PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on normaali ja positiivinen ihminen niin jaksaako silloin vihata kaikkia?

Tuskin jos on oma elämä täysin reilassa, eikai oikeesti onnellinen ihiminen käytä energiaansa tuollaiseen turhuuteen?

Internetti on hupsu paikka. Onneksi sitä kuitenkin melkein aikuisena ihmisenä voi päättää että antaako murrosikäisten itseään etsivien tuntemattomien ihmisten kiukunpurkausten mennä tunteisiin vai ei :) Antaa kaikkien kukkien vaan minun puolesta kukkia.

Palatakseni treenivaatteisiin ja salin lämpötilaan niin minä saan pienimuotoiset kiksit oikeen lämpimässä treenatessa, esim juuri Thaimassaa ja viime kesänä Suomessa. Muscle Factorilla ei esim ole ilmastointia, ikkunat vaan sepposen selännään ja kattotuulettimet pyörittää ilmaa. Siisti fiilis kun on lämmin ja hiki virtaa. Kunhan vaan muistaa ottaa matkaan ison pyyhkeen kuivaamista varten ja sankollisen vettä juotavaksi. Toki äkkiseltään tuo kuumuus voi alentaa suorituskykyä, mutta treenit lomalla olikin melko voluumi painotteisia joten max suorituskyvyllä ei ollutkaan väliksi. Toivotaan lämmintä kesää tänne Suomeen :)

Nyt aamupuntille moro!

Patanen ei ole kisaaja, onko olemassa jotaina "tunkio" otsikoinnin alla olevaa osioo, jonka alle tän itseään täynnä olevan wannabe jäbän threadin vois siirtää?

"Itseään täynnä"? Tää mielipide vaatisi jo oikeasti pitkällisen selityksen (Vai tarvittaisiinko sittenkin vain sen esittäjästä... "Diagnoosi". :LOL:) kun kyse on niinkin leppoisasta ihmisestä kuin Vatsku.

Tää on tätä internettiä nykyään, monille joku paikka purkaa patoutumia. Mä en voi esim enää edes kyykkää rauhassa striimeissä etteikö joku siima olisi siellä vittuilemassa. Miettikää, me jotka tehdään videoita, treenataan päivittäin, me saadaan vittuilut niskaan, ei ne jotka makaa sohvalla.

Te itse työnnytte pääosin nuorten käyttämiin alustoihin ihan vapaaehtoisesti, koska haluatte hyötyä heistä. Älkäämme siis uhriutuko kun nuoret käyttäytyvät niin kuin nuoret käyttäytyvät.

Te itse työnnytte pääosin nuorten käyttämiin alustoihin ihan vapaaehtoisesti, koska haluatte hyötyä heistä. Älkäämme siis uhriutuko kun nuoret käyttäytyvät niin kuin nuoret käyttäytyvät.
Tota noin, Pakkotoisto on 18 vuotta vanha, mä olen pitänyt tätä ennenkuin suurin osa itkijöistä oli edes syntynyt. Eli mites se niinkuin meni? Kyllä se menee niinpäin, että kitisijät työntyy joka paikkaan nillittämään millon mistäkin.

Tota noin, Pakkotoisto on 18 vuotta vanha, mä olen pitänyt tätä ennenkuin suurin osa itkijöistä oli edes syntynyt. Eli mites se niinkuin meni? Kyllä se menee niinpäin, että kitisijät työntyy joka paikkaan nillittämään millon mistäkin.
Varmaan tarkoitti Snäppejä, Twitchejä sun muita vastaavia. Jonnekin tietää, että keskustelupalsta on vanha keksintö.

Jos Vatanen näitä lueskelee, niin paljonko oli suunnilleen Thaimaan loman budjetti? Näytti juuri sellaiselta reissulta, joka itsellekin tulisi tarpeeseen.

Kertokaahan joku joka snapchatia käyttää että mikä se tuo deadlift party on ptvgymillä maaliskuun alussa?

Tämän illan aikana pitäisi tulla lisätietoa tapahtumasta. Mutta siis 2.3 PtvGym Pitäjänmäellä n klo 13 rennot maastavetokisat ja muuta kivaa tiedossa. Ei mitään ykkösnostoa, vaan tulokset suhteutetaan kehonpainoon. Halukkaat osallistujat ilmoittautumiset emailpt-vatanen@live.fi

22A8B2FA-2E7E-42DE-8E8A-09DD7F22DAEA.png

Olipas taas huikee video!
Ootko miettinyt, että jossain kohtaa tekisit samantyylisen loma/bodaus reissun jenkkilään legendaarisille muscle beachille yms. paikoille? Jos ei muuta nii vois ainaki aika huikeeta youtube settiä tulla rapakon takaa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom