PTVGYM Jooel Vatanen

Kuulostaa kyllä niin helvetin tyhmälle jotenkin :D
Makuasioitahan nämä on. Tämmöisenä junttina ennemmin lukisin vaikka tuollaisia kuin englanniksi väännettyjä liukuhihnalauseita. Ei sillä että johonkin tämmöisiä tarvitsisin tai haittaisi nuo Vatasen graffitit.
Omalta salilta muuten bongasin "Paras treeni on tehty treeni" Tuli vähän semmoinen olo tuosta, että kunhan käyt läpsyttelee niin hyvä sekin :D Ei uponnut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rädyltä sopis komeesti kyykky tai veto paikalle legendaarinen lausahdus: ”kiskaise niin että vittu repee”. :LOL:
Tosi legendaarinen, kun joku vajakki oli sen johonkin IL-kommentointipalstalle täysin päin vittua kirjoittanut! Toihan on aivan mauton ja tällä vissiin viitataan Sepon lausahdukseen valmennettavalleen (Oona Sormunen?): "Kiskaise niin että kusi lirahtaa housuun" tms. En nyt muista miten se sanatarkasti meni...

Tosi legendaarinen, kun joku vajakki oli sen johonkin IL-kommentointipalstalle täysin päin vittua kirjoittanut! Toihan on aivan mauton ja tällä vissiin viitataan Sepon lausahdukseen valmennettavalleen (Oona Sormunen?): "Kiskaise niin että kusi lirahtaa housuun" tms. En nyt muista miten se sanatarkasti meni...

On se Seppo iha suoraa sanonu että kiskase nii että pillu repiää :ROFLMAO::ROFLMAO:

Seppo Räty – Wikisitaatit

On se Seppo iha suoraa sanonu että kiskase nii että pillu repiää :ROFLMAO::ROFLMAO:

Seppo Räty – Wikisitaatit
No jossain haastattelussa kun noista "värikkästä" lausahduksista kysyttiin, niin juurikin tämän kohdalla ukko näytti aika vaivautuneelta, eikä ainakaan oman muistinsa mukaan ole moista laukonut. Sepon sanomiset on ainakin mun mielestä tosi humoristisia ja hauskoja, sekä sopivat tilanteeseen. Miten pillu edes teoriassa repeäisi keihäänheitossa? Tai perse maastavedossa?

Voi muuten olla jopa niin, että se oli sen valmennettava jolta kysyttiin tästä "kannustuksesta" ja hän hämillään sanoi ettei moista kyllä muista kuulleensa...

Aika hataralla pohjalla ne on munkin muistikuvat, mutta väitän olevani oikeassa:ROFLMAO: Ja mikäli en ole, on tuo ensimmäinen täysin mauton ja typerä kommentti Sepon suusta:rock:

No jossain haastattelussa kun noista "värikkästä" lausahduksista kysyttiin, niin juurikin tämän kohdalla ukko näytti aika vaivautuneelta, eikä ainakaan oman muistinsa mukaan ole moista laukonut. Sepon sanomiset on ainakin mun mielestä tosi humoristisia ja hauskoja, sekä sopivat tilanteeseen. Miten pillu edes teoriassa repeäisi keihäänheitossa? Tai perse maastavedossa?

Voi muuten olla jopa niin, että se oli sen valmennettava jolta kysyttiin tästä "kannustuksesta" ja hän hämillään sanoi ettei moista kyllä muista kuulleensa...

Aika hataralla pohjalla ne on munkin muistikuvat, mutta väitän olevani oikeassa:ROFLMAO: Ja mikäli en ole, on tuo ensimmäinen täysin mauton ja typerä kommentti Sepon suusta:rock:

Seppo on mestari sarjassaan kuten Irwini aikoinaa:worship::rock:

Heli Rantaselle on Atlantan Olympialaisissa jutun mukaan Seppo sanonut tuon "Nyt Heli kiskase niin, että vittu repeää". Ei oo Räty valmentanu Heli Rantasta tuohon aikaan (eikä kai tuon jälkeenkään). edit. Kannustiko Seppo Räty Heli Rantasta niin rivosti kuin on sanottu - ja mitä Heli vastasi? tuossa vielä linkki Helin haastatteluun, jossa asiasta kysytään.

Viimeksi muokattu:
Seppo on mestari sarjassaan kuten Irwini aikoinaa:worship::rock:
Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Irwinhän ei itse biisejään sanoittanut, vaan Veksi Salmi. Hammarberg itse oli mielestäni melko pöljä (hyvällä tavalla) ja Salmikin on myöhemmin selitellyt niitä "junttisanoituksiaan", että ne on ymmärretty väärin yms. kun yritti kiillottaa kilpeään. Parhaita sanoituksiahan ne Irwinille tehdyt lyriikat on!:rock:

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Irwinhän ei itse biisejään sanoittanut, vaan Veksi Salmi. Hammarberg itse oli mielestäni melko pöljä (hyvällä tavalla) ja Salmikin on myöhemmin selitellyt niitä "junttisanoituksiaan", että ne on ymmärretty väärin yms. kun yritti kiillottaa kilpeään. Parhaita sanoituksiahan ne Irwinille tehdyt lyriikat on!:rock:

On kyllä suomi musiikin parhaimmistoa Irwini! Huolettomalta vaikutti hänen maailmankuvansa. Joo varmasti jengi vetäny porot kolovii härmäläinen perusjuntti biisistä :D Vaikka omaan korvaan se kuulostaa todella osuvalta kuvaukselta Suomalaisesta kieliposkella heitettynä. Tullutki kuunneltua tässä viikon aikaan yllättävän paljon Irwiniä

Viime kesänä kun olin harrastamassa saliturismia itä-suomessa päin jäi kuopion kunnonsalilta mieleen seinässä ollut teksti (ei sanatarkka): "Elkee heittäkö palloa tähän seinään, suottaapi olla että menöö läpi". Tuo hymyilytti kyllä koko viikon reissun.

Kunnonsali!

Viime kesänä kun olin harrastamassa saliturismia itä-suomessa päin jäi kuopion kunnonsalilta mieleen seinässä ollut teksti (ei sanatarkka): "Elkee heittäkö palloa tähän seinään, suottaapi olla että menöö läpi". Tuo hymyilytti kyllä koko viikon reissun.

Minua taas lähinnä mietitytti(ei tosin kokonaista viikkoa) että mitähän murretta se oli olevinaan(n)

Murteen mongertaminen puhuessa on ihan ok, joillakin se on jopa lapsuudessa opittu.

Mongerruksen käyttäminen kirjoittaessa on selvä merkki sisäisestä somaliudesta.

Aiheesta kukkaruukkuun. Pitskun sali kaipaa vähän naisellista kosketusta, esimerkiksi vähän värillistä kynsilakkaa (tai muuta maalia) käsipainojen kaiverruksiin.

Pitskun sali kaipaa vähän naisellista kosketusta, esimerkiksi vähän värillistä kynsilakkaa (tai muuta maalia) käsipainojen kaiverruksiin.
Sä kaipaat testoa selkeesti :D

"Aiheesta kukkaruukkuun. Pitskun sali kaipaa vähän naisellista kosketusta, esimerkiksi vähän värillistä kynsilakkaa (tai muuta maalia) käsipainojen kaiverruksiin."

Ehkä parempi et pysyt Elixialla niiden kynsilakkojen kanssa

aPitskun sali kaipaa vähän naisellista kosketusta, esimerkiksi vähän värillistä kynsilakkaa (tai muuta maalia) käsipainojen kaiverruksiin.
Itekki heikkonäköisenä voisin kaivata pientä väriä noihin käsipainojen päätyihin. Ei tietenkään mitään estrogeenilakkaa vaan audin käytetystä moottoriöljystä uutettua karsinogeenipohjaista mustaa monjää.

Itekki heikkonäköisenä voisin kaivata pientä väriä noihin käsipainojen päätyihin. Ei tietenkään mitään estrogeenilakkaa vaan audin käytetystä moottoriöljystä uutettua karsinogeenipohjaista mustaa monjää.
Joka leviäis käsistä pitkin salia.

Käsipainoihin pitäisi merkitä paino laskutoimituksena, esim. 4+6/2. Tällöin myös aivot saisivat jumppaa. Ja mitä isommat painot, niin sitä yksinkertaisempi laskutehtävä.

Tauot venyy.. Efepäissää suhisee jotai matematiikkaa. Ja mä ku luulin et painojen valinta menee suunnillee sillain et about tän kokosilla tein viime kerralla numeroihin katsomatta.

Tauot venyy.. Efepäissää suhisee jotai matematiikkaa. Ja mä ku luulin et painojen valinta menee suunnillee sillain et about tän kokosilla tein viime kerralla numeroihin katsomatta.
Vai onkohan tässä tapauksessa kuitenkaan se yksinkertainen laskutoimitus se suurin ongelma?

Suositut

Back
Ylös Bottom