PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö WPC:llä oo oma sarjansa myös ilman siteitä kyykkääville? Toki niitä kisoja aika vähän tässä maassa, 1-2 kisat vuodessa kai..

Mites painonnosto, kiinnostaako yhtään?

Wpc liitolla on oma sarja jossa vedetään paljain polvin mutta alustava suunnitelma olisi myös kisata fbo jossa tätä kyseistä sarjaa ei tietääkseni ole.

Painonnosto aivan liian teknistä mulle :D Tykkään voimasta, tekniikka ei oo mun juttu.

oletko jooel miettinyt minkälaisia tuloksia lähdet hakemaan ensivuoden voimanostokisoista?

Ei näitä varmaan ääneen pitäisi sanoa :D Kaikki nostot olen aina tehnyt salilla, yhtään tulosta ei ole virallisesti hyväksytty. Mutta puhutaan sitten salituloksista. Haluaisin kyllä rikkoa 850kg rajan, siihen olisin tyytyväinen.

Vatsasella on kyllä tasainen paketti ja jos kyykky menee 315 kg, veto 330 kg ja penkki 215 kg niin olen innoissani ja erittäin tyytyväinen :)

On se hurja! Ja tulokset on tosi hyvin tasapainossa. Juuri tuossa katselin Hafthor Bjornssonin videon jossa kaveri ottaa 1100 kg yhteistuloksen voimamieskauden päätteeksi. Kyykkää 440 kg, vetää maasta 410 kg ja nostaa penkistä "vain" 250 kg.

Vatsasella paremmin tasapainossa nuo liikkeet, penkki hyvin vahva. Vetoon saat ihan varmasti lisää kiloja. Innolla odotetaan miten tulokset paukkuu. :rock:

Edit: Ai niin ja se Bjornssonin pätkä motivaattoriksi:

View: https://www.youtube.com/watch?v=JlYF_B2X2mk

Haha :D Älä viitti, unissani ehkä. Alle 110kg sarjassa 900yt on rikkonut suomessa kauttaaikojen 2-3miestä. En mä ihan sinne yletä parin kk lajiharjoittelulla :D
Äläs nyt. Jos vaan 2-3 miestä sen nostanut niin onhan sinne aika jo saadakin lisää nimiä listaan. :P Ainakin noissa 300kg kyykyssä ja 300kg vedossa oli videon perusteella kyllä reilusti varoja laittaa lisää levyjä. Eikä toi 205kg penkkikään vielä ihan maksimilta näyttänyt. ;)

Ainakin Jani-Pekka Eirala, supermassankin haastattelussa aikanaan ollut, on tehnyt alle 110-kiloisissa 950kg; ymmärtääkseni juurikin polvisiteillä, muuten raw. Näitä liittoja ja sääntöjä on niin paljon, että tulee seurattua lähinnä vain ipf:n raw-kisoja, on ainakin ne tulokset sitten keskenään vertailukelpoisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom