Siis tässä on varmaan kyse Patanen & Pakkis yhteistyökuviosta, että toista buustataan mahdollisimman paljon. Siinä ei ole mitään väärää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja niin minä taas mieleni pahoitin. Mä olen tullut siihen päätökseen, että isolla osalla suomalaisista on asiat jotenkin niin päin persettä, että sitten valitetaan jo aivan kaikesta. Jopa bodausforumilla bodarin kuvista. Ja kun on tatuointi, niin alkaa 10 sivun itkeminen siitä, ihan vitun sama, aina kamala poru kaikesta.
Ei, vaan Pakkotoisto on paikka, jossa kisaajan ketjusta saa kaiken infon kisaajan joka kanavasta mistä vain voidaan upottaa tänne. Vatasen ja mun yhteistyöhön tämä ei liity, vaan koskee kaikkia isompia nimiä skenessä. Me voidaan se sovinnolla tehdä niin, että linkitetään jatkossa vain saliin liittyvät jutut instasta tänne. + muut tärkeämmät infot.Bodausfoorumilla valitetaan kuntosalinpitäjän jokapäiväisistä täysin sisällöttömistä kuvista?
Kaikilla ei ole instagramia, joten ei sitä tule päivittäin selattuakaan. Eli linkatkaa vaan kuvat tänne jatkossakin, kiitos.
Jos joku kuva ei kiinnosta, sen ohi on aika äkkiä rullattu, eikä pahotu mieli yhtään :D
Hassu tuo Vatasen salilta otettujen IG-kuvien paikkatägäys – "Personal Trainer Vatanen". Salin kannalta saattaisi olla parempi, jos geotägissä lukisi PTV Gym.
Edit. Osassa kuvista sitten lukee PTV Gym.
Toi on mysteeri juttu.. Porvoon paikkatägäys toimi pari vuotta kunnes ehkä kuukausi sitten se paikka on poistettu, Helsingin tägäys toimi ehkä viikon jonka jälkeen IG ei enää tunnista.. Oisko jotain ylilaudan terrorisointia :D Mut joo, toi pitää fiksaa kuntoon!Hassu tuo Vatasen salilta otettujen IG-kuvien paikkatägäys – "Personal Trainer Vatanen". Salin kannalta saattaisi olla parempi, jos geotägissä lukisi PTV Gym.
Edit. Osassa kuvista sitten lukee PTV Gym.
Sun mielipide on jo selvä, joten tottakai viestejä poistetaan jos sä spämmäät sitä samaa mielipidettä. Se on jo tiedossa, voit vaihtaa ketjua.Kuten jo aiemmin Jorselle vastasin, selaimellakin voi noita mainoksia ja kuvia siitä mitä kukakin on milloinkin syönyt seurata. Ei tarvitse tänne pakottaa jokaista mainosta ja turhaa kuvaa. Jatkuvaa 0 tykkäystä, 0 kommenttia spämmiä, ilman mitään sisältöä tänne.
https://www.instagram.com/ptvatanen/
Alkuperäinen viestihän tietysti poistettiin, kuten täällä on tapana, jotta yleiseksi mielipiteeksi jäisi moderaattorin ajama mielipide. Kuten täällä on tapana.
Hankala selvittää FB ongelmia kun ei niillä taida perkule olla edes mitään info s.postia/puh mistä näitä voisi kysellä. Paikkatägit pitää ensin luoda fb josta ne siirtyy sitten ig. Ompa outo juttuEttei vain pitäisi maksaa jotain, että se tagi sitten toimisi?
Facebook omistaa instan.Hankala selvittää FB ongelmia kun ei niillä taida perkule olla edes mitään info s.postia/puh mistä näitä voisi kysellä. Paikkatägit pitää ensin luoda fb josta ne siirtyy sitten ig. Ompa outo juttu
Kuka perkele siellä jaksaa ulkona treenata ?Kiva katella Phuket pätkiä kun itse lähdössä muutaman viikon päästä samaan mestaan. Pitää käydä jollain ulkoilmasaleilla kun siellä kuulemma on sellaisia.
Kuka perkele siellä jaksaa ulkona treenata ?