PTVGYM Jooel Vatanen

Ainoa miten niitä enää voisi priorisoida, olisi lopettaa kaiken muun tekemisen. Esim ei enää töitä, ei kävelyä, vain nukkumista ja pohkeiden treenaamista sängyssä. Nyt niitä teen kuitenkin joka toinen/kolmas päivä pyramidilla. Mutta katsoo nyt kasvaako ne. Mutta koska mä olen laitoskamaa kuitenkin, niin en usko, että edes 60cm pohkeet auttais siihen, että itsetunto on maassa, miehessä on vikaa ja meikitkin on taskussa. Voi pojat kun menin sanomaan että en tykkää shortseja pitää. Siinä meni koko elämä sitten uusiksi.

Lopeta nyt toi vinkuminen isomies, oot oikeesti tän sun oman foorumis pahin negaaja ite!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta koska mä olen laitoskamaa kuitenkin, niin en usko, että edes 60cm pohkeet auttais siihen, että itsetunto on maassa, miehessä on vikaa ja meikitkin on taskussa.

En tiiä teistä mutta tää päivä on ollu mun pakkishistorian hauskimpia luettavia :ROFLMAO::ROFLMAO: Team MnM tykitelly pohkeitte kustannuksella mulle melekee paskat housuu nauraessaan:hyper::worship:. PS. yks hyvä keino kasvattaa isot pohkeet on olla 20ekaa vuotta elämästä reippaasti ylipainonen ja kävellä paikoista toisii, toi taitaa olla yks sala omiin häränpalleihini, nuorempana heräsin melekeen jokayö kun molemmat pohkeet veti iha kramppii, on muute häijjy tapa herätä.

Mikset kokeilisi kilttiä?
Ei muuten laisinkaan hyvä idea, mutta jos en väärässä ole, niin siinä näkyy pohkeet, vituiksi meni sekin idea, mutta kiitos.

Lopeta nyt toi vinkuminen isomies, oot oikeesti tän sun oman foorumis pahin negaaja ite!
Lisätään vinkuminen listaan. Itsetunto maassa, mies pilalla, vinkuu meikit taskussa.

[QUOTE="Mike, post: 5576841, member: 1
Lisätään vinkuminen listaan. Itsetunto maassa, mies pilalla, vinkuu meikit taskussa.[/QUOTE]

joo tee vaikka niin ihan sama.

Ja vuoden ironisin kommentti menee...........HANHOLLE! Voitit juuri pohjetreenin mun kanssa.

Screenshot 2019-04-12 at 21.49.53.png

Mikset kokeilisi kilttiä?
Kiltti ois kyllä hyvä! Mut jos oikein käsittäny nii sen alla ei saa pitää mitään? Eli siellä ollaa munat paljaana. Ja se ei taas oikeen sovi niille jotka välittää siitä minkä kokone se oma muna on muiden mielestä. Eli ei ehkä sovi kuitenkaan itsetunto-ongelmien kanssa painivalle?

kiitos tarjouksesta, mut ei kiitos :) tän parin sivun kommenttien perusteella sun pohjetreeni ei oo kauheen toimiva joten treenaan ne mielummin jonku kanssa joka niitä osaa treenata :)

No tuu mun kans reenaa sitte, mielenkiintosta ois nähä tulehtuuko muillaki pohkeet tolla setillä :D Toki se tulehushan ei sinääsä mitää viesti lihaskasvusta (kai?) mutta ainaki ne sen aikana turpoo ku täyttyvät nesteestä :ROFLMAO:

En mä ajatellutkaan että uskaltaisit :D

ei nyt jaksa tätä enempää jatkaa, totean vaan, että kaikkihan onkin aina uskalluksesta kiinni :) Kyllä Mike pohjetreeni sun kanssas kuuluu asioihin joita en uskalla edes ajatella. huoh.
mut joo annetaanko olla?

Kiltti ois kyllä hyvä! Mut jos oikein käsittäny nii sen alla ei saa pitää mitään? Eli siellä ollaa munat paljaana. Ja se ei taas oikeen sovi niille jotka välittää siitä minkä kokone se oma muna on muiden mielestä. Eli ei ehkä sovi kuitenkaan itsetunto-ongelmien kanssa painivalle?
Joo ilikeetä ois lyyä kilttipäälle ku ois naapurinvaimot heti roikkumassa tuossa normaalijamppan kyynerpäävahavusessa kaapelissa, eikä mulla mitää interssii kenenkää perhettä oo rikkoo

Tuleeko kadulla tarkastus, että onko kiltin alla mitään? Mitäs sitten jos ei ole kalsareita ja silti tarkastaja sanoo "ei täällä ole mitään"? Tai sanoo "Oliskos aseenkantolupaa?".

Tuleeko kadulla tarkastus, että onko kiltin alla mitään? Mitäs sitten jos ei ole kalsareita ja silti tarkastaja sanoo "ei täällä ole mitään"? Tai sanoo "Oliskos aseenkantolupaa?".

Kyllähän ne skottilaiset agentit aika-ajoi noita tarkastuksiaan tekevät kruunun nimissä.

Siis jos oon oiken käsittäny nii ainakin kilttien synnyinsijalla tuon alla alkkareiden pitäminen on syntiä! Suomessa en vielä tiedä onko tuo jo sakotettavassa piirissä.

Siis jos oon oiken käsittäny nii ainakin kilttien synnyinsijalla tuon alla alkkareiden pitäminen on syntiä! Suomessa en vielä tiedä onko tuo jo sakotettavassa piirissä.

Ei maha olla sakotettavassa piirissä nii kauan ku se kaapeli ei tosissaa siellä polovien alapuolella roiku :D Kyllähän mimmitki kesäsi vetää hameissa ilima alusvaatteita.

Mitenkähän toi oikeesti on mennyt? Kai ne jotenkin ovat valvoneet sitä tyyliin samoin kuin meillä, että joskus tulee puhallusratsia. Kai se siellä sitten on ollut yhtä tavallinen toimitus "Iltaa, näyttäisittkö pallinne"

Mitenkähän toi oikeesti on mennyt? Kai ne jotenkin ovat valvoneet sitä tyyliin samoin kuin meillä, että joskus tulee puhallusratsia. Kai se siellä sitten on ollut yhtä tavallinen toimitus "Iltaa, näyttäisittkö pallinne"

Mie en oikeesti kyllä tiiä miten on toimittu, mutta koska kiltit on miusta tosi siistejä ja mukavia, ja muuten jos ostaa kunnon / aidon kiltin, ne maksaa, niin pitää tutustua hiukan enemmän tähän tarkastushistoriaan!

Siellä o koppalakit kävelleet sellasilla teleskooppi peileillä millä auton pohjaaki peilataan :ROFLMAO:

Itellä alkoi pohkeet kasvamaan kun lopetin niiden pakonomaisen treenaamisen salilla.
Keskityin niiden hermotukseen, että saa jännitettyä pohkeen oikein ilman mitään kuormaa.
Nyt saa pumpin vaikka tässä tietokoneella jännitellessä, ennen meni ihan jänteille koko touhu.

Ja eipä tullut ennen itsekään shortseja pidettyä kun pohkeet oli ihan pelkät puikot ja muuten kuitenkin iso kaveri.
Toki nyt keski-ikäisenä ukkona ei enää mitään väliä mitä tässä tekee, itsetunto on kohdillaan, ei enää todellakaan jaksa miettiä mitä muut ajattelee.

Mulla kans paskat pohkeet ja vähän tuntuu että ei niihin normaali reeni uppoa. Yhteen väliin sain nopeasti pari senttiä lisää kun sain pohkeisiin hyvän tuntuman ja reenissä oikein tunsi kun menee kunnolla perille. Ainakin itellä se menee tosi helposti kaikkealle muualle kuin itse lihakseen. Pitäisi taas alkaa hakeen sitä kunnon tuntumaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom