Höpöhöpö ja huomenna lisää. Laadukas teippi on ja pysyy mutta toki aurinko tekee hallaa niin teipille kuin maalipinnallekkin.Ne sulaa irti näillä helteillä jos kauan auringossa jököttää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpöhöpö ja huomenna lisää. Laadukas teippi on ja pysyy mutta toki aurinko tekee hallaa niin teipille kuin maalipinnallekkin.Ne sulaa irti näillä helteillä jos kauan auringossa jököttää
Miksi miksi miksi ja vitun miksi. Siksi koska vatanen hoitaa hänen asiat juuri niinkuin haluaa. Hoida sä omasi niinkuin haluat. Aina joku jaksaa joka-asiasta nillittää. Ja vatsku on hoitanut mielestäni asiansa aika paljon paremmin kuin keskiverto duunari. Siinä ei yhdet spacerit paljoa paina.
Eihän tuo ihan halpaa ole, mutta R8:n tyyppisiin autoihin tuo on mielestäni järkevää/perusteltua laittaa. Lopputulos on kyllä hieno, iso parannus alkuperäiseen verrattuna.Teippi koko autoon riippuen mallista/teipistä 2500-3500€
4500€ oli mulla koko setti mutta siihen kuului teippi / umpiokalvot / takaikkuna / vanteiden maalaus / uudet takarenkaat / A5 etuikkunat / A5 umpiotEihän tuo ihan halpaa ole, mutta R8:n tyyppisiin autoihin tuo on mielestäni järkevää/perusteltua laittaa. Lopputulos on kyllä hieno, iso parannus alkuperäiseen verrattuna.
Ens viikolla lähtee nykyinen myyntiin. Tänään illalla saadaan pankilta lainatarjous ja sitten luultavasti tehdään tarjous yhdestä Porvoolaisesta 2012 vuonna rakennetusta 140m2 kivitalosta.Ns. Asiallisesti kyseenalaistaminen kuuluu kyllä asiaan. Siitähän sitä keskustelua syntyy
Asiasta toiseen. Vatanen taisit puhua snapissa, että uusi asunto olisi mahdollisesti hakusessa. Saako udella, että minkälaisilla kriteereillä olet etsimässä asuntoa?
Sounds like babyboom...Ens viikolla lähtee nykyinen myyntiin. Tänään illalla saadaan pankilta lainatarjous ja sitten luultavasti tehdään tarjous yhdestä Porvoolaisesta 2012 vuonna rakennetusta 140m2 kivitalosta.
Kriteerit:
Asuinpintala-ala +100m2
Kivitalo
Rakennusvuosi +2010
Keskusta max 5km
Muuttovalmis (ei isompaa remonttia)
Ens viikolla lähtee nykyinen myyntiin. Tänään illalla saadaan pankilta lainatarjous ja sitten luultavasti tehdään tarjous yhdestä Porvoolaisesta 2012 vuonna rakennetusta 140m2 kivitalosta.
Kriteerit:
Asuinpintala-ala +100m2
Kivitalo
Rakennusvuosi +2010
Keskusta max 5km
Jestas ku mä olen tyytyväinen että en 2005 vuonna ottanut korkokattoa ja sain 0.3 marginaalin. Korot on ollut koko tämän ajan naurettavan alhaalla ja tuli säästettyä kivasti.
Kannattaa kilpailuttaa lainat kunnolla. Ensimmäinen tarjous ei ikinä vielä ole se mihin sen saa.Marginaalit tänäpäivänä 0.4--0.6.Siis 12 kk eb.Parhaat voi saada selkeästi tuon alle, jos maksukykyä reippaasti. Ja kaiken maailman korkokatot kannattaa unohtaa. Korot ei ole ihan heti nousussa. Ja pistää vaikka sen korkokaton summan sivuun ja käyttää sitten lyhennykseen , jos korot nousevatkin. Yleensä mitä pankki ehdottaa, on heille kannattavaa. Samoin järjestelypalkkioissa hirveitä eroja.
Eiks noiden spacereiden ongelma oo siinä, että ne työntää renkaan yli korin. Ja renkaan ulkoreuna ei sais korin ulkoreunaa ylittää.
Muistaakseni katsatusmies näin sano mun A8:sta kun siinä oli törkeet 22" vanteet ja spacerit takana. Oli kyl päheen näkönen "läskiperse" sillä yhdistelmällä.
On komeet kiesit. Vatasen R8:n väri on vähän toi Audin "daytonan harmaa".
Ja Miken valkoseen äsässään sopii noi tummemmat tuikut.
Kiitos vielä ku jaksatte noita autoja esitellä. Päheetä!
Ens viikolla lähtee nykyinen myyntiin. Tänään illalla saadaan pankilta lainatarjous ja sitten luultavasti tehdään tarjous yhdestä Porvoolaisesta 2012 vuonna rakennetusta 140m2 kivitalosta.
Kriteerit:
Asuinpintala-ala +100m2
Kivitalo
Rakennusvuosi +2010
Keskusta max 5km
Niin se vaan lähtee lähiöstä. R8 ja A5 kivitalon pihalla. Ei hullummin.
Vatasen touhuja on kiva seurata. Saa buustia omaankin elämään: valitus seis, hihat heilumaan ja tulosta tekemään.
Itestä tuntuu oudolta, ku suomi on niin kateellisten maa, että vatasen r8 tai miken rs3 aiheuttaa pahaaoloa tms. Ite lähinnä seuraan molempien herrojen somea pelkästään sen takia kun niissä tehdään muutakin ku syödään kanaa riisillä, sekä käydään aamulenkeillä ja vatasen rahaläpät on hauskoja
Jos on rahaa ja menestyy sitä kuuluu käyttää. itellä ei oo ni kattelen, ku muut käyttää ja naureskelen mielensäpahoittajille
Ps. Vatasen r8 näytti kyllä livenä reilusti paremmalta mitä videoissa, kun speedhookedilla lauantaina näin
Se kuuluu suomalaisuuteen. Heti kun on jollain massia päällä niin alkaa kauhea vinkuminen.
Ja vaikka kuinka isillä olisi Tesla ja ite olis ostanut mieluummin Nissan Skylinen ja lässynlässyn, niin silti päivän päätteeksi edelleen Vatasella on R8 ja mulla RS3. Mihinkään se ei vinkumalla muutu eikä se oma mopoauto muutu superautoksi.
Penttikö se siellä?
No mä omistanut ite 2 S-Audia ja yhden RS Audin ja netissä joka kerta kun auto vaihtuu, seuraava auto on Skoda, tai Pakkotoisto konkassa tai isällä on Tesla tai naapurilla on 2 Teslaa ja ite ajaa vähintään Veyronilla. Mutta silti, vaikka sitä itkua tulee joka helvetin kerta, niin päivän pääteeksi riippumatta mitä ja millä kukin ajaa, mä ajan RS:llä.Nyt en kyllä hiffannut, että mitä tällä ajettiin takaa