Myö ollaan Pitskun PTV:llä. Mä meen 11:00 kyykkäämään ja 12:00 alkaa avoimet ovet.
Täytyy varmaan sinne suunnata sitten selkää veivaamaan lyhyempi matkakin, ni ei kerkee kuulo lähteen motarilla ajellessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myö ollaan Pitskun PTV:llä. Mä meen 11:00 kyykkäämään ja 12:00 alkaa avoimet ovet.
R8 uutena Suomessa 200 000€ + 190 000€ verotNo joo uus on aina uusi mutta kyllä siinä aina hyviä mutta toisaalta niin tolla tavallla ajattelee aina niin pitäisi asua teltassa ja syödä makarooneja.
Autoverot ovat ihan älyttömiä. Miten voi olla mahdollista että auto maksaa 200 000 ja verot päälle 50 000 ( vedin hatusta).
En ole käynyt paljon ulkomailla mutta jopa tunisiassa näin enemmän luksusautoja kuin Helsingissä. Sama juttu muuallakin. Tällä suomessa näkee vanhempia ferrareita silloin tällöin ja muutama lambo tullut vastaan mutta harvemmin
Nyt puhut höpöjä. Otin esimerkin ettei normi ihmisen/yrittäjän ole mitään järkeä laittaa pääomaa 100k autoon jos sen voi sijoittaa. Mulla esim sali voi tuottaa tuon 100k takaisin parissa vuodessa kun taas 100k auto tekisi pelkkää miinusta tuossa ajassa. Eli 100k yritykseen kiinni ja auto rahoituksella, näin voit nauttia hienosta autosta ja tehdä rahaa samaan aikaan. Jos kaikki rahat olisi autossa niin menettäisit vaan rahaa, noh.. Voisit edelleen nauttia hienosta autosta ja nuudeleista.Muistelen tuossa että aiemmin oli puhetta että uusi kallis auto kannattaisi ostaa rahoitusyhtiön nimiin että olisi itse ainoastaan haltijana. Kertokaahan tyhmälle, että mikä tässä on perusteena kun en itse moisia ymmärrä. Muistaakseni Vatanen taisi puhua tuosta jossain vaiheessa, että ei kukaan järkevä ihminen osta omiin nimiin R8. Tämän ymmärrän vain sen osalta jos yhtäkkiä käykin niin, että auton arvo putoaa yhtäkkiä niin paljon että auto omissa nimissä ollessaan ei saisi myytyä järkevään hintaan sen sijaan että auton palauttaisi esim Santanderille ja saisi sen kautta ennalta määritetyn kiinteän summan autosta mikä olisi hyvässä tilanteessa enemmän kuin mitä auton arvo todellisuudessa olisi. Onko tässä jotain muuta syytä? Muutamia autoja olen selaillut ja tuo ulosostohinta ei kyllä ole yhtään mitään.
R8 uutena Suomessa 200 000€ + 190 000€ verot
90% hyvää laatukamaa, osaa laitteista ollaan nyt viime vuosien aikana parannettu kun olen törmännyt johonkin ongelmiin. Mä suosittelen että tuut mun salille kokeilemaan tai viikonloppu kylpyläreissu firman piikkiin Tallinaan ja samalla kierros hcgymillä!Vatasella kun on noita HC Gymin laitteita erinäisiä, niin onko jotain näkemystä mitkä olisivat erityisen hyviä / mitä kannattaisi välttää?
Sain nakin päivittää duunipaikan kuntosalia laitteilla (vapaat painot / rackit / kässärit löytyvät Eleiko / Rogue akselilta jo), ja ajattelin näitä HC Gymin vipuvarsivekottimia, kun ilmeisesti ihan hyvä hinta-laatusuhde niissä.
Nyt puhut höpöjä. Otin esimerkin ettei normi ihmisen/yrittäjän ole mitään järkeä laittaa pääomaa 100k autoon jos sen voi sijoittaa. Mulla esim sali voi tuottaa tuon 100k takaisin parissa vuodessa kun taas 100k auto tekisi pelkkää miinusta tuossa ajassa. Eli 100k yritykseen kiinni ja auto rahoituksella, näin voit nauttia hienosta autosta ja tehdä rahaa samaan aikaan. Jos kaikki rahat olisi autossa niin menettäisit vaan rahaa, noh.. Voisit edelleen nauttia hienosta autosta ja nuudeleista.
90% hyvää laatukamaa, osaa laitteista ollaan nyt viime vuosien aikana parannettu kun olen törmännyt johonkin ongelmiin. Mä suosittelen että tuut mun salille kokeilemaan tai viikonloppu kylpyläreissu firman piikkiin Tallinaan ja samalla kierros hcgymillä!
Itellä rs focus ni aina saa kuunnella ne samat jutut "miks etuvedos pitää olla yli 400hv"
"muuten hieno, mut etuveto" ja kerran, kun erehdyin kysymään, et miten kardaani tekee autosta hienomman ni johan kommentoija pahotti mielensä heti
aina kuulee myös et "ite ostasin mielummi jonku muun, koska muka parempi."
Miks 95%:lle suomalaisista on niin vaikee sanoo "vau onpa sulla hieno auto ja kämppä" ilman erikseen väkisin negatiivisen Etsimistä
On meillä asiat hyvin, koulut, terveydenhuolto, kaikki tuet jne. Se ei kuitenkaan liity mun mielestä siihen että ostat itsellesi auton ja maksat ihan sairaat verot. Suomessa on kaikki kallista vittu ihan kaikki. Ymmärrän sen että maan pyörättämiseen menee rahaa mutta mun mielestä sairainta on se että joudut jopa maksamaan perintöveroa. Ostan talon, maksan sen ja sitten kun kuolen niin poika joutuu maksamaan siitä että saisi talon jonka minä olen jo kerran maksanut.Paljonko keskimäärin maksaa 100 metriä moottoritietä? | Kysy.fi
Tän mukaan moottoritie maksaa 1.4 miljoonaa kilsa(hinta on vuodelta 2005)Jos Porvoon ja Helsingin väliä ajelee ni voi miettiä että se on verorahoilla maksettu,eikä missään näy tietulleja kuten useissa muissa maissa.
Tai edes hyväksyä että ihmiset tykkää eri asioista, oli auto sitten vaikka Corolla tai R8. Miksi toisten hankinnoista pitää edes alkaa pätemään jotain?
Näitä ihmisiä on aika paljonkin jotka aina mollaavat toisten hankintoja, oli kyse sitten autosta, akkuporakoneesta tai virvelistä. Vaikka joku on hommannut omasta mielestäni jonkun turhan tai huonon vehkeen, niin en minä sitä ääneen sano jos ei mielipidettä kysytä. Ihmisillä on eri vaatimustasot ja mieltymykset, vittuakos se muille kuuluu mihin toiset pistävät rahansa.
Mua aina naurattaa tää ihmisten uskomaton tyhmyys. Millähän ne luulee, että rahoitus maksetaan? Kivoilla jutuilla vai rahalla? Jos se kerran on noin helppoa, niin miksei huutelijoilla ole kanssa kunnon autoa alla jos kerran semmoisen voi ilman rahaa omistaa? No siksi koska niillä ei ole varaa maksaa sitä rahoitusta.Jengi heti meni googlaamaan mun rekkarin ja viestitteli että vähän noloa, eikö ollut vara ostaa omalla rahalla jne..
Hoidan valtiolle satoja tuhansia vuodessa fyrkkaa, multa pitäisi poistaa kokonaan ajoneuvovero. Tai sitten verot vaikka puoleen ja mieluusti egen pudotan tietulliin stadiin ajaessa.Paljonko keskimäärin maksaa 100 metriä moottoritietä? | Kysy.fi
Tän mukaan moottoritie maksaa 1.4 miljoonaa kilsa(hinta on vuodelta 2005)Jos Porvoon ja Helsingin väliä ajelee ni voi miettiä että se on verorahoilla maksettu,eikä missään näy tietulleja kuten useissa muissa maissa.
Hoidan valtiolle satoja tuhansia vuodessa fyrkkaa, multa pitäisi poistaa kokonaan ajoneuvovero. Tai sitten verot vaikka puoleen ja mieluusti egen pudotan tietulliin stadiin ajaessa.
Vaikka sitten niin.
Laskeppa tuloverot, alvit, autoverot, bensaverot, työllisyyskulut, ruoan verot jne. BOOM, alkaa verokertymää olemaan.Satoja tuhansia? Miten sä tuon perustelet
Tänä vuonna liikevaihto tulee olemaan 500 000€ joten siitä summasta kun laskee alv määrän, tilikauden voitto-osuudesta ennakkoverot ja nostettavasta palkasta ennakonpidätyksen niin ei enää olla lähelläkään 5nro summaa. Toki tohon nyt voi laskea vaikka ne R8 verot jota valtio sai kun auto tuotiin Ruotsista SuomeenSatoja tuhansia? Miten sä tuon perustelet