Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on normaali ja positiivinen ihminen niin jaksaako silloin vihata kaikkia?
Patanen ei ole kisaaja, onko olemassa jotaina "tunkio" otsikoinnin alla olevaa osioo, jonka alle tän itseään täynnä olevan wannabe jäbän threadin vois siirtää?
Tää on tätä internettiä nykyään, monille joku paikka purkaa patoutumia. Mä en voi esim enää edes kyykkää rauhassa striimeissä etteikö joku siima olisi siellä vittuilemassa. Miettikää, me jotka tehdään videoita, treenataan päivittäin, me saadaan vittuilut niskaan, ei ne jotka makaa sohvalla.
Tota noin, Pakkotoisto on 18 vuotta vanha, mä olen pitänyt tätä ennenkuin suurin osa itkijöistä oli edes syntynyt. Eli mites se niinkuin meni? Kyllä se menee niinpäin, että kitisijät työntyy joka paikkaan nillittämään millon mistäkin.Te itse työnnytte pääosin nuorten käyttämiin alustoihin ihan vapaaehtoisesti, koska haluatte hyötyä heistä. Älkäämme siis uhriutuko kun nuoret käyttäytyvät niin kuin nuoret käyttäytyvät.
Perusta jannu oma foorumi ja siirtele siellä.Patanen ei ole kisaaja, onko olemassa jotaina "tunkio" otsikoinnin alla olevaa osioo, jonka alle tän itseään täynnä olevan wannabe jäbän threadin vois siirtää?
Varmaan tarkoitti Snäppejä, Twitchejä sun muita vastaavia. Jonnekin tietää, että keskustelupalsta on vanha keksintö.Tota noin, Pakkotoisto on 18 vuotta vanha, mä olen pitänyt tätä ennenkuin suurin osa itkijöistä oli edes syntynyt. Eli mites se niinkuin meni? Kyllä se menee niinpäin, että kitisijät työntyy joka paikkaan nillittämään millon mistäkin.
Kertokaahan joku joka snapchatia käyttää että mikä se tuo deadlift party on ptvgymillä maaliskuun alussa?
Pitääpä laittaa korvan taakse, kiitos!