdessäni ja todella halveksuen säälin, jos tämä yksilö kuvittelee olevan mp-harrastuksen ultimaattinen osaaminen. Ja jotta kaikille nyt tulisi selväksi: tämän "freestylen" tai mita onkaan, taitajat varmasti ovat taitavia. Vataselle vielä sen verran, että eiköhän ne urheiluautotkin ole tehty ja suunniteltu sitä nopeaa ratakierrosta silmälläpitäen, eikä mitään paskarinkiä? Mua aina myös yrjöttää, mikäli japsien taidonnäyte motskaripuolella pilataan jollain vitun jatketulla haarukalla. No nykyään kai eurooppalaisvalmisteiset on trendi. Mielestäni olen oikeutettu mielipiteeseen ja tai antaa olla....

Sitä paitsi jengi olis varmasti halunnut nähdä ton haasteen:oujee:Luo vähän viihdearvoa ja sisältöä sivustolle:LOL: Vatsku on hieno mies, niin voimailijana kuin yrittäjänä arvostan.

Sitä paitsi jengi olis varmasti halunnut nähdä ton haasteen:oujee:Luo vähän viihdearvoa ja sisältöä sivustolle:LOL: Vatsku on hieno mies, niin voimailijana kuin yrittäjänä arvostan.
Kiitos, mutta ei kiitos. Eiköhän tässä ollut jo ihan tarpeeksi sisältöä yhdeltä mieheltä.

Vatanen kun on lähdössä moporeissulle niin minkälaisia kuulosuojaimia käytät ajaessa, jos käytät?
Koittanut itse ettiä jotain hyviä, mutta valinnanvaikeuksia.

Vatanen kun on lähdössä moporeissulle niin minkälaisia kuulosuojaimia käytät ajaessa, jos käytät?
Koittanut itse ettiä jotain hyviä, mutta valinnanvaikeuksia.
Mulle on aina riittänyt hyvä, tiivis ja laadukas kypärä, en oo koskaan tulppia käyttänyt. Ei oo koskaan niin paljoo häirinnyt.

Mikäs pyörä Vataselta nykyään löytyy?
Pyörän möin pois kun tänä kesänä ei vaan aika riittänyt mp harrasteluun ja kaverilla oli haluja ostaa pyörä niin se vaan kävi silleen vahingossa. Nyt otan lainaan kaverin Z Kawan jolla lähdetään käymään Pärnussa.

Eiköhän ens kesänä oo jo oma pyörä tallissa :)

tämä yksilö kuvittelee olevan mp-harrastuksen ultimaattinen osaaminen.

Mistä niin päättelet että ko. temppuilijat ja stunttikuskit automaattisesti kuvittelevat näin? Eiköhän jokainen joka mopoilua harrastaa osaa arvostaa oikeat kisakuskit hyvinkin korkealle. En nyt tiedä onko mitenkään vertailukelpoinen asia, mutta itse olen harrastanut ampumista pikkupojasta lähtien, ja on pakko myöntää että tyhjien kaljatölkkien posauttelu hiekkamontulla on reilusti hauskempaa kuin pahvin puhkominen radalla :)

Kenkälusikat on aika heikossa hapessa. Paksut metalliset tulee varmaankiin pitkällä aikavälillä halvemmiksi kuin muoviset kunhan kiinnittää kettingillä seinään.

Suositut

Back
Ylös Bottom