PTVGYM Jooel Vatanen

Tärkeimmät ensin, facen ja instan ja duunipostit kerkee kattomaan myöhemmin sitten. Aina pakkis ekana. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuukauden takaista kuntoa ja aamupainoa taisi olla jotain 123kg luokkaa. Laitellaan seuraavia kunnon kuntokuvia vähän syssymmällä niin kahtotaan onko tuohon ruhoon saatu tehtyä lisää pihvin tynkää! Tehokasta peliaikaa varmaan about 8kk jonka jälkeen luultavasti aletaan kaivamaan sitä kuntoa esiin syksyä varten, eihän tästä mittään tule mutta saapi sitä yrittää! :)

1888482_484300051721436_4160086049223675430_n.jpg

Äläs nyt vähättele itteäs suotta. Tuossa on oikein hyvä runko tahkota biffendaalia.
Hyvä siitä tulee. Tsemppiä ja kiitos muuten hyvistä ja viihdyttävistä videoistanne!

Jhooo, oikein hyvältä näyttää, jo tuolloin! Pohkeet on ottanut hyvin osumaa? Teehän joku syväluotaava videotallenne pohkeiden treenaamisen saloista maustettuna viihtyisällä kerronnalla sekä esimerkkisuoritteilla. Koskaan ei ole liikaa infoa kumisaappaat repivien pohjelihasten treenaamisesta. :)

Thänks dudes! Tehdään parhaamme ja se riittäköön :) Pohkeet on ottanut osumaa aina suht hyvin, taitaa olla geneettinen juttu kun isäukollakin aika jytkyt pohkeet ja salitreeniä alla 0krt. Pohkeita treenataan tällä hetkellä kerran viikkoon, toinen treeni on lyhyttä ja raskasta ja toinen on taas pitkää ja polttavaa :)

Onkos Vatasella kaapit pullollaan lisäravinteita vai hommaatko aina pieniä määriä useasti ? Miten olisi kurkistus Vatasen kaappeihin ja näyttäisit mitä löytyy, miksi käytät ja milloin :) ? Olet aikanaan tehnyt lisäravinne videoita aloittelijoille, vähän jatkoa sille sekä saataisiin jotain videon pätkää katsottavaksi :)

Onkos sulla Jooel suht ylhäällä pohkeiden kiinnityskohdat vai näänkö aivan väärin? Mielestäni pirusti näyttävämmät tuollaiset Vatasmaiset kunnon patit kunnon kontrastilla kuin sellaiset todella alas kiinnittyneet ja luonnostaan isot pohkeet mitä porukka tuntuu pitävän "hyvänä pohjegeeninä".

Onkos Vatasella kaapit pullollaan lisäravinteita vai hommaatko aina pieniä määriä useasti ? Miten olisi kurkistus Vatasen kaappeihin ja näyttäisit mitä löytyy, miksi käytät ja milloin :) ? Olet aikanaan tehnyt lisäravinne videoita aloittelijoille, vähän jatkoa sille sekä saataisiin jotain videon pätkää katsottavaksi :)

Siinä voisi olla ideaa! Mä käyn tuolta Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 pajalta hakemassa aina pariksi kuukaudeksi lisäravinteet kerralla eli aika isoja satseja niin ei tarttee koko aikaa olla ravaamassa :)

Voidaan vain kuvitella, miltä näyttää seuraava kuva 29 v ;) Paljon mahtaa olla painoa ensimmäisessä kuvassa ? Jotain 70 kg kieppeillä ?

Toivotaan että kehitys jatkuu vähintään samanlaisena kun tähän asti! Puolet tuosta ajasta mitä kuvien väliin mahtuu tuli tehtyä asiat ihan pitkin persettä, kalorit varmaan 1500 ja treenit mukavuusalueella pyörimistä. Nyt on asiat kunnossa joten tehdäämpä tulosta! Painoa varmaan jotain 70-80kg paikkeilla, tarkkaan ei voi muistaa :)

Onkos sulla Jooel suht ylhäällä pohkeiden kiinnityskohdat vai näänkö aivan väärin? Mielestäni pirusti näyttävämmät tuollaiset Vatasmaiset kunnon patit kunnon kontrastilla kuin sellaiset todella alas kiinnittyneet ja luonnostaan isot pohkeet mitä porukka tuntuu pitävän "hyvänä pohjegeeninä".

Joo nuo mun pohkeet taitaa olla mallia tikkukaramelli mutta mun mielestä ihan hyvän näköiset kunhan saapi lisää massaa vaan, sama selän kanssa että vaikka latsit lähtisi ylhäältä niin kyllä kunnon massalla saa senkin kovalta näyttämään. Rakenne siis ihan pitkin prinkkalaa mutta koitetaan lihasmassalla paikkailla tilannetta :) Mutta pohkeista vielä sen verran että itsekkin diggaan enemmän tuosta kun kiinnityskohdat on melko ylhäällä kuin se että on iso pitkä puikula nilkasta taipeeseen saakka.

Toivotaan että kehitys jatkuu vähintään samanlaisena kun tähän asti! Puolet tuosta ajasta mitä kuvien väliin mahtuu tuli tehtyä asiat ihan pitkin persettä, kalorit varmaan 1500 ja treenit mukavuusalueella pyörimistä. Nyt on asiat kunnossa joten tehdäämpä tulosta! Painoa varmaan jotain 70-80kg paikkeilla, tarkkaan ei voi muistaa :)

Löytyykö sinulta muita kuvia tuolta väliltä ? Mikäli löytyy enemmänkin, vaikka vuoden välein laitahan jakoon :)

Sitten vain odotellaan videota lisäravinteista :)

Miten muuten Testotimolla tuo safka puoli ? Oletko häntä auttanut ruokavalion rakentamisessa, jotta tulee riittävästi vai onko hän itse miettinyt nämä jutut ?

Kuvia löytyy vaikka millä mitalla, niitä olen muistanut napsia Niitäkin vois ripustaa näytille joku kerta.

Joskus vuosia sitten opastin Timolle safka juttuja mut nyt se säveltää niitä itse, aika vapaalla tyylillä tuntuu nyt menevän eli ei ole mitään tarkkaa ohjelmaa jota noudattaisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom