PTVGYM Jooel Vatanen

No mä omistanut ite 2 S-Audia ja yhden RS Audin ja netissä joka kerta kun auto vaihtuu, seuraava auto on Skoda, tai Pakkotoisto konkassa tai isällä on Tesla tai naapurilla on 2 Teslaa ja ite ajaa vähintään Veyronilla. Mutta silti, vaikka sitä itkua tulee joka helvetin kerta, niin päivän pääteeksi riippumatta mitä ja millä kukin ajaa, mä ajan RS:llä.

Nyt se tosin liittyy Vataseen sillä tapaa, että mun RS3 on paska koska Vatasella on R8, mutta samalla Vatasen R8 on paska koska (tähän syy x).

No nyt selkis :ROFLMAO: Huutelijoita aina riittää ja niillä pahemmin on yleensä RS:ssää tai edes S:ssää tms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos Vataselta tulossa jossain vaiheessa uutta youtubeen lomamatka vlogia? Onko jotakin lomamatkaa mietittynä?:) Ehdottomasti positiivista seurata videoita joissa bodaamisen lisäksi tehdään tosiaan muutakin.(y) Miken kanssa voisitte joskus tehdä videon tai podcastin yrittäjyydestä, jos sellaista ei jo ole. En ainakaan löytänyt.:) Kiinnostavaa olisi siitäkin kuulla mietteitä.

Onkos Vataselta tulossa jossain vaiheessa uutta youtubeen lomamatka vlogia? Onko jotakin lomamatkaa mietittynä?:) Ehdottomasti positiivista seurata videoita joissa bodaamisen lisäksi tehdään tosiaan muutakin.(y) Miken kanssa voisitte joskus tehdä videon tai podcastin yrittäjyydestä, jos sellaista ei jo ole. En ainakaan löytänyt.:) Kiinnostavaa olisi siitäkin kuulla mietteitä.

Matias Niemi on tehny videon yrittäjyydestä Vatasen kanssa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=3nr_gGxoNg4

IS:n mukaan Audin myynti romahtanut 38%. Onneksi bodarit näitä ns. premium-merkkejä vielä suosivat, muuten luvut saattaisivat olla vielä kehnompia.

Hieno auto! Aina miettinyt kuinka helposti noista pääsee eroon? Kaverilla oma autoliike ja sanoi että ei halua mitään "erikoisempia" autoja koska vaikeita saada myytyä. No se varmaan koskee kaikkia yli 50k autoja.

Hieno auto! Aina miettinyt kuinka helposti noista pääsee eroon? Kaverilla oma autoliike ja sanoi että ei halua mitään "erikoisempia" autoja koska vaikeita saada myytyä. No se varmaan koskee kaikkia yli 50k autoja.
Mulla ei ainakaan mitään vaikeuksia ole ollut kun olen merkin liikkeessä kierrättänyt noita. Tosin eipä ässät ja räsät nyt mitään erikoisia ole.

Okei no sä oot varmaan saanut ihan hyvin noista vanhoista jos olet aina uuteen vaihtanut.
GTI:stä ässään ihan ok hyvitys, ässästä uuteen ässään todella hyvä hyvitys, ässästä räsään hyvä hyvitys, mutta järkyttävä pudotus muuten auton hinnassa kun uutena osti.

No joo uus on aina uusi mutta kyllä siinä aina hyviä mutta toisaalta niin tolla tavallla ajattelee aina niin pitäisi asua teltassa ja syödä makarooneja.
Autoverot ovat ihan älyttömiä. Miten voi olla mahdollista että auto maksaa 200 000 ja verot päälle 50 000 ( vedin hatusta).
En ole käynyt paljon ulkomailla mutta jopa tunisiassa näin enemmän luksusautoja kuin Helsingissä. Sama juttu muuallakin. Tällä suomessa näkee vanhempia ferrareita silloin tällöin ja muutama lambo tullut vastaan mutta harvemmin

Muistelen tuossa että aiemmin oli puhetta että uusi kallis auto kannattaisi ostaa rahoitusyhtiön nimiin että olisi itse ainoastaan haltijana. Kertokaahan tyhmälle, että mikä tässä on perusteena kun en itse moisia ymmärrä. Muistaakseni Vatanen taisi puhua tuosta jossain vaiheessa, että ei kukaan järkevä ihminen osta omiin nimiin R8. Tämän ymmärrän vain sen osalta jos yhtäkkiä käykin niin, että auton arvo putoaa yhtäkkiä niin paljon että auto omissa nimissä ollessaan ei saisi myytyä järkevään hintaan sen sijaan että auton palauttaisi esim Santanderille ja saisi sen kautta ennalta määritetyn kiinteän summan autosta mikä olisi hyvässä tilanteessa enemmän kuin mitä auton arvo todellisuudessa olisi. Onko tässä jotain muuta syytä? Muutamia autoja olen selaillut ja tuo ulosostohinta ei kyllä ole yhtään mitään.

Viimeksi muokattu:
Katselin paskasta maasta yhtä maailmankaikkeuden kauneinta autoa, G mersua. Hinta 44k€ ja verot 40k€. Jäi ostamatta.

No joo uus on aina uusi mutta kyllä siinä aina hyviä mutta toisaalta niin tolla tavallla ajattelee aina niin pitäisi asua teltassa ja syödä makarooneja.
Autoverot ovat ihan älyttömiä. Miten voi olla mahdollista että auto maksaa 200 000 ja verot päälle 50 000 ( vedin hatusta).
En ole käynyt paljon ulkomailla mutta jopa tunisiassa näin enemmän luksusautoja kuin Helsingissä. Sama juttu muuallakin. Tällä suomessa näkee vanhempia ferrareita silloin tällöin ja muutama lambo tullut vastaan mutta harvemmin
Suomen autovero on läppä jonka joku on heittänyt saunaillassa ja sitten se on ajettu vahingossa läpi.

GTI:stä ässään ihan ok hyvitys, ässästä uuteen ässään todella hyvä hyvitys, ässästä räsään hyvä hyvitys, mutta järkyttävä pudotus muuten auton hinnassa kun uutena osti.

Tuon hintaiset autot pakko vaihtaa liikkeessä. Harvemmin ostellaan yksityiseltä tollasia pelejä.

Millä ne perustelevat sen summan? Onko ideana se että suomen autokauppa kärsii jos ihmiset hakevat muualta? Suomessa ei kannata omistaa mitään. Kaikesta rangaistaan. Asunnon ostamisesta, autoilusta, mökin omistamisesta jne

Verotuloja tolla haetaan vain. Esim sähköautot on hauska juttu, niin perustellaan ympäristöjutuilla ja on edullista mukamas. Nyt jos kaikki vaihtaa sähköautoon, niin niiden käyttöverot nousee taivaaseen koska polttoaineveroa ei saada enää. Jos kaikki lopettaa autoilun, maksaa muut kulkuvälineet satoja kertoja enemmän. Eli fillarivero tulisi ja pyörät maksais moottoripyörän verran.

Ja vaikka kuinka isillä olisi Tesla ja ite olis ostanut mieluummin Nissan Skylinen ja lässynlässyn, niin silti päivän päätteeksi edelleen Vatasella on R8 ja mulla RS3. Mihinkään se ei vinkumalla muutu eikä se oma mopoauto muutu superautoksi.
Itellä rs focus ni aina saa kuunnella ne samat jutut "miks etuvedos pitää olla yli 400hv"
"muuten hieno, mut etuveto" ja kerran, kun erehdyin kysymään, et miten kardaani tekee autosta hienomman ni johan kommentoija pahotti mielensä heti :ROFLMAO:
aina kuulee myös et "ite ostasin mielummi jonku muun, koska muka parempi."

Miks 95%:lle suomalaisista on niin vaikee sanoo "vau onpa sulla hieno auto ja kämppä" ilman erikseen väkisin negatiivisen Etsimistä :woot:

Kai mike ja vatanen on huomenna treenailemassa porvoon ptv:llä, kun avoimet. Voisi itsekkin ajella ihmettelemään autoja ja treenejä täältä riihimäeltä:cool:

Kai mike ja vatanen on huomenna treenailemassa porvoon ptv:llä, kun avoimet. Voisi itsekkin ajella ihmettelemään autoja ja treenejä täältä riihimäeltä
Myö ollaan Pitskun PTV:llä. Mä meen 11:00 kyykkäämään ja 12:00 alkaa avoimet ovet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom