PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus taisin mainita että Vataselle sopisi parta hyvin ja en kyllä tainnut yhtään väärässä olla!
Älä vaan mene leikkaamaan pois, sopii helvetin hyvin noihin viikinkimäisiin kasvonpiirteisiin (y)

Vatanen perkele. Pitkään olen himmaillut kuvien ottamista ja tää sun proggis kyllä puskee rajan yli ja taas alkaa himottaan oma idea. Kaippa se sitten tänä vuonna on napattava syksymmällä kun ei ole sitten kesällä mitään infektiovaaraa korkeammasta lämpötilasta.

Vatsku alkaa aidosti olemaan Suomen virallinen Rich Pianan kaksoisolento. On lihakset, on huikee asenne, on verbaalista lahjakkuutta sekä filmaattisuutta ja on tietysti upeet tatuoinnit!
Rehellisyys, joka teki Rich Pianasta Rich Pianan vaan puuttuu... Tatuointeja rupeaa kyllä olemaan aika lailla saman verran. Lihaakin Vatanen varmaan kaipaisi vähän lisää... Aika laihat kädet Richiin verrattuna :D

Rehellisyys, joka teki Rich Pianasta Rich Pianan vaan puuttuu... Tatuointeja rupeaa kyllä olemaan aika lailla saman verran. Lihaakin Vatanen varmaan kaipaisi vähän lisää... Aika laihat kädet Richiin verrattuna :D
Vataselta puuttuu rehellisyys? Mistä sä oikein puhut?

Tietenkin siitä että Vatanen on epärehellinen kun ei avoimesti kerro kiellettyjen aineiden käytöstä. :LOL:
Ai jaa? Aivan aivan! :LOL: Eli jos ihminen ei kerro avoimesti kaikkia asioita elämästään, mukaanlukien henkilökohtaiset asiat, hän on epärehellinen? Tätähän vois soveltaa myös kaikkiin anonyymeinä kirjoitteleviin ihmisiin. Sillä jokainen tällöin näistä on epärehellinen, kun eivät kerro keitä ovat, koko nimi, osoitetiedot, puhelinnumero sekä muita henkilökohtaisia asioita! Kun ei kerro, ei ole rehellinen!!

Vatanen on kyl puhunu rehellisesti vielä salaisemmasta asiasta meille suomalaisille. Eli rahasta. Vielä ku avais sen pyhimmän salaisuuksien lippaan, ja kertois, et ketä äänesti/aikoo äänestää.

Mun mielestä Vatanen on puhunut vieläkin suuremmasta tabuusta kuin lääkkeet ja hyvin avoimesti vielä, ja se kantaa nimeä RAHA.
Ei paljon ole kukaan muu bodyskenen tunnettu julkkis tehny videota omista tuloista. Lukishan sitä mielellään vaikka että kuin paljon @Bisley tekee tuloja blogilla suun muulla toiminnalla internetissä :)

Edit. näköjään joku toinenkin ajatteli näin.

Mun mielestä Vatanen on puhunut vieläkin suuremmasta tabuusta kuin lääkkeet ja hyvin avoimesti vielä, ja se kantaa nimeä RAHA.
Ei paljon ole kukaan muu bodyskenen tunnettu julkkis tehny videota omista tuloista. Lukishan sitä mielellään vaikka että kuin paljon @Bisley tekee tuloja blogilla suun muulla toiminnalla internetissä :)

Edit. näköjään joku toinenkin ajatteli näin.
Mä teen jonkun 100k, mitä kostuit tästä?

Suomi on harvoja maita ymmärtääkseni missä verotiedot julkisia... En tiedä onko tämä hyvä juttu, mutta saavatpa iltapäivälehdet muutamaksi päiväksi kirjoitettavaa kerran vuodessa. Ja onhan siinä se hyvä puoli että voi sitten verrata tulojaan työkavereihin tai saman alan ihmisiin. Tietää ainakin sit suunnilleen missä mennän.

Suomi on harvoja maita ymmärtääkseni missä verotiedot julkisia... En tiedä onko tämä hyvä juttu, mutta saavatpa iltapäivälehdet muutamaksi päiväksi kirjoitettavaa kerran vuodessa. Ja onhan siinä se hyvä puoli että voi sitten verrata tulojaan työkavereihin tai saman alan ihmisiin. Tietää ainakin sit suunnilleen missä mennän.
Mun mielestä koko idea on niin sairas, varsinkin Suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom