PTVGYM Jooel Vatanen

Osaako kukaan ajatella asiaa eri tavalla? Mitä mä tarkoitan sillä, etten halua shortseja käyttää on se, ettei ole mukava olotila niissä itsensä kanssa pohkeiden takia. Sama homma kun musta tuntuu hölmöltä pitkissä kalsareissa vaikka ei niitä kukaan nää. En tunne oloani kotoisaksi esim suorat housut päällä. Ne jotenkin laskeutuu ärsyttävän tuntuisesti. Samoin en pidä lyhytvartisista sukista, tuntuu että nilkat on paljaana. Eli ei tässä ole kyse siitä mitä muut ajattelee, vaan siitä miten itse koen asian mulle mielekkääksi.

Joo tää on luonnollisesti ihan eri juttu. Sairasta se on siinä vaiheessa jos tuntee itsensä epämukavaksi shortseissa siksi että on pienet pohkeet. Sillon on minäkuvassa hiukan ongelmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaako kukaan ajatella asiaa eri tavalla? Mitä mä tarkoitan sillä, etten halua shortseja käyttää on se, ettei ole mukava olotila niissä itsensä kanssa pohkeiden takia.
...
Eli ei tässä ole kyse siitä mitä muut ajattelee, vaan siitä miten itse koen asian mulle mielekkääksi.

Vaikuttais olevan aika täsmälleen sama asia kuin naiset ja meikki.

Itse en ainakaan tykkää kesäisin käydä yleisillä uimarannoilla ruuhka aikaan, koska omistan todella finnisen selän. Enkä varmaan menisi, vaikka minkälaisen henki valmennuksen saisin.

Eihän noita kaljuja tai pohkeita kukaan huomaa, koska nuo ei edes normaalista erotu. Mutta auta armias, jos bodattu kroppainen finniselkä ilmaantuu paikalle, silloin kyllä kerää huomioita, vieläpä aika negatiivista sellaista, halusi tai ei.

Kyllä se nyt niin on, että pitäkää ne pillipohkeenne piilossa! Pohkeen pitää olla kuin härän kivekset, leveät ja paksut. Vain isopohkeisilla miehillä saa olla shortsit jalassa, pikkutyttöpohkeet pidetään jemmassa lahkeen alla, sellaisia ei kukaan ala katselee!
T. 46cm pohje
:LOL::ROFLMAO::LOL:

Oma pohkeitten reenauski on täysin Team MnM Podcastin ansiota! Tais Anna Virmanjoki sillo sanoa että kattoo ekana aina pohkeet sieltä sortsie alta ja siitäkö se kipinä lähti:ROFLMAO:

Oma pohkeitten reenauski on täysin Team MnM Podcastin ansiota! Tais Anna Virmanjoki sillo sanoa että kattoo ekana aina pohkeet sieltä sortsie alta ja siitäkö se kipinä lähti:ROFLMAO:
Pillityttöpohkeet ei tuu koskaan saamaan ees naista, jos ne sattuis näkymään sieltä lahkeen alta. Kannattaa varoa! Naiset kattoo eka pohkeet ja jos ne ei oo häränpalli/mannerlaatta -tasoa, niin neitsyeenä saa pysyä. Lettua ei heru. Suosittelen siis pohjepeijaisia. Vitusti painoa, vitusti toistoja ja keskittyminen vain konsentriseen osaa eli työntöön. Venytykset on turhia sarjan aikana. Supistus kasvattaa pohjetta. Puskee puskee ja pilde häämöttää! :ROFLMAO:

Kannattaa varoa! Naiset kattoo eka pohkeet ja jos ne ei oo häränpalli/mannerlaatta -tasoa, niin neitsyeenä saa pysyä.
Mika sää oot mun sankari ja pelastit just mun viikolopu:heart::ROFLMAO:

:ROFLMAO:Huumoria pitää olla aina elämässä. Nauru kuulemma pidentää ikää?:LOL:

Näin on! Varsinki tuollainen räikeän ronski huumori sopi tähän tilaanteeseen loistavasti:ROFLMAO: Ja niinhän se tekee, pakkotoistokin saattaa olla osa syynä siihen miksi ihmiskunta alakaa tavottaa yli 100vuoden ikää heittämällä:LOL:

Mun perkele on pakko saada äkkiä isot pohkeet koska pam. Itsetunto heti kunnossa. Nyt se on aivan maassa kun on pienet pohkeet. Voi elämä mihin olisin isoilla pohkeilla päässyt elämässä kun nyt minä-kuva on sekaisin, olen kuin nainen meikkien kanssa. Kiitos pojat, nyt varaan itselleni psykiatrin.

Kiitos pojat, nyt varaan itselleni psykiatrin.

No tuski se psykiatri sulle niitä pohkeita hommaa. Synholi tilauksee tai meksikosta implantit taitaa olla järkevin (ainoa) ratkasu sulle.

Mun perkele on pakko saada äkkiä isot pohkeet koska pam. Itsetunto heti kunnossa. Nyt se on aivan maassa kun on pienet pohkeet. Voi elämä mihin olisin isoilla pohkeilla päässyt elämässä kun nyt minä-kuva on sekaisin, olen kuin nainen meikkien kanssa. Kiitos pojat, nyt varaan itselleni psykiatrin.

Jos korispelaajia ja kolmiloikkaajia katsoo, jopa maastavetäjiä, niin ei oikeen mistään saa kiinni että miksi pohkeiden pitäisi olla isot? Ei korreloi oikeen minkäänlaisen suorituskyvyn kanssa. Perse pitää olla iso, ei pohkeiden. Lähinnä se on haitta jos turhaa lihasmassaa sinne kertyy.
Eli meikit naamaan, perseestä kireet mikroshortsit jalkaan ja sääret esiin vaan! =D

Oisko kyykky progen jälkee pohje proge ?

Oisko kyykky progen jälkee pohje proge ?
Ainoa miten niitä enää voisi priorisoida, olisi lopettaa kaiken muun tekemisen. Esim ei enää töitä, ei kävelyä, vain nukkumista ja pohkeiden treenaamista sängyssä. Nyt niitä teen kuitenkin joka toinen/kolmas päivä pyramidilla. Mutta katsoo nyt kasvaako ne. Mutta koska mä olen laitoskamaa kuitenkin, niin en usko, että edes 60cm pohkeet auttais siihen, että itsetunto on maassa, miehessä on vikaa ja meikitkin on taskussa. Voi pojat kun menin sanomaan että en tykkää shortseja pitää. Siinä meni koko elämä sitten uusiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom