PTVGYM Jooel Vatanen

Tossa parkkishommassa on myös pieni ”oma moga” jonka voisin ehkä korjata silleen keneltäkään kysymättä. Sen kanttarin vois maalata keltaiseksi, kesällä ihmiset nyt oppisi ettei siihen saan parkkeerata. Luulen että tästä pitäisi varmaan kysyä lupa kaupungilta mutta olisko se nyt niin vaarallista maalata pari metrii kanttaria :D
Vedä jotain keltaista teollisuusteippiä siihen, sen kun voi tarvittaessa ottaa pois siitä. Ja jos joku virkamies tulee moittimaan, niin sano että kompastuit teippirulla kädessä, kierit kaatumisen seurauksena ja teippi takertui kanttariin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa parkkishommassa on myös pieni ”oma moga” jonka voisin ehkä korjata silleen keneltäkään kysymättä. Sen kanttarin vois maalata keltaiseksi, kesällä ihmiset nyt oppisi ettei siihen saan parkkeerata. Luulen että tästä pitäisi varmaan kysyä lupa kaupungilta mutta olisko se nyt niin vaarallista maalata pari metrii kanttaria :D

Tästä lajista löytyy kyllä sellaisia yksilöitä jotka ei vain opi vaikka siinä olisi piikkimatto laitettu esteeksi.

Olen monesti törmännyt ihmisiin joille joutunut vielä erikseen mainitsemaan, että työmaa-alueelle pääsy kielletty, kun työmaa-aita eikä kieltomerkki ole mennyt jakeluun. Aina joku vatipää oikaisi alueen läpi.

Voiko siihen laittaa jotain lippusiimaa ja pari sulkupylvästä?

Huh huh. En olisi uskonut, että tänne Keski-Suomeen jo näin pian PTV Gym rantautuu. Tulee muuten olemaan aika kova isku muutamallekin salille. Itse pitää ihan solidaarisuudesta jatkaa tutulla yksityisellä, mutta eipä ole kahta sanaa mihin suunta käy, jos tarvitsee tilanteiden muuttuessa vaihtohommiin ryhtyä.

Huh huh. En olisi uskonut, että tänne Keski-Suomeen jo näin pian PTV Gym rantautuu. Tulee muuten olemaan aika kova isku muutamallekin salille. Itse pitää ihan solidaarisuudesta jatkaa tutulla yksityisellä, mutta eipä ole kahta sanaa mihin suunta käy, jos tarvitsee tilanteiden muuttuessa vaihtohommiin ryhtyä.
Mites tuolla Porvoossa ja Helsingissä on käynyt, onko laitettu paljonkin ovia säppiin? Uusi sali ei ole yllätys, paikkakunta kylläkin ja päätöksen nopeus. Logistisia haasteitakin asettaa, kolmessa paikassa ei ehdi enää niin paljon henkilökohtaisesti vaikuttaa - mutta ehkä se ei olekaan tarkoitus.

Tervetuloa ainakin yksittäisille treeneille! :) Uskollisuus on hieno piirre ihmisissä!

Kova ja rohkea mies. Hienoa toimintaa ja toivotaan menestystä.
Kiitos!

Onko tuo oma vai franchise?
Kaikki selviää aikanaan! :) Laitetaan YT videoprokkis myös tästä rumbasta

Kyllä on paikka PTVGYM:ille Jyväskylässä. Tuontyyppisiä saleja ei tule mieleen yhtäkään, ehkä yksi vähän edes lähellä oleva. Hyvä sijainti ja sopivat tilat, niin asiakaskuntaa on helppo saada.
Muutamat salit elävät vähän tekohengityksellä, kun ei pystytä uudistumaan tai sitten erikoistumaan tiettyyn ryhmään. Innolla odotan. Ainakin yksittäisille treenikerroille tulen varmasti.

Kyllä on paikka PTVGYM:ille Jyväskylässä. Tuontyyppisiä saleja ei tule mieleen yhtäkään, ehkä yksi vähän edes lähellä oleva. Hyvä sijainti ja sopivat tilat, niin asiakaskuntaa on helppo saada.
Muutamat salit elävät vähän tekohengityksellä, kun ei pystytä uudistumaan tai sitten erikoistumaan tiettyyn ryhmään. Innolla odotan. Ainakin yksittäisille treenikerroille tulen varmasti.
Mulla on aika vahva visio siitä että melkein jokaiseen Suomen isoimpaan kaupunkeihin mahtuu yks PtvGym. Fitnestä ja perus jumppasalia pursuaa jokapaikasta pihalle mutta spesifisti bodaukseen ja voimanostoon brändättyjä saleja ei mulle tule kovin montaa mieleen koko Suomessa. Perus hc rautakellareita varmaan löytyy mutta niin.. no.. Kyllä te tiedätte.

Kohdeyleisö on pieni mutta vahvasti uskon että yli 50k kaupungeista löytyy riittävä määrä ihmisiä ketkä haluaisi salilta vähän ”rajumpia” otteita.

Antaa ajan näyttää, turhaan sitä sen enempää tässä vatkaamaan :)

Mulla on aika vahva visio siitä että melkein jokaiseen Suomen isoimpaan kaupunkeihin mahtuu yks PtvGym. Fitnestä ja perus jumppasalia pursuaa jokapaikasta pihalle mutta spesifisti bodaukseen ja voimanostoon brändättyjä saleja ei mulle tule kovin montaa mieleen koko Suomessa. Perus hc rautakellareita varmaan löytyy mutta niin.. no.. Kyllä te tiedätte.

Kohdeyleisö on pieni mutta vahvasti uskon että yli 50k kaupungeista löytyy riittävä määrä ihmisiä ketkä haluaisi salilta vähän ”rajumpia” otteita.

Antaa ajan näyttää, turhaan sitä sen enempää tässä vatkaamaan :)

Tsemppiä Vataselle tuleviin hankkeisiin. Olin melkein valmis lyömään vetoa, että seuraava gymi aukeaisi tänne Espooseen, mutta perseelleen meni se veikkaus :sneaky:

Tsemppiä Vataselle tuleviin hankkeisiin. Olin melkein valmis lyömään vetoa, että seuraava gymi aukeaisi tänne Espooseen, mutta perseelleen meni se veikkaus :sneaky:
Mäkin haaveilen edelleen että Länsi-vantaan puolellekkin joku perustaisi kunnon salin.
Ei tapahdu vissiin koskaan, koska kaikkien mielestä Tammisto on keskellä vantaata ja sopii kaikille :D

Mäkin haaveilen edelleen että Länsi-vantaan puolellekkin joku perustaisi kunnon salin.
Ei tapahdu vissiin koskaan, koska kaikkien mielestä Tammisto on keskellä vantaata ja sopii kaikille :D

On kyllä aika hurja tarjonta Tammistossa, niin hyvä että mullakin kaksi salikorttia kun ei osaa päättää:LOL:

On kyllä aika hurja tarjonta Tammistossa, niin hyvä että mullakin kaksi salikorttia kun ei osaa päättää:LOL:
Joo, ymmärrän :D
Usempi tuskaillu kun täältä myrtsin suunnalta ei oo arkiruuhkissa mitään helposti tavoitettavaa ns. parempaa salia. Myyrin kuntokeskus alkaa olla vähän turhan kellari hc, vaikka ihan jees mesta onkin. Noita kahenkympin saleja alkaakin olla sitten joka toisessa talossa...

Tuossahan alkaa olemaan kohta konsernin paikka.

Tokihan konserninjohtaja Vatanen kuulostaa överimmältä kuin PT Vatanen.

Vatasen merkitys koko Suomen bodyskenen vaikuttajana kasvaa koko ajan erityisesti noiden uusien salien kautta. Yhä useammilla ihmisillä on paikka jossa voi, ja jossa kannustetaan treenaamaan kovaa. Veikkaisin, että tämä pitkällä aikavälillä jo suoraan vaikuttaa positiivisesti kilpailijamääriin eri keholajien kisoissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom