PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja niin minä taas mieleni pahoitin. Mä olen tullut siihen päätökseen, että isolla osalla suomalaisista on asiat jotenkin niin päin persettä, että sitten valitetaan jo aivan kaikesta. Jopa bodausforumilla bodarin kuvista. Ja kun on tatuointi, niin alkaa 10 sivun itkeminen siitä, ihan vitun sama, aina kamala poru kaikesta.

Bodausfoorumilla valitetaan kuntosalinpitäjän jokapäiväisistä täysin sisällöttömistä kuvista?

Bodausfoorumilla valitetaan kuntosalinpitäjän jokapäiväisistä täysin sisällöttömistä kuvista?
Ei, vaan Pakkotoisto on paikka, jossa kisaajan ketjusta saa kaiken infon kisaajan joka kanavasta mistä vain voidaan upottaa tänne. Vatasen ja mun yhteistyöhön tämä ei liity, vaan koskee kaikkia isompia nimiä skenessä. Me voidaan se sovinnolla tehdä niin, että linkitetään jatkossa vain saliin liittyvät jutut instasta tänne. + muut tärkeämmät infot.

Mutta mä nyt veikkaan, ettei sekään kelpaa. Mutta niin me tehdään jatkossa.

Hämmentäviä purkauksia.

Minä olen kiinnostunut lähinnä Vatasen youtube-postauksista. Kulutan näitä ilmaisena viihteenä, koska en mm. asuinpaikan johdosta edes voisi ryhtyä PTV Gymin asiakkaaksi, enkä ole bodyvalmennustenkaan kohderyhmää. Käytännössä en siis ole Vataselle maksava asiakas, mistä hän hyötyisi mitenkään, enkä siksi koe että voisin erityisesti vaatia häneltä mitään.

Tämän ketjun seuraamisen olen käytännössä lopettanut, koska 90% postauksista on jotain satunnaisia instakuvia, joista en ole kiinnostunut. Youtube-tili taas on seurannassa, koska sitä kautta tulee ilmoitukset siitä sisällöstä, jota haluan seurata. En muutenkaan seuraa jokaista ketjua pakkiksella, joten en näe siitä myöskään minkäänlaista haittaa, jos tänne laitetaan kuvia vaikka joka tunti. Ketjua ei ole pakko seurata.

Jos minulta kysyttäisiin, niin ketjuun kannattaisi postata materiaalia sen mukaan, mikä strategia tuo eniten asiakkaita PTV Gymille. Sitä en osaa varmuudella sanoa mikä se on, mutta yleisesti ottaen kaikki näkyvyys on aina plussaa.

Kaikilla ei ole instagramia, joten ei sitä tule päivittäin selattuakaan. Eli linkatkaa vaan kuvat tänne jatkossakin, kiitos.
Jos joku kuva ei kiinnosta, sen ohi on aika äkkiä rullattu, eikä pahotu mieli yhtään :D

Sitten kannattaa varmaan ladata se insta, jos pitää niiden mainosten seuraamista niin tärkeänä. Täällä vaan itseään toistava sisältö ei generoi keskustelua tai aiheuta reaktioita. Ainoastaan vain, että ketju on aktiivinen, eiku ai hitto, nyt onkin taas kehityskuva eilisestä. Sinänsä vielä, kun kyse ei ole kisaajasta vaan ainoastaan näkyvyysspämmäyksestä, niin tuntuu hiukan rasittavalta.

Kuten jo aiemmin Jorselle vastasin, selaimellakin voi noita mainoksia ja kuvia siitä mitä kukakin on milloinkin syönyt seurata. Ei tarvitse tänne pakottaa jokaista mainosta ja turhaa kuvaa. Jatkuvaa 0 tykkäystä, 0 kommenttia spämmiä, ilman mitään sisältöä tänne.

https://www.instagram.com/ptvatanen/

Alkuperäinen viestihän tietysti poistettiin, kuten täällä on tapana, jotta yleiseksi mielipiteeksi jäisi moderaattorin ajama mielipide. Kuten täällä on tapana.

Hassu tuo Vatasen salilta otettujen IG-kuvien paikkatägäys – "Personal Trainer Vatanen". Salin kannalta saattaisi olla parempi, jos geotägissä lukisi PTV Gym.

Edit. Osassa kuvista sitten lukee PTV Gym. :woot:

Hassu tuo Vatasen salilta otettujen IG-kuvien paikkatägäys – "Personal Trainer Vatanen". Salin kannalta saattaisi olla parempi, jos geotägissä lukisi PTV Gym.

Aikaisemmin oli olemassa sekä Personal Trainer Vatanen että PtvGym paikkatägi. Jostain syystä jälkimmäinen on hiljattain poistettu - poistunut. Millä perusteella nuo paikkatägit sitten syntyykin, pitääkö ne itse jotenkin luoda vai millä perusteella instagram nuo sitten ottaa käyttöön ?
Molemmat em. tägit johtaa Puusepänkaarre 7 aka PtvGym Porvoo. Pitskun salille instagram ei esim tunnista paikkatägäystä, muuta kuin tyyliin Pitäjänmäki, Etelä-Suomen Lääni - Finland.
Ihanteellista olisi, jos ig molemmat tunnistaisi erikseen tyyliin PtvGym ( Porvoo ) ja PtvGym ( Pitäjänmäki ). Jos nyt jollain on faktatietoa miten moinen onnistuu, mielellään saa kertoa.

Toi on mysteeri juttu.. Porvoon paikkatägäys toimi pari vuotta kunnes ehkä kuukausi sitten se paikka on poistettu, Helsingin tägäys toimi ehkä viikon jonka jälkeen IG ei enää tunnista.. Oisko jotain ylilaudan terrorisointia :D Mut joo, toi pitää fiksaa kuntoon!

Kuten jo aiemmin Jorselle vastasin, selaimellakin voi noita mainoksia ja kuvia siitä mitä kukakin on milloinkin syönyt seurata. Ei tarvitse tänne pakottaa jokaista mainosta ja turhaa kuvaa. Jatkuvaa 0 tykkäystä, 0 kommenttia spämmiä, ilman mitään sisältöä tänne.

https://www.instagram.com/ptvatanen/

Alkuperäinen viestihän tietysti poistettiin, kuten täällä on tapana, jotta yleiseksi mielipiteeksi jäisi moderaattorin ajama mielipide. Kuten täällä on tapana.
Sun mielipide on jo selvä, joten tottakai viestejä poistetaan jos sä spämmäät sitä samaa mielipidettä. Se on jo tiedossa, voit vaihtaa ketjua.

Hankala selvittää FB ongelmia kun ei niillä taida perkule olla edes mitään info s.postia/puh mistä näitä voisi kysellä. Paikkatägit pitää ensin luoda fb josta ne siirtyy sitten ig. Ompa outo juttu
Facebook omistaa instan.

Kiva katella Phuket pätkiä kun itse lähdössä muutaman viikon päästä samaan mestaan. Pitää käydä jollain ulkoilmasaleilla kun siellä kuulemma on sellaisia.

Suositut

Back
Ylös Bottom