PTVGYM Jooel Vatanen

Kuulosti jotenkin tyhmältä kun Edu sanoi että tekniikat menee ihan uusiksi ja lähdetään aivan nollasta liikkeelle.
Juuri niin, miten 800 tuloksen tehnyt kaveri lähtee nollasta. Ei todellakaan lähde, vaan omaa pohjan mennä sinne 900 kiloon. Nollasta se olis jos koskaan ei olisi voimanostoa treenannut. Ikäänkuin noista aikaisemmista nostoista ei olisi etua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulosti jotenkin tyhmältä kun Edu sanoi että tekniikat menee ihan uusiksi ja lähdetään aivan nollasta liikkeelle.
Eipä siinä kyllä nollista lähtä liikkeelle, mutta kyllähän ne tekniikat menee aika uusiksi, koska penkki on stopilla ja kyykky tehdään siteiden kanssa kisoissa ja ne vaikuttaa varmasti siihen miten treenataan. Ja tuo ”lähdetään nollista liikkelle” lause tarkoitti varmaan sitä, että ei katsota niitä edellisiä tuloksia tällä tulevalla treenijaksolla, koska penkkiä tehdään stopilla ja kyykky harjoitellaan tekemään siteiden kanssa. Näin siis itse ajattelin teksin jonka Edu kirjoitti

Eikö Vatanen suht "kisatyylillä" teheny ne Project Poweri tulokset siellä bullfarmilla teheny? Näin hämärästi muistelisin

Vaikka olis otettu vähän vajaa kyykky ja snadisti nopeempi penkki, niin ei siinä ainakaan kyykyssä mitään pudotusta tule kun laitetaan rätit jalkaan, nousee vaan. Eniten osumaa ottaa penkki, koska merkki vie voimaa ihan vitusti jos sitä ei ole treenannut.

Muotoilisin itse että tekniikoita hiotaan, kuin että menee uusiksi kokonaan. Jos tekniikka menis uusiksi kokonaan niin sehän meinaisi että jalkojen sijasta käytettäisiin käsiä...
Eiköhän tuo 900 yt tule onnistumaan.

Mistään en mitään tiedä mutta jos tuo tuleva voimaproggis on vaan sen 3kk niin eikö viisainta olisi nuo olkavarsien pumppitreenit jättää tekemättä tai vaan kerran viikkoon? (n)
Tuskin 3 kuukaudessa kuihtuu ihan olemattomiin.

Mut mielenkiinnolla itse ainakin odotan ja seuraan innolla!

Vaikka olis otettu vähän vajaa kyykky ja snadisti nopeempi penkki, niin ei siinä ainakaan kyykyssä mitään pudotusta tule kun laitetaan rätit jalkaan, nousee vaan. Eniten osumaa ottaa penkki, koska merkki vie voimaa ihan vitusti jos sitä ei ole treenannut.
Itse kokeilin tuossa vähän aikaa sitten IPF hyväksyttyjä polvisiteitä, enkä saanut niistä minkään näköistä hyötyä. Ne vaatii jonkin verran harjoittelua että niistä saa mitään irti, ei se ihan vaan niin mene että siteet jalkaan ja 50 kiloa lisää tankoon.

Tosin nuo PRO-puolen rätit on ihan eri maata IPF-vehkeiden kanssa.

Itse kokeilin tuossa vähän aikaa sitten IPF hyväksyttyjä polvisiteitä, enkä saanut niistä minkään näköistä hyötyä. Ne vaatii jonkin verran harjoittelua että niistä saa mitään irti, ei se ihan vaan niin mene että siteet jalkaan ja 50 kiloa lisää tankoon.

Tosin nuo PRO-puolen rätit on ihan eri maata IPF-vehkeiden kanssa.
Tämäpä. Mie kyykkään räteillä vähemmän ku ilman, ihan vaan siitä syystä etten niitä osaa käyttää. Muuttaa kyykkytekniikkaa melko paljon. Löysänä ne on käytännössä yhtä hyödylliset ku polvilämppärit ja tiukkana vaikee päästä syvälle.

Reilu viikon päästä perässä sinne. Oma salivalinta vaan hieman "HCmpi". Tai no hieman rämäisempi, tosin kaikki laitteet ja painoja löytyy. Ilmastointia tosin ei

Vatasen Thaimaan matkaa voi seurailla snäpsätissä :: ptvatanen

Vähän pisti silmään tuo moottoripyöräily ilman paitaa tuolla thaimaan liikenteessä, se kun on mitä on eikä siellä välttämättä ole omista taidoista kiinni tapaturmat. Ja ennen kuin joku taas suuttuu, niin oli vain huomio mikä tuli videota katsoessa ja Vatanen sen verran kauan moottoripyöriä harrastanut niin tietänee riskit.

Vähän pisti silmään tuo moottoripyöräily ilman paitaa tuolla thaimaan liikenteessä, se kun on mitä on eikä siellä välttämättä ole omista taidoista kiinni tapaturmat. Ja ennen kuin joku taas suuttuu, niin oli vain huomio mikä tuli videota katsoessa ja Vatanen sen verran kauan moottoripyöriä harrastanut niin tietänee riskit.
Voihan se olla että otti paidan pois vain kuvaa varten? Toivottavasti:LOL:

Reilu viikon päästä perässä sinne. Oma salivalinta vaan hieman "HCmpi". Tai no hieman rämäisempi, tosin kaikki laitteet ja painoja löytyy. Ilmastointia tosin ei
Tervetuloo!! :)

Ilman paitaa vs. tanktop = same same :D Aina on riski päästä hengestään kun prätkän päälle hyppää, se lienee osa sitä viehätystä kun tiedostoo toisinaan että tässä vois käydä köpelösti. Kertaakaan ei oo käynyt, enkä suunnitellut että kävisi :) Täytyy nauttia itselleen tärkeistä asioista ja sitten kun on aika lähteä niin lähdetään. Ilman paitaa ajaminen on täällä laitonta, kuulin eilen. Tänään laitan paidan päälle :)

Kovaa kamaa nämä Vatskun lomavideot. :)

Eikö vaimolla natsaa töiden puolesta tai ole muuten kiinnostusta lähteä vai diggaatko itse vain ottaa tuollaisia irtiottoja, että lähdet reissuun ihan keskenäsi? Varmaan ihan virkistävää olisi tuollainenkin. Köyhän vain on varaa matkustaa niin harvoin, että silloin pakko olla emäntä mukana tai ei tule yhteisiä reissuja ikinä :LOL:

Kovaa kamaa nämä Vatskun lomavideot. :)

Eikö vaimolla natsaa töiden puolesta tai ole muuten kiinnostusta lähteä vai diggaatko itse vain ottaa tuollaisia irtiottoja, että lähdet reissuun ihan keskenäsi? Varmaan ihan virkistävää olisi tuollainenkin. Köyhän vain on varaa matkustaa niin harvoin, että silloin pakko olla emäntä mukana tai ei tule yhteisiä reissuja ikinä :LOL:

Kiitos :) Yksinään reissaaminen on lähinnä mieltymys kysymys mun kohdalla, viihdyn ihmisten seurassa mutta viihdyn myös tosi hyvin yksinään. Seuraava reissu ehdottomasti sitten vaimon kanssa keväämmällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom