PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä yhtään mikä meininki kun ensimmäistä kertaa menossa. Mielikuva vaan että lämpimässä merituulessa rannan lähistöllä pumping iron. :LOL:
Päiväsaikaan siellä on saavutus jos jaksaa raahata ittesä johonkin juomaan kaljaa.
Itsekkin siellä treenasin mutta oli ilmastoitu sali, ei muusta puhettakaan paitti jos on aivan super everythingneed moodi päällä.

Viime vuonna kun myrskyt iski, lämpöä se normaali +30, sähköt poikki koko kylässä, niin kyllähän sitä nyt jaksoi pimeällä salilla, ilman ilmastointia ihan hyvin treenata. Toista se on läskeillä, jotka ovat jo helisemässä Suomen kesäsäässä.

Päivittäin omalla salilla jengi reenaa paksut kollarit jalassa ja huppari päällä. Kai tuo sama väki reenais vaikka saunassa. Ite en voi ymmärtää.

Päivittäin omalla salilla jengi reenaa paksut kollarit jalassa ja huppari päällä. Kai tuo sama väki reenais vaikka saunassa. Ite en voi ymmärtää.
Mä ite kuulun tähän porukkaan :LOL: Yleensä päällä tekninen t-paita, puuvilla t-paita, huppari ja jalassa pitkät compressiohousut ja shortsit. Polvilämmittimet tietty jalkoja tehdessä.

Mä en taas pystyis mitenkään painaa menee hihattomassa ja boksereita muistuttavat "shortsit" jalassa, niinkuin moni tekee. Onneks me kaikki voidaan kumminki treenata vaikka ämpäri päässä jos se vaan auttaa suorituksessa tai tekee olon mukavaksi :)

Patanen ei ole kisaaja, onko olemassa jotaina "tunkio" otsikoinnin alla olevaa osioo, jonka alle tän itseään täynnä olevan wannabe jäbän threadin vois siirtää?
Mopoauton avaimet hukassa?

(tästä tulee hauskaa :D )

Patanen ei ole kisaaja, onko olemassa jotaina "tunkio" otsikoinnin alla olevaa osioo, jonka alle tän itseään täynnä olevan wannabe jäbän threadin vois siirtää?
Tietääkseni vatanen on menossa kisaamaan jokusen kuukauden päästä? korjatkaa nyt jos suunnitelmat muuttunut

Mä ite kuulun tähän porukkaan :LOL: Yleensä päällä tekninen t-paita, puuvilla t-paita, huppari ja jalassa pitkät compressiohousut ja shortsit. Polvilämmittimet tietty jalkoja tehdessä.

Mä en taas pystyis mitenkään painaa menee hihattomassa ja boksereita muistuttavat "shortsit" jalassa, niinkuin moni tekee. Onneks me kaikki voidaan kumminki treenata vaikka ämpäri päässä jos se vaan auttaa suorituksessa tai tekee olon mukavaksi :)
Itse kun välillä kotisalilla treenaan ja kylmillä keleillä vaatetta pitää enemmän laittaa niin jotenkin ei tunnu lihaksissa samalta kuin jos t-paidassa treenais. Ja jos kovan pumppitreenin vetää vaikka käsille niin hyi helvetti että alkaa ihan ahdistamaan.

Mut jokaiselle suotakoon oma pukeutumiskoodi

En tiedä yhtään mikä meininki kun ensimmäistä kertaa menossa. Mielikuva vaan että lämpimässä merituulessa rannan lähistöllä pumping iron. :LOL:

Kiva se on treenata lämpimässä, paremmin kulkee kun paikat tasaisesti lämpimät ilman että tarttee sotkee kuntofillarilla itseään ennen treenejä puuduksiin lämmön vuoksi ja sit alkaa jo jostain päästä kylmenemään heti sen perään.

Pelkkä lämpimässä oleminen ei nyt kyllä ihan vastaa alkuverryttelyn vaikutusta suoritukseen. Toki lämipimässä alkuverryttely voi ja kannattaa olla kevyempi.

Toki tiettyjä paikkoja pitää verrytellä ennen suoritusta, mutta en mä fillaria polkenut (yleislämppäri) ennen kuin aloin suorittamaan, mikä taasen on pikkupakko täällä kylmällä kotisalilla. Eli muutamat yläkropan hilavitkutukset ja sitten suoraan esim. penkkiä tekemään ilman yleislämpöä. Ja mun mielestä painot kulki kevyemmin ja paremmin, nousut seuraaviin painoihin miellyttävämpiä kuin täällä, vaikka skippasin sen fillarin tai soutulaitteen tms. kokonaan. Jotenkin kuumankostea ilma tekee ihan erilaisen valmiustilan (mun) kroppaan. Tämä mun subjektiivinen kokemus asiasta, voi olla että ei ole suositeltavaa.

Tää Vatasen ketju ei nyt ehkä ole ihan oikea paikka mutta... Onko joku muukin huomannut että Firstsonilla ei ole viimeaikoina ollut juuri kenenkään ketjussa mitään positiivista sanottavaa?

Tää Vatasen ketju ei nyt ehkä ole ihan oikea paikka mutta... Onko joku muukin huomannut että Firstsonilla ei ole viimeaikoina ollut juuri kenenkään ketjussa mitään positiivista sanottavaa?
Kävin katselemassa ja poistamassa muutamista ketjuista jo sen kommentteja. Todella paha olo kaverilla. Tää on tätä internettiä nykyään, monille joku paikka purkaa patoutumia. Mä en voi esim enää edes kyykkää rauhassa striimeissä etteikö joku siima olisi siellä vittuilemassa. Miettikää, me jotka tehdään videoita, treenataan päivittäin, me saadaan vittuilut niskaan, ei ne jotka makaa sohvalla.

Kävin katselemassa ja poistamassa muutamista ketjuista jo sen kommentteja. Todella paha olo kaverilla. Tää on tätä internettiä nykyään, monille joku paikka purkaa patoutumia. Mä en voi esim enää edes kyykkää rauhassa striimeissä etteikö joku siima olisi siellä vittuilemassa. Miettikää, me jotka tehdään videoita, treenataan päivittäin, me saadaan vittuilut niskaan, ei ne jotka makaa sohvalla.

Joo tuntu olevan vähän enempikin hiekkaa vaginassa kommenteista päätellen. Uskomatonta skeidaa.

Juu. Se vaikka jonkun toisen jutut tuntuis omasta mielestä kuinka naurettavilta ja lapsellisilta yms. Ne ovat kaikki kuitenkin täysin harmittomia asioita muille. En ymmärrä miksi dissaamaan toisen valintoja sen suhteen kuinka elää elämäänsä. Mun puolesta jengi saa tökkii itteesä vaikka rypsiöljyä ja maalata itteesä kuinka hurjia kuvia tahansa, jos ei tykkää ei oo pakko osallistua.

Juu. Se vaikka jonkun toisen jutut tuntuis omasta mielestä kuinka naurettavilta ja lapsellisilta yms. Ne ovat kaikki kuitenkin täysin harmittomia asioita muille. En ymmärrä miksi dissaamaan toisen valintoja sen suhteen kuinka elää elämäänsä. Mun puolesta jengi saa tökkii itteesä vaikka rypsiöljyä ja maalata itteesä kuinka hurjia kuvia tahansa, jos ei tykkää ei oo pakko osallistua.
Se tässä onkin sairainta, että osa elää elämäänsä muiden kautta hakien kärsimystä. Nähdään aivan naurettavat asiat isoina ongelmina, joista on sitten pakko toitottaa kaikille. Sitten tulee kasa vertaistukea komppaamaan ja tässä kohtaa siitä tulee hyväksyttävä normi. Vihaaminen muuttuu muodikkaaksi ja sitä tehdään vailla mitään todellista syytä.

Suositut

Back
Ylös Bottom