PTVGYM Jooel Vatanen

Käytiin eilen vähän punnertamassa! Olkapää kivut alkaa olla täysin historiaa, hieman tekniikkaa joutunut vaihtamaan ja jatkossa aion pitääkin sen myös noin eli kyynerpäät aavistuksen enemmän kyljissä kiinni. Olkapäistä huolimatta tuo tekniikka vaihdos on ihan fiksu juttu jos mun fysiikkaa katsoo, rinta kasvaa mutta ojentajat ei väkisinkään joten lisää rasitusta sinne myös rintatreenin ohessa. Voimatasot kokivat pienen kolauksen kun punnertelua piti vältellä ainakin kuukauden päivät ja vieläkin kipu pelottelee takaraivossa ja sitä rähinä fiilistä ei uskalla ottaa päälle, varovasti työnnellää niin ei satu. 56kg kässäreillä taisi tulla eilen joku 20 toistoa mutta lopussa oli jokunen pakkotoisto kylläkin.

Katellaan jos ensi viikosta laittelis treenipätkää ulos :)

Liitteet

• 111111111111.jpg
    111111111111.jpg
    921,9 KB · Katsottu: 1 178
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä tartteen vähän makua, ihan raakana ei kyllä pitkään uppoa mut toi resepti rokkaa!

Kandee testata noita kaikenmaailman bbq-kastikkeita. Niitä kun tuppaa olemaan jos jonkinlaista makuvarioota markkinoilla.
Semmonen desi tai alle per 400g jauhelihaa. Ei tartte suolailla sen enempää, ku paistaa jauhikset ja soosit joukkoon.

Tietty aika sokeripitoisia nuo mössöt, mutta onpahan vaihtelua makumaailmaan.

Itse saanut jauhista alas noilla sooseilla buustaamalla huomattavasti helpommin.

Teet ilmeisesti voimaa ja "bodausta" vuoroviikoin. Kuinka oot toteuttanut ton voima-viikon? Millä jaolla ja paljonko liikkeitä lihasryhmää kohden? Entäs toistot?

Kandee testata noita kaikenmaailman bbq-kastikkeita. Niitä kun tuppaa olemaan jos jonkinlaista makuvarioota markkinoilla.
Semmonen desi tai alle per 400g jauhelihaa. Ei tartte suolailla sen enempää, ku paistaa jauhikset ja soosit joukkoon.

Tietty aika sokeripitoisia nuo mössöt, mutta onpahan vaihtelua makumaailmaan.

Itse saanut jauhista alas noilla sooseilla buustaamalla huomattavasti helpommin.

Mä oon kokeillut bbq kastikkeita mut mä en vaan diggaa siitä mauista vaikka miten päin kokeilisi, jossain ribsien kanssa ne menee hyvin mut jauhelihan kanssa en tykkään, dolmio on cool :) Jos sokeria haluaa vältellä niin perus tomaattimurska voisi kans pelittää hyvin mut mä en pelkää sokeria :)

Teet ilmeisesti voimaa ja "bodausta" vuoroviikoin. Kuinka oot toteuttanut ton voima-viikon? Millä jaolla ja paljonko liikkeitä lihasryhmää kohden? Entäs toistot?

Jokatoinen viikko raskasta repimistä ja jokatoinen viikko enenmmän sitä voluumia sekaan. Voluumi viikolla 5 jakoinen, "voima" viikolla 4 jakoinen, kerran viikkoon kroppa läpi. Liikkeitä per treeni tulee 5-7 ja toistot pyörii 6-12, pelittää! 4 kovaa kiertoa ja kevennys.

Kannattaa kokeilla paistaa tonnikala paistinpannulla. Eilen just salin jälkeen vetäisin paistettua tonnikalaa makaronilla ja tacojauheella höystettynä. Toimii ainakin meikäläiselle. :)

Minkä verran enemmän teikäläisellä tulee kilokaloreita treeni kuin lepopäivänä? Teetkö muuten triploja tai giantteja volyymiviikoilla? Käsille noi tuntuu toimivan.

Minkä verran enemmän teikäläisellä tulee kilokaloreita treeni kuin lepopäivänä? Teetkö muuten triploja tai giantteja volyymiviikoilla? Käsille noi tuntuu toimivan.

Kalorit pysyy suht samana lepo/treenipäivinä, lepopäivinä tulee yksi ylimääräinen ateria joka korvaa treenipäivän palkkarin. Muutama supersarja on ohjelmassa ei muuta kikkailuja, pakkotoistot toki kuuluu aina voluumiviikon jokaiseen sarjaan.

Nuo 10 000 kcal haasteet on aina mielenkiintoisia seurattavia. Tosin 10 000 kcal:ssa ei ole vielä haastetta, mutta hyvää settiä oli! Kaikki ruokaan/syömiseen liittyvät videot on aina mielenkiintoisia, reseptit, perus kokkailupätkät jossa höpötellään niitänäitä on mukavia katseltavia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom