Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tuollaisen kuukauden tai vähän yli ajan voi isoilla miinuksilla olla ilman "kemiallista sodankäyntiä". Mahdollinen pieni lihaskato kyllä tulee takaisin. Elämäntapamuuttujille ja vasta-alkajille tällaiset ei ole. T-nationissa oli joskus "velocity diet", samantyylinen matalakaloridieetti. Googlaamalla löytyy. Silti kannattaa Vatasen dieettiäkin kokeilla, ja hop hop ostamaan se PTV:n kortti jo! Vaikka 10 kerta. Mukavampaa, fiksumpaa ja reilumpaa kaveria on tästä skenestä vaikea löytää!Tässä dietissä tarkoitus tehdä lyhyen aikaa mutta rajusti eli kalorit voi olla esim -1500kcal. Itse vedin 2500kcal ja lähtöpaino oli 115kg. Jos ei hallitse ravintoasioita ja omaa selkärankaa niin tätä ei voi suositella, tuloksien ylläpitäminen vaatii todella rauhallisen laskun dietiltä pois. Nopeat tulokset tuhotaan nopeasti jos dietin jälkeen annetaan liikaa löysää siimaa.
Onko tästä dieetti ohjelmasta mitään hyötyä henkilölle joka osaa laihduttaa ja syödä oikein ?Tässä dietissä tarkoitus tehdä lyhyen aikaa mutta rajusti eli kalorit voi olla esim -1500kcal. Itse vedin 2500kcal ja lähtöpaino oli 115kg. Jos ei hallitse ravintoasioita ja omaa selkärankaa niin tätä ei voi suositella, tuloksien ylläpitäminen vaatii todella rauhallisen laskun dietiltä pois. Nopeat tulokset tuhotaan nopeasti jos dietin jälkeen annetaan liikaa löysää siimaa.
Hyöty tästä on nopea rasvanpoltto, ei tämä tiskejä pese tai muuta vastaavaaOnko tästä dieetti ohjelmasta mitään hyötyä henkilölle joka osaa laihduttaa ja syödä oikein ?
Juuri tuollaisen kuukauden tai vähän yli ajan voi isoilla miinuksilla olla ilman "kemiallista sodankäyntiä". Mahdollinen pieni lihaskato kyllä tulee takaisin. Elämäntapamuuttujille ja vasta-alkajille tällaiset ei ole. T-nationissa oli joskus "velocity diet", samantyylinen matalakaloridieetti. Googlaamalla löytyy. Silti kannattaa Vatasen dieettiäkin kokeilla, ja hop hop ostamaan se PTV:n kortti jo! Vaikka 10 kerta. Mukavampaa, fiksumpaa ja reilumpaa kaveria on tästä skenestä vaikea löytää!
P.S. Joskus kylä pakotan tuon Suomen Chris Bumsteadin Classic Physique-lavalle! Sen verta tyylikäs on kroppa!
Arnold Strongman Classicissa oli 2017 710,5kg toi yoke. Matka tosin ei tainnut olla kahtakymmentä metriä. Tänä vuonna timber carry 408kg ilman remmejä.
Joo siltä se vähän vaikuttaa. Ehkä siinä tulee enemmän varmuutta siihen diettaamiseen kun toinen antaa ohjeet. Siks noita moni ostaa.Ei taida vyötärön kapeus ja hartioiden leveys riittää tuohon classic physiqueen vatskulla. Hieman liian leveä vyötärö suhteessa hartioihin...
Mitä nyt somea seuraamalla olen päätellyt, niin kyseessä on vaan ihan perus välidiietti. Eli siis vähän kovemmilla miinuksilla oleva lyhyt jakso. Ja siis tämä vaan spekulaatiota somen perusteella. Mutta tuskin sitä vatanenkaan mitään ihmettä keksii, joka mullistaisi koko dieettaamisen.
Mulla tekee noin ipadilla sekä samsungin luurilla.Joillain se tekee tota johtuen ties mistä.