- Ikä
- 38
Ihan Mika vaan...Lopettakaa nyt hyvä jumala tämän trollin ruokkiminen. Eilen Piana ja nyt Priest...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan Mika vaan...Lopettakaa nyt hyvä jumala tämän trollin ruokkiminen. Eilen Piana ja nyt Priest...
Mistä tiedät ettei lääkkeistä puhumalla voita mitään? Kyllä Rich Piana voitti. Ja Suomesta esim. Marko Savolainen. Tuskin kovin negatiivisesti vaikuttanut Markon bisneksiin lääkeaineiden käytöstä puhuminen.
Kyllä kovasti mielin takas lisäravinnebisnekseen. Myös oman nettivalmennuksen Academy:n saaminen itselle ja sen kehittäminen on suunnitelmissa.
Omissa treeneissä tavoitteet tulee nyt keskittymään jonkin verran puntin lisäksi kamppailuhommiin.
Ja kun nuo kaksi ensimmäistä asiaa toteutuisi, niin olisi hienoa, kun saisi maksettua velat niin ihmisille kuin valtiolle ja jonkinnäköinen hyvänteväisyys olisi lähellä sydäntä.
Siinäpä jotain ajatuksia
No nyt oli kyllä niin idiootitmainen kommentti, että tähän en edes lähde vastaamaan. Suosittelisin käymään peruskoulun luokat 1-6 uudestaan mikäli et ymmärrä.Mitäs se Piana voitti, bodybagin?
Tässä viestissä Savolainen toivoo että sais velat maksettua,vois kysästä että mitä hän voitti?Munuaisen?
Eiköhän se sitten riittänyt Tiilikaista tällä forumilla.
Huoh ja mun päähän ei taas mahdu sen miten, joku voi oikeasti luulla, että oltais sama henkilö. :D Lukekaa vähän kaverin kirjotuksia ja miettikää uusiksi kuka itsestään/muista tuohon tapaan kirjoittelisi. Kyseessä on aika onnistunut trolli minun mielestäni, koska niin monet on näihin kaverin kirjoituksiin tarttunut. Kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni jos on jotain sanottavaa. ✌Nyt se joutuu tekee uuden nickin tai tulemaan muscle toadina tänne.
Huoh ja mun päähän ei taas mahdu sen miten, joku voi oikeasti luulla, että oltais sama henkilö. :D Lukekaa vähän kaverin kirjotuksia ja miettikää uusiksi kuka itsestään/muista tuohon tapaan kirjoittelisi. Kyseessä on aika onnistunut trolli minun mielestäni, koska niin monet on näihin kaverin kirjoituksiin tarttunut. Kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni jos on jotain sanottavaa. ✌
Huoh ja mun päähän ei taas mahdu sen miten, joku voi oikeasti luulla, että oltais sama henkilö. :D Lukekaa vähän kaverin kirjotuksia ja miettikää uusiksi kuka itsestään/muista tuohon tapaan kirjoittelisi. Kyseessä on aika onnistunut trolli minun mielestäni, koska niin monet on näihin kaverin kirjoituksiin tarttunut. Kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni jos on jotain sanottavaa. ✌
Saisko tldr:ää tähän? Mennyt kokonaan ohi.Mitä tulee tuohon Timon keissiin, niin Timo ei todellakaan ole oikea henkilö Fazerin mainokseen.
Saisko tldr:ää tähän? Mennyt kokonaan ohi.
Se mainos oli jo levityksessä kun ylildautalta vihaajat sitten mailasi sinne jonkun vanhan snäpin. Ne mielenhäiriöiset stalkkaa kaiken ja säästää vuosiakin vanhoja snäppejä ties miksikä runkkumateriaaliksi. Sitä mielenvikaista vitutti niin paljon Timo ja se mainos, että se uhkasi laittaa iltalehteen sitten jutun. Miettikää miten patologisia hulluja ne ovat. Elämä koostuu vain tosta muiden kyttäämisestä.Timo piti päästä fazerin mainokseen ( voi olla jopa että se julkaistiin) ja joku oli pistänyt viestiä fazerille että timo oli dopingista puhunut jossain videossa ja ne poistivat mainoksen. Sanokaa jos olen väärässä
Luulisi idiootinkin tajuavan että tuo Tiilikaisen "buffaaminen" oli lähinnä huonosti naamioitua vittuilua suoraan muscle toadille. Sellainen tavallinen suomalainen vastarannan kiiski, jonka täytyy etsiä virheitä kaikesta mitä muut tekevät.Oisko se suurin epäilys peräsin siitä että tais Tillikaine alottaa kommentointinsa buffaamalla sun videoita nyt ku niitä uusiksi alakoit tekee
Yritinkin turhaan googlailla muttei löytynyt mitään muuta kuin jotain yliksen "huutista suomen bodyscenelle öyh vöyh moimike" -lankoja niin en jaksanut paria viestiä pidempään lukea.Timo piti päästä fazerin mainokseen ( voi olla jopa että se julkaistiin) ja joku oli pistänyt viestiä fazerille että timo oli dopingista puhunut jossain videossa ja ne poistivat mainoksen. Sanokaa jos olen väärässä
Luulisi idiootinkin tajuavan että tuo Tiilikaisen "buffaaminen" oli lähinnä huonosti naamioitua vittuilua suoraan muscle toadille. Sellainen tavallinen suomalainen vastarannan kiiski, jonka täytyy etsiä virheitä kaikesta mitä muut tekevät.
Jos en väärin muista nii kyllähän Vatanen aikas "rehellinen" oli aikoinaan
Ja muutenkin on ollut kovin hauska jakso. Kataja osaa hommansa.PT Vatanen mainittu Napakympissä Neiti A:n toimesta mitä myönteisimmässä valossa, kova.