PTVGYM Jooel Vatanen

Mä teen jonkun 100k, mitä kostuit tästä?
En tuosta kostunut. Oli paljon mielenkiintoisempaa kun vatanen selitti tarkalleen mistä se raha tulee ja paljon maksaa salin ylläpito, laitteet, yms.
Jos vaikka sä avaisit vähän enemmän tuota kun nyt pääsit alkuun. Mitä maksaa servut vuodessa ja kaikki muu mitä tää pakkotoisto sisältää. Sekin vois olla mielenkiintoista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai jaa? Aivan aivan! :LOL: Eli jos ihminen ei kerro avoimesti kaikkia asioita elämästään, mukaanlukien henkilökohtaiset asiat, hän on epärehellinen? Tätähän vois soveltaa myös kaikkiin anonyymeinä kirjoitteleviin ihmisiin. Sillä jokainen tällöin näistä on epärehellinen, kun eivät kerro keitä ovat, koko nimi, osoitetiedot, puhelinnumero sekä muita henkilökohtaisia asioita! Kun ei kerro, ei ole rehellinen!!
Niin no, luuletko että Rich Piana olisi Rich Piana, jos selittelisi 60 kilon massan kasvatusta videollaan kuten Vatanen?
"Tässä kohtaa kehittyin, koska aloin syömään oikein" JEP JEP.

Aivan varmasti! Rich oli mies joka puhui suoraan asioista miten ne olivat, eikä johdattanut ketään harhaan. Se on rehellisyyttä mielestäni. Se teki Richistä Richin. Aivan naurettavaa verrata häntä Vataseen. Suorastaan loukkaavaa vainajaa kohtaan. Tulee oikein kuvottava olo. Ainoastaan tatuoinnit ja kiinnostus nopeita autoja sekä bodausta kohtaan yhdistää näitä kahta herraa.

Rauha Richin muistolle!

En tuosta kostunut. Oli paljon mielenkiintoisempaa kun vatanen selitti tarkalleen mistä se raha tulee ja paljon maksaa salin ylläpito, laitteet, yms.
Jos vaikka sä avaisit vähän enemmän tuota kun nyt pääsit alkuun. Mitä maksaa servut vuodessa ja kaikki muu mitä tää pakkotoisto sisältää. Sekin vois olla mielenkiintoista.
No Pakkotoiston pyörittämisessä ei ole laisinkaan samalla tasolla juoksevat kulut, koska tämä on nettipohjainen bisnes, niin niiden luettelo on helvetin lyhyt. Netit ja puhelimet nyt on kaikilla, eikä ne sen enempää mullakaan maksa. Palvelimet on noin 20 euroa päivässä.

Varmasti hyvin moni samaa mieltä kanssasi tuosta. Mut onhan siinä hyvätkin puolensa läpinäkyvyydessä.
Ehkä se muissa maissa toimisi, mutta Suomi on tunnetusti kateuden tyyssija ja yleensä täällä peitellään tuloja viimeiseen saakka. Ja syy on aika selvä, siitä ei seuraa mitään hyvää, vaan massiivista vihaa.

Ehkä se muissa maissa toimisi, mutta Suomi on tunnetusti kateuden tyyssija ja yleensä täällä peitellään tuloja viimeiseen saakka. Ja syy on aika selvä, siitä ei seuraa mitään hyvää, vaan massiivista vihaa.

Oishan se kiva jos tieto siitä että naapuri tienaa enemmän laittaisi yrittämään kovempaa. Mut varmaan moni miettii että mitä tuokin tehnyt sen ansaitakseen. Kai se on vähän suomalaisten dna:ssa

Oishan se kiva jos tieto siitä että naapuri tienaa enemmän laittaisi yrittämään kovempaa.
Ei kai se nyt noin mene, että jos saa tietää naapurin tienaavan tonnin kuussa, niin ei ite yritä kovempaa. Mitä se oma tekeminen liittyy siihen mitä toinen tekee? Ei mun mielestä mitenkään.

Ei kai se nyt noin mene, että jos saa tietää naapurin tienaavan tonnin kuussa, niin ei ite yritä kovempaa. Mitä se oma tekeminen liittyy siihen mitä toinen tekee? Ei mun mielestä mitenkään.

Tarkoitin et jos huomaa naapurin tienaavan vaikka kymppitonnin kuussa, ja itse vähemmän, niin yrittäis kovempaa jotta itsekin tienaisi sen kymppitonnin kuussa sen sijaan että puhkois naapurin renkaita siitä syystä että parempituloinen.

Tarkoitin et jos huomaa naapurin tienaavan vaikka kymppitonnin kuussa, ja itse vähemmän, niin yrittäis kovempaa jotta itsekin tienaisi sen kymppitonnin kuussa sen sijaan että puhkois naapurin renkaita siitä syystä että parempituloinen.
Toki siis tervettä kateutta tämä maa kaipaisi pahansuopaisen kateuden sijaan. Jos kykenee joko ignooraamaan muiden menestymisen tai inspiroitumaan siitä, niin se on aina parempi kuin velloa kateudessa ja toivoa pahaa toiselle. Valitettavasti suomalainen toivoo pahaa toiselle aina jos se pärjää paremmin noin yleisesti.

Toki siis tervettä kateutta tämä maa kaipaisi pahansuopaisen kateuden sijaan. Jos kykenee joko ignooraamaan muiden menestymisen tai inspiroitumaan siitä, niin se on aina parempi kuin velloa kateudessa ja toivoa pahaa toiselle. Valitettavasti suomalainen toivoo pahaa toiselle aina jos se pärjää paremmin noin yleisesti.

Yhtä asiaa mitä miettinyt että urheilijoille harvoin ollaan kateellisia hyvistä tuloista, tyyliin änäripelaajille tai formulakuskeille. Mut jos joku yrittäjä tienaa saman verran tai yritysjohtaja niin kateellisuus nostaa paljon helpommin päätään. Omituista mielestäni

Mietin vaan et kuka nuo tuollaiset tuntee /missä ne on? Tunnetko sinä monta?
No katoppa vaikka netin anonyymejä palstoja, kaikki jotka edes vähän menestyy, saa valtavaa vihaa osakseen. Se viha on ylitsevuotavaa eikä missään suhteessa mihinkään.

Mun mielestä Vatanen on puhunut vieläkin suuremmasta tabuusta kuin lääkkeet ja hyvin avoimesti vielä, ja se kantaa nimeä RAHA.
Ei paljon ole kukaan muu bodyskenen tunnettu julkkis tehny videota omista tuloista. Lukishan sitä mielellään vaikka että kuin paljon @Bisley tekee tuloja blogilla suun muulla toiminnalla internetissä :)

Edit. näköjään joku toinenkin ajatteli näin.

Matias Niemi on myös käynyt läpi tulopuoltaan Tyhjästä yrittäjäksi -sarjassa.
Ja ellen muista väärin, hänellä on aikomuksena tehdä 2 vuoden yhteenveto firman tilanteesta seuraavalle jaksolle.
Minusta Matias on paljon avannut noita asioita alusta lähtien - niinkuin myös Vatanen! (y)

Okei, ei niitä sitten Suomessa ole eikä tämä kansa ole laisinkaan kateellinen.
En tarkoittanut mitään pahaa. Mietin vain et tunteeko kukaan noita tuollaisia ihmisiä montaa ihan henkilökohtaisesti? Täysin vilpitön miete. Siis sinä tai joku muu?

No katoppa vaikka netin anonyymejä palstoja, kaikki jotka edes vähän menestyy, saa valtavaa vihaa osakseen. Se viha on ylitsevuotavaa eikä missään suhteessa mihinkään.

Eikä tarvi vaihtaa edes palstaa vaan etsit vain täältä Miken ylitsevuotavan vihan viestit KP:ta kohtaan. Vai oliko niissä sittenkin kyse jostain muusta, eikä KP:n menestyksestä? Oliko ne mielestäsi KP:lle ansaittuja vai ihan hatusta heitettyä, kunhan vain halusit vihata jotain? Jos vastauksesi ovat, ei johtunut KP:n menestyksestä ja et halunnut vain vihata jotain, kirjoitukset olivat mielestäsi ansaittuja, niin siinähän sinulla on hyvä esimerkki alkaa miettiä asioita toiseltakin kantilta.

En tarkoittanut mitään pahaa. Mietin vain et tunteeko kukaan noita tuollaisia ihmisiä montaa ihan henkilökohtaisesti? Täysin vilpitön miete. Siis sinä tai joku muu?
Olen käynyt kouluja enemmän kuin työkaverini. Tämän vuoksi olen hakenut firmassa avoimia työpaikkoja edetäkseni urallani. Vielä ei ole tärpännyt, mutta yllättävän moni työkavereistani on ollut tästä jollain sairaalla tavalla tyytyväisiä ja olen saanut "vittuilua" asiasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom