PTVGYM Jooel Vatanen

Kateus-, viha- ja negaamiskeskustelu on Pakkiksen kestotavaraa. Sitä ihmettelen, että Mike nostaa nämä asiat usein esille yäyä palstaa ja laajemminkin yhteiskuntaamme vaivaavina ongelmina, mutta itsekin kirjoittaa hyvin kärkkäitä, runsaasti emättimen hellittelynimeä sisältäviä kommentteja muista ihmisistä. Esim. tänään uskovaisista ja kansanedustajista (mm. jälkimmäisiä horoiksi ja runkkareiksi). Onko siis valikoiva vihaaminen ja negaaminen ok? Sillä sellaisiksi nuokin kommentit voidaan tulkita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä teen jonkun 100k, mitä kostuit tästä?

Ennen veroja vai verojen jälkeen?

Tätähän vois soveltaa myös kaikkiin anonyymeinä kirjoitteleviin ihmisiin. Sillä jokainen tällöin näistä on epärehellinen, kun eivät kerro keitä ovat, koko nimi, osoitetiedot, puhelinnumero sekä muita henkilökohtaisia asioita! Kun ei kerro, ei ole rehellinen!!

Tää on nyt kuitenkin mun mielestä vähän ontuva vertaus. Rich oli kuuluista, kuten Jarno sanoi, sen rehellisyyden takia. En oikein ymmärrä vertaustasi miten se tekee tällaisesta tylsästä toimistotyöläisesta epärehellisen, kun en kerro tietojani nettiin? Mua ei myöskään verrata Pianaankaan millään asteikolla.

En usko nettiin, uskon mitä näen ja kuulen. Mutta tunteeko sellaista perus mulkkua kukaan? Se kiinnostaa

Ei se kateus naaman edessä esiinny samalla tavalla kuin anonyymina. Sua vaan yritetään nussia perseeseen joka saatanan käänteessä.
Ihan elävästä elämästä, kaveri tulee viiskymppinen kourassa baaritiskille ja pyytää tarjoomaan drinkin. Ramppaa perässä koko ajan ja vinkuu juomista. Viimeisimpänä laitoin kuvan useammasta pullosta viskiä ja kysyin, että tietäskö ketään, joka ostas, ku itsellä ei mene. Olisin myyny aika edulliseen hintaan vrt. alkon hinnat. Viikon päästä tulee viesti, että onko mulla viinaa. Olis kuulemma tullu mun luo juomaan.

Muutoin olen sitä mieltä, että kateus ei ole pelkästään suomalainen ilmiö, se on ihan globaali. Tähän on olemassa mielenkiintoinen pelikin. Saat tietyn summan rahaa, josta joudut antamaan osan tuntemattomalle henkilölle. Tämän tuntemattoman henkilön pitää hyväksyä tarjouksesi, muuten kumpikaan ei saa mitään. Juuri kukaan ei tarjoa yli 30% tuntemattomalle henkilölle. Ja taas toisaalta, kun tarjottu summa on alle 20% alkuperäisestä summasta, ihmiset kieltäytyvät ottamasta rahaa vastaan. Ihmiset siis kieltäytyy ottamasta sataa euroa vastaan, jos joku tuntematon saisi 900 euroa. Tätä peliä on testattu ympäri maapalloa eri kulttuureissa ja ympäristöissä, jopa alkuperäiskansojen keskuudessa ja tulokset ovat hämmästyttävän yhteneväisiä joka puolella ja joka kulttuurissa.

Eikä tarvi vaihtaa edes palstaa vaan etsit vain täältä Miken ylitsevuotavan vihan viestit KP:ta kohtaan. Vai oliko niissä sittenkin kyse jostain muusta, eikä KP:n menestyksestä? Oliko ne mielestäsi KP:lle ansaittuja vai ihan hatusta heitettyä, kunhan vain halusit vihata jotain? Jos vastauksesi ovat, ei johtunut KP:n menestyksestä ja et halunnut vain vihata jotain, kirjoitukset olivat mielestäsi ansaittuja, niin siinähän sinulla on hyvä esimerkki alkaa miettiä asioita toiseltakin kantilta.
Et varmaan ole lukenut miten se kohteli Pakkotoistoa ja mua? Eiköhän se Pakkotoiston menestys ollut se ongelma KP:lle.

Kateus-, viha- ja negaamiskeskustelu on Pakkiksen kestotavaraa. Sitä ihmettelen, että Mike nostaa nämä asiat usein esille yäyä palstaa ja laajemminkin yhteiskuntaamme vaivaavina ongelmina, mutta itsekin kirjoittaa hyvin kärkkäitä, runsaasti emättimen hellittelynimeä sisältäviä kommentteja muista ihmisistä. Esim. tänään uskovaisista ja kansanedustajista (mm. jälkimmäisiä horoiksi ja runkkareiksi). Onko siis valikoiva vihaaminen ja negaaminen ok? Sillä sellaisiksi nuokin kommentit voidaan tulkita.
Ero on siinä, että en hyökkää henkilöitä kohtaan, vaan yleisesti. Mutta joo, antakaa palaa taas kaikki, tiedän mitä tästä seuraa.

Mike lienee ollut persona non grata aika pitkään noissa Ouraman kisoissa. Vaikka tarjolla on ollut näkyvyyttä, on tarjotut mahdollisuudet olleet kai hieman vähäisemmät??

En itsekään jaa noita Miken oikeistolaisia mielipiteitä, mutta kuka muu on tehnyt samalla tavalla työtä BB-kulttuurin eteen? Peterin kanssa liki 200 jaksoa vlogeja, ja sen jälkeenkin vaikka mitä... Ainakin itse arvostan sitä, mitä on ollut ILMAISEKSI tarjolla harrastajille.....

Mulle on ihan sama kuinka paljon paremmalla autolla Mike ajaa, kuin minä. Koskaan en ole määrittänyt itseäni varakkuuteni mukaan, mutta olishan tuo A3 ihan mehukas peli ☺.......

Mä oon kyllä vähän kateellinen Mikelle, pakko myöntää. Tai ehkä kateus on hieman huono termi, kun en tunne henkilökohtaisesti, vaan olen pelkästään omien mielikuvieni varassa. En ole "kateellinen" vuosituloista tai maallisesta mammonasta vaan vapaa-ajasta. Kukapahan ei haluaisi elää elämänsä ilman välittömiä velvollisuuksia ja aikaisia aamuherätyksiä. Kun sun koko elämä menee täysin sun omien ehtojen ja mieltymysten mukaan, niin mikäs siinä on ollessa?

Se stressi mikä Mikellä joskus ehkä saattaa olla, on täysin hänen itsensä luomaa. Kyllähän kaikki toivoisi olevansa samassa tilanteessa, ja ymmärrän että Miken elämäntyyli menee joillekin tunteisiin, kun ei itse pysty samaan. Mutta se että ruvetaan tämän varjolla sabotoimaan toisen elinkeinoa ja vittuilemaan mitä erikoisimmin keinoin, ei mene meikäläisellä jakeluun.

Mutta joo, oon mäkin vähän "kateellinen"

Rehellisyys, joka teki Rich Pianasta Rich Pianan vaan puuttuu... Tatuointeja rupeaa kyllä olemaan aika lailla saman verran. Lihaakin Vatanen varmaan kaipaisi vähän lisää... Aika laihat kädet Richiin verrattuna :D

Sinä se kyllä sälli oot saatana! Syytät miestä epärehelliseksi, mutta et perustele väitettä lainkaan.

Joku tais jostain lääkkeistä huudella tossa välissä, mutta mikäli tämä syytös nyt niistä puhumatta jättämistä koskee niin mitä Vittua?

Ensinnäkään Kenelläkään ei ole mitään pakottavaa tarvetta avata yksityiselämäänsä kuuluvia asiota sinulle tai minulle oli niitä sitten kierrossa tai ei.
Se, että ko henkilö ei näihin lääkehommiin ota mitään kantaa on täysin hänen omapäätös käytti tai ei eikä tee hänestä sen epärehellisempää kuin kenestäkään muustakaan.

Sinä se kyllä sälli oot saatana! Syytät miestä epärehelliseksi, mutta et perustele väitettä lainkaan.

Joku tais jostain lääkkeistä huudella tossa välissä, mutta mikäli tämä syytös nyt niistä puhumatta jättämistä koskee niin mitä Vittua?

Ensinnäkään Kenelläkään ei ole mitään pakottavaa tarvetta avata yksityiselämäänsä kuuluvia asiota sinulle tai minulle oli niitä sitten kierrossa tai ei.
Se, että ko henkilö ei näihin lääkehommiin ota mitään kantaa on täysin hänen omapäätös käytti tai ei eikä tee hänestä sen epärehellisempää kuin kenestäkään muustakaan.
Se on tää (Toad)Tiilikainen ihan spede. Ja kuten jossain toisessakin ketjussa totesin, pysyisi siellä omassa ketjussaan sekoilemassa. Mutta tietysti jokaisella vapaus kirjoitella mielipiteitään. Olivatpa ne sitten peräreiän kaltaisiakin osalla

Vatsku alkaa aidosti olemaan Suomen virallinen Rich Pianan kaksoisolento. On lihakset, on huikee asenne, on verbaalista lahjakkuutta sekä filmaattisuutta ja on tietysti upeet tatuoinnit!
Ei ole, eikä tule olemaan, eikä pidä ollakkaan kenenkään kopio koska se ei toimi ikinä. välillä näyttää et mikä wannabe meininkii on päällä mut en ala negaamaan vaan toivon että vatanen pysyy vatasena sillä se nousi "suosioon" ja sillä se pärjää ,mut jos nousee hattuun niin suosio lähtee yhtä nopee kun tulikin. Liian monella jalat irronnu maasta pienen menestyksen myötä ja siitä se lasku alkaa mut kaikkea hyvää kyseiselle herralle ja edelleen seuraan tekemisiäsi ihan hyvällä fiiliksellä ja toivon et myös jatkossa :)

Jos miestä verrataan Rich Pianaan, niin siinä kohtaa on mielestäni ihan perusteltua puhua siitä, että toinen puhuu lääkkeistä avoimesti (ja on tullut tunnetuksi siitä) ja toinen antaa ymmärtää, että ruokavalioon ja treeniin panostamalla ollaan saatu 60 kilon kehitys aikaiseksi. Valehtelua tai kertomatta jättämistä, voit itse päättää, mutta Rich Piana ei olisi ikinä moista tehnyt.

Se on tää (Toad)Tiilikainen ihan spede. Ja kuten jossain toisessakin ketjussa totesin, pysyisi siellä omassa ketjussaan sekoilemassa. Mutta tietysti jokaisella vapaus kirjoitella mielipiteitään. Olivatpa ne sitten peräreiän kaltaisiakin osalla

Sehän sitä keskustelua synnyttää et joku on rohkeasti eri mieltä. En voi sanoa olevani Tiilikaisen kanssa samaa mieltä ihan joka asiasta mutta ainakin on herralla omia ajatuksia.

Jos miestä verrataan Rich Pianaan, niin siinä kohtaa on mielestäni ihan perusteltua puhua siitä, että toinen puhuu lääkkeistä avoimesti (ja on tullut tunnetuksi siitä) ja toinen antaa ymmärtää, että ruokavalioon ja treeniin panostamalla ollaan saatu 60 kilon kehitys aikaiseksi. Valehtelua tai kertomatta jättämistä, voit itse päättää, mutta Rich Piana ei olisi ikinä moista tehnyt.
Eihän se ole ottanut kantaa siihen ollenkaan. Ei se voita mitään puhumalla siitä. Kuka tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu, kaikki eivät halua tehdä yhteistyötä sellaisen kanssa joka on myöntänyt käyttävänsä aineita. Miten kävi Timolle fazerin kanssa?
Myönnän että aihe kiinnosta minuakin mutta kannattaa miettiä mitä puhuu.

Eihän se ole ottanut kantaa siihen ollenkaan. Ei se voita mitään puhumalla siitä. Kuka tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu, kaikki eivät halua tehdä yhteistyötä sellaisen kanssa joka on myöntänyt käyttävänsä aineita. Miten kävi Timolle fazerin kanssa?
Niin. On rehellisiä ja sitten niitä, jotka on laskelmoidusti rehellisiä silloin kun siitä itse hyötyy, tai ei ainakaan aiheuta haittaa itselleen. Mun mielestä on paljon helpompi olla ensimmäistä, eipähän tarvii pitää kulisseja kasassa ja miettiä, että mitä tässä nyt uskaltaa mistäkin aiheesta sanoa. Tosin mm. sen takia oonkin varmaan kylähullu metsuri, enkä menestyvä bisnesmies. Kukin tavallaan toki.

Mistä tiedät ettei lääkkeistä puhumalla voita mitään? Kyllä Rich Piana voitti. Ja Suomesta esim. Marko Savolainen. Tuskin kovin negatiivisesti vaikuttanut Markon bisneksiin lääkeaineiden käytöstä puhuminen. Ainakin itseni kohdalla ostaisin jopa mielummin sellaisen henkilön tuotteita joka puhuu asioista kuin ne ovat kuin sellaisen henkilön tuotteita joka selvästi vetää, mutta ei myönnä.

Mitä tulee tuohon Timon keissiin, niin Timo ei todellakaan ole oikea henkilö Fazerin mainokseen. Testo-timo on hahmo, ei oikea henkilö ja tätä ei Fazerilla ymmärretty. Se piikitysvideo josta homma lähti liikkeelle oli tehty huumorilla ja testo-timo -hahmon roolissa. Lääkeaineiden käytöstä kun voi puhua myös asiallisesti, kuten Marko. Aina ei ole pakko kuvata sekoilu piikitysvideoita sosiaaliseen mediaan.

Ehkä hieman liian aggressiivisesti tässä olen hyökännyt Vatasen kimppuun. Meni vaan tunteisiin kun häntä verrattiin Pianaan. Oikeastihan Vatasen lääkkeiden käytöstä ei tiedä kuin mies itse. Voihan hän olla naturaalikin hyvillä geeneillä. Anteeksi kaikille ja etenkin Vataselle turhista syytöksistä.

Siinä vaiheessa ihminen on vasta vapaa ja menestynyt, kun voi sanoa asiat vapaasti ilman, että tarvitsee ajatella mitä muut ajattelevat. Laskelmoitu rehellisyys on enemmänkin oksettavaa. Ollaan ikäänkuin rehellisiä, mutta ei ollakaan, että saadaan lompakkoon täytettä. Mutta kukin tyylillään.

Mistä tiedät ettei lääkkeistä puhumalla voita mitään? Kyllä Rich Piana voitti. Ja Suomesta esim. Marko Savolainen. Tuskin kovin negatiivisesti vaikuttanut Markon bisneksiin lääkeaineiden käytöstä puhuminen. Ainakin itseni kohdalla ostaisin jopa mielummin sellaisen henkilön tuotteita joka puhuu asioista kuin ne ovat kuin sellaisen henkilön tuotteita joka selvästi vetää, mutta ei myönnä.

Mitä tulee tuohon Timon keissiin, niin Timo ei todellakaan ole oikea henkilö Fazerin mainokseen. Testo-timo on hahmo, ei oikea henkilö ja tätä ei Fazerilla ymmärretty. Se piikitysvideo josta homma lähti liikkeelle oli tehty huumorilla ja testo-timo -hahmon roolissa. Lääkeaineiden käytöstä kun voi puhua myös asiallisesti, kuten Marko. Aina ei ole pakko kuvata sekoilu piikitysvideoita sosiaaliseen mediaan.

Ehkä hieman liian aggressiivisesti tässä olen hyökännyt Vatasen kimppuun. Meni vaan tunteisiin kun häntä verrattiin Pianaan. Oikeastihan Vatasen lääkkeiden käytöstä ei tiedä kuin mies itse. Voihan hän olla naturaalikin hyvillä geeneillä. Anteeksi kaikille ja etenkin Vataselle turhista syytöksistä.
Piana joo sai näkyvyyttä lisää ja onnistui hyvin. Pitää myös muistaa että meille se on ihan sama käyttääkö joku vai ei mutta se voi olla haitallista jos meinaa tehdä esim niitä mainoksia tai vastaavaa. Itse en ottaisi sitä riskiä.

Jooel Vatanen alkaa olla Lee Priestin virallinen kaksoisolento!! Kroppa upeasti tatuoitu, pirun isot lihakset, rakastaa nopeita autoja, hemmetin sanavalmis mies ja tuottaa jatkuvalla syötöllä erittäin hauskaa ja nasevaa videomateriaalia!! Vatsku kulkee omaa tietään ja *askat välittää mitä rakit haukkuu tien reunassa. Nauraa myhäilee partaansa!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom