Deleted member 117230
Ei luoja En arvannu että hiukan huulella heitetty heitto aiheuttaisi ihmisissä näin paljon mielipahaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Utti ja Wilenus tuosta puhui yhdessä podcastissa. Sauna oli vähän haitaksi lihaskasvulle ja kylmä suihku/kylpy hyödyksi.
Oikeastiko joku miettii onko saunomisella haittaa lihaskasvulle?
Mua ärsyttää se että ihmiset eivät ymmärrä sitä että kaikki on bisnestä. Teen itse myyntihommia ja vanhat papat kyselevät miksi ei myydä sitä tai tätä. Vaikka tuote omisi kuinka hyvä niin kukaan ei myy sitä jos menekki ei ole tarpeeksi kova. Kaikilla olisi leikkinurkat, saunat ja kylmäaltaat jos se vaikuttaisi asiakasmäärään positiivisesti ja ne maksaisivat itsensä takaisin
Eikös tuosta ole treenin jälkeen ennemminkin haittaa lihaskasvulle? Taisi tällä sivulla jossain vaiheessa joku sanoa joskus. Eikös Utti kylpenyt jäävedessä vain nivelien kolotusta helpottaakseen?
Eräässä Saksalaisessa salissa oli hyvä ratkaisu. Miehille ja naisille oli yhteinen sauna ja saunaan piti tulla alasti. En tiedä miten tälläinen toimisi Suomessa, mutta kokemukseni oli ihan mielenkiintoinen
No kun osa ihmisistä luulee oikeasti, että jos sanoo tekevänsä rakkaudesta lajiin, niin se olisi totta.
Se rakkauden antaminen vaan loppuu aika lyhyeen jos firma ei voi hyvin tai kaatuu.
Puusaunan omistajana ainakin mun mielestä se ois tuhlausta polttaa 3-4 pesällistä ensin puuta eli 1-2h ja sen jälkeen 10min "saunominen" ja veks. Kai ne nyky sähkökiukaat aika nopeesti lämpee jos vaikka jossain kerrostalossa saunoo.
Tehkööt kukin miten haluaa mut mä saunon nahan punaiseks ja syön samalla kärventyneet kiuaslenkit
Iso ulkosauna. Etenkin pakkasilla menee se 2h että on 80 astetta.Sulla on kiuas rikki jos tuon verran vaatii puuta. Normi sauna, niin 20min ja noin pesällinen niin on lämmin. Onhan niitä tietysti sellaisia pihasaunoja missä satoja kiloja kiviä ja iso sauna niin voi tosiaan ottaa vähän enempi aikaa.
Eikö siitä saunasta ole vaan haittaa reenin jälkeen?? Jos vaikka jotain pientä tulehdusta tai muuten vaan ei ole paikat ihan kunnossa ja ne hieman reenissä kuumuu, niin mulla siihen auttaa kylmä eikä kuuma. Vaikka ei mitään vikoja olisi niin kylmä vesi reenin jälkeen ainakin tuntuu että auttaa palautumiseen melko hyvin. Eikä se kuuma houkuta muutenkaan jos eka tunnin hikoillut salilla.
View: https://youtu.be/jL7vVG_CFWA
Menee kovasti ohi topicin, mutta tuossa vielä Rhonda Patrickin ja asiaan kovasti perehtyneen tohtori Jari Laukkasen keskustelua saunan mahdollisista terveyshyödyistä. Kun kerran saunasta oli puhetta, ja tuossa myös vaikutusta lihaskasvuun spekuloidaan.
Eräässä Saksalaisessa salissa oli hyvä ratkaisu. Miehille ja naisille oli yhteinen sauna ja saunaan piti tulla alasti. En tiedä miten tälläinen toimisi Suomessa, mutta kokemukseni oli ihan mielenkiintoinen [/QUOTE
Voisin kuvitella, että keräisi jonkin verran vain saunojia salille. Somesta päätellen PTV:llä olis ainakin ihan kivaa saunaseuraa ]
Onko Porvoon salille myynnissä erikseen aamupäiväkorttia???
WTF? Aamupäiväkortti. :DOnko Porvoon salille myynnissä erikseen aamupäiväkorttia???