PTVGYM Jooel Vatanen

^Mistä näitä oikeen tulee? "Gymejä on suomi täynnä" AI ON VAI? Mut onko yhtään PTV:tä vastaavaa? Eipä taida olla. Ja ihan järjetöntä verrata jotain Voimalaitosta ja PTV:tä keskenään kun on niin erilainen ilmapiiri näillä saleilla. Toi nyt on Vatasen juttu ja se miellyttää häntä + suurinta osaa asiakkaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jalkaosastolle vois heittää johonkin kohtaan seinään et "KAHVAT ON SUN KAVERIT" (tietäjät tietää).

Penkkipunnerruspaikan luokse voitaisiin laittaa Pertti Hynnin kuolemattomat sanat, kun häneltä udeltiin penkkitulosta: "En tee penkkipunnerrusta, koska koko luomakunnassa selälleen asettuminen on alistumisen merkki."

Noi suomenkieliset nimet ei nyt vaan sovi saleille. Kuulostaa ihan joltain Kummeli sketseiltä, niin kuulostaa kyllä hieroja Näppituntumakin. Mielummin käyn jollain joka kuulostaa vähän ammattimaisemmalta.

^Mistä näitä oikeen tulee? "Gymejä on suomi täynnä" AI ON VAI? Mut onko yhtään PTV:tä vastaavaa? Eipä taida olla. Ja ihan järjetöntä verrata jotain Voimalaitosta ja PTV:tä keskenään kun on niin erilainen ilmapiiri näillä saleilla. Toi nyt on Vatasen juttu ja se miellyttää häntä + suurinta osaa asiakkaista.

Mikä sinun mielestä tekee PTV gymistä niin ainutlaatuisen? Ilmapiiri? Laitteet nyt tuskin yhtään sen kummallisemmat kuin muualla ja laitevalikoima suppeampi kun muutamassa pk-seudun salilla...

En tarkoita että se olisi hyvän salin määritelmä että mahdollisimman paljon vehkeitä...

Noi suomenkieliset nimet ei nyt vaan sovi saleille. Kuulostaa ihan joltain Kummeli sketseiltä, niin kuulostaa kyllä hieroja Näppituntumakin. Mielummin käyn jollain joka kuulostaa vähän ammattimaisemmalta.

Eikös Boogie Mustonen kutsunut kotisaliaan Golgataksi? Se on oikean mahtava nimi salille.

Mikä sinun mielestä tekee PTV gymistä niin ainutlaatuisen? Ilmapiiri? Laitteet nyt tuskin yhtään sen kummallisemmat kuin muualla ja laitevalikoima suppeampi kun muutamassa pk-seudun salilla...

Itse en kuulu millään tavoin PTV-Gymin tai juuri muidenkaan ns. hardcore-bodaussalien kohderyhmään, mutta varmasti joihinkin vetoaa se, että musiikki soi täysillä ja meininki on selvästi bodausorientoitunutta. Ja sehän on vain hyvä, jos tämänkaltaiselle salille on kysyntää, niin ei yrittäjä jää nuolemaan näppejään. Itselleni ikuisesti kaupungin saleilla temppuilleena tuollainen sali ei ole se juttu, mutta toki sitä yksittäisen punttisession voisi vetäistä tuollakin.

Jos mietin mikä olisi itselleni parhaiten sopiva sali, saattaisi se olla kaupungin hikiluolan ja Crossfit-salin välimuoto.

Viimeksi muokattu:

En tarkoita että se olisi hyvän salin määritelmä että mahdollisimman paljon vehkeitä...

Ootko käyny tuolla kertaakaan? On ehkä suppeempi laitevalikoima mut kaikki perusvehkeet ja vähän ekstraa löytyy. Kaikkea pystyy tekemään. Ei se lihas tiedä minkälaisella vermeellä sitä treenataan. Ja kyllä, ilmapiiri tuolla on helvetin hyvä ja se merkkaa aika perkeleen paljon ainakin meikälle. Voi laittaa sellaista musiikkia listalle mistä ite diggaa (joo, tästä on ollut keskustelua aiemminkin), voi jäädä höpöttää respaan, yhteisöllisyyden tuntu, ilmastointi... Ja on nuo maalauksetkin hienoja. Ja on ensimmäisiä saleja missä minä en ole huomannut minkäänlaista kyräilyä. Ei hienohelmoja jotka pahottaa mielensä jos nyt vetäessä vähän kuuluu murinaa. Jne jne jne. Mut nääkin on vähän tällasia mielipidejuttuja mistä on vissiin turha lähteä edes väittelemään. Mielipiteet kun on tunnetusti kuin perseenreikä, kaikilla on sellanen (ja monesti erilainenkin vielä).

Ootko käyny tuolla kertaakaan? On ehkä suppeempi laitevalikoima mut kaikki perusvehkeet ja vähän ekstraa löytyy. Kaikkea pystyy tekemään. Ei se lihas tiedä minkälaisella vermeellä sitä treenataan. Ja kyllä, ilmapiiri tuolla on helvetin hyvä ja se merkkaa aika perkeleen paljon ainakin meikälle. Voi laittaa sellaista musiikkia listalle mistä ite diggaa (joo, tästä on ollut keskustelua aiemminkin), voi jäädä höpöttää respaan, yhteisöllisyyden tuntu, ilmastointi... Ja on nuo maalauksetkin hienoja. Ja on ensimmäisiä saleja missä minä en ole huomannut minkäänlaista kyräilyä. Ei hienohelmoja jotka pahottaa mielensä jos nyt vetäessä vähän kuuluu murinaa. Jne jne jne. Mut nääkin on vähän tällasia mielipidejuttuja mistä on vissiin turha lähteä edes väittelemään. Mielipiteet kun on tunnetusti kuin perseenreikä, kaikilla on sellanen (ja monesti erilainenkin vielä).

En ole käynyt mutta sen perusteella mitä olen kuullut niin ei ole kyllä mitään syytäkään... Uskon kyllä et moni varmasti tykkää tuosta salista ja viihtyy oikein hyvin (y)

Semmoisen ite olen huomannut, että PTV on ainoa paikka, jossa mulle morjestellaan, vaikka en tunne. Kyllä uskoisin että mut tunnetaan muillakin saleilla, mutta tää tapahtuu vain PTV:llä. Siellä on jotenkin vain kaverillisempi fiilis ylipäätänsä.

Jaahas, otettiinko tämäkin taas näin tosissaan. Anti olla. Omalla salilla käyn, en nimen takia, vaan nimestä huolimatta eli nimi ei ole ykkösprioriteetti. Miehet tuolla pääosin tervehtivät aina toisiaan, naisista osa, nuoret naiset hyvin harvoin.

Kaikista hienoin asia elämässä on se että mielipiteitä saa olla ja niistä saa sanoa ääneen. Myös hieno piirre elämässä on että kaikki saa valita oman kuntosalin missä treenaa tai olla treenaamatta.

Kuntosalibisnes on kovaa ja sulla täytyy olla jotain spesiaalia että pärjäät. Hintaralliin ei pysty kuin isot ketjut, yksityisten täytyy nousta esiin omaperäisyydellä tai laadulla että pärjää. Mä olen valinnut omaperäisyyden ja toistaiseksi näyttää toimivan.

Mitä tulee laitteiden suppeuteen niin sitä en täysin allekirjoita. Neliömäärään verrattuna voisin väittää että varmaan yksi pk seudun kovimpia. Tunnustan, reiden lähennys ja loitonnusta ei ole koska en näe sitä tärkeänä kehonrakennus vekottimena mutta JOS olisi enemmän tilaa niin ostaisin.

Ainakin Porvoon PtvGym erittäin hyvä sali, paljon hyviä ja jämäkkiä laitteita, millä saa reenin menemään perille. Jooel todella mukava ja aito tyyppi ja ilo mennä aina sielä käymään reenillä kun on siellä suunnilla. Itelleen on tässä vuosien saatossa tullut perinne, että sali kun sali niin muits treenaajia moikataan.

Ainakin Porvoon PtvGym erittäin hyvä sali, paljon hyviä ja jämäkkiä laitteita, millä saa reenin menemään perille. Jooel todella mukava ja aito tyyppi ja ilo mennä aina sielä käymään reenillä kun on siellä suunnilla. Itelleen on tässä vuosien saatossa tullut perinne, että sali kun sali niin muits treenaajia moikataan.
Itse tervehdin kanssakävijöitä vain, jos olkavarsi on +45cm, rasvat alle 10% sekä penkkaa 2x omapaino.

Minä tykkään hiljaisesta salista, raudan kolina tietenkin kuuluu asiaan. Mutta minä nyt olen tälläinen ja kukin tavallaan.

Onhan se hienoa että se persoonallisuus näkyy salilla. Salit kaikki erilaisia.

BC1E2214-4420-42BD-8EAE-3A502BDA200E.jpeg
9705CD20-7D8A-46A9-B3CD-261F3DE576BE.jpeg
D31E7CB0-439C-4750-BC5E-D8106BD8FDCA.jpeg
7885E715-2EBB-43D5-BE15-5C19CD45FCF4.jpeg
CC6D3E78-DDC9-4640-BB1B-3F5FA507B9EE.jpeg
5B7B664B-B438-42CC-A359-AD2E9288C96E.jpeg

Toi vika pitäis olla ”koulutus on tärkeä mutta isot hauikset on tärkeämpimempi” tai jotain vastaavaa :LOL:
Ei, vaan "enemmän tärkeää", joka on tyypillisempi kielellinen ilmaisu kielellisesti sivistymättömälle lihapäälle.

"Henkilökunta vain" kuulostaisi fiksummalta jos sen kirjoittaisi kieliopillisesti oikein vain henkilökunta, tai ihan pelkistettynä henkilökunta.:LOL:

Toisaalta nuo graffitit ovat ihan hienoja, että Vatanen voisi pitää välillä urbaanin taiteen taidenäyttelyitä oheistoimintana. (y)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom