Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun ei rauta nouse niin lyhyt matka terapeutille, siitä sitten vastapäisen karkkitehtaan myymälään hakemaan lohtua.
On teillä ruusuinen kuva Elixian budjetista ja siellä kävijöiden käyttäytymisestä.
Varmaan Elixia tuottaa rahaa, mutta se menee omistajien taskuun. Salilla korkeintaan maalataan seiniä. No muutaman vuoden välein voi tulla jotain uutta.
Niiden pienimpien on uhottava eniten ja viskattava esimerkiksi käsipainot kolmen seinän kautta lattialle, että varmasti kaikki huomaa.
Terveisin ptv:n ja elixian asiakas.
On varmasti hyviä saleja, yleensä varsin isolla budjetilla rakennettuja, yhden elixian pukuhuoneet varmasti maksaa saman verran kun yksi ptvgym. Peterille ympäristö sopii luultavasti todella hyvin koska eikös hän ole painottanut ettei tykkää lainkaan metelöinnistä ja jonnin joutavasta ”riehumisesta”, tätä ei varmasti elixialla tapahdu.
Onko mulla mennyt jotain ohi aiheesta, kuka siis väittänyt huonoiksi saleiksi?Miulla ei taas oo mitää negatiivista sanottavaa Elixiasta. Varsinkin flamingon Elixia on tosi hyvä paikka, ja sieltä löytyy mm Eleikon nostolava, tangot ja painot.
Toki keskuksien välillä on eroja, enkä itse ole reenannut kun 4-5 niistä aktiivisesti, joten ehkä miula on käyny vaan hyvä tuuri, kun en nyt tähän hätään keksi mitään negatiivista noista.
Onko mulla mennyt jotain ohi aiheesta, kuka siis väittänyt huonoiksi saleiksi?
On teillä ruusuinen kuva Elixian budjetista ja siellä kävijöiden käyttäytymisestä.
Varmaan Elixia tuottaa rahaa, mutta se menee omistajien taskuun. Salilla korkeintaan maalataan seiniä. No muutaman vuoden välein voi tulla jotain uutta.
Niiden pienimpien on uhottava eniten ja viskattava esimerkiksi käsipainot kolmen seinän kautta lattialle, että varmasti kaikki huomaa.
Ei ne nyt huonoja ole, eivät mitään hc-saleja kuitenkaan.. ainakin niillä elixioilla joita itse olen käyttänyt ei ole yli 45 kg kässäreitä, ja punnerruspenkit vähän köykäisiä.Elixian mainekin juontaa juurensa oikeastaan vanhoilta ajoilta. Jos Peter Wilenius pystyy treenaamaan ja hehkuttaa Elixioita parhaimmiksi saleiksi joissa on treenannut, kertoo se aika paljon.
Venyttelypaikkaa ei tainnut olla?
Kiva kuulla että tykkäsit! Pommisuojasta löytyy venyttely/peili/nyrkkeilyhuone ja yläkerrasta vatsavehkeet. Ens kerralla löydät nuokinKäväsin tossa viime viikolla porvoon salilla.
Oli hyvä paikka.
Tykkäsin erityisesti rinta ja hartiakoneesta, empä oo ennen nähnyt vastaavia.
Jos sali ois lähempänä ni ottaisin kortin pelkästään niiden takia.
Venyttelypaikkaa ei tainnut olla? Ilmeisesti hc tyypit ei venyttele.
Vatsalaitteita ei myöskään, laitteita en oikeestaan kaivannut mut semmonen hyvä missä saa jalat ylös ja rutistuksia.
Kisiksessä on paras mitä olen nähnyt, ikäänkun siinä roikutaan. Hyvin yksinkertainen.
Rocky 4 treenikohtaus ni vähän sama.
Mut sali 9/10, tykkäsin.
Vuosia sitten oli jossain lehdessä juttu saksalaisessa tavaratalossa olevasta miesparkista. Tarjolla oli olutta, bratwurstia ja perunasalaattia, televisiosta tuli futista. Siellä sai mies odotella vaimon shoppaillessa. Saisi Ikea laittaa tuollaisen pystyyn.
Motonet on kyllä hassu paikka. Joka ikinen kerta kun sanon vaimolle että käväisen nopeasti motonetissä hakemassa jotain, päätyy se siihen että mä olen poissa kotoa pari tuntia, ja kotiin tulen joko tyhjin käsin tai sitten olen ostanut kaikkea muuta kuin sitä mitä piti ostaa.Motonettiin pitäis saada vaimoparkki :D
Mitä nyt itsekin niillä jumpannut niin on kyllä vähän vasemmalla kädellä tehtyjä, mutta ajaa asiansa. Toisaalta voimailijana ei tule oikein edes niihin koskettuaMutta eikös esim. noi hc-gymin laitteet ole markkinoiden halvimpia, tai ainakin halvimmasta päästä. Miksi niitä ei hankita sitten saleille? Omien käyttökokemusten mukaan, niissä ei ole viimeistely aina täysin 100% tasolla, kahvat saattavat olla hiukan eri kohdissa jne. Osaa sellainen ei tietenkään haittaa. Maksavat varmaan murto-osan vaikka Hammerin vastaavista laitteista.