Ei, vaan lukuina ja tietenkin paunoina. Kilot kuulostaa niin juntiltaKäsipainojen päätyihin luvut tekstimuodossa, ehdottomasti englanniksi ja mieluiten graffittina. "Fiftyfive"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, vaan lukuina ja tietenkin paunoina. Kilot kuulostaa niin juntiltaKäsipainojen päätyihin luvut tekstimuodossa, ehdottomasti englanniksi ja mieluiten graffittina. "Fiftyfive"
Ei, vaan lukuina ja tietenkin paunoina. Kilot kuulostaa niin juntilta
Kannatan roomalaisia numeroita.
Saako valkoisella maalitussilla numerot maalattua helposti? Ja kolinaa estämään kumimattoa liimaten telineeseen..Hki salilla käsipainot on vähän katastrofi, se on mun seuraava parannusprojekti. Painoilla ei ole mitään liukumaesteitä/kohtia jossa ne pysyisi omilla paikoillaan vaan kyseessä pitkä hylly jossa ne on peräkanaa ja tällä tavalla menee tosi helposti sekaisin eikä pysy järjestyksessä. Painolukemat on stanssattu punttien päihin ja vaikea äkkiseltään erottaa mikä paino kyseessä varsinkin jos näkö on vähän ehtoo puollella. Kolmas vähän ärsyttävä puoli on se että painot on täyttä metallia ja niin on myös telinekkin ja siitä toisinaan pääsee aika kovaa meteliä kun joku tyrkkää isot puntit takaisin telineeseen. Salilla toki saa metelöidä mutta tuo ääni on sellainen joka sattuu korvaan lähellä ollessa.
Korjataan korjataan
Vatanen laitto ig:hen hyvän stoorin kun jengi jättää auton pitskun salin eteen kadunvarsipaikalle niin ettei siitä oven edessä olevilta paikoilta meinaa päästä pois. On hyvin vittumaista se veivaaminen siinä. Itellekkin sattunut näin ja seuraavalla kerralla en sit välttämättä varo kauheasti sitä takana olevaa autoa.
Kolhit samalla omaa autoasi?
Entä jos nyt kuitenkin vain parkkeeraisit sellaisille paikoille mistä saat oman autosi nyplättyä pois ja jätät nuo muiden autojen kolhimisen suunnittelut. En tiedä millainen parkki kyseessä, mutta esim taskuun ajaessa pystyy itse aika hyvin jättämään itselleen tilaa taskusta pois ajamiseen.Itellekkin sattunut näin ja seuraavalla kerralla en sit välttämättä varo kauheasti sitä takana olevaa autoa.
Entä jos nyt kuitenkin vain parkkeeraisit sellaisille paikoille mistä saat oman autosi nyplättyä pois ja jätät nuo muiden autojen kolhimisen suunnittelut. En tiedä millainen parkki kyseessä, mutta esim taskuun ajaessa pystyy itse aika hyvin jättämään itselleen tilaa taskusta pois ajamiseen.
Ihmiset ei aina vain välitä. Tossa kadulla oli yksi päivä kaksi autoa parkissa kummankin parkkihallin sisään- ja ulosmenon edessä. Autot sitten joutui ajamaan kadun päästä jalkakäytävää pitkin parkkihalliin.Tässä vielä @Nyybi sulle kuva tosta mestasta. Painttitaitoni eivät riittäneet kummempaan mutta tosta varmaan hiffaat mikä tossa on välillä tilanne.
Eli mun auto on tuo punaiseksi väritetty palikka tossa kahden auton keskellä ja siinä takana paku. Ja pakulla vielä renkaat kantin päällä.
Ihmiset ei aina vain välitä. Tossa kadulla oli yksi päivä kaksi autoa parkissa kummankin parkkihallin sisään- ja ulosmenon edessä. Autot sitten joutui ajamaan kadun päästä jalkakäytävää pitkin parkkihalliin.
Tossa parkkishommassa on myös pieni ”oma moga” jonka voisin ehkä korjata silleen keneltäkään kysymättä. Sen kanttarin vois maalata keltaiseksi, kesällä ihmiset nyt oppisi ettei siihen saan parkkeerata. Luulen että tästä pitäisi varmaan kysyä lupa kaupungilta mutta olisko se nyt niin vaarallista maalata pari metrii kanttaria :D
Tossa parkkishommassa on myös pieni ”oma moga” jonka voisin ehkä korjata silleen keneltäkään kysymättä. Sen kanttarin vois maalata keltaiseksi, kesällä ihmiset nyt oppisi ettei siihen saan parkkeerata. Luulen että tästä pitäisi varmaan kysyä lupa kaupungilta mutta olisko se nyt niin vaarallista maalata pari metrii kanttaria.