PTVGYM Jooel Vatanen

Kysästään tässä, niin saa varman vastauksen, löytyykö Pitäjänmäen salilta voimamies tarvikkeita? Esim tukkia, renkaita, merkkaritelinettä ja farmareita? Vähän herännyt mielenkiinto voimamies juttuihin ja kun työpaikka on pitäjänmäessä, voisi niitä tulla salille touhuamaan :)
Valitettavasti ei ole :( Porvoossa on ja harmikseni huomasin että käyttöaste on sata astetta pakkasen puolella joten taloudellisesti ja käytännön kannalta todella huono ratkaisu salille. Pitskuun myös tilan takia olisi lähes mahdotonta toteuttaa sitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitettavasti ei ole :( Porvoossa on ja harmikseni huomasin että käyttöaste on sata astetta pakkasen puolella joten taloudellisesti ja käytännön kannalta todella huono ratkaisu salille. Pitskuun myös tilan takia olisi lähes mahdotonta toteuttaa sitä.

Harmi kuulla että on vähällä käytöllä :/ hienoja vehkeitä ovat ja laji hieno :) mutta tosiaa, jos turhia ovat eikä herätä kiinnostusta, niin eihän niitä kannata hommata nurkkiin pölyttymään, vaikka tilaa olisikin kun hintavia ovat.

Kiitoksia vastauksesta! :)

Ikinä en ole tommoista flyes-konetta koittanut, toivottavasti kestää tehdä mun rinnalla.
Mä kokeilin ekaa kertaa Tallinnassa viime viikonloppuna. Pienen tutustumisen jälkeen tulin siihen tulokseen että ihan kelko kapistus! Painoa ei tarvinnut laittaa kyllä kun about kymppi puolelleen.

Mä kokeilin ekaa kertaa Tallinnassa viime viikonloppuna. Pienen tutustumisen jälkeen tulin siihen tulokseen että ihan kelko kapistus! Painoa ei tarvinnut laittaa kyllä kun about kymppi puolelleen.

WFC:lle Tampereelle tuli myös tuollainen hetki sitten, ja olen myös todennut että painoa ei tosiaan tarvitse kyllä laittaa kuin se max. kymppi per puoli. Vähän erilainen supistus tulee kuin perus pec-decissä, joten ihan mukavaa vaihtelua.

Venyttääkö se miten paljon?

Siinä pystyy aika hyvin tekniikalla vaikuttamaan siihen, kun nuo kädensijat liikkuu. Eli pystyt ala-asennossa pitämään kädet lähempänä kroppaa jos haluat, niin venytys ei ole niin paha. Itsellä ei ole rinnassa vammoja ja aina ollut parhaiten hermottava, niin olen ehkä vähän jäävi siinä mielessä tuota arvostelemaan tuosta näkökulmasta, mutta voisin kuvitella että pystyt kyllä tekemään jos kuormat pitää maltillisena.

hyviä videoita ollut mielestäni nämä lajikokeilut voimanostossa ja vahvin mies hommissa, yllättävän kovia tuloksia vatanen tehnyt. saisikos seuraavaksi videota kokeneen varustevoimanostajan kanssa?

hyviä videoita ollut mielestäni nämä lajikokeilut voimanostossa ja vahvin mies hommissa, yllättävän kovia tuloksia vatanen tehnyt. saisikos seuraavaksi videota kokeneen varustevoimanostajan kanssa?
Kiitos! Ensi vuonna tulossa reilusti matskua voimahommista jos suunnitelmat tulee toteen. Kaikki kunnia varustenostajille mutta en itse ymmärrä lajia ja en halua siihen oikeastaan edes tutustua, mä arvostan lihaksella tuotettavaa voimaa, ei kankaan tai varusteen tuomaa voimaa. Itse kyllä varmaan ens vuonna sen verran sekaannun varusteisiin että harjoittelen polvisiteet jos osallistun kisoihin, ei sitä etumatkaa muille passaa antaa minkä voi hyötyä remmeistä.

Kiitos! Ensi vuonna tulossa reilusti matskua voimahommista jos suunnitelmat tulee toteen. Kaikki kunnia varustenostajille mutta en itse ymmärrä lajia ja en halua siihen oikeastaan edes tutustua, mä arvostan lihaksella tuotettavaa voimaa, ei kankaan tai varusteen tuomaa voimaa. Itse kyllä varmaan ens vuonna sen verran sekaannun varusteisiin että harjoittelen polvisiteet jos osallistun kisoihin, ei sitä etumatkaa muille passaa antaa minkä voi hyötyä remmeistä.
Eikö WPC:llä oo oma sarjansa myös ilman siteitä kyykkääville? Toki niitä kisoja aika vähän tässä maassa, 1-2 kisat vuodessa kai..

Mites painonnosto, kiinnostaako yhtään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom