PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä viisasta, jää rahaa vähän muuhun kuin sakkojen makseluun. :LOL: (oletettavasti sakottavat, tai turisteja lähinnä huomauttelevat?)
Sakottaa kyllä, mutta ainakin ennen määrästä pystyi neuvottelemaan. :LOL:

Onnettomuuksista tai perseilystä muuten noilla hoodeilla, niin suosittelen välttämään. Ulkomaalainen on luultavasti aina väärässä.

Jos on ottanu inkkii ihon täyteen, niin perkele se paita pysyykin poissa. Nohomo.

Kuka edes katselee näitä bodailijoiden ketjuja, jos ei ole valmistautunut näkemään paidatonta meisinkiä?
Kuha meisselit pysyy piilossa niin hyvin menee. :D

Nyt jumalauta Vatanen paita päälle, täällä pahoitetaan mieltä!

Pistä edes profiilikuvaas paita päälle, oot 40 vuotias ihminen.

Ei tänne tarvi ihan jokaista kuvaa jonka Vataman ottaa tuoda tänne. Menee jo tollaseks tyttöystävä touhuks "kattokaa tuossa se niin komeena Vataman tuossaki kuvassa, alfa". Kyllä me mentäs sinne sen IG niitä herukuvia kattoo jos kiinnostas. Ei niitä tarvi JOKAISTA tänne tuoda.

Pistä edes profiilikuvaas paita päälle, oot 40 vuotias ihminen.

Ei tänne tarvi ihan jokaista kuvaa jonka Vataman ottaa tuoda tänne. Menee jo tollaseks tyttöystävä touhuks "kattokaa tuossa se niin komeena Vataman tuossaki kuvassa, alfa". Kyllä me mentäs sinne sen IG niitä herukuvia kattoo jos kiinnostas. Ei niitä tarvi JOKAISTA tänne tuoda.
Onko se niin vaarallista että tänne laitetaan ig kuvatkin. Jotkut ei välttämättä instaa itse käytä niin näkee ne täältä kätevästi. Eikä se niin vakavaa ole jos menee muutama sekunti hukkaan siinä kun —> avaat ketjun —> huomaat että ig kuva —> poistut ketjusta.

Ei sinänsä ärsytä, mutta kritisoijalla oli tuossa ihan pointtiakin. Mä ymmärrän jonkun some-päivityksen linkkaamisen, jos A) päivityksen sisällöllä on jokin informatiivinen arvo. B) bodyjulkkis aktivoituu pidemmän hiljaiselon jälkeen. Päivittäinen kuvien kierrättäminen on kyllä vähän turhaa ja lukijan aliarvioimista + turhaa ketjujen aktiivisuuden keräämistä (josta tässä taitaa t(r)ahallisesti olla kyse). Enkä negaa, mielestäni perustelin kritiikkini.

Ei sinänsä ärsytä, mutta kritisoijalla oli tuossa ihan pointtiakin. Mä ymmärrän jonkun some-päivityksen linkkaamisen, jos A) päivityksen sisällöllä on jokin informatiivinen arvo. B) bodyjulkkis aktivoituu pidemmän hiljaiselon jälkeen. Päivittäinen kuvien kierrättäminen on kyllä vähän turhaa ja lukijan aliarvioimista + turhaa ketjujen aktiivisuuden keräämistä (josta tässä taitaa t(r)ahallisesti olla kyse). Enkä negaa, mielestäni perustelin kritiikkini.
No on se nyt hyvä juttu, että kisaajille annetaan positiivista näkvyyttä kun taas on sivustoja, joissa samat paskajutut ja keksityt paskajutut kiertää samaa kehää ja kaikki haukutaan pystyyn joka päivä uudestaan ja uudestaan.

No on se nyt hyvä juttu, että kisaajille annetaan positiivista näkvyyttä kun taas on sivustoja, joissa samat paskajutut ja keksityt paskajutut kiertää samaa kehää ja kaikki haukutaan pystyyn joka päivä uudestaan ja uudestaan.

Sekin on totta! Mutta kiva on myös lukea juttuja eikä käydä instassa uudestaan erilailla jäsenneltynä.

Juurikin näin. Mä en tiiä mikä fiksaatio tällä postaajalla tohon paidattomaan Vatamaan on ku kyl täällä kaikkien muiden ketjujen kohalla hienosti osaa toimia. Tää ainut ketju jonka ku avaat niin aina sama homma, Vatamaa kävi pesemässä auton ja se kuva tänne linkattu. Sisältö noll.

Juurikin näin. Mä en tiiä mikä fiksaatio tällä postaajalla tohon paidattomaan Vatamaan on ku kyl täällä kaikkien muiden ketjujen kohalla hienosti osaa toimia. Tää ainut ketju jonka ku avaat niin aina sama homma, Vatamaa kävi pesemässä auton ja se kuva tänne linkattu. Sisältö noll.
Ja niin minä taas mieleni pahoitin. Mä olen tullut siihen päätökseen, että isolla osalla suomalaisista on asiat jotenkin niin päin persettä, että sitten valitetaan jo aivan kaikesta. Jopa bodausforumilla bodarin kuvista. Ja kun on tatuointi, niin alkaa 10 sivun itkeminen siitä, ihan vitun sama, aina kamala poru kaikesta. Mikä helvetti teitä vaivaa? Miksi teitä ahdistaa noin kamalasti?

Suositut

Back
Ylös Bottom