PTVGYM Jooel Vatanen

Jos herapullonhenki toteuttaisi yhden toiveen saleihin liittyen, olisi se ehdottomasti kylmäallas.
Palautumisen kannalta pirun tärkeä vempele.

Samaa mieltä. Henk. koht. tykkään tieteellisestä tutkimuksesta ja isojen kohderyhmien laadulliset tutkimukset antavat mielenkiintoista dataa, mutta sillä ei ole yhtään mitään väliä saunotko vai käytkö kylmäaltaissa, mitä tulee hypertrofian, voimantuoton tai lajitaidon kehittymiseen.

Pirun tärkeestä vempeleestä ei-yhtään-mitään-väliä vempeleeksi vain kahdessa päivässä. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylmäsaaveja ja saunoja. Aikanaan tuli vuosikausia käytyä salilla missä ei ollut suihkuja eikä pukuhuoneita eikä minkäänlaista ilmastointia jos ei semmoista pöytäpropellituuletinta semmoiseksi lasketa. Niin ne ajat vaan muuttuu.
Jep ja musiikista vastasi sellainen vanha Philipsin radiomankka jos sitäkään. Eipä silti, en edelleenkään pidä saleista joissa musiikki hallitsee eli on liian kovalla, pelkästään häiritsee treeniä. Ja mun pitäisi olla testien mukaa suht musikaalinen. Mutta kuka mistäkin tykkää.
mankka2.jpg

Jep ja musiikista vastasi sellainen vanha Philipsin radiomankka jos sitäkään. Eipä silti, en edelleenkään pidä saleista joissa musiikki hallitsee eli on liian kovalla, pelkästään häiritsee treeniä. Ja mun pitäisi olla testien mukaa suht musikaalinen. Mutta kuka mistäkin tykkää.

Tohon otan sen verran kantaa, että mun mielestä tota musiikin volyymia saleilla pitäisi rajoittaa jotenkin. Nykyään kaikilla on mahdollisuus hommata omat musiikkivehkeet ja kuunnella sitä mitä haluaa treenin aikana. Eikä sitä edelleen tarvitse kokonaan sammuttaa, normaalit nappi- tai sankakuulokkeet kyllä eristää riittävästi ääntä, että normaalilla volyymilla olevaa musiikkia ei läpi kuule. Mutta vituttaa, kun joku tulee ja pistää humpan soimaan kajareista niin kovaa, että se väkisin työntää kuulokkeista läpi.

Tohon otan sen verran kantaa, että mun mielestä tota musiikin volyymia saleilla pitäisi rajoittaa jotenkin. Nykyään kaikilla on mahdollisuus hommata omat musiikkivehkeet ja kuunnella sitä mitä haluaa treenin aikana. Eikä sitä edelleen tarvitse kokonaan sammuttaa, normaalit nappi- tai sankakuulokkeet kyllä eristää riittävästi ääntä, että normaalilla volyymilla olevaa musiikkia ei läpi kuule. Mutta vituttaa, kun joku tulee ja pistää humpan soimaan kajareista niin kovaa, että se väkisin työntää kuulokkeista läpi.
osta paremmat kuulokeet ongelma ratkastu

osta paremmat kuulokeet ongelma ratkastu
Löytyykö sellaisia nappikuullokkeista? Mitään isoja pönttöjä ei viitsisi salille päähänsä laittaa, ja kaikki nappimalliset ainakin päästää aika selvästi salin musiikin läpi. Yhdeksi syyksi epäilen kyllä sitä, että nykyiset kuuntelulaitteet eivät salli niin suuria äänenvoimakkuuksia ylipäätään, kuin 80-luvun walkmanit, joiden läpi ei kyllä kuulunutkaan mikään ulkopuolinen ääni.

Löytyykö sellaisia nappikuullokkeista? Mitään isoja pönttöjä ei viitsisi salille päähänsä laittaa, ja kaikki nappimalliset ainakin päästää aika selvästi salin musiikin läpi. Yhdeksi syyksi epäilen kyllä sitä, että nykyiset kuuntelulaitteet eivät salli niin suuria äänenvoimakkuuksia ylipäätään, kuin 80-luvun walkmanit, joiden läpi ei kyllä kuulunutkaan mikään ulkopuolinen ääni.
ProCaster BH-14 NC -vastamelunappikuulokkeet, Bluetooth – Vastamelu – Nappikuulokkeet – Kuulokkeet – Audio ja hifi – Verkkokauppa.com
Siitä vaikka, jos nappikuulokeet haluut ettei tuu läpi nii pitää just toi vastamelu olla niissä

katso liitettä 156452
Musikaalisia ihmisiä se varmaan häiritseekin, kun huomio kiinnittyy siihen. Eikös se Arto Vainiokin sanonut, että ei halua kuulla musiikkia salilla sen vuoksi, ja on taatusti musikaalinen ihminen.

Ei auta vastamelu yhtään napeissa, jos jenkka soi kovalla. Keskihintaiset On-Ear kuulokkeetkin leikkaa enemmän taustamusiikkia kuin nuo vastamelunapit. Ja se on ihan se ja sama, millaset napit tai tulpat ostaa, jos se jenkka soi kovalla salilla niin läpi se tulee, vaikka olis Bosen Over-Ear vastamelut. Kyllä se ääni kulkeutuu esim. kasvojen luita pitkin tärykalvoille.

Minusta taas on hyvä kun musiikki pauhaa, niin muiden ihmisten pälätys ja videopuhelut kotiin (!) eivät häiritse. En tykkää käyttää omia kuulokkeita, erinäisistä syistä.

Kävin ekaa kertaa Pitskun salin suihkussa, ja sinne mahtuisi hyvin rakentaa saunan. Minulle se olisi iso plussa!!

Minusta taas on hyvä kun musiikki pauhaa, niin muiden ihmisten pälätys ja videopuhelut kotiin (!) eivät häiritse. En tykkää käyttää omia kuulokkeita, erinäisistä syistä.

Kävin ekaa kertaa Pitskun salin suihkussa, ja sinne mahtuisi hyvin rakentaa saunan. Minulle se olisi iso plussa!!
Se on parasta ku treenikaverin kanssa ei pysty jutella vaan täytyy huutaa jos haluaa jotain kommunikoida, kuten "laita kymppi lisää" ja vastaus on "mitä?"

Mielestäni musiikin kuuluu olla voimakkaalla, mutta ei kovalla. Hiuksen hieno ero

Gun Challenge 30 nyt verkkokaupassa. Siitä vaan veivaan hanskoja kohti maagista 50cm ympärysmittaa.

Ja tietty asiaan hyvin liittyvä "big biceps" paita mukaan sitten kun tulee myyntiin. :puntti::puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom