PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onse Vatanen kova yrittämään ! Täältä iso peukku ja toivottavasti löytyy oikea henkilö tuota salia pyörittämään (y)
Kiitos! Jos iltaisin on liian rauhallinen olo nukkumaan käydessä niin asialle täytyy tehdä aina jotain :D

Ihan ensimmäiseksi kiitos @PT-Vatanen kahden (kohta kolmen) hyvän salin rakentamisesta.
Molemmilla tullu käytyä, Porvoossa tosin vain kerran, mutta pitskussa useamman kerran.

Molemmilla salailla hyvä tunnelma, hyvät laitteet, paikat siistissä kunnossa, musiikki tarpeeksi kovalla että ei tarvitse kuulokkeita käyttää, ja muutenkin molemmista saleista tykännyt, jos sijainti olisi lähempänä kotia niin tulisi varmasti enemmän käytyä.

Sitten muutama negatiivinen asia/asia joka mielestäni kaipaisi parannusta.

-parkki tila, molemmilla saleilla Liian vähän parkki tilaa (vatasen tätä tosin hyvin vaikea korjata).

-kummallakaan salilla hi row laite ei ole pultattu lattiaan kiinni, josta johtuen laite nousee ilmaan sitä tehdessä, itse ainakin koen tämän hyvin epämukavaksi ja jopa pelottavaksi asiaksi.

-Porvoon salilla ei pukkarissa ole lukittavia kaappeja.

-kummallakaan salilla ei ole saunaa. Itse tykkään treenin jälkeen käydä saunassa ja sen puute on iso miinus.
Ymmärrän kyllä että läheskään kaikki ei saunaa kaipaa, sekä sen että jatkuva saunan päällä pitäminen on aika iso kuluerä, ja vievän se myös tilaa.

Toivottavasti Suomeen saadaan vielä monta ptv gymiä lisää, ovat kuitenkin pienistä puutteista huolimatta oikeen hyviä saleja.

Makuasioita siis toi sauna. Ymmärrän hyvin että ei ole sauna, sen rakentaminen maksaisi varmaan 20-30 000. En tiedä paljon semmonen hetivalmis-kiuas vie sähköä mutta en usko että kovin moni valitsee salin sen perusteella onko saunaa vai ei.

Sauna vie tilaa ja pitäisi olla kaksi saunaa miehille ja naisille. Ja kun asiakkaitakin on varmaan aika paljon parhaimillaan, niin pitää sitä tilaakin olla.

Kivahan se olisi jos olisi sali, sauna ja vaikka kylmäallas saman katon alla.

Onko nää salin jälkeen saunojat niitä hiiriä jotka istuu 60 asteessa sen 10min ja lähtevät hivenen hionneena pois? Mun mielestä saunassa ollaan 40-90min vähintään 80 asteessa, muutaman pienen tauon kera. Vettä reilusti ja suolaa hiukan niin ei päätä koske myöhemmin.
En oo koskaan ymmärtäny noita hetken aikaa löylyissä istuvia

Jos herapullonhenki toteuttaisi yhden toiveen saleihin liittyen, olisi se ehdottomasti kylmäallas.
Palautumisen kannalta pirun tärkeä vempele.
Pitääpä melkein rakentaa itselle takapihalle moinen. 200 l laastiamme, jäitä kaupasta ja vettä hanasta.

Ihan ensimmäiseksi kiitos @PT-Vatanen kahden (kohta kolmen) hyvän salin rakentamisesta.
Molemmilla tullu käytyä, Porvoossa tosin vain kerran, mutta pitskussa useamman kerran.

Molemmilla salailla hyvä tunnelma, hyvät laitteet, paikat siistissä kunnossa, musiikki tarpeeksi kovalla että ei tarvitse kuulokkeita käyttää, ja muutenkin molemmista saleista tykännyt, jos sijainti olisi lähempänä kotia niin tulisi varmasti enemmän käytyä.

Sitten muutama negatiivinen asia/asia joka mielestäni kaipaisi parannusta.

-parkki tila, molemmilla saleilla Liian vähän parkki tilaa (vatasen tätä tosin hyvin vaikea korjata).

-kummallakaan salilla hi row laite ei ole pultattu lattiaan kiinni, josta johtuen laite nousee ilmaan sitä tehdessä, itse ainakin koen tämän hyvin epämukavaksi ja jopa pelottavaksi asiaksi.

-Porvoon salilla ei pukkarissa ole lukittavia kaappeja.

-kummallakaan salilla ei ole saunaa. Itse tykkään treenin jälkeen käydä saunassa ja sen puute on iso miinus.
Ymmärrän kyllä että läheskään kaikki ei saunaa kaipaa, sekä sen että jatkuva saunan päällä pitäminen on aika iso kuluerä, ja vievän se myös tilaa.

Toivottavasti Suomeen saadaan vielä monta ptv gymiä lisää, ovat kuitenkin pienistä puutteista huolimatta oikeen hyviä saleja.

Kiitos palautteesta! Mukava kuulla että tykkäsit :)

Tässä kuitenkin muutama oma mielipide/korjaus. Näitä asioita ei kertakäyntiläinen ehkä voi tietääkkään.

Porvoon salin edessä 8 paikkaa, alemmalla parkkipaikalla 20m päässä n.20 autolle paikka ja koko teollisuusalueen tieosuuksille saa jättää auton tien varteen joten tilaa on noin 100 autolle salin lähistöllä, salille mahtuu max 30hlö yhtä aikaa.

Hki salilla salin omia paikkoja n.12kpl jotka riittää aina aamu/päivä asiakkaille. Kaikki kadun varret on 2h kiekkopaikkoja ja ne vapautuu melkein täysin 16.00 jälkeen joten salin läheisyydessä uskoisin olevan varmaan noin 100 autolle paikka, mutta siis se voi vaatia ehkä minuutin kävelymatkan salille. Myös iso hiekkakenttä salin vieressä on vapaata riistaa ilman kiekkoa, sinne mahtuu noin 10-15autoa.

Highrow laite ei keuli jos liike suoritetaan asian mukaisesti. Jos ponnistaa jaloilla voimakkaasti laitetta vastaan niin se nousee. Selkäfileet ottaa varmasti treenin paremmin perille kun liike tehdään selkäliikkeenä, ei kokokropan harjoitteena. Mutta eihän siitä kenellekkään olisi haittaa vaikka sen junttaisi lattiaan kiinni joten tämä laitetaan harkintalistalle!

Pukkareissa ei ole lukollisiakaappeja, mutta onneksi alakerrasta löytyy arvotavaroille kaappi. 3vuoden aikana kenenkään kalsareita ei ole varastettu naulakosta. Kaapit olisi plussaa mutta vie tilaa liikaa :(

Itsekkin tykkään saunoa mutta liiketoiminnassa täytyy laskea sijoitus vs. tuotto ja sauna on vain iso miinus niissä laskelmissa. Saunan käyttö% koko asiakaskunnasta on hyvin alhainen, uskon että puhutaan pitkälti alle 10% ja sitten kun lasketaan se % määrä kenen ostopäätös perustuu saunaan niin puhutaqn jo pitkälti alle 1% kun kyseessä on HC sali.

Toivottavasti ei kuullostanut hyökkäävältä, lähinnä vaan pohdintaa.

Onko nää salin jälkeen saunojat niitä hiiriä jotka istuu 60 asteessa sen 10min ja lähtevät hivenen hionneena pois? Mun mielestä saunassa ollaan 40-90min vähintään 80 asteessa, muutaman pienen tauon kera. Vettä reilusti ja suolaa hiukan niin ei päätä koske myöhemmin.
En oo koskaan ymmärtäny noita hetken aikaa löylyissä istuvia
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä ketkä ei ymmärrä muita ihmisiä. Saunassahan saa olla miten itse tykkää. Jos et nyt ymmärrä pointtia niin esimerkkinä vaikka tämmöinen: ”En kyllä ymmärrä niitä hiiriä ketkä käy salilla useamman vuoden eikä nosta edes 250kg kyykystä, minä kun menen salille niin laitan ainakin 350kg tankoon ja saatan siihen perään ottaa vähän sarjaa 300kg mavea” eikös kuullosta vähän pöljältä?

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä ketkä ei ymmärrä muita ihmisiä. Saunassahan saa olla miten itse tykkää. Jos et nyt ymmärrä pointtia niin esimerkkinä vaikka tämmöinen: ”En kyllä ymmärrä niitä hiiriä ketkä käy salilla useamman vuoden eikä nosta edes 250kg kyykystä, minä kun menen salille niin laitan ainakin 350kg tankoon ja saatan siihen perään ottaa vähän sarjaa 300kg mavea” eikös kuullosta vähän pöljältä?
Puusaunan omistajana ainakin mun mielestä se ois tuhlausta polttaa 3-4 pesällistä ensin puuta eli 1-2h ja sen jälkeen 10min "saunominen" ja veks. Kai ne nyky sähkökiukaat aika nopeesti lämpee jos vaikka jossain kerrostalossa saunoo.

Tehkööt kukin miten haluaa mut mä saunon nahan punaiseks ja syön samalla kärventyneet kiuaslenkit :ruoska:

Tämä.

Tää jaksaa naurattaa ja ihmetyttää aina. Joku toinen ihminen tykkää ajaa pyörällä, toinen ei. Toinen tykkää perseestä, toinen tisseistä. Toinen Marsista, toinen Snickersistä

Jokainen tekee miten lystää, jos ei se ei riko lakia tai loukkaa muita. Rankka elämä, jos pitää mieli pahoittaa siitä että joku muu haluaa tehdä jotkin asiat eri tavalla kuin itse tykkää tehdä.

Puusaunan omistajana ainakin mun mielestä se ois tuhlausta polttaa 3-4 pesällistä ensin puuta eli 1-2h ja sen jälkeen 10min "saunominen" ja veks. Kai ne nyky sähkökiukaat aika nopeesti lämpee jos vaikka jossain kerrostalossa saunoo.

On aivan turhaa saunoa 40 minuuttia sähkösaunassa 80 asteessa, tulee niin paljon edullisemmaksi saunoa 10 minuuttia 60 asteessa.

Öyh ja vöyh. Koivu halko saunavihta perkele jääkiekon mm95.

Joo sarjojen välissä juostaa iskee klapii lissee ja alkulämmöks hakataa halot. Tarvii äkkii vatanen lisää parkkiruutuu ku alueen valtaa kiuaslenkit.

Jos herapullonhenki toteuttaisi yhden toiveen saleihin liittyen, olisi se ehdottomasti kylmäallas.
Palautumisen kannalta pirun tärkeä vempele.
Pitääpä melkein rakentaa itselle takapihalle moinen. 200 l laastiamme, jäitä kaupasta ja vettä hanasta.
Eikös tuosta ole treenin jälkeen ennemminkin haittaa lihaskasvulle? Taisi tällä sivulla jossain vaiheessa joku sanoa joskus. Eikös Utti kylpenyt jäävedessä vain nivelien kolotusta helpottaakseen?

Tehkööt kukin miten haluaa mut mä saunon nahan punaiseks ja syön samalla kärventyneet kiuaslenkit :ruoska:
Saleilla pääsääntöisesti on vain ja ainoastaan hetivalmis saunoja jotka vaativat löylyjen aikaan saamiseksi veden heittämisen kiukaalle. Saunomisen itse jätin treenin yhteydestä pois aikoinaan jäätävän jälkihikoilun takia. Salin pukkarit alastomineen miehineen ei ole niin viihtyisä ympäristö että jaksaisi jäädä puoleksi tunniksi siihen viilentymään. Kunnon löylyt on mahtava ottaa jos mahdollisuus järveen pulahtamiseen tai terassilla jäähdyttelyyn johon toivon mukaan itsellä mahdollisuus pysyvästi kahden kk kuluttua.

Eikös tuosta ole treenin jälkeen ennemminkin haittaa lihaskasvulle? Taisi tällä sivulla jossain vaiheessa joku sanoa joskus. Eikös Utti kylpenyt jäävedessä vain nivelien kolotusta helpottaakseen?
Utti ja Wilenus tuosta puhui yhdessä podcastissa. Sauna oli vähän haitaksi lihaskasvulle ja kylmä suihku/kylpy hyödyksi.

Sauna vie tilaa ja pitäisi olla kaksi saunaa miehille ja naisille. Ja kun asiakkaitakin on varmaan aika paljon parhaimillaan, niin pitää sitä tilaakin olla.

Kivahan se olisi jos olisi sali, sauna ja vaikka kylmäallas saman katon alla.

Eräässä Saksalaisessa salissa oli hyvä ratkaisu. Miehille ja naisille oli yhteinen sauna ja saunaan piti tulla alasti. En tiedä miten tälläinen toimisi Suomessa, mutta kokemukseni oli ihan mielenkiintoinen (y)

Edit. Toinen mielenkiintoinen seikka kyseisellä salilla oli johon muualla en ole törmännyt oli, että siellä kiersi kokoajan kolme-neljä PT:tä, jos joku suoritti jotain liikettä rajusti väärin, tuli PT kysymään että saisiko ohjeistaa liikkeen oikein.

Nämä siis vain mielenkiintoisia havaintoja ulkomaisilta saleilta, eikä suinkaan parannusehdotuksia kenenkään suuntaan. Itsekin PTV gymillä tulee treenattua ja salin puolesta ei mitään moitittavaa :sneaky:

Joten älkööt kukaan mieltänsä pahoittako.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom