PTVGYM Jooel Vatanen

Voin kertoa että noi on livenä 1000x makeemmat. Ja ne "vanhat" graffat mitkä on siellä vetopaikoilla on vielä tyylikkäämmät, esim. siihen Flandersramboon en tule koskaan kyllästymään.

Tuo on omaankin silmään tosi hieno kuva, vaikken oo ollenkaan mikään simpsonien fani.

Lisäksi kaikesta hc fiilistelystä huolimatta niin salin kuin pukkarin puolella on lähes aina hyvinkin siistiä. Ei juokse villakoirat jne toisin kuin monella ”fiinillä” salilla. Tulee fiilis oikeista asioista eikä sotkusta (y)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tulee kyllä hämäristä alikulkutunneleista mieleen kusilätäköt,virtsan haju,käytetyt huumeruiskut ja zombien näkönen huppariin puketunu vastenmielinen sönkkö joka yrittää pummata röökiä.

Ei helvetti jätkät, aamulla 0700 saavuin salille pitskuun. Painot tangoissa, kamat lattioilla levällään, käsipainot parittomina telineessä (eli toinen pareista toisella puolella telinettä ja toinen ihan toisessa päässä), protskujauhot pitkin pukkarin lattioita ja suihkun lavuaarin päällä. :mad:

Nyt toivottavasti joku/jotkut tuntee piston sydämessään. Ei voi olla niin vaikeeta laittaa vehkeet takaisin paikoilleen? Vatanen ja kumppanit voi varmasti näyttää kuinka käyttäydytään salilla, jos ei sitä vielä osaa.

Siivotaan kaikki omat sotkumme jookos:)

Ei helvetti jätkät, aamulla 0700 saavuin salille pitskuun. Painot tangoissa, kamat lattioilla levällään, käsipainot parittomina telineessä (eli toinen pareista toisella puolella telinettä ja toinen ihan toisessa päässä), protskujauhot pitkin pukkarin lattioita ja suihkun lavuaarin päällä. :mad:

Nyt toivottavasti joku/jotkut tuntee piston sydämessään. Ei voi olla niin vaikeeta laittaa vehkeet takaisin paikoilleen? Vatanen ja kumppanit voi varmasti näyttää kuinka käyttäydytään salilla, jos ei sitä vielä osaa.

Oon itse huomannut saman asian jos joskus olen aikaisin aamulla treenannut siellä. Eli joku käy myöhään illalla sotkemassa, tai vaihtoehtoisesti tosi aikaisin aamulla. Mun mielestä olis jo aika katsoa kulkuhistoriasta kenellä on tapana tohon aikaan jumpata, toi on vitun ärsyttävää.

Ja vielä yksi asia: vähintään joka viikko käyn ottamassa punaisen (paksun) vastuskumin pois kyykkykoneesta jonkun muun jäljiltä. Niistä ihan oikeasti menee ominaisuudet jos ne on tuni-/ päivä-/ viikkotolkulla venytyksessä eli viekää ne vastuskumit omalle paikalleen treenin jälkeen.

Oon itse huomannut saman asian jos joskus olen aikaisin aamulla treenannut siellä. Eli joku käy myöhään illalla sotkemassa, tai vaihtoehtoisesti tosi aikaisin aamulla. Mun mielestä olis jo aika katsoa kulkuhistoriasta kenellä on tapana tohon aikaan jumpata, toi on vitun ärsyttävää.

Ja vielä yksi asia: vähintään joka viikko käyn ottamassa punaisen (paksun) vastuskumin pois kyykkykoneesta jonkun muun jäljiltä. Niistä ihan oikeasti menee ominaisuudet jos ne on tuni-/ päivä-/ viikkotolkulla venytyksessä eli viekää ne vastuskumit omalle paikalleen treenin jälkeen.
Penkkiin myös porukka vetää niitä paksuja kuminauhoja ja jättää ne niihin. Ei oo omia nii ei niitä kiinnosta.

Niistä ihan oikeasti menee ominaisuudet jos ne on tuni-/ päivä-/ viikkotolkulla venytyksessä eli viekää ne vastuskumit omalle paikalleen treenin jälkeen.
Luultavasti ne, jotka niitä jättää ei ees tajua, että ne löystyy siinä venytyksessä ajan kuluessa. Omallakin salilla alkanut olemaan väkeä, jotka on käynyt muutaman vuoden ja olettavat olevan jotenkin "etuoikeutettuja", että voivat jättää painot ja muut laitteen niin kuin koira paskantais.

Yhellä salilla millä kävin aikanaan, jätettiin painot kanssa aivan miten sattuu treenin jälkeen. Sanoin tästä kuntosalin omistajalle, johon hän tokaisi että täytyy laittaa isompia lappuja seinille että painot paikalleen. No ei mennyt kuin pari viikkoa niin tämä itse omistaja jättää hänen ja valmennettavansa painot laitteisiin. Kertoi aika paljon omistajan ajatusmaailmasta.

Tällä Vatasen(kin) salilla käytetään englanninkielisiä "iskulauseita". Onkohan tutkittu tieto, että lihaskasvu toteutuu paremmin englanniksi kuin suomeksi. Suurin osa salilla kävijöistä puhunee kuitenkin äidinkielenään suomea?? Miten ne venäläiset pärjää ja vielä kyrillisillä kirjaimilla. Hc:stä tulee taas ensimmäisenä mieleen jotain muuta kuin kuntosali:)

Tällä Vatasen(kin) salilla käytetään englanninkielisiä "iskulauseita". Onkohan tutkittu tieto, että lihaskasvu toteutuu paremmin englanniksi kuin suomeksi. Suurin osa salilla kävijöistä puhunee kuitenkin äidinkielenään suomea?? Miten ne venäläiset pärjää ja vielä kyrillisillä kirjaimilla. Hc:stä tulee taas ensimmäisenä mieleen jotain muuta kuin kuntosali:)
No tee sali ja kirjoita seinään ”Ei kipua, ei kasvua”. Sit ehkä tajuat kun se lukee seinällä. Monet lausahdukset ei ole vain sanoja peräkkäin, vaan rimmaavia kokonaisuuksia.

Suomenkielellä tollaiset iskulauseet ei oikein toimi. Ei kipuu ei hyötyy!, jne

Suomenkielellä tollaiset iskulauseet ei oikein toimi. Ei kipuu ei hyötyy!, jne
Jotenkin siihen pitäisi ainakin keksiä omanlainen kieleen ja kulttuuriin sopiva tapa. Sellainen vähän lakoninen soveltaen suomalaisten mestarien sanomisia, kuten Leinoa mukaellen selkätaljan päällä jotain "sama millä kahvalla vetää kunhan vetää" Suorat käännökset tosiaan on vain halpoja kopioita, eikä yleensä kuullosta miltään.

Joo, suorat suomennokset eivät välttämättä toimi, mutta kuka niitä käskee käyttää. Joku räppäri voisi hyvinkin keksiä näppäriä suomalaisia lausahduksia ellei halua käyttää joitain sepporätymäisiä ilmauksia. Erottuis ainakin joukosta. No, mulle on se ja sama mitä seinällä lukee vai lukeeko yhtään mitään. Tuppaa oikeastaan hymyilyttämään nämä, enimmäkseen varsin kuluneet, "kannustukset". Mutta varmasti toimii joillekin.

Ai siellä on jotain tussailuja seinillä. En ole moisiin kiinnittänyt huomiota kun lähinnä kiroilen painavalle malmille.

Tosin näin kömpelönä uskalla pitää rillejäkään nostellessa.

Mulle tulee kyllä hämäristä alikulkutunneleista mieleen kusilätäköt,virtsan haju,käytetyt huumeruiskut ja zombien näkönen huppariin puketunu vastenmielinen sönkkö joka yrittää pummata röökiä.
Aika läheltä liippaa kun ptvgymille astelet :D

Tätä olen huomannut juurikin myöhäis illan treenaajien keskuudessa.. Asiasta on toisinaan väännetty mutta olen tullut lopputulokseen että kun saleilla pyörii tuhatkunta ihmistä niin jotkut asiat ei muutu ja se on välinpitämättömyys. Itse olen ”deal with it” asenteella, eli mulle se on aina normi että välillä kamat on ihan miten sattuu mutta ne kaikki aina järjestellään kerran päivässä niille kuuluville paikoilleen henkilökunnan puolesta.

Kiitos neuvoista, ehkä tällä tapaa saan tehtyä liiketoiminnasta taas entistä parempaa :) Täytyy varmaan aloittaa ihan ekana salin nimestä. PtvGym = Henkilökohtainen kuntosaliavustaja Vatanen kuntosali :D

Ei tarvitse olla kovin välkky ymmärtääkseen että englanti toimii vaan paremmin tietyissä asioissa kuin meidän rakas äidinkieli Suomi.

Täytyy varmaan aloittaa ihan ekana salin nimestä. PtvGym = Henkilökohtainen kuntosaliavustaja Vatanen kuntosali :D
HKV-GYM.

Seinällä kaikkea

- "Nostatko edes veli?"
- "Älä jätä välistä jalkapäivää"
- "Ole hiljaa ja kykkää"
- "TAPA SE!"
- "Pahaperse"

"Kiitos neuvoista, ehkä tällä tapaa saan tehtyä liiketoiminnasta taas entistä parempaa :) Täytyy varmaan aloittaa ihan ekana salin nimestä. PtvGym = Henkilökohtainen kuntosaliavustaja Vatanen kuntosali :D. Ei tarvitse olla kovin välkky ymmärtääkseen että englanti toimii vaan paremmin tietyissä asioissa kuin meidän rakas äidinkieli Suomi. "
Gymejä on Suomi täynnä. Vatasen levy&tanko kuulostaisi, jos ei paremmalta niin kiinnostavammalta :). Ei englanti sen paremmin toimi, se on vaan "cool" ja yleiseksi tullut tapa firmojen nimissä. Mielikuvituksesta kaikki on kiinni. Aikanaan ajateltiin, ettei räppiä voi tehdä suomeksi! Ja jos ihan vakavissaan ollaan, niin Voimalaitos Merihaka on omasta mielestäni hyvä nimi salille (seahook powermill gym). Jotkut on vaan nokkelia, eräällä hierojalla oli t:mi Näppituntuma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom