PTVGYM Jooel Vatanen

Shortsit tulis heti jalkaan jos olis pohkeet. Mutta vaikka niitä kuin hinkkaa, niin ne mihinkään kasva.
Moni sanoo tätä että pohkeet ei kasva vaikka kuin treenaa. Ja sit on ne isoimmat bodarit jotka sanoo et kyllä ne kasvaa kun niitä OIKEASTI aletaan treenaamaan. Esim Sihvonen on sanonut että sillä oli paskat pohkeet kunnos alkoi niitä tosissaan treenaamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moni sanoo tätä että pohkeet ei kasva vaikka kuin treenaa. Ja sit on ne isoimmat bodarit jotka sanoo et kyllä ne kasvaa kun niitä OIKEASTI aletaan treenaamaan. Esim Sihvonen on sanonut että sillä oli paskat pohkeet kunnos alkoi niitä tosissaan treenaamaan.
Toki ne kasvaa, mut jos genetiikka niiden osalta on heikompi, niin huonomminhan ne kehittyy silloin. Itsellänikin ollut pohkeet/sääret aina ihan vitun laihat, mallia kenialainen kestävyysjuoksija.

Mut en niiden vuoksi ole sitten pitkiin housuihin itteäni ympäri vuodeksi pakottanut. Kuten en kulje paperipussi päässäkään, vaikka olenkin ruma kuin riihen seinästä irtirevitty piru.

itsellä sama vika :D kollarit jalassa koska haba on on suhteessa pohkeisiin 1.5.... reidet on semi isot mut neki katoo sortsie alle ja kireet sortsit on nihkeet = kollarit jalas koko kesä :D

Ai kauhia jos porukka ei oikeesti voi pitää shortseja ku on pienet pohkeet :D varmaa heitetää nyt tsoukkia, mutta jos joku oikeesti noin ajattelee, nii huh :D veikkaan että noin 1% väestöstä kiinostaa miltä ne teidän pohkeet näyttää. Ei itelläkää oo pohkeita ja silti vedän kesät shortseissa, koska en välitä vittuakaa mitä joku random tyyppi miu tikkupohkeista ajattelee :D

Itsellä pitkät sääret kun vartta kuitenkin se 191cm. Pohkeet 38cm eli ihan jeesus narut mutta silti shortseissa kesällä. Vaikka kuinka yrittää treenata täysiä niin ovat kyllä perkele sitkeet.

Ai kauhia jos porukka ei oikeesti voi pitää shortseja ku on pienet pohkeet :D varmaa heitetää nyt tsoukkia, mutta jos joku oikeesti noin ajattelee, nii huh :D veikkaan että noin 1% väestöstä kiinostaa miltä ne teidän pohkeet näyttää. Ei itelläkää oo pohkeita ja silti vedän kesät shortseissa, koska en välitä vittuakaa mitä joku random tyyppi miu tikkupohkeista ajattelee :D

Samaa mieltä... Jos joku oikeasti miettii mitä toinen hänen pohkeistaan ajattelee niin voi jeesus sentään :ROFLMAO:

En kyllä tiiä mite jengi reenaa pohkeita, ite saan ne jopa tulehuksiin jos pienen tauon jälkeen reenaan, todella pitkiä sarjoja. tälläistä olen tehnyt viimeksi.
Pohjekoneessa istuen, 15kg kiekko 30hiasta toistoo+30 nopeaa pumppia sitten 15kg nosto 20hiasta+20nopeeta ja vielä yks 15kg nosto, 10hiasta+10nopeeta toistoo. Sarjojen välissä ainoastaa 30sek taukoo jonka aikana venytän 15sek per pohje. Jos oikein sekopäisellä tuulella olisin tulisin tossa vielä pudotuksella takas alkuun samalla periaatteella.

Samalla ei voisi kulkea t-paita päällä, kun kädet on niin siimat. Huppari ja takki päälle.

Samalla ei voisi kulkea t-paita päällä, kun kädet on niin siimat. Huppari ja takki päälle.

Joo kyllä itekki viime kesänä vetelin hihaton päällä, vaikka ei #tykit oo 50 senttii. Eikä paljoo kiinnostanu jos vaikka joku salijulli miut näki ja aatteli "noh tuo ei varmaan reenaa käsiä, et pitäs vaa t-paidan päällä" :D

En kyllä tiiä mite jengi reenaa pohkeita, ite saan ne jopa tulehuksiin jos pienen tauon jälkeen reenaan, todella pitkiä sarjoja. tälläistä olen tehnyt viimeksi.
Pohjekoneessa istuen, 15kg kiekko 30hiasta toistoo+30 nopeaa pumppia sitten 15kg nosto 20hiasta+20nopeeta ja vielä yks 15kg nosto, 10hiasta+10nopeeta toistoo. Sarjojen välissä ainoastaa 30sek taukoo jonka aikana venytän 15sek per pohje. Jos oikein sekopäisellä tuulella olisin tulisin tossa vielä pudotuksella takas alkuun samalla periaatteella.
Itse treenaan 3x viikkoon jos palautuvat ja saan ne välillä niin vitun kipeeks että kävely on semmoista lönkkäämistä. Välillä isolla painolla lyhyempää, välillä pitkää pumppailua, välillä rajuja erikoistekniikoita, välillä kunnon venytyksillä jne. Aina kuitenkin pyrin maksimaaliseen supistukseen.
Silti eivät kasva.

Rinta taas on semmoinen että melkein pelkillä etunojapunnerruksilla saa kasvamaan

Itellä alkoi pohkeet kasvamaan kun lopetin niiden pakonomaisen treenaamisen salilla.
Keskityin niiden hermotukseen, että saa jännitettyä pohkeen oikein ilman mitään kuormaa.
Nyt saa pumpin vaikka tässä tietokoneella jännitellessä, ennen meni ihan jänteille koko touhu.

Ja eipä tullut ennen itsekään shortseja pidettyä kun pohkeet oli ihan pelkät puikot ja muuten kuitenkin iso kaveri.
Toki nyt keski-ikäisenä ukkona ei enää mitään väliä mitä tässä tekee, itsetunto on kohdillaan, ei enää todellakaan jaksa miettiä mitä muut ajattelee.

Osaako kukaan ajatella asiaa eri tavalla? Mitä mä tarkoitan sillä, etten halua shortseja käyttää on se, ettei ole mukava olotila niissä itsensä kanssa pohkeiden takia. Sama homma kun musta tuntuu hölmöltä pitkissä kalsareissa vaikka ei niitä kukaan nää. En tunne oloani kotoisaksi esim suorat housut päällä. Ne jotenkin laskeutuu ärsyttävän tuntuisesti. Samoin en pidä lyhytvartisista sukista, tuntuu että nilkat on paljaana. Eli ei tässä ole kyse siitä mitä muut ajattelee, vaan siitä miten itse koen asian mulle mielekkääksi.

Osaako kukaan ajatella asiaa eri tavalla? Mitä mä tarkoitan sillä, etten halua shortseja käyttää on se, ettei ole mukava olotila niissä itsensä kanssa pohkeiden takia. Sama homma kun musta tuntuu hölmöltä pitkissä kalsareissa vaikka ei niitä kukaan nää. En tunne oloani kotoisaksi esim suorat housut päällä. Ne jotenkin laskeutuu ärsyttävän tuntuisesti. Samoin en pidä lyhytvartisista sukista, tuntuu että nilkat on paljaana. Eli ei tässä ole kyse siitä mitä muut ajattelee, vaan siitä miten itse koen asian mulle mielekkääksi.

No juurikin tämä on se tunne mikä on ollut itselläkin. Tiedän että ketään ei kiinnosta mutta itsellä joku klikki päässä ettei ole mukava olla.

Ne kellä ei pohkeet kasva ei oo koskaan kävelly. Ja meinaan kävelyä erilaisissa maastoissa kuten mm. metsä, rakka treenaamisen lisäksi. Mitä enemmän ja vaativampia maastoja ja mitä enemmän elopainoa tai raskaampia rinkkoja on kantanu niin sitä kehittyneemmät pohkeet ja sitä paremmin ottavat myös saliliikkeistä lihaskasvua vastaan. Päivittäinen tunteja kestävä pomppiminen on tehokkain pohkeiden kasvatus metodi. Jollaki voi kasvaa vaikkei käveliskään tai pomppiskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom